لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد
مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

مجتمع کیان سنتر مشهد از بین جاهای دیدنی مشهد یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین مراکز خرید لوکس مشهد به شمار می آید. این مجموعه که شامل دو مجتمع خرید به نام های کیان سنتر 1 و کیان سنتر 2 است، دارای بخش های مختلف نظیر مرکز خرید، هایپر مارکت، شهر بازی، فود کورت و پارکینگ و غیره می باشد. بخش تجاری مجتمع کیان سنتر 1 در شش طبقه و 83 واحد تجاری و بخش تجاری کیان سنتر 2 در چهار طبقه (مساحت تقریبی 800 متر مربع) و 150 واحد تجاری را در بر می گیرد. واحدهای تجاری کیان سنتر 2، طبقات همکف تا سوم مجتمع را به خود اختصاص داده اند. این مراکز خرید در موقعیت شهری بسیار مناسب و با بار ترافیکی روان و فضایی وسیع احداث شده اند. پوشاک فصل، لباس کودک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم کادوئی و تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، زیور آلات و بدلیجات و غیره صنوف موجود در مجتمع کیان سنتر را تشکیل می دهند. با سفر به این شهر زیارتی و رزرو بهترین هتل های مشهد مانند هتل الماس 2 مشهد سفر دلپذیر را آغاز کرده و به راحتی از مجتمع های تجاری کیان سنتر 1 و 2 دیدن نمایید.

معرفی مجتمع های تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرید کلانشهر مشهد در بلوار جانباز و همجواری مراکز خرید دیگر نظیر پروما و نیکا واقع شده است. این مجتمع تجاری که شامل دو ساختمان مجزا به نام های کیان سنتر 1 و کیان سنتر 2 می باشد یکی از پر مخاطب ترین مراکز خرید نزد شهروندان، گردشگران و زائران حرم مطهر امام رضا (ع) محسوب می شود؛ به طوری که می توان عنوان کرد که یکی از دلایل ساخت مجتمع تجاری کیان سنتر 2، پر طرفدار بودن مجتمع تجاری کیان سنتر 1 بوده است. گردشگران معمولا تمامی خریدهای خود را به صورت جامع در این دو مجموعه انجام می دهند و سوغاتی هایشان را از آنجا تهیه می نمایند.
کیان سنتر

کیان سنتر 1

کیان سنتر 1 را می توان از اولین مجتمع های تجاری دانست که پس از مجتمع تجاری پروما و نیکا احداث شد. این مجتمع که خیلی زود مورد توجه و استقبال همگان واقع گشت، دارای واحدهای تجاری متعددی در زمینه ارائه پوشاک، لوازم تزئینی و غیره می باشد. همچنین کیان سنتر 1 هایپر مارکت نسبتا بزرگی دارد که امکان خریدی راحت را برای همگان فراهم نموده است. از دیگر جاذبه های این مجتمع تجاری شهر بازی است. شهر بازی یکی از بخش هایی است که در مراکز خرید، خانواده ها و خصوصا کودکان را به خود جذب می کند؛ چراکه ابزار سرگرمی کودکان را فراهم نموده و بزرگترها خیلی راحت تر خرید های خود را انجام می دهند. در کنار موارد مذکور، فست فود و کافی شاپ هایی نیز در این مجتمع تجاری وجو دارند، که آماده ی ارائه ی خدمات به مراجعه کننده گان هستند.

1683353100 421 مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

کیان سنتر 2

مجتمع تجاری کیان سنتر 2 نیز از مراکز خرید بسیار پر تردد شهر مشهد مقدس به شمار می آید. این مرکز خرید در زمینی به وسعت 2500 متر مربع و زیر بنایی حدود 32000 متر مربع بنا گردیده است. کیان سنتر 2 را می توان با دارا بودن 17 طبقه یکی از بزرگ ترین مجتمع های تجاری شهر مشهد به شمار آورد. در واقع این مرکز، برجی عظیمی با واحد های تجاری متعدد است که عرضه محصولات متفاوتی در آن صورت می پذیرد؛ علاوه بر واحدهای تجاری، در کیان سنتر 2 هایپر مارکت بزرگی با تنوع محصولات فراوان وجود دارد. همچنین از سایر امکانات کیان سنتر 2 می توان به شهر بازی، فود کورت و پارکینگ اشاره نمود.
1683353100 672 مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

سخن پایانی

مشهد دومین کلانشهر بزرگ و اصلی کشور است که هر ساله گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران به آن سفر می کنند. دلیل پرطرفدار بودن این شهر در میان مسافران تنها به علت جاذبه های دیدنی آن نیست بلکه مراکز خرید نیز سهم عظیمی در توریستی کردن مشهد داشته اند. مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد ازجمله بهترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آیند و افراد می توانند تمامی اقلام مورد نیازشان را در این مجموعه خریداری نمایند.

3.6/5 - (7 امتیاز)
معرفی 14 هتل ارزان مشهد
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر