لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا

دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا

رنگ پاییزی برگ های درختان معمولا در نقاط مختلف جنوب شرقی آمریکا از سپتامبر تا نوامبر اوج می گیرد. البته طبیعت می تواند متغیر و بی ثبات باشد در نتیجه زمان های معمول پیش رو در این مطلب تقریبی و بر اساس رخدادهای سال پیش هستند. بهترین شیوه برای اطلاع پیدا کردن در مورد درختان و شاخ و برگ پاییزی امسال، بازدید از وبسایت هایی است که برای هر ایالت تنظیم شده است.
هموطنان عزیز در کشورمان نیز می توانند از مناظر پاییزی و درختان رنگارنگ مناطق مختلف لذت ببرند. یکی از این زیبایی ها گردنه ی حیران در مسیر آستارا به اردبیل است که پس از طی این مسیر بهشتی و انبوه از درختان پاییزی می توانند به سادگی اقدام به رزرو هتل در اردبیل و ادامه ی سفر خود کنند.
1. آلاباما

ایالت دوست داشتنی جنوب شرقی آلاباما مخصوصا برای بازدید در فصل پاییز محبوب است، یعنی زمانی که رنگ های متنوع گسترده می شوند و رهایی دلپذیر از گرمای تابستان، محیطی عالی برای لذت بردن از فضای طبیعت را فراهم می کند. بنا به اداره گردشگری آلاباما، زمان تقریبی برای تماشای رنگ های پاییزی در شمال آلاباما از اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر است.
2. جورجیا
1683355312 928 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
بیشترین تنوع رنگ پاییزی در این ایالت را می توان در بخش شمالی آن یعنی کوهستان Blue Ridge، مسیرهای کوهستانی پر منظره و پارک های ایالتی یافت. در این بخش از ایالت، بیشترین رنگ های پاییزی در اواخر اکتبر و اوایل نوامبر رخ می دهد.
اداره توسعه ی اقتصادی جورجیا سفرهای پاییزی مناسبی را ارائه می کند.
3. کنتاکی
1683355312 611 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
اولین بارقه از برگ های قرمز، زرد و طلایی پاییزی در بعضی نواحی کنتاکی در اواسط سپتامبر ظاهر می شوند. به نقل از اداره ی گردشگری کنتاکی، تغییر رنگ ها در ابتدا در مناطق شرقی ایالت رخ داده و طی یکی دو هفته به سمت غرب ادامه پیدا می کند. زمان متوسط عادی حدود اواسط اکتبر است.
4. کارولینای شمالی
1683355312 174 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
اولین و مهیج ترین مناظر پاییزی در این ایالت در کوهستان های زیبای بخش غربی آن اتفاق می افتد، اگرچه عاشقان پاییز می توانند کمی بعدتر در همین فصل نیز از رنگ های پاییزی در بعضی نقاط کوهپایه ای کارولینای شمالی لذت ببرند. به علت ارتفاعات زیاد بعضی کوهستان های این ایالت که جزو مرتفع ترین ها در آمریکا نیز هستند، زمان اوج برگ های پاییزی در نواحی مرتفع تر معمولا جلوتر از این زمان در مناطق شمالی تر اتفاق می افتد. بر اساس میانگین های گذشته، بعترین زمان ها در این ایالت به این صورت است:
• بلندترین ارتفاعات غرب کارولینای شمالی: اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر
• غرب کارولینای شمالی: اوایل تا اواسط اکتبر
• غرب به سمت مرکز کارولینای شمالی: نیمه اکتبر تا اواخر آن
• مرکز ایالت: اواخر اکتبر تا اوایل نوامبر
5. کارولینای جنوبی
1683355313 128 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
مناظر رنگارنگ در کوهستان های این ایالت معمولا به دلیل هوای معتدل پاییزیش دیر به اوج می رسد. فوق العاده ترین تغییرات رنگ برگ درختان عموما بین آخر اکتبر و اوایل نوامبر رخ می دهد، اگرچه تنوع رنگ اغلب در ابتدای اکتبر آغاز می شود. در طول نوامبر و گاهی کمی تا کمی بعدتر، تغییرات رنگ پاییزی در سرتاسر این ایالت جنوب شرقی امتداد می یابد.
علاوه بر زیبایی سنتی برگ های پاییزی، پاییز کارولینای جنوبی تصاویر دیدنی دیگری نیز مهیا کرده است. در امتداد ساحل، چمنزارها به شکل مهیجی از سبز کم رنگی تابستانی به طلایی و کهربایی براق پاییزی تغییر می کنند. در مزارع داخل ایالت، زمین های پنبه ی سفید رنگ تصویری از برف نشسته بر روی زمین را تداعی می کنند.
• اداره ی پارک ها، تفریحات و گردشگری کارولینای جنوبی توصیه هایی در مورد پیدا کردن بهترین مکان های پاییزی در پارک های این ایالت ارائه می دهد.
• می توانید گزارش های هفتگی درختان پاییزی را در وبسایت این ایالت بیابید.
6. تِنِسی
1683355313 609 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
تنسی مناطق مختلفی برای دیدن رنگ های پاییزی دارد اما بیشتر مردم به سمت کوهستانها، مخصوصا کوهستان اسموکی می روند. دوره های معمول برای اوج پاییز در تنسی عبارتند از:
• نواحی کوهستانی شمال شرقی: دو هفته ی آخر اکتبر
• در امتداد کل ایالت: اوج گیری از شرق به غرب از میانه ی اکتبر تا اواخر نوامبر
• وبسایت اداره ی توسعه ی گردشگری ایالت را برای راهنمایی در مورد پاییز بخش های شرقی و مرکزی تنسی جستجو کنید.
7. ویرجینیا
1683355313 327 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
بر اساس نظر اداره ی جنگل های این ایالت، اوج پاییز ویرجینیا در کوهستان های غربی حول و حوش اواسط اکتبر آغاز و در مناطق شرقی در میانه ی نوامبر پایان می یابد. بر اساس سال های قبل، بهترین زمان ها برای دیدن تغییرات پاییزی در ویرجینیا به این صورت است:
• ویرجینیای غربی: میانه تا انتهای اکتبر
• مرکز ویرجینیا: هفته ی آخر اکتبر تا هفته ی اول نوامبر
• ویرجینیای شرقی: انتهای اکتبر تا اواسط نوامبر
• دایره ی گردشگری ویرجینیا راهنمای پاییزی شامل گزارش های پاییزی هفتگی، مسیرهای خوش منظره، مسیرهای فرعی و غیره و وبسایت اداره ی جنگل ها نقشه ای از دوره های معمول اوج گیری پاییز، گراش های هفتگی، تورهای رانندگی و فعالیت های پاییزه را ارائه می دهند.
8. ویرجینیای غربی
1683355313 422 دوره های اوج مناظر پاییزی در جنوب شرق آمریکا
این ایالت که به ایالت کوهستانی معروف است، مقصدی بی نظیر برای سفرهای جاده ای پاییزی، جشنواره های جالب و غیره است. بنا به راهنمای دایره ی جنگل های این ایالت، دوره های معمول اوج پاییز در آن بدین شرح است:
• ییلاقات شرقی: اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر
• نواحی مرکز و شمال شرق: اوایل تا اواسط اکتبر
• نواحی شمالی: اواسط اکتبر
راهنمای اخذ ویزای آمریکا | از لاتاری تا گرین کارت
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر