لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> بهترین تجربه های محلی در سفر به سرتاسر جهان
بهترین تجربه های محلی در سفر به سرتاسر جهان

بهترین تجربه های محلی در سفر به سرتاسر جهان

آیا به دنبال تجربه ای منحصر بفرد در سفر هستید؟ یا به دنبال چیزی بیش از آنچه در کتابچه های راهنمای مسافرین هست می گردید؟ در این مطلب، برای سفرهای آینده لیستی از تجربه های خاطره انگیز که ارزش جای گرفتن در برنامه هایتان را دارد آورده ایم. همچنین می توانید تجربه ای مشابه در کشورمان از فرهنگ ها و آشپزی های خاص را در استان دیدنی فارس داشته باشید. تنها کافیست برای رزرو هتل در شیراز اقدام کنید و به یکی از تورهای شهرگردی آن بپیوندید.
1. آشنایی با فرهنگ سنتی گائوچو در پامپاس

شهر بوینس آیرس در آرژانتین حقیقتا ارزش سیاحت را دارد، اما حتما مطمئن شوید که سفری به خارج شهر خواهید داشت و با فرهنگ اساطیری گائوچوها، که به کابوهای آمریکای جنوبی معروفند آشنا می شوید. تور کامل یک روزه ی سن آنتونیو دی آرکو به شما تجربه ای منحصر بغرد برای ملاقات با گائوچوهای واقعی، یادگیری سبک زندگی و تاریخشان، دیدن طبیعت وصف ناپذیر و درک بهتر فرهنگ های بومی آمریکای جنوبی را می دهد.
2. غذا خوردن با بومی ها در منزلشان
بومی ها
کشف محله های جالب و دیدار با بومی ها قدی در مسیر درست است، اما شاید برای لذت بردن از همراهی با بومی ها کافی نباشد. پیوستن به یک تور با یک راهنمای فوق العاده، روشی برای داشتن درکی بهتر از بومی هاست، در حالی که گزینه ی دیگر لذت بردن از صرف غذای خانگی با بومی ها در منزلشان است. یکی از این موارد پترا و فرانچسکا هستند که که هر دو از میهمانانشان در منزل استقبال می کنند و غذاهایی خوشمزه و دوست داشتنی آماده می کنند. فرانچسکا در شهر رم ایتالیا با استفاده از مواد اولیه ی تازه و دستورهای سنتی، شش وعده شام سرو می کند، در حالی که پترا هنرمندی در آمستردام، سه نوبت شام را در استودیوی خانگی اش عرضه ی کند.
3. یاد گرفتن طرز تهیه ی وافل بلژیکی
وافل بلژیکی
بلژیکی ها دستاوردهای غذایی متعددی از جمله نوشیدنی و شکلات دارند که به آنها افتخار می کنند، اما چیزی ساده تر هم وجود دارد که بتوانید یاد بگیرید خودتان درست کنید و آن وافل بلژیکی است. اگر هنر وافل پزی شما تنها در حدی است که از ترکیب های از پیش آماده استفاده می کنید، پس حتما باید آستین بالا بزنید و در این کارگاه وافل پزی در بروکسل شرکت کنید. این مورد یکی از محبوب ترین ها در این شهر است و برای یادگیری بسیار آسان است. نه تنها یاد می گیرید چطور وافل هایی عالی درست کنید (مهارتی بی نظیر)، بلکه با انواع تزئینات خوشمزه روی کیک نیز آشنا می شوید و مهمتر از همه، هر چقدر بخواهید وافل می خورید.
4. کایاک سواری در شب
کایاک سواری
راندن کایاک در طول روز لذتبخش است اما کایاک سواری در شب هم تجربه ای غیر قابل گذر است. در شهر ریگا پایتخت لیتوانی، می توانید دور تا دور شهر را پدال بزنید و از نماهای تحسین برانگیز این شهر قدیمی لذت برده و به تماشای پل های نورانی و فواره ها در تور شبانه ی کایاک سواری بپردازید. اگر ریگا در شمال این کشور برای شما دور است، می توانید تجربه ای شبیه به آن در تور کایاک سواری عصرگاهی ویلنیوس داشته باشید. جدای از مناظری کاملا متفاوت، به جای پیاده روی بر روی آب به سیاحت می پردازید.
5. جستجوی مردم محلی و یافتن هنر خیابانی
هنر خیابانی
کاخ ها، تندیس ها، فواره ها و موزه های زیبا عالی هستند، اما اگر به دنبال فرار از جمعیت توریست ها و دیدن چیزی متفاوت هستید، سعی کنید در محله های کمتر شناخته شده قدم بزنید. یک راه خوب آن پیوستن به تورهایی جایگزین است که شما را به مکان هایی استاندارد برای تماشا می برند که تورهای عادی نمی برند. توماس، یک راهنمای تور در پراگ، توری ارائه می دهد که به مسافرین فرصت کشف محله های کمتر شناخته شده در حین یادگیری فرهنگ جمهوری چک، خرده فرهنگ های محلات و هنرهای خیابانی شهرش را می دهد.
اگر قصد سفر به برلین دارید یا ریگا در لیتوانی را انتخاب کرده اید، باز هم گزینه هایی برای تورهای فرعی در این شهرها وجود دارد. در تالین کشور استونی، می توانید به کاوش در محله های شوروی سابق با تور دوچرخه سواری بپردازید.

برای علاقمندان به هنرهای خیابانی، جذاب ترین نقاشی های دیواری در تور هنر خیابانی در شهر ریو و عکاسی از نقاشی های ماهرانه ی منطقه ی لی ماریس در پاریس در تور عکاسی موجود است.

6. مثل یک پاریسی خرید کنید

پاریس پایتخت مد در جهان، جایی که با استیل بودن ضروری است و برندهای جدید متولد می شوند. خودتان را از دردسر یافتن مغازه های گرانقیمت رهایی دهید و بهترین بوتیک های شهر را با یک پاریسی جستجو کنید. اِوا تور خریدگردی خاص خودش را با سلیقه و خواسته های شما در اختیارتان می گذارد. چه به دنبال لباس های عالی هستید یا به دنبال سوغاتی خریدن، او شما را به جاهایی می برد که هرگز خودتان به تنهایی پیدا نخواهید کرد و به شما کمک می کند بهترین موارد را انتخاب کنید.

8. تجربه ی هاسکی سواری
1684149936 587 بهترین تجربه های محلی در سفر به سرتاسر جهان
سورتمه ی شما آماده ی حرکت بر روی برف های روان است، سگ ها هیجان زده اند و صدای پارسشان را را همراه ضربان قلبتان می شنوید. سورتمه ران افسار را می کشد و ناگهان در حال پرواز در میان مناظر زمستانی هستید در حالی که متعجب از قدرت سگ ها و تحت تاثیر زیبایی اطرافتان هستید. هاسکی سواری چیزی است که ارزش بودن در لیست کارهای محبوبتان را دارد. تجربه ای که قطعا فراموش نخواهید کرد و به دوستانتان در موردش خواهید گفت. می توانید این تجربه را در ییلاقات استونی و با تنها یک ساعت رانندگی از شهر تالین داشته باشید. با سگ ها آشنا شوید، عاشق چشمان زیبایشان شوید، دستی در پوست خزشان بکشید و از تجربه ی سواری لذت ببرید.
8. آمستردام گردی بر روی دوچرخه
آمستردام گردی
آمستردام شاید بیش از تعداد جمعیتش دوچرخه دارد. شاید هم اینطور نباشد، اما محبوبیت دوچرخه ها قطعا تحسین برانگیز است. آمستردام شهری بی نظیر برای سیاحت بر روی دوچرخه است، پس مطمئن شوید از دستش نمی دهید. اگر می خواهید در مسیرهای تکراری گردش نکنید و مثل یک بومی شهر را بگردید، به تور دوچرخه گردی آمستردام بپیوندید. باغ هایی اسرارآمیز، پارک های مخفی و کلیساهای فراموش شده را در جذاب ترین محله های این شهر خواهید یافت.

تمامی عجایب هفتگانه جهان در یک سفر
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر