لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> 9 هتل حیرت انگیز در ژاپن
9 هتل حیرت انگیز در ژاپن

9 هتل حیرت انگیز در ژاپن

 

ژاپن به عنوان سرزمین آفتاب تابان مشهور شده است. این کشور برای مسافرت یک مقصد گردشگری پر هیجان بوده و از لحاظ فرهنگی شگفت انگیز است. هتل های این سرزمین نیز هیجان انگیز و جذاب هستند . آسمان خراش هایی برای پذیرایی از مسافران بین المللی در مراکزی مانند توکیو و کیوتو خدمات ارائه می دهند ، در کنار این برج ها گردشگران می توانند رزرو هتل خود را در اقامتگاه های مجلل و یا کپسولی شکل را نیز انجام دهند.
سوئیت های کپسول خواب که پاد هتل ( pod hotel) نیز نامیده می شود در حال گسترش هستند ، گردشگران می توانند این محفظه های کوچک را فقط برای استراحت چند ساعته اجاره کنند. این کشور دارای مجموعه گسترده ای از انواع هتل ها بوده است. انواع مختلف هتل ها (از لحاظ بزرگی و کوچکی و کم هزینه بودن ) نیاز توریست هایی که برای اقامت چند شب یا به مدت طولانی به کشور ژاپن سفر کرده اند را برآورده می کند. این هتل های شگفت انگیز در ژاپن از عجیب ترین و به یاد ماندنی ترین مکان هایی هستند که می توان برای اقامت در این کشور برگزید.

9 – هتل پارک توکیو ، Park Hotel Tokyo

هتل پارک توکیو یکی از آسمان خراش های مدرن و معاصر در مرکز پایتخت می باشد. . از طبقه های فوقانی آن گردشگران می توانند چشم انداز های خیره کننده ای از کل شهر را تماشا کنند. گفتنی است که هتل پارک توکیو در مکان قابل دسترسی قرار دارد و فقط دو دقیقه با ایستگاه شیمباسی اولین ایستگاه راه آهن فاصله دارد. با این فاصله کم توریست ها به راحتی می توانند به مقصد های اصلی منطقه از طریق مترو سفر کنند. هفت رستوران در داخل هتل پارک توکیو قرار دارند ، که همراه با خوراک بین المللی غذاهای ژاپنی نیز سرو می کنند. چشمه های آبگرم ، مرکز تناسب اندام و اتاق خوابی مملو از آثار هنری مدرن نمونه هایی دیگر از امکانات لوکس این هتل بشمار می روند.

8 – هتل کارو- ایزاوا هوشینویا ، Hoshinoya Karuizawa
هتل های ژاپن

قطار سریع السیری گردشگران را از توکیو یا کیوتو به استان ناگانو ، محل هتل کارو – ایزاوا هوشینویا ، منتقل می کند. این مکان بی نظیر و حیرت انگیز شما را به سرگرمی های متنوع همچون پیاده روی در مسیر آبشارها و دیدن آتشفشان ها دعوت می کند. با وجود امکانات تفریحی متعدد بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند که بیشتر وقت را برای استراحت در هتل بگذرانند. هتل کارو – ایزاوا هوشینویا دارای تعداد زیادی چشمه های آب گرم است و تعدادی نشیمن گاه روی آب بنا شده اند که از طریق انرژی گرمایشی مرکز زمین حرارت می گیرند. نشیمن گاه هایی با فضای بزرگ ساختار طبیعی و زیبایی این مکان را به حداکثر رسانده است. گفتنی است که این اتاق ها ، تمامی زیبایی های محیط بیرونی را با محیط چشمه های آب گرم در هم آمیخته است.

7 – هتل ویندسور تویا ، The Windsor Hotel Toya
هتل های ژاپن

هتل ویندسور تویا و چشمه های آب گرم در جزیره ژاپنی هوکایدو قرار گرفته اند. سبک طراحی اتاق ها ترکیبی از سبک مدرن و سنتی ژاپنی است. در این هتل گردشگران می توانند اتاق های مینیمالیستی با کف پوش های حصیری را تجربه کنند و یا تخت خواب های غربی پیشرفته و تزیین شده را انتخاب کنند. گفتنی است که این اتاق ها به وای فای ، یخچال های شخصی و تلویزیون های صفحه مسطح مجهز هستند. امکانات چشمه های آب گرم ، حمام ، استخرهای داخلی سرپوشیده و وان چوبي و بزرگ (كه چند نفر مي توانند با هم در آن استحمام كنند ) از جمله اصلی ترین جاذبه ها و مرکز توجهات در این هتل محسوب می شوند. همچنین چشم انداز زمین بازی گلف در این هتل وجود دارد که یکی دیگر از ویژگی های خاص این هتل محسوب می شود. گردشگران در این هتل فقط چند دقیقه ای از چشمه آب گرم فاصله دارند.

6 – هتل گیت آساکوسا کامیناریمون ، Gate Hotel Asakusa Kaminarimon
هتل های ژاپن

هتل اعیانی و لوکس گیت آساکوسا کامیناریمون کمی بالاتر از ایستگاه قطار آسوکوسا ، در قلب محله آساکوسا قرار دارد. این هتل یکی از محبوب ترین هتل های مدرن توکیو شناخته شده است. موقعیت قرارگیری و در دسترس بودن این هتل ، سفر به دیگر نقاط شهر را از طریق قطار آسان کرده است. گردشگران می توانند با پای پیاده نیز از جاذبه های گردشگری همچون معبد سن جو – جی و یا پارک هانایاشیکی لذت ببرند. اتاق های هتل دارای فضای راحت و مدرن بوده و مهمان ها به تمامی امکانات هتل از جمله ماساژ درمانی در داخل اتاق ، رستوران فرانسوی و بهار خواب یا تراس های باز دسترسی دارند تا لذت بیشتری از چشم انداز های فوق العاده این هتل ببرند. هتل گیت آساکوسا کامیناریمون یکی از مکان های شگفت انگیز برای تماشا و لذت از چشم انداز های شهر می باشد.

5 – هتل نه ساعته کپسولی، کیوتو 9 Hours Capsule Hotel, Kyoto
هتل های ژاپن
اقامت در هتل نه ساعته کپسولی شکل در کیوتو همانند گذارندن یک شب درون تکنولوژی مدرن سفینه های فضایی آینده می باشد که به طور حتم خاطره ای فراموش نشدنی برای گردشگران بشمار می رود. این هتل با ایستگاه قطار کاواراماچی واقع در مرکز شهر کیوتو فاصله ی بسیار کمی دارد و فضای کوچکی از اتاق های شخصی در حد یک تشک را برای خواب و استراحت گردشگران ارائه می دهد. این اتاق ها بصورتی طراحی شده اند که بتوانند نهایت راحتی و رضایت بخشی در گردشگران ایجاد کنند. گفتنی است که بر خلاف تصور توریست ها اتاق این کپسول ها بزرگ و جا دار می باشد. تمامی امکانات این هتل از جمله قفسه ها ، حمام ها و سرویس های بهداشتی مخصوص هر جنس به رنگ کاملا سفید طراحی شده اند. گردشگران می توانند به طوری که مایل هستند این نه ساعت را بیرون یا داخل هتل بگذرانند. درحالیکه بسیاری از توریست ها بیش از 17 ساعت را در صورت تمایل می توانند در هتل ها سپری کنند.

مقاله مرتبط : 50 مورد از غیرعادی ترین هتل های جهان( قسمت 1)

4 – فوجی کاواگوچیکو آنسن کن انزو ، Fujikawaguchiko Onsen Konanso
هتل های ژاپن

هتل فوجی کاواگوچیکو آنسن کن انزو ، بیرون از توکیو در استان یاماناشی قرار دارد. این هتل مشرف به دریاچه کاواگوچیکو است و یکی از مکان های ساکت و آرامی است که گردشگران را به آرامش ترغیب می کند. نام این هتل از کوه و دریاچه اطراف آن گرفته شده است. پنج دریاچه دور کوه فوجی وجود دارند که کاواگوچیکو یکی از این دریاچه ها است. گردشگران میتوانند اتاق های ژاپنی مینیمالیستی یا اتاق هایی به سبک غربی انتخاب کنند که دارای چشم انداز های خیره کننده و زیبا از محیط دریاچه می باشند. توریست ها در دامنه ی کوه فوجی اقامت دارند و وان های بزرگ بیرونی اجازه لذت از این منظره را هنگام غوطه ور بودن در چشمه های آب گرم به مهمان ها می دهند. سالن چای و تراس مهمان از جمله مکان هایی هستند که با طراحی خاص با زیبایی طبیعی عجین شده و این مکان را به مقصدی عالی برای استراحت، آرامش و دوری از هرگونه شلوغی داخل شهر تبدیل کرده است.

3 – هتل پنینسولا توکیو ، The Peninsula Tokyo
هتل های ژاپن

نام تجاری و برند پنینسولا در سراسر جهان به عنوان یکی از هتل های زنجیره ای مدرن لوکس و خیره کننده معروف است، و هتل پنینسولای توکیو نیز از این امر مستثنی نیست. این هتل در منطقه مارونوچی در قلب تجاری شهر توکیو واقع شده و یکی از هتل های پنج ستاره با اتاق های بزرگ و امکانات خاص می باشد. سه رستوران عالی ، استخر شنای گرم سر پوشیده که بسیار مجلل است و مرکز تناسب اندام در این هتل وجود دارند. برخی از سوئیت های این هتل مجهز به مراسم سنتی چای و پیانوهای بزرگ در کنار تجهیزات لوکس می باشند.

2 – هاکونه – گینی ، Hakone-Ginyu
هتل های ژاپن

یکی دیگر از چشمه های آب گرم لوکس در هاکونه قرار دارد که با کوه های سبز و خرم احاطه شده است. سوئیت ها بسیار بزرگ و به سبک مینیمالیستی هستند و برای آرامش بخشی به ذهن طراحی شده اند. بسیاری از اتاق ها و سوئیت ها در این هتل، دارای تراس های شخصی بوده و چشم اندازها در این منطقه به طور قطع یکی از جذاب ترین تجربه ها می باشد. حتی می توانید در یکی از حمام های باز این هتل با تعداد بی شمار وانها استراحت کرده و آرام شوید. گفتنی است که چشمه های آب گرم از ویژگی های درمانی برخوردار هستند بهتر است از حمام این چشمه ها استفاده کنید . گردشگران در کنار چشم انداز کوه ها می توانند از غذا های ژاپنی لذت ببرند.

1 – هتل هوشینویا کیوتو ، Hoshinoya Kyoto
هتل های ژاپن

این هتل در کناره ی رودخانه ی کاتسورا در منطقه ی محبوبی از اوراشیما در توکیو قرار دارد. هتل هوشینویا کیوتو در مرکز شهر قرار دارد با این وجود محیط آن از درختان پوشیده شده است. گردشگران برای استفاده از خدمات این هتل فقط مسیر کوتاهی از بیشه بامبوی اوراشیما طی می کنند. این هتل دارای اتاق های براق و شیک ،کاملا مدرن ولی با طرح مینیمالیسم با ساده ترین شکل می باشد. از دیگر ویژگی های این هتل می توان به دکورهایی از جنس بامبو و حصیر های تاتامی ژاپنی اشاره کرد. اتاق چای شناور و لذت نوشیدن چای بر روی آب رودخانه کاتسورا از دیگر امکانات لوکس و مدرن این هتل بشمار می رود.

مقایسه هتل پارمیدا و هتل لیلیوم کیش
ادامه مطلب

 

4/5 - (4 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر