لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> چرا گران ترین هتل ها همیشه بهترین نیستند؟
چرا گران ترین هتل ها همیشه بهترین نیستند؟

چرا گران ترین هتل ها همیشه بهترین نیستند؟

چرا گران ترین هتل ها همیشه بهترین نیستند؟ یکی از گردشگران حرفه ای که در بیش از 3000 هتل اقامت داشته است این ادعا را دارد.

هتل هایی که حین مسافرت در آن ها اقامت می کنیم نیز مانند کشوری که به آن سفر می کنیم قسمت مهمی از تعطیلاتمان محسوب می شوند.
علاوه بر این، چه کسی از بوفه صبحانه، رب دوشامبرهای خزی و این که مجبور به نظافت نباشد بدش می آید؟
گرچه داشتن این باور که هرچه بیشتر پول خرج کنید تجربه بهتری خواهید داشت آسان است اما بنابر گفته های گردشگر خبره فیلیپ کلگرن که دائم در سفر است: «قطعا این باور درست نیست که گرانترین هتل ها بهترین هستند».
او که به علت بررسی هتل های مختلف برای اپلیکیشن مربوط به هتلش در بیش از 3000 هتل اقامت داشته می گوید: «من فکر می کنم اکثر هتل ها نسبت به نوع مهمانانشان هزینه اقامت را تعیین می کنند». با اقامت در هتل های ایران از انواع امکانات رفاهی بهره مند شوید.

او مشخصا معتقد است هتل هایی که گردشگران آمریکایی را هدف قرار داده اند قیمت های خود را بالا می برند.
کلگرن می گوید: «به نظر من قیمت بازارهایی که پذیرای توریست های آمریکایی هستند بالاتر است».
او به نمونه ای از مناطق مشخصی در ایتالیا اشاره می کند که بسیار بسیار گرانتر از چیزی که باید باشند هستند.
«من فکر می کنم این موضوع نتیجه داشتن تعداد بسیاری توریست آمریکایی است که می خواهند پول خرج کنند زیرا ایتالیا یک مقصد درجه یک برای آمریکایی هاست».
او باور دارد بیشتر اوقات قیمت هتل بخشی از تجربه سفر به حساب نمی آید و فکر می کند خیلی از اوقات اگر شما بگردید می توانید هتل ارزانتری پیدا کنید که تجربه بسیار بهتری نسبت به اکثر هتل های گران برای شما فراهم می آورد و بعضی اوقات این قضیه به پول هیچ ارتباطی ندارد.
علیرغم این موضوع، کلگرن می گوید هتل های گران بسیاری وجود دارد که ارزش زیادی برای پول قائلند. به عنوان مثال استراحتگاه جزیره خصوصی لاوکالا در فیجی قیمت اتاق هایش از شبی 4800 دلار شروع می شود.
این به نظر دیوانگی است اما در مقایسه با چیزی که در مکانی مانند سیچلس یا مالدیو با همین قیمت به دست می آورید، بسیار بیشتر سود می کنید زیرا سرویس این هتل شامل غذاهای بسیار خوب، آب گرم درمانی و ورزش های آبی مثل جت اسکی و غواصی می شود.
گران ترین هتل ها
او میگوید این خیلی آزاردهنده است که هتلی که در آن اقامت دارید برای موارد مشخصی از شما پول اضافه بگیرد.
فرض کنید قبلا برای هر شب اقامت 2000 دلار پرداخته اید. شما مجبور نیستید برای خوردن تاکو در ساحل 50 دلار بپردازید اما بسیاری از هتل ها این کار را می کنند. به نظر من پول بیشتر به خاطر این موارد بی معنی است.
یک آبمیوه پرتقال نباید 25 دلار قیمت داشته باشد فقط به این خاطر که شما شبی 2000 دلار می پردازید. دلیل صرف این پول فقط این است که احتمالا آن ها برای هر اتاق 2 تا 3 میلیون هزینه کرده اند و البته باید این پول شارژ شود.
«اما قیمت یک آبمیوه پرتقال نباید فرق کند و نیازی نیست که شما فقط چون با آدم های پولدار سروکار دارید پول بیشتری صرف کنید. این به نظر من یک موضوع بسیار آزاردهنده است.» کلگرن می گوید. به خاطر داشته باشید هتل های مشهد محلی مناسب برای یک اقامت عالی است.

بوتیک هتل چیست؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر