لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> ترفند های سفرکردن در تعطیلات
ترفند های سفرکردن در تعطیلات

ترفند های سفرکردن در تعطیلات

تعطیلات شگفت انگیز ترین زمان سال است – و همچنین استرس زا ترین. فصل کریسمس می تواند برای بسیاری از افراد فراتر از یک مشغله باشد، زیرا مهمانی ها، کنسرت های بچه ها، فعالیت های پایان سال و دیدارهای خانوادگی باعث شلوغ شدن برنامه هایمان می کند. سفر و رزرو هتل را هم که اضافه کنید به چیز هایی بیشتر از دستور تهیه چیزی بسیار شیرین تر از کوکی های مادربزرگ می رسید! سفر در تعطیلات لزوماً وحشتناک نیست. شما نه تنها می توانید خوش بگذرانید بلکه از سفرهای کریسمس لذت خواهید برد. در اینجا به شما می گوییم که چگونه می توانید در کریسمس کمی خوشحالی کنید.

از پیش برنامه ریزی کنید.
چرا برنامه ریزی برای تعطیلات برای ما خیلی سخت است؟ در پایان هر سال فرا می رسند، اما به محض آغاز نوامبر، شروع به فرار و ترسیدن می کنیم مانند ازدحام سرباز های عصبانی در زمانی که تازه اعلام جنگ کرده اند. امسال برنامه ریزی ها را از قبل انجام دهید! برنامه سفرتان را به خوبی قبل از سفر مشخص کنید. بدانید که برای هدایای کریسمس چه کاری انجام خواهید داد و آن را ساده بگیرید. من امسال یک تقویم سفارشی برای همه افراد خانواده تهیه کردم. یک نسخه را برای فامیل خودم و دیگری برای فامیل شوهرم ساختم. همه 35 اعضای خانواده هدیه ای را دریافت کردند و از دریافت آنها خوشحال بودند، به این انتخابم افتخار می کنم.
بودجه
بودجه
چرا ما همیشه اینقدر در مقابل هزینه های کریسمس گارد می گیریم؟ کریسمس هر سال می آید تا حسابهای بانکی ما را تخلیه کند. اگر سفر می کنید، حتی برایتان گرانتر تمام میشود. این کریسمس برای بودجه تان برنامه ریزی کنید. از قبل بدانید که برای هر شخص، هر مهمانی و هر بلیط چقدر هزینه خواهید کرد. عامل کوسن و همه آن هزینه های پنهان. بنابراین خودتان متوجه نمی شوید که در ماه ژانویه باید چه مقدار از پس اندازتان استفاده کنید. چگونه می توانید هزینه های تعطیلات را تأمین کنید؟ با برنامه ریزی برای هزینه هایتان و کاهش هزینه های غیر ضروری مراقب برخی ولخرجی ها باشید. اما همچنین می توانید کارهای دیگری را در طول سال انجام دهید تا بتوانید هزینه های پیش بینی شده کریسمس تان را تامین کنید، مانند خوردن غذای کمتر و تماشای فیلم در خانه به جای رفتن به تئاتر.
سفر
آرام باشید و تنها یک کاپ کیک بخورید.
فقط یک کیک. یا شاید هیچ چیز به هیچ وجه؟ سفر به اندازه کافی برای کمرتان مضر است، هرگز هفده نوع کوکی کریسمس را همراهتان نبرید. برای سلامتیتان یک برنامه سفر درمانی درست کنید. مدت زمان طولانی را پایبندش باشید – می توانید به جای خوردن یک میلک شیک، چند دور در اطراف ترمینال قدم بزنید؟ در اتومبیل سواریتان، می توانید به جای خوردن تنقلات مضر، در چند توقف 10 دقیقه ای برای پیاده کمی ورزش کنید؟ چند برنامه تان را تغییر دهید این گونه می توانید بدون اضافه کردن کالری، در یک سفر تعطیلات زنده بمانید.
سفر
به خودتان فرصت تنها بودن بدهید.
شما خانواده تان را دوست دارید، اما بودن در کنار همه در هر ساعت می تواند خسته کننده باشد. به خصوص وقتی استرس سفر نیز اضافه شود. مهم نیست که عموی بزرگ خانواده چقدر می خواهد همه در طول سفر در یک اتاق بمانند، سلامتی خود را پس انداز کرده و اکنون و پس از دور همی استراحت کنید. سریعترین راه برای شروع نزاع خانوادگی این است که با همدیگر خیلی وقت بگذرانید تا همه از یکدیگر مریض شوند. با کمی گذاشتن وقت برای تازه کردن و پاک کردن ذهنتان، داشتن انرژی لازم برای لبخند زدن، یادداشت کردن و گذراندن اوقات خوبی را با افرادی که دوستشان دارید، فرصتی کافی خواهید داشت.
سفر
درست بسته بندی کنید.
هوا در مقصد بهر حال سرد است. این بهانه ای است که نمی گذارد تا بتوانید دوازده ژاکت پیراهن مسخره و هر جفت چکمه ای را که دارید در چمدانتان بگنجانید. هوشمندانه و سبک سفر کنید. نیازی نیست که همه این وسایل را برای مقاصد سرد (یا سواحل آفتابی، برای مسافرانی که در تعطیلات گرمسیری خوش شانس هستند) ببندید. همچنین، مطمئن شوید که برای هر کادوی کریسمسی که انتظار دارید بگیرید، جایی ندارید، بنابراین مجبور نیستید یک چمدان دیگر در فرودگاه بخرید.
سیستم
بلیط ارزان بخرید.
منطقی به نظر میرسد، درست است؟ مگر اینکه یک میلیونر یا چیز دیگری باشید (مایل نیستید که باشید؟) در غیر این صورت به دنبال بلیط های درجه یک نخواهید بود. شما فقط می خواهید بدون خالی شدن جیبتان به مقصدتان برسید. برای انجام این کار، باید بلیط ارزان را در ارزانترین هفته های پرواز خریداری کنید. تحت هیچ شرایطی نباید تا آخرین لحظه منتظر خرید باشید! این راهی خوب برای خرید بلیط گران یا حتی گیر نیاوردن بلیط است. در صورت امکان، این کار را در روز سه شنبه انجام دهید تا بتوانید بهترین پس انداز ممکن را داشته باشید. اگر تصمیم دارید که در تعطیلات واقعی پرواز کنید، حتی می توانید بیشتر صرفه جویی کنید.
ترس
وحشت زده نشوید.
تعطیلات استرس زا است. مسائل اشتباه پیش می روند. اما نگران نباشید مشکلی نیست. اگر می توانید یک نگرش منعطف پذیر داشته باشید و اتفاقات دور از انتظار غیر منتظره را پشت سر بگذارید، در سفرتان تفریح بیشتری خواهید داشت. با خودتان و همسرتان، دوست، مادر، یا هر کسی که می توانید در سفر خود آرامش داشته باشید و تفریح کنید، پیمانی ببندید. که انرژی مثلتتان را ازایش داده و یک نگرش واقع بینانه خوب داشته باشید که میتواند استرس بالای شما را کاهش دهد و این سفر را همانطور که تصور می کنید سرگرم کننده کند.

جاده های هیجان انگیزی که روح ماجراجویی شما را تازه می کند
ادامه مطلب

برای پا بر جا ماندن سفرهایتان در تعطیلات، این نکات را دنبال کنید این گونه خواهید توانست از گذراندن وقتتان با دوستان و خانواده لذت ببرید. باشد که روزهای شما شاد و روشن تر باشد!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر