لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> بزرگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید
بزرگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید

بزرگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید

آسیا دارای 4 میلیارد جمعیت و همچنین مرتفع ترین قله کوه در جهان (البته کوه اورست!) است. وقتی بیشتر مردم به آسیا می اندیشند، احتمالاً به کشورهای عادی مانند چین، مالزی و هند فکر می کنند. اما آیا می دانید در این قاره تقریباً 50 کشور جهان واقع شده است؟ بسیاری از کشورهای باور نکردنی در آسیا برای کشف وجود دارد. با وجود جمعیت بیشتر از قاره های دیگر، آسیا قطب فعالیت و ماجراهایی است كه انتظارش را دارید. در زیر پنج کشور وجود دارد که شاید قبلاً فکر بازدید از آنها را نکرده اید. در واقع، حتی ممکن است در مورد برخی از این مکان ها نشنیده باشید! همانظور که میدانید علاوه بر پنج مورد زیر یکی از این کشور های بینظیر با طبیعت فرهنگ غنی و تاریخی کهن ایران است که با رزرو هتل های ایران مانند هتل عباسی اصفهان می توانید لحظات خوبی را در عمق فرهنگش تجربه کنید.

مغولستان
مغولستان با داشتن یکی از پایین ترین نرخ جرم در تمام آسیا، مکانی زیبا برای کشف کردن است! این کشور با بیش از 3 میلیون نفر جمعیت در شرق آسیا واقع شده است و فعالیت های فراوانی را به مسافران ارائه می دهد. نه تنها این، اگر شما عاشق آفتاب هستید، قطعاً این کشور برای شما مناسب است. شما ممکن است تعطیلات آفتابیتان را در سواحل شنی و آبهای آبی سر کنید، اما مردمی مغولستان هر ساله بیش از 250 روز از آفتاب لذت می برند! جای تعجب نیست که مغولستان لقب “سرزمین ابدی آسمان آبی” را به دست آورده است.
مغولستان کشور مناسبی برای دوستداران طبیعت است. این کشور با داشتن پارک های طبیعی زیبا از جمله پارک ملی گورخی-ترلیج و همچنین صخره های خیره کننده و دره ها، سرزمین روستایی ناهموار است. اگر علاقمند به زندگی روستایی هستید، جایی بهتری برای غوطه ور شدن در فرهنگ روستایی وجود ندارد. در واقع بین 30 تا 40 درصد مغول ها خود را عشایری می دانند. این افراد با بهره گیری از محصولات دام، به طور مداوم در حال حرکت هستند تا بهترین شرایط آب و هوایی را در زمان های مختلف سال پیدا کنند. اگر به دنبال اجتناب از زندگی شلوغ شهر هستید، به مگنولیای باشکوه سفر کنید!
برونئی
برونئی
این کشور کوچک دوست داشتنی بهشت طرفداران جنگل است. برونئی واقع در جزیره بورنئو، مانند مالزی، فیلیپین و اندونزی است. این کشور جزیره ای که دارای جمعیتی زیر نیم میلیون نفر است، ترکیبی کامل از تجربه ی طبیعت و زندگی شهری را ارائه می دهد. در صورت بازدید از برونئی، بازدید از پارک ملی Ulu Temburong ضروری است. این جنگل محافظت شده، پیاده روی در جنگل و سایه را برایتان ارائه می دهد که در آنجا 400 نوع پروانه، پرنده های بی شماری را پیدا خواهید کرد.
آیا به دنبال این هستید که کمی از جنگل خارج شوید؟ حتما از بندر سری بگاوان (BSB)، پایتخت برونئی دیدن کنید. خانه مسجد سلطان عمر علی سیف الدین (با لوسترهای بی نظیر، آغشته به رنگ آمیزی و سنگ مرمر ایتالیایی))، یکی از زیباترین معماری و کاخ های طلای جهان را در خود جای داده است. اگر طبیعت بیشتری می طلبید BSB همچنین یک پارک تفریحی به نام پارک Jerudong است. چه با خانواده، چه دوستان، یا چه در یک ماجراجویی انفرادی قرار دارید، برونئی یک کشور هیجان انگیز است که می تواند به آن سفر کنید.
تیمور-لستTimor-Leste
تیمور-لستTimor-Leste
به دنبال استراحت بعدی ساحلی عالی خود هستید؟ Timor-Leste که از آن به عنوان تیمور شرقی نیز یاد می شود، کشوری در جنوب شرقی آسیا است. دور از استرالیا، تیمور لست پر از صخره های مرجانی، سواحل دست نخورده و بیش از یک میلیون جمعیت است. اگر به تیمور بروید، خارجی های دیگر را پیدا نمی کنید. در حقیقت، اگر به دنبال مکانی برای تعطیلات هستید که فارغ از گردشگران باشید، این مکان برای شما مناسب است. روستاهای دورافتاده در اینجا زیاد هستند. جاده های خالی بسیاری پیدا خواهید کرد، سرشار از سگ، مرغ، بز و خوک!

کوه راملاو بلندترین قله کشور است که با مجسمه ای از مریم در بالای آن تزئین شده است. اگر قصد بازدید دارید، توصیه می شود راهنمای تور بگیرید. راهنمای شما می تواند به شما در یافتن بهترین نقاط برای بازدید و همچنین در زمینه زبان کمک کند. جزیره آتاترو یکی دیگر از نقاط عالی برای بررسی در تیمور شرقی است. گفته می شود این جزیره بیشترین آبهای بیولوژیکی جهان را دارد! بنابراین، دوربین، تجهیزات و کفش پیاده رویتان را بردارید و برای یک ماجراجویی که در طول عمرتان مجددا پیش نخواهد امد آماده شوید!
1683293040 764 بزرگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید
بحرین
سومین کشور کوچک آسیا، بحرین در واقع از بیش از 30 جزیره در خلیج فارس تشکیل شده است. بحرین در فاصله بسیار کمی از شلوغی امارات متحده عربی قرار دارد که در معرض دید غذاهای سنتی و صحنه های هنری زیادی قرار دارد. بحرین با جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیون نفر، مقصد گردشگری فراموش شده ای است، به این معنی که در همه ی نقاط این کشور جایی برای کاوش و بدون انبوهی از جمعیت خواهید داشت. اگر شما یک فرد طرفدار تاریخ هستید که از معماری های جالب لذت می برد، بحرین برای ارائه آن چیزهای زیادی دارد. از مسجد بزرگ الفتح گرفته تا قلعه آراد، این کشور مملو از آثار باستانی است.
همچنین بحرین خانه ی “درخت زندگی” است. این درخت 400 ساله Prosopis cineraria به تنهایی، در تپه ای در صحرای عربی ایستاده است که با مقدار انبوهی ماسه احاطه شده است. حتی دانشمندان کاملاً مطمئن نیستند که چگونه این درخت به حیات خود ادامه می دهد. این درخت با وجود کمبود آب با دمای بیش از 110 درجه فارنهایت، همچنان در محیطی پر آب و هوا با تولید برگ و سایه سبز زندگیش را ادامه می دهد.
1683293040 615 بزرگترین مقاصد سفر در آسیا که تابحال نشنیده اید
عمان
ای مردم، شما باید به عمان بروید! عمان با بیش از 4 میلیون نفر از مردم، کشور آسیایی است که مانند بحرین در خاورمیانه واقع شده است. عمان فرصتی را برای مسافران فراهم می کند تا یک کشور معتبر را کشف کنند، غنی از تاریخ و زیبایی های طبیعی. از کوهستان گرفته تا بیابان ها تا سواحل خیره کننده، عمان واقعاً همه چیز را برای ماجرای بعدی شما دارد. کفش های پیاده روی خود را بگیرید و به سمت جبل شمس بروید – این بالاترین کوه عمان است که به عنوان کوه خورشید نیز شناخته می شود. دوربین خود را فراموش نکنید زیرا نماهای در بالا غیر قابل مقایسه است.
همچنین ممکن است از دره های عمان که به آنها “وادی ها” گفته می شود تعجب کنید. وادی شاب به خاطر غارهای خیره کننده غرق در آبشارها،کوه های صخره ای و استخرهای فیروزه ای بسیار محبوب است. وادی های زیبای دیگر عبارتند از: وادی العربین، وادی دم و وادی اد دقه. در طول سفرتان به عمان، در این وادی ها شنا کنید تت لذتی دیگر از این سرزمین را تجربه کنید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
چگونه سزار مانریک به صنعت گردشگری لانزاروت رونق بخشید
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر