لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> غذا و خوراک >> 5 رستوران سنتی برتر شهر تفلیس
5 رستوران سنتی برتر شهر تفلیس

5 رستوران سنتی برتر شهر تفلیس

مردم کشور گرجستان به معنای واقع عاشق غذا ها و نوشیدنی های خود هستند و لذت بردن از تمامی وعده های غذایی را یکی از بخش های اساسی زندگی خود می دانند. در این جا قصد داریم شما را با پنج مورد از محبوب ترین رستوران های این کشور آشنا کنیم که هرکدام علاوه بر دارا بودن کیفیت بالای غذا ها، ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارند که آن ها را با دیگر رستوران ها متمایز می کند. اما قبل از آن خبر خوبی برای شما داریم! با بازدید از وبسایت ایران هتل آنلاین، شما نیز می توانید برای رزرو هتل در اصفهان و یا رزرو هتل در مشهد و یا هر شهر دیگری که می خواهید، از تخفیف های ویژه ی آن استفاده کنید!


1- 144 Stairs، OAT Gallery:

کافه ی هنری 144 Stairs مجموعه ی متنوعی از غذا های اروپایی و سنتی را برای مهمانان خود سرو می کند. شما در این رستوران می توانید در حین لذت بردن از غذای خود بر روی تراس، به تماشای مناظر زیبای شهر تفلیس هم بپردازید. بعد از به پایان رسیدن وعده ی غذایی نیز می توانید از نمایشگاه آثار هنری موجود در این رستوران دیدن کنید.

2- Café Flowers:
Café Flowers

علاوه بر سرو غذا های کلاسیک گرجستانی و بشقاب های محبوب بین المللی، Café Flowers یک نمایشگاه کوچکی از گل های گوناگون را نیز در خود جای داده است، به طوری که حتی در حال لذت بردن از غذا، فضای اطراف شما همانند یک بوستان کوچک رنگارنگ به نظر می رسد. یکی دیگر از امتیازات ویژه ی این رستوران، چشم انداز های شگفت انگیزی از Narikala، پارک Rike، آبشار های رقصان و برج تلویزیون می باشد که از اطراف آن را محاصره کرده اند. اگر که قصد دارید به این کافه سری بزنید لازم است که از چند روز قبل یک میز را رزرو کنید، چرا که در بیشتر مواقع این کافه پر از مشتریان همیشگی و جدید می باشد!

3- Café Gabriadze:
Café Gabriadze

این کافه ی فوق العاده خاص توسط نمایشنامه نویس، نقاش، مجسمه ساز و عروسک گردان مشهور گرجستانی یعنی، “رزو گابریادزه، Rezo Gabriadze” طراحی و ساخته شده است. با اینکه غذا های موجود در منوی این رستوران همگی با تبحر و استادی طبخ می شوند و همگی بسیار خوشمزه هستند، اما این طراحی داخلی این کافه می باشد که بسیار شگفت انگیز تزئین شده است و می تواند ساعت ها نظر شما را به خود جلب کند! همانند Café Flowers برای بازدید از این رستوران، پیشنهاد می کنیم که از چند روز قبل میزی را برای خود رزرو کنید.

4- Maspindzelo:
Maspindzelo

نام این رستوران در زبان گرجی به معنای “میزبان” می باشد و اتمسفر داخل آن بسیار آرام است و کارکنان آن نیز بسیار مهمان نواز هستند. سرآشپز های رستوران “میزبان” نیز به سرو کردن غذا هایی که شیوه ی طبخ سنتی آن ها کاملاً اصیل و کلاسیک می باشد افتخار می کنند، پس حتماً از غذا هایی که با آن ها آشنایی ندارید هم امتحان کنید! یکی دیگر از نکات جذاب مربوط به این رستوران، ویلونیست دوست داشتنی حاضر در آن است که بعد از فهمیدن این موضوع که شما از کدام کشور آمده اید، یکی از آهنگ های محبوب آن را برای شما می نوازد!

5- Sofia Melnikova Douqan:
Sofia Melnikova Douqan
با اینکه این رستوران در خارج از مسیر اصلی واقع شده است، همیشه پر از مشتری می باشد و غذا ها و اتمسفر آن بسیار گرم و دوست داشتنی است. قیمت ها در این رستوران نسبت به دیگر جا ها کمی بالاتر می باشد، اما باز هم بازدید از آن ارزش تجربه ی غذا ها و محیط زیبای آن را دارد. یکی دیگر از جذابیت های این رستوران، تاکستان بسیار زیبایی است که در اطراف آن واقع شده است که با ورود به آن حس خواهید کرد که کیلومتر ها از پایتخت دور شده اید! رفت و آمد گربه ها نیز در این رستوران مجاز می باشد. به همین دلیل در روز هایی که آب و هوا مساعد است می توانید جمع شدن گربه ها در این رستوران و بازی ها و شیطنت های آن ها را نیز تماشا کنید!

بافت تاریخی تفلیس گرجستان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر