لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> عاشقانه ترین هتل های 2018
عاشقانه ترین هتل های 2018

عاشقانه ترین هتل های 2018

این هتل ها در برخی از جنبه ها وجه اشتراک هایی با هم دارند. بسیاری از این هتل ها ایده های فانتزی ما را برآورده می کند. بسیاری از آنها بر روی آب (آرامش دهنده ترین عنصر جهان) و یا در نزدیکی آن واقع شده اند مانند هتل ترنج کیش. تمامی آنها هتل هایی هستند که با یکبار دیدن آن ها را فراموش نخواهید کرد و حتی باعث می شوند از راه دور نیز احساس آرامش داشته باشیم.

استرس های روز افزون روزمره، سیاست های تنش زا جهانی، نگرانی ما نسبت به آینده همه این چیز ها را فراموش کنید. تا زمانی که در این هتل ها اقامت دارید همه چیز دنیا بر روال درست خود می چرخد. به نظر می رسد دور شدن از واقعیت این دنیا تنها چیزی است که همه ما برای تغییر چشم اندازمان نسبت به زندگی نیاز داریم. در اینجا به معرفی عاشقانه ترین هتل های جهان در سال 2018 می پردازیم.

ویلای فلترینلی
دریاچه گرادا، ایتالیا

دریاچه گرادا شاید شهرت دریاچه کومو را نداشته باشد اما این هتل برای افرادی که تصورشان از عشق، یک ویلای قرن نوزدهم شیک، رو به دریاچه و با قدمت طولانی است گزینه بسیار عالی به نظر می رسد. در این هتل چشم شما محسور آثار عتیقه بازسازی شده، درختان لیموی قدیمی و غذاهای رستوران ستاره دار میشلین خواهد شد. با این قضیه کنکاش نکنید شما در ایتالیا هستید پس طبیعی است که عاشق هر چیزی شوید.

ماه عسل

The Other Side
الوترا، باهاماس

این هتل با وجود داشتن ساختمان های لوکس، جایی است که حقیقتا ارتباط شما را با دنیای بیرون قطع خواهد کرد. این مکان حال و هوای پارتی های خانه های لوکس را دارد، مهمان ها قبل از رفتن به استخر محسور کننده که رو به خلیج فیروزه ای رنگ است می توانند در داخل و خارج این خانه بزرگ برای صرف ماهی کبابی گردش کنند. صاحبان این هتل، بن سیمنز و چارلی فیلان، به جزئیات هر چیزی دقت کرده اند به همین دلیل این مکان دارای غذاهای خوشمزه، بارهای مهمان پذیر و یوگای صبحگاهی برای افرادی است که صبح زود بیدار می شوند.ماه عسل

طول جغرافیایی 131 درجه
الورو، استرالیا

این هتل تنها اقامتگاهی است که با بودن در آن می توانید در زیر آسمانی پر ستاره بنشینید و مستقیما به الورو( صخره آیرس) نگاه کنید. الورو، در این محیط خیره کننده و روحانی، به همراه کاتا توجا یکی از دومین میراث طبیعی گردشگردی ثبت شده می باشد. به دو دلیل هر چه زودتر به این مکان سفر کنید: بعد از اکتبر 2019، بازدیدکنندگان اجازه بالا رفتن از صخره های الورو را نخواهند داشت ( چون این کار به دلیل تقدس این مکان بی احترامی به آن محسوب می شود). اما نصب زرق و برق در پایین صخره ها، زمین نور اثری از هنرمند بریتانیایی بروس مونرو، مانند این است که آسمان شب را به زمین اورده ای، برای چند سال دیگر تمدید شده است. این هتل شاید مانند یک کمپ صحرایی باشد اما یکی از استراحتگاه های لوکس استرالیا به شمار می رود که به تازگی چندین میلیون دلار برای بهبود آن هزینه شده است.
ماه عسل

هتل سلطان مراکش
مراکش، مراکش

اگر مراکش برای خانه های محلی زیبای خود معروف است، هتل سلطان مراکش با جمع آوری چندین تم متفاوت از این خانه ها به صورت یکجا قطعا شما را مبهوت خواهد کرد. ساختمان های تو در توی این هتل مانند یک مکان پر نقش و نگار است که جزئیات آن نه خیلی پر زرق و برق هستند و نه خیلی تخیلی. با بودن در این مکان مانند این است که قدم به دوران کتاب قصه های هزار و یک شب گذاشته اید. سعی کنید که حداقل بر روی پشت بام یکی از این ساختمان ها شام صرف کنید و در حمام های آبگرم این هتل تجربه یک حمام بخار را داشته باشید. اگر می خواهید که لذت بیشتری از عشق را تجربه کنید، چند روزی را در هتل روبروی آن یعنی سلطان کئولیدیا سپری کنید.

ماه عسل

کلوس آلپاتا لاپوستول
دره کولچاگوا، شیلی

اگر به اندازه ای که به یکدیگر عشق می ورزید به خوردن و نوشیدن نیز علاقه مند هستید، پس حتما یکی از چهار سوئیت ( هر کدام از آنها به نام یکی از شراب ها نام گذاری شده است) که در مرکز کشور شراب واقع شده است رزرو کنید. محیط زیبای این هتل که در میان تاکستان ها و کوه ها واقع شده، ابدی است. کارخانه شراب سازی لاپوستول مطابق با آخرین روش های علمی ساخته شده و غذا های آن به اندازه کافی برای نام رلایس و شاتئوکس لذیذ هستند.
ماه عسل

سائو لورانسو دو باروکال
مونساراز، پرتغال

یک مزرعه خانوادگی شیک در منطقه آلنتجو که تنها با فاصله دو ساعت رانندگی از لیسبون قرار دارد اما مانند این است که به سیاره دیگری قدم گذاشته اید. لذت های زیادی را در این هتل می توانید تجربه کنید از پیاده روی، دوچرخه سواری و یا اسب سواری در 2000 هکتار زمین گرفته تا صرف شام در غذاخوری های مزرعه و یا ماساژ در سالن های سوزان کافمن. اگر ترجیح می دهید که هیچ کاری انجام ندهید و فقط استراحت کنید، این جا مکان بسیار عالی برای شما است.
ماه عسل

مسافرخانه جزیره فوگو
نیوفاندلند، کانادا

این جزیره دور افتاده و ناهموار است اما این خلوتگاه همانند یک جعبه نمکی بسیار مدرن با پنل های خورشیدی و پایه های فولادی است که آن را از سنگلاخ ها و یخ های شناور اقیانوس اطلس بالا نگه داشته است. هر کدام از وسایل این هتل با توسط افراد محلی و با دست ساخته شده اند. هر کدام از شخصیت های موجود در بار ( خراط، ماهیگیر، صندوق دار) با ارزش هستند. برای یافتن هتل یا مسافرخانه ای پایبند و متعهد به جهان خود، باید به انتهای دیگر کره زمین بروید. باید به چیز هایی که به آنها عشق می ورزیم توجه بیشتری نشان دهیم.
ماه عسل

لژ جزیره جیکارو
گرانادا، دریاچه نیکاراگوئه، نیکاراگوئه

این اقامتگاه دوست دار محیط زیست که به عنوان یکی از لژ های منحصر به فرد جهان توسط مجله نشنال جئوگرافیگ معرفی شده است، آرام و بی سر و صدا در یک جزیره کوچک سرسبز در نواحی نیکاراگوئه به فاصله یک قایق سواری کوتاه از شهر استثنایی و جذاب گرانادا واقع شده است. اگر تمایلی به هیچ کاری جز پیاده روی از خانه درختی تا یک استخر و یک رستوران و بار ندارید پس قطعا شما در اینجا اوقات بسیار عالی از طریق ارتباط دوباره با طبیعت، خودتان و دیگران را سپری خواهید کرد. اگر به دنبال فعالیت های بیشتری هستید، تیم های متخصص و متبحری می توانند شما را به بالای کوه آتشفشانی مومباچو که از دور ناپیدا است، هدایت کنند. همچنین می توانید اسب سواری و یا کایک سواری را نیز تجربه کنید و لذت تجربه چیزی که پرنده ها و زنبور ها از بالا تماشا می کنند را کسب کنید.
ماه عسل

هتل منحصر به فرد اوه
Norangsfjorden، نروژ

این هتل منظره عالی از کوه ها را پیش روی شما قرار می دهد. فقط به کوه هایی که در بالای سر شما قرار دارند نگاه کنید و سعی کنید تا به کوه های fjords جادویی آن زل بزنید. در این هتل افراد شناخته شده ای مانند کارن بلیکسن، سر آرتور کانن دویل (استاد رمز و راز) و پرنسس ویکتوریا اقامت داشته اند.
ماه عسل

دلیر گراف
استلنبوش، آفریقای جنوبی

اگر به داشتن حریم خصوصی، یک شراب عالی و یک محیط زیبا علاقمند هستید به دنبال جایی جز این ویلای دنج نباشید. تماشای منظره ای که این هتل از استخر خصوصی شما برایتان فراهم می کند یک موهبت است. منظره این هتل به دلیل قرار گرفتن آن در کیپ واین لند و در مسیر کوه “Helshoogte” و تاکستان های بسیار زیاد این منطقه، خیره کننده است. کارخانه شراب سازی، دو رستوران فوق العاده و یک حمام آبگرم بی نظیر یک سفر رماتیک را برای شما رقم خواهد زد.
ماه عسل

La Réserve
پاریس، فرانسه

اینجا مکانی برای زندگی کردن رویای “اگر من یک فرانسوی وفادار بودم” است. این عمارت که تنها چند قدم با قصر بزرگ در محله هشتم فاصله دارد، در اصل خانه دوک مورنی ( برادر ناتنی ناپلئون سوم) و اخیرا پیر کاردین طراح بوده است. ساخت این هتل به دلیل داشتن وسایل آنتیک و ابریشم ها و سنگ ها مرمری و نقاشی های آن و همچنین 40 سوئیت و اتاق نورایی اش قابل ستایش است. حمام آبگرم آن با نور قرمز گرم که در زیرزمین قرار دارد دارای یک استخر نیز است که وجود آن در پاریس چیز کمیابی می باشد. رستوران دو ستاره میشلین که بهترین غذاهای پاریس را سرو می کند. تنها مشکل شما در این هتل ترک کردن آن است.
ماه عسل

کلاب ساحلی گراند پلایا
گراند پلایا، جمهوری دومنیکن

وارد شدن به این هتل برای اولین بار هوش از سر شما می برد، شما قادر نخواهید بود هیچ چکی را امضاء کنید، هیچ صندلی پلاستیکی در اینجا نخواهید دید و هرگز دوباره کفش هایتان را نخواهید پوشید. شما در این هتل ساحلی محسور کننده که نیمی از آن هاوانای قدیمی، نیمی ساحل پالم است، غرق خواهید شد. تنها وسایلی که لازم است همراه خود داشته باشید: کتاب، لباس و عشق زندگی تان است. و به تنها چیزی که احتیاج ندارید آیپد است.
ماه عسل

پریولاس
سانتورینی، یونان

شما اولین و آخرین عشاقی نخواهید بود که به سانتورینی می آیند. دلیل اصلی آن هم منظره خیره کننده ای است که این مکان به مهمانان خود ارائه می دهد. هتل پریولاس در حقیقت تعدادی غار است که در امتداد مسیر پیچشی پراکنده شده اند که در نهایت به یک استخر نامحدود منتهی می شوند و منظره بی نظیری به وجود می آورند. این هتل دارای 21 اتاق ساده اما شیک است.
ماه عسل

دار احلم
سکورا، مراکش

تمام دنیا در مقابل این هتل رویایی موجود در آفریقای شمالی خیالی بیش نیست. این هتل پذیرای 28 مهمان با خدمه ای بیش از صد نفر است که با ارائه خدمات خود هر آرزویی را برآورده می کنند و هر روز را برای شما متفاوت تر، رویایی تر و غیرمنتظره تر رقم می زنند. در اینجا هر رویایی داشته باشید بر آورده خواهد شود. از خیره شدن به کویر گرفته تا صرف شام در یک باغ رازآلود و حمام گرفتن در کنار یک شومینه. برای چند روز احساس می کنید تنها افرادی هستید که در این دنیا زندگی می کنند.
ماه عسل

چوال بلانک راندهلی
نونو، مالدیو

یک ویلای شناور بر روی آب در یک تکه جزیره کوچک با شن های سفید نرم، واقع شده در میان یک اقیانوس آبی بیکران با فاصله ای بسیاری زیاد از دنیا با تمام عذاب هایش ، جایی که پول هیچ اهمیتی ندارد و می توانید روزهای خود را با خواندن، غواصی کردن، چرت زدن و داشتن یک ماساژ سپری کنید. اگر چنین تصوری از عشق دارید پس حتما به اینجا سفر کنید.
ماه عسل

لی هتل
پاریس، فرانسه

نکته جالب توجه در مورد این هتل این است که ایزاک وایلد در این مکان زندگی می کرد و در همینجا نیز فوت کرد. اما این همه ماجرا نیست، در شهری ثروتمند با هتل های غول پیکر، این هتل پنج ستاره دارای شش اتاقی است که به زیبایی تزئین شده اند. این اتاق ها در اطراف دهلیز دایره ای شکل قابل توجهی قرار دارند. در زیرزمین آن یک حمام وجود دارد و دارای رستوران هایی عالی است که رو به یک باغ کوچک باز می شوند و بار تاریک و گرفته ای که می توانید ساعت ها در آنجا تفریح کنید.
ماه عسل

هتل مارس
هیلدبرگ، کالیفرنیا

از آنجایی که این ناحیه در پاییز گذشته دچار یک آتش سوزی شده بود شاید زمان خوبی باشد تا کمی عشق برای ناپا و سوناما خرج کرد. اما در این هتل دنج که دارای نه اتاق و در شهر کوچک هیلدزبرگ واقع شده است هیچ واقعه غم انگیزی رخ نداده است. در این قلعه مهیج فرانسوی قرن هفدهم، اتاق های رویایی آن دارای پارچه های گرانبها، شومینه هایی که با چوب می سوزند، وان حمام مرمری و چهار تختخواب می باشد.
ماه عسل

هتل پلازا آوینو
راولو، ایتالیا
ساحل آملافی بسیار عاشقانه است. گستره دریا در مقابل شما پایان ناپذیر و آرام است. هتلی که در آن اقامت دارید زیبا و دنج است و برای یک خانواده نجیب در قرن 12 میلادی ساخته شده بود. غذاهای این هتل لذیذ هستند، حمام آبگرم آن نیرو بخش است و هیچ چیز بهتر از این نیست.

بهترین مقاصد ماه عسل در اروپا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر