لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> مزایای جذاب سفرهای خارج از فصل شلوغی
مزایای جذاب سفرهای خارج از فصل شلوغی

مزایای جذاب سفرهای خارج از فصل شلوغی

آیا هوای سرد پاییز شما را در رویای رزرو هتل و رفتن به مقصد های عجیب و غریب و دور از دسترس قرار داده است؟ شما تنها نیستید. اگرچه بسیاری از مردم تعطیلات را فقط با تابستان می شناسند، اما کاوش در مکان های جدید به هیچ وجه محدود به تابستان و یا نوروز نمی شود. در حقیقت، اکثر مردم تفریح ها و سفرشان را در آن بازه زمانی کوتاه تعطیلات می گذرانند، بسیاری از مسافران از ازدحام بیش از حد جمعیت، گرمای شدید و قیمت های زیاد درتعطیلات شکایت دارند.

خوشبختانه، جایگزینی ساده برای تعطیلات وجود دارد، زیرا ما می دانیم که شما به خواب زمستانی نمی روید: سفر خارج از فصل. اگر با این پدیده از تعطیلات آشنایی ندارید، با ما در این مقاله همراه شوید.

تصور کنید که بالاخره می توانید به آن مکانی سفر کنید که همیشه می خواهید برود اما پیش از این هرگز نتوانسته اید هزینه کنید. مکانی که واقعاً می توانید بدون آنکه مورد هجوم گردشگران قرار بگیرید از آن لذت ببرید. مکانی که می توانید با یک لباس سبک در آن سر کنید، عاری از گرمازدگی. در حالی که ممکن است مجبور شوید برخی امتیازات کوچک – از جمله مبادله کردن شلوارک برای کفشهای بسته را بپردازید – جوایزی که از آنها به دست می آورید می تواند بسیار بیشتر از هر نوع فداکاری جزئی باشد که باید انجام دهید. اگر به نظر می رسد که این یک گزینه جایگزین جذاب باشد، سفر خارج از فصل ممکن است روش مورد علاقه جدید شما برای سفر باشد.
صرفه جویی در هزینه ی پرواز

یكی از بزرگترین مزایای سفرهای خارج از فصل قیمتهای ارزان آن است. خصوصا پروازهای هوایی در خارج از فصل طرفداران کمتری دارد زیرا افراد کمتری در پرواز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر در تلاش هستید که تعطیلات ارزان قیمتی در اروپا را بگذرانید، چرا سفر در ماه های اواسط سال را در نظر نمی گیرید؟ با وجود هزینه ای که در پرواز صرفه جویی می کنید، احتمالاً می توانید به این که با فرست کلاس سفر کرده اید ببالید.
از اقامتگاههای لوکس با نرخ رزرو کمتر لذت ببرید
اگر اقامت در هتل های مجلل را بسیار دوست دارید اما حساب بانکیتان شما را منع می کند، در غیر این صورت، سفر خارج از فصل می تواند آن راه حلی باشد که به دنبال آن بوده اید. از آنجا که هتل ها در خارج از فصل اتاق هایشان خالی می ماند کاهش نرخ چشمگیری دارند، به این معنی که می توانید از یک اتاق باورنکردنی در یک مقصد رویایی لذت ببرید که به طور معمول در ماه های تابستان از حد توان مالیتان خارج است. همچنین در خارج از فصل قدرت چانه زنی بیشتری برخوردار خواهید بود، بر خلاف فصل های شلوغ که قیمت ها ثابتند و در دسترس بودنشان رقابتی است.

از خودتان پذیرایی کنید

با پولی که در خارج از فصل در رزرو پرواز و اقامتگاه صرفه جویی می کنید، انعطاف پذیری بیشتری در بودجه تان خواهید داشت تا از سفرتان نهایت استفاده را ببرید. این بهترین فرصت برای لذت بردن از کاری است که معمولاً توانایی انجام آن را ندارید، مانند یک درمان آبگرم و اسپا، خدمات ماساژ در اتاق یا یک گشت و گذار سرگرم کننده. شانس زیادی برایتان وجود دارد، نرخ های خوب ماندگار نیستند، بنابراین چرا شما هنوز هم می توانید استفاده نکنید؟
فرار از شلوغی

فرار از شلوغی
جای تعجب نیست که بهترین مقاصد در فصل شلوغی بسیار شلوغ می شوند و همه افراد پس از یک قطعه از آن بهشتی به سر می برند. بنابراین اگر تا به حال تجربه یک تعطیلات گران قیمت را که توسط گردشگران زیادی خراب شده است تجربه کرده اید، تنها نیستید.

خوشبختانه سفر خارج از فصل فرصتی را برای شما فراهم می کند که سفر خود را داشته باشید – و از آن لذت ببرید. با مسافرت در اواخر پاییز – اوایل بهار، می توانید بدون مجذور ازدحام جمعیت، انتظار در صف های بی پایان و یا ریسک اینکه دلخواه ترین جاذبه های شما به فروش برسد، از انواع جاذبه های آن لذت ببرید. همچنین فرصتی غیرقابل استفاده وجود دارد که بتوانید از برخی معاملات باورنکردنی آخرین لحظه لذت ببرید که هرگز قادر نخواهید بود در طول فصل شلوغ به دست بیاورید.
گرمای شدید

از گرمای شدید خودداری کنید
در حالی که هوا همیشه می تواند تا حدودی غیرقابل پیش بینی باشد، شرایط اب و هوایی در خارج از به نظر راحت تر و قابل کنترل میرسد تا نسبت به اواسط فصلی که بیشتر مردم در تعطیلاتند. بنابراین اگر علاقه مند به تابستان نیستید، تمایل ندارید به راحتی بسوزید، یا نمی توانید به راحتی گرما و رطوبت را تحمل کنید، سفرهای خارج از فصل جایگزین بسیار جذابی اند. علاوه بر اینکه از مسافرت هایتان در یک هوای معتدل تر لذت می برید، می توانید بدون نیاز به استفاده از ضد آفتاب و یا جستجوی نزدیکترین فروشنده لیموناد یخ زده، آزادانه بگردید.
اگرچه به احتمال زیاد در این فصول نتوانید شنا کنید، اما داشتن امکان پیاده روی بدون دغدغه به همان اندازه ی شنا شما را هشیار خواهد کرد. به علاوه، همیشه می توانید از زیبایی یک ساحل قدم زدن در ساحل و تماشای مناظر بدون نیاز به شنا لذت ببرید. اگر هنوز به شنا احتیاج دارید، استخرهای داخلی همیشه گزینه مناسبی برای جایگزینی شنا در ساحل اند.
طبیعت
طبیعت را در بهترین حالتش تجربه کنید

آیا از تجربه کردن گرمای طاقت فرسای تابستان در تعطیلاتتان خسته شده اید؟ بنابراین ممکن است نتیجه گرفته باشید که برای سفرهای خارج فصل آماده باشید. فصل های بهار و پاییز دو مورد از زیباترین زمان های سفر مخصوصاً برای علاقه مندان به طبیعت است. در هنگام بهار، از گل هایی در شکوفه، هوای راحت و ساعات طولانی تر روز لذت خواهید برد. Fall با زیبایی شاخ و برگ ها و هوای واضح زیبایی خاص خودش را نیز به نمایش می گذارد.
معاشرت با افراد محلی

معاشرت با افراد محلی
یکی از جالب ترین جنبه های سفر، ملاقات با افراد محلی است که در تمام سال در آنجا زندگی می کنند. رسیدن به قلب واقعی مقصد بسیار دشوار است که در فصلهای پررفت و امد وقتی گردشگران زیاد هستند انجام ناپذیر است. بنابراین اگر تنها افرادی که در سفرتان با آنها ملاقات می کنید، توریست و راهنما هستند، احتمال اینکه تجربه ی کامل مقصدتان را از دست بدهید، وجود دارد. خوشبختانه، سفر های خارجی خارج از فصل شلوغی فرصت های بیشتری برای مکالمه با افراد محلی و بدست آوردن نکات مفید بعضی از مکانهای دیدنی منطقه فراهم می کند.

مسافرت با حساسیت به آجیل| همه چیزهایی که باید بدانید
ادامه مطلب

اگر می خواهید چیزهایی بیشتری از جهان ببینید، از فصل شلوغی های دیوانه وار خودداری کنید و خود را در فرهنگ واقعی مقصدتان خارج از صحنه توریستی غرق کنید، سفر خارج از فصل بلیطی طلایی برایتان است. بهرحال، دنیای بزرگی در آنجا نهفته است، پس چرا تا تابستان صبر می کنید تا همه ی آن را ببینید؟ سفرهای ایمن و شاد مهم نیست در چه فصلی باشند!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر