لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> حمل و نقل >> سه روش برای كمك كردن به مسافرانی كه قبل از پرواز از داخل ترمینال فرودگاه می خواهند تجاربی ویژه بدست بیاورند
سه روش برای كمك كردن به مسافرانی كه قبل از پرواز از داخل ترمینال فرودگاه می خواهند تجاربی ویژه بدست بیاورند

سه روش برای كمك كردن به مسافرانی كه قبل از پرواز از داخل ترمینال فرودگاه می خواهند تجاربی ویژه بدست بیاورند

ساعت پنج عصر است و شما تازه از بازرسی های بخش امنیت عبور كرده اید، و بعد از آن متوجه می شوید كه پرواز شما كه قرار بود ساعت 30/6 انجام بشود، با چهار ساعت تأخیر مواجه گردیده است. این مسئله به ذهنتان خطور می كند كه: چگونه تمام این مدت طولانی را در ترمینال سپری كنم؟ شركت های مانند مَستر كنسشن اِیر (MCA) یك قدم از شما جلوتر بوده و تجربه ای تعاملی و منحصربفرد را برای مسافران، هر كجا كه باشند، فراهم آورده اند.
با رزرو هتل های كیش، سفری به یادماندنی به این منطقه جذاب از كشور داشته باشید؛ همچنین هنگام بازگشت از این جزیره زیبا، می توانید تجربه حضور در یك فرودگاه با كیفیت بین المللی را نیز كسب نمایید.
ما به شكلی مستمر و دائمی گرایش مسافران برای خرید كردن و غذا خوردن در داخل ترمینال فرودگاه را تحت كنترل داشته ایم تا بهترین و جدیدترین تجربه ها را ارائه نماییم. بنابراین ادامه مطلب را مطالعه كنید تا با برخی از بزرگترین چیزهایی كه در این حوزه در سال 2019 مشاهده می كنیم آشنا شوید.

با رزرو هتل آزادی تهران، هم می توانید از اقامت در پایتخت لذت ببرید و هم از حضور در فرودگاه های بین المللی این شهر بهره كافی را ببرید.

یك طعم محلی

این روزها مردم بر روی تجربه متمركز هستند – و فرودگاه به عنوان بخشی وسیع تر از همان مقصدی می باشد كه به آن سفر كرده ایم و می توان گفت كه به نوعی به آن ضمیمه شده است. فرودگاه ها و كسب و كارهای موجود در آنها، نیازمند پاسخگویی مبتنی بر مفاهیم هستند كه به مسافرانشان، تجربه هایی با طعم و بوی محلی و بومی ارائه می دهند. كافه رستوران كَسك اند لاردر در فرودگاه بین المللی اورلاندو (در فلوریدا) نمونه ای فوق العاده در این زمینه می باشد. شركت مَستر كنسشن ایر به منظور انتقال و جابجائی این رستوران معروف از منطقه وینتر پارك در آن حوالی به ام. سی. او. (فرودگاه بین المللی اورلاندو) با مالكان همكاری های نزدیكی دارد. از آن زمان تاكنون مفهومی تحت عنوان از مزرعه به ترمینال به شكل وسیعی در میان كسانی كه در آخرین گام از سفر به این شهر و قبل از آگاهی یافتن از رسیدن موعد سوار شدن به هواپیما، به دنبال مواردی جذاب هستند، شهرت یافته است. شركت رستورانی میامی سابز نمونه ای دیگر است كه بسیار فوق العاده می باشد. این رستوران زنجیره ای، از این نظر، یكی از مراكز اصلی در جنوب فلوریدا می باشد. به دلیل اینكه شركت مَستر كنسشن ایر شعبه ای را به فرودگاه بین المللی فورت لادردِیل-هالیوود اضافه كرده است، مسافران به فرصتی مناسب برای بدست آوردن تجربه ای واقعی از جنوب فلوریدا پیش از پرواز، دست می یابند.

خریدن، خوردن یا چشیدن كیفیت

مسافران، با وجود رقابت بسیار زیاد برای جلب كردن توجهشان در داخل ترمینال، دارای قدرت انتخاب از میان گزینه های مختلف هستند. لازم نیست كه به هر نوع كیفیتی رضایت بدهند، و به این ترتیب همان كیفیتی را درخواست می كنند كه در بیرون از فرودگاه می توانند به آن دسترسی داشته باشند. در اینجا و در فرودگاه بین المللی هارتزفیلد جكسون-آتلانتا مفاهیمی مانند آتلانتا چوپ هاوس اند برِوِری، پاسخگوی نیازها بوده و خوراكی های خوشمزه و كلاسیك را همراه با نوشیدنی های عالی سِرو می نمایند. در فرودگاه بین المللی میامی، كافه باكاردی موهیتو برای میهمانان خود همان اوقات خوشی را كه می توانند در ساوث بیچ فلوریدا داشته باشندف فراهم می آورد و این كار را از طریق ارائه نوشیدنی های كلاسیك مانند پینا كولاداس و موهیتو به انجام می رساند. و در فرودگاه های مختلف دیگر، با فروشگاه های مختلفی روبه رو می شویم كه مسافران احتمالاً برندهای موجود در آنها را در كشورهای خود نیز خریداری نموده – از كیهلز گرفته تا كوچ – و به هر نقطه ای از جهان كه بیایند، با خود به همراه خواهند داشت.

خرید كردن به شكلی پویا
زمان در دسترس برای مسافران محدود است و فضای موجود در فرودگاه ها هم محدود می باشد. با این حال، فرودگاه ها نیازمند بیشینه كردن خدمات ارائه شده و تقویت فرصت های كسب درآمد هستند. خلاقیت در این زمینه كلید اصلی موفقیت است و در فرودگاه ام. سی. اِی، با غرفه هایی جذاب و فروشگاه های موقت روبه رو شدیم كه با هدف حداقل كردن فضا و حداكثر كردن فرصت های جلب توجه مسافران ایجاد شده اند. به عنوان مثال در فرودگاه بین المللی میامی، شركت مَستر كنسشن ایر با همكاری شركت دیزایگوال، مكعبی سفارشی را طراحی كرده كه در آن قفسه ها و طبقه هایی می توانند به شكلی دائمی و با طرح های مختلف قرار داده شوند تا تجربه ای جدید را در زمینه خرید كردن برای مسافران فراهم آورند. همچنین با یك ارابه متحرك و سیار روبه رو شدیم كه از آن برای فروش جواهرات شركت مشهور توس استفاده می گردید. این ارابه این امكان را برای ما فراهم نمود كه تكه هایی فوق العاده و پر زرق و برقی از جواهرات را برای میهمانان به نمایش بگذاریم، در حالی كه ردپایی كوچك از ما به جای مانده و به ما اجازه می داد تا ارابه را با توجه به طرح فرودگاه و بیشینه سازی كیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان به مكان های مختلف منتقل نماییم. همین امكان در ارتباط با مكان های مربوط به صرف غذا نیز فراهم بود – مانند یك كامیون حمل غذا، البته در اندازه ای كوچكتر. گزینه هایی مانند اینها شرایط را برای ارائه خدماتی بی شمار فراهم می آورند، حتی اگر فضای داخل ترمینال خیلی هم بزرگ نباشد.
با در نظر گرفتن روندها و گرایش های موجود در آن طرف دیوارهای فرودگاه، می توان بخش هایی از خواسته ها و انتظارات مسافران از تجربه هایی كه می خواهند در داخل فرودگاه داشته باشند را برگزید. و در حالی كه صاحبان امتیاز این تسهیلات هیچ كنترلی بر روی تأخیر پروازها و یا چمدان های گمشده ندارند، زمانی كه تجربه هایی را كه مسافران به دنبال آنها هستند،‌ در اختیارشان قرار می دهند، همه می توانند با خوبی و خوشی آنجا را ترك نمایند.

۱۰ مورد از ملزومات مسافرت های هوایی که هرگز نباید بدون آن ها سفر کنید
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر