لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 8 هتل برتر در شانگهای چین
8 هتل برتر در شانگهای  چین

8 هتل برتر در شانگهای چین

شانگهای چین شهری هیجان انگیز برای مسافرت است؛ شهری دارای هر آنچه جهانگردان از سرتاسر دنیا در پی آن هستند. حتی اگر زبان چینی را با مهارت صحبت نمی کنید، سفر به جای جای این شهر برایتان آسان است و حتی لازم نیست ماشین اجاره کنید زیرا سیستم حمل و نقل عمومی درجه یک است. برای رزرو هتل هم نگران نباشید چون این شهر دارای هتل های عالی است که مناظر چشم نوازی از لب دریا به شما هدیه می کند و برایتان امکانات و خدماتی با برترین کیفیت فراهم می سازد. هنگامی که برای تفریحات خانوادگی، تعطیلات پرماجرا یا سفری تجاری به شانگاهای سفر می کنید، بهترین هتل های مجلل برای اقامت در انتظار شماست.

هتل لانگام شانگهای در منطقه ی تفریحی Xintiandi
این هتلی فوق العاده با سبک شانگهای قدیمی است که امروزی، شیک و بسیار پرطرفدار است. این هتل دارای 357 اتاق و سوئیت است که سبکی امروزی ولی با عناصر سنتی چینی دارند. اتاق های اینجا با پنجره های از کف تا سقف شان مناظر حیرت انگیزی دارند. با اقامت در این هتل در قلب قطب تفریحی شهر و در نزدیکی فروشگاه های Huai Hai Road خواهید بود. در اینجا می توانید از مختصر عصرانه ی همراه با چای در لابی هتل لذت ببرید و یا در رستوران های کچت، کچت ال فرسکو و توانگ کرت شام میل بفرمائید. این هتل دارای استودیوی پرورش اندام 24 ساعته، استخر درونی آب گرم برای شنای حرفه ای و اسپای Chuan برای ریلکسیشن و خوش گذرانی است.
هتل های چین
موقعیت بی نظیر Fairmont Peace Hotel
اگر در نظر دارید در نزدیکی فروشگاه های مجلل Nanjing Road اقامت کنید یا در نزدیکی تفرجگاه Bund باشید، هتل فرمنت پیس انتخابی عالی برای شماست. این هتلی با سبک Deco است که جلوه های زرق و برق جهان قدیم را با امکانات امروزی گرد هم آورده است. در گذشته، جشن های اشرافی و نمایش های مد لباس در اینجا برگزار می شد و هنوز هم مکان پرطرفداری برای مراسم هاست. رستوران چینی درگن فینکس محلی جالب برای شنیدن موسیقی جاز می باشد. هم چنین تراس این هتل منظره ای دیدنی از منطقه پودانگ شانگهای ارائه می کند. اسپای این هتل با نام Willow Stream Spa درمان های زیبایی ارائه می دهد که متاثر از جلوه های فریبنده دهه ی 20 و 30 میلادی است. در مجموع این هتل 270 اتاق و 39 سوئیت برای میهمانان دارد. این هتل دارای سوئیت هایی موسوم به 9 ملت ( (Nine Nation Suites است که با سبک انگلستانی، چینی، امریکائی، ایتالیایی، ژاپنی، فرانسوی، اسپانیایی، هندی و آلمانی آذین بندی شده است.
هتل های چین
تراس بیرونی بی نظیر درهتل Wanda Region در منطقه Bund شانگهای
این هتل یکی دیگر از گزینه های عالی برای اقامت در نزدیکی ساحل شانگهای است. میهمانان این هتل از مناظر خیره کننده ی افق مریی منطقه ی پودانگ و رودخانه ی هوانگپو لذت می برند، هم چنین آنها از پیاده روی کوتاه به باغ های Yu و بسیاری از برترین جاذبه های فرهنگی و غذایی بهره مند می شوند. رستوران های این هتل غذاهای تازه و محلی، انواع غذاهای دریایی و عصرانه سرو می کنند. این هتل 193 اتاق، همراه با امکانات مجلل دارد و حتی این هتل با نام « هتل 7 ستاره » شناخته می شود که آن را به یک هتل منحصر به فرد برای اقامت در شانگهای تبدیل کرده است. این هتل همچنین به عنوان مکانی برای گردهمایی افراد سرشناس و نخبه ی چینی شناخته می شوند که حاضرند در آنجا پول خرج کنند.
هتل های چین
تجمل واقعی در Waldorf Astoria Shanghai در منطقه Bund شانگهای
در ساحل منطقه Bund در شانگهای هتل دیگری با نام Waldorf Astoria hotel وجود دارد که محل اقامتی لوکس با اتاق های شیک و رستورانی فاخر است. در این ساختمان نئوکلاسیک مربوط به سال 1911 میلادی، 260 اتاق و سوئیت پیچیده، مرکز کامل پرورش اندام، سالن کتابخانه، امکان اتصال کامپیوتر به تلویزیون با تکنولوژی Wi-Di و یک مرکز تجاری فوق پیشرفته خواهید یافت. در این هتل رستوران پلهامز خوراک فرانسوی و رستوران وی جینگه غذاهای چینی لذیذ ارائه می کنند. هم چنین کافه ی لانگ بار انواع نوشیدنی، رستوران های Salon De Ville عصرانه، و رستوران Grand Brasserie انواع غذاهای بین المللی سرو می کنند. اسپای این هتل هشت اتاق درمان دارد که هرکدام از آنها داری یک دوش بارانی و اتاق بخار خصوصی است.
هتل های چین
ورودی شکیل در هتل Mandarin Oriental Pudong
هتل Mandarin Oriental Pudong هتلی فاخر در امتداد رودخانه هوانگپو و در مرکز منطقه ی تجاری محلی آن واقع شده است. این هتل 362 اتاق و سوئیت دارد که بسیاری از آنها به رودخانه اشراف دارند و پکیج های اقامتی ارزانتر با قیمت 1600 CNY ( واحد پولی چین) و بالاتر در دسترس است. رستوران The Fifty 8° Grill غذاهای فرانسوی، کلاسیک و مدرن سرو می کند، رستوران Yong Yi Ting در طمع های تازه و منطقه ای تبحر دارد، رستوران Zest غذاهای آسیایی و انواع غذاهای بین المللی سرو می کند. این هتل هم چنین یک اسپای شکیل دارد که درمان های زیبایی و کارگاه های آموزشی در موضوعاتی همچون کف خوانی و طالع بینی چینی ارائه می کند. این هتل 13 سوئیت اسپا دارد که دوتای آنها دو نفره است. این هتل همچنین سالن چای، استخر 25 متری درونی، مرکز پرورش اندام، بوتیک اسپا و خوراک سالم دارد که در اسپا ارائه می شود.
هتل های چین
استخر Kerry Hotel Pudong در شانگهای
هتل کری هتلی مرتفع در زندی پارک سنچری در شانگهای هست که 574 اتاق و سوئیت برای اقامت کنندگان دارد. مساحت 33 سوئیتی که در این مجموعه وجود دارد بین 84 تا 168 متر مربع است و همه ی آنها دارای اتاق لابی جداگانه هستند. این هتل همچنین یک سالن ضیافت وسیع، سه رستوران و امکانات کنفرانس دارد. دستیابی به این هتل از فرودگاه بین المللی پودانگ از طریق خط مترو و قطار Maglev میسر است. شما می توانید از مرکز پرورش اندام 24 ساعته اینجا دیدن کنید و یا از جکوزی، سالن بسکتبال و تنیس بیرونی، استودیوهای ورزشی، اتاق های تمرین، اتاق بخار، استخر، سونا و اسپا بهره ببرید.
هتل های چین
در هتل Kempinski شانگهای در هنگام کار از مناظر دیدنی لذت ببرید.
اگر در شانگهای به دنبان اقامتگاه مجلل هستید، این یکی دیگر از مکان هایی است که بسیار پیشنهاد می کنیم. این هتل سبک و اصالتی اروپایی دارد و در در منطقه ی تجاری شهر واقع شده است و دارای 4 رستوران، 3 کافه، استخر، سالن ورزشی و اسپا است. اگر مایل باشید می توانید اتاق خود را با پکیج صبحانه رزرو کنید تا از صبحانه با سبک Buffet از 6 الی 10:30 صبح در رستوران المنتس این هتل لذت ببرید. اگر مایل هستید که از فرودگاه های بین المللی یا محلیِ در نزدیکی این هتل به سمت هتل بیایید، می توانید از سرویس لیموزین انحصاری این هتل استفاده کنید.
هتل های چین
مسافری که از هتل Pudong Shangri-La شانگهای لذت می برد
آخرین گزینه ی لوکسی که ما در این لیست اشاره خواهیم کرد هتل Pudong Shangri-La East است که در منطقه ی تجاری پودانگ شانگهای و در امتداد رودخانه واقع شده است. این هتل دارای اسپا برای ماساژ درمانی و عصرانه در سالن لابی است. این هتل دارای 10 مکان برای صرف شام است که باعث شده است این هتل محل اقامت مورد علاقه خوراک دوستان باشد. اسپای این هتل با برند CHI درمان هایی برای صورت و بدن ارائه می کند که بر اساس فلسفه ی کی (Qi) و تشریفات درمانی سنتی چین است.

هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر