لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> تفریحات رایگان در سفر به سنگاپور
تفریحات رایگان در سفر به سنگاپور

تفریحات رایگان در سفر به سنگاپور

معمولا از کشور سنگاپور واقع در جنوب شرقی آسیا به عنوان یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا برای سفر کردن یاد می شود اما جالب است بدانید این کشور زیبا در کنار تفریحات گران قیمت خود به قدری تفریحات رایگان دارد که در سفر به آن دیدن از آنها کفایت می کند و دیگر نیازی نیست وقت و هزینه خود را صرف بازدید از تفریحات گران قیمت کنید. از جمله اینها می توان به شرکت در جشنواره های مختلف، دیدن از درختان غول پیکر بی نظیر، بازدید از معابد جالب و دیدنی و … اشاره کرد که همگی به صورت کاملا رایگان در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد تا خاطرات خوبی از سفر به سنگاپور را در کلبه ذهن آنها بسازد. با ما همراه باشید تا شما را با کشور سنگاپور و تفریحات رایگان موجود در آن آشنا کنیم.

رفتن به یک سفر خارج از کشور جذابیت های خاص خود را دارد اما این دلیل نمی شود که از شهرهای زیبای ایران غافل شوید و سفر به آنها را در نظر نگیرید مخصوصا اینکه اکنون با مراجعه به وب سایت هایی مانند ایران هتل آنلاین می توانید قبل از سفر لیست هتل های شهر مورد نظر خود را ببینید و بعد از کسب آگاهی در مورد هر یک یکی را به دلخواه انتخاب و رزرو کنید و با خیال آسوده راهی مقصد شوید. همان طور که می دانید یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران شهر نصف جهان یعنی اصفهان است. پس مثلا می توانید نام اصفهان را در سایت نامبرده جست و جو کنید و تنها ظرف چند لحظه تمام هتل های اصفهان را پیش روی خود بیابید و تجربه سفری هوشمندانه را نصیب خود گردانید یا در مورد رزرو هتل های تهران و یا هر شهر دیگری از ایران به همین شیوه تصمیم بگیرد.

معرفی کلی
سنگاپور کشور کوچکی است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. پایتخت این کشور شهر سنگاپور می باشد. این کشور کوچک امروزه به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان تبدیل شده است و از آنجا که در یک منطقه گرمسیری واقع شده تقریبا در تمام فصول سال به عنوان مقصد سفر گردشگران انتخاب می شود. لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل در این کشور بسیار پایین است. شما می توانید برای رفت و آمد در سنگاپور از اتوبوس استفاده کنید، اما قطارهای MRT به نسبت گزینه های بهتری هستند چون از سرعت و قابلیت اطمینان بیشتری برخوردار می باشند. گزینه بعدی استفاده از تاکسی است که با توجه به نرخ پایینی که نسبت به دیگر کشورها دارد می توان گفت بهترین گزینه موجود است. زبان رسمی سنگاپور هر چهار زبان چینی، مالایی، تامیل و انگلیسی است و افرادی که در آن ساکن هستند از نژادهای چینی، مالایایی، هندی، ادیان مختلف بودایی، مسلمان، مسیحی و غیره می باشند.
تفریحات رایگان در سنگاپور
تفریحات رایگان در سنگاپور
در کشور سنگاپور گزینه های بسیار متفاوتی برای تفریح و گردش پیش روی دارید که تقریبا به ازای هر یک بایستی مبلغی را هزینه کنید اما در این میان تفریحاتی نیز وجود دارد که کاملا رایگان می باشد. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

سنگاپور ایرلاینز
ادامه مطلب

1. شرکت در جشنواره ها
 جشنواره ها
معمولا در هر ماه از سال در کشور سنگاپور جشنواره هایی برگزار می شود که بسیار جذاب و دیدنی می باشد. از جمله اینها می توان به جشنواره های هنری مانند جشنواره شب سنگاپور، جشنواره های موسیقی مانند جشنواره موسیقی موسایی و جشنواره های ویژه کودکان مانند جشنواره باغ گیاه شناسی اشاره کرد. شما می توانید با جست و جو در مورد مناسبت های مختلف در سنگاپور و کسب آگاهی از زمان برگزاری جشنواره های پیش روی راهی این کشور شوید و کاملا رایگان از آنها لذت ببرید.

2. بازدید از درختان غول پیکر در باغ های خلیج سنگاپور
 درختان غول پیکر
باغ های خلیج سنگاپور مجموعه ای بسیار دیدنی و زیباست که برخی از بخش های آن رایگان است. از جمله ی این بخش ها که بسیار هم جذاب و تماشایی است درختان غول پیکری است که در کمال زیبایی و ظرافت ساخته شده است و یکی از جاذبه های معروف سنگاپور می باشد. این در حالی است که معمولا همه روزه یک برنامه موسیقی بسیار جالب به نام موسیقی حماسی راپسودی گاردن (Garden Rhapsody) در جوار این درختان برگزار می شود و حدود یک ربع ساعت طول می کشد که دیدن از آن هم کاملا رایگان می باشد.

3. بازدید از قبرستان برون بوکیت (Bukit Brown Cemetery)
 قبرستان برون بوکیت
برون بوکیت قبرستانی است که قدمت آن به اوایل قرن بیستم میلادی بر می گردد. این قبرستان در ابتدا به عنوان بزرگترین قبرستان چینی ها شناخته می شد اما چندی بعد به شکل یک منطقه متروکه درآمد و بعدها به زیستگاه حیات وحش و محلی برای نگهداری از پرندگان تبدیل شد. امروزه برخی از قسمت های این منطقه در راستای اجرای طرح تعریض جاده بازسازی شده است و بخش بزرگتری از آن برای اجرای طرح خانه سازی، خط کشی شده است با این حال هنوز تورهای پیاده روی رایگانی در این قبرستان بر پا می شود که می تواند برای دوستداران تاریخ و طبیعت جالب و جذاب باشد.

4. بازدید از معابد زیبای سنگاپور
 معابد زیبای سنگاپور
کشور سنگاپور پر از معابدی است که می تواند برای هر گردشگری جالب و جذاب باشد. از جمله این معابد معبد سِری ماریامان (Sri Mariamman Temple)است که به عنوان قدیمی ترین معبد هندوها در سنگاپور شناخته می شود و در وسط شهر چینی ها قرار دارد. مورد بعدی معبد تیان هوک کِنگ (Thian Hock Keng)به عنوان قدیمی ترین معبد چینی ها در سنگاپور است؛ این معبد پر از حکاکی های برجسته و زیباست. در کنار اینها پیشنهاد می شود بازدید از صومعه کانگ مِنگ سان فور کارک سی (Kong Meng San Phor Kark See) را از دست ندهید. در این صومعه که همواره دایر و فعال است می توانید برج ناقوس و طبل و مجسمه ها و تالارهای متعددی را ببینید.

5. تفریح و گردش در پارک ساحلی شرقی سنگاپور
 پارک ساحلی شرقی سنگاپور
پارک ساحلی شرقی یک محوطه 15 کیلومتری است که فضای مناسبی برای شنا و آب تنی، حمام آفتاب و فرار از شلوغی های شهر دارد. در این مکان می توانید کودکان خود را به زمین بازی مارینا کوو (Marine Cove) ببرید تا از محوطه ای با دیوار صخره نوردی، سرسره و ایستگاهی برای بازی های دیجیتالی لذت ببرند. البته توجه داشته باشید که این ساحل در آخر هفته ها بسیار شلوغ می باشد.

روستایی کوچک در هند که پوشیدن کفش در آن ممنوع شده است
ادامه مطلب

6. بازدید از موزه دانشگاه ملی سنگاپور
موزه دانشگاه ملی سنگاپور
موزه دانشگاه ملی سنگاپور دارای آثار بسیار ارزشمندی است. در این موزه که ان یو اس (NUS)نام دارد، آثار تاریخی، سرامیک های چینی، نقاشی ها و مجسمه های بسیار زیبایی دیده می شود. در اینجا می توانید از کلکسیون آثار لی کانگ چِین (Lee Kong Chian) و نیز کلکسیون ان جی اِنگ تِنگ (Ng Eng Teng)به عنوان مجسمه ساز معروف سنگاپوری لذت ببرید.

7. بازدید از باغ های گیاه شناسی و پارک فورت کَنینگ
باغ های گیاه شناسی و پارک فورت کَنینگ
باغ های گیاه شناسی، فضای سرسبزی هستند که برای اولین بار در پارک فورت کَنینگ (Fort Canning Park) سنگاپور ساخته شدند و امروزه کناره جاده اورچارد را به خود اختصاص داده اند. پارک فورت کَنینگ همواره فضایی بسیار زیبا برای گشت و گذار است و به طور ماهانه تورهای پیاده روی متعددی در آن برگزار می شود. بازدید از باغ گیاهان ادویه ای در این پارک می تواند بسیار جالب توجه باشد.

8. دیدن از پادگان گیلمَن و تماشاخانه اِسپلنید
پادگان گیلمَن
یکی از بهترین مکان های هنری در سنگاپور پادگان سابق ارتش استعمارگر گیلمن (Gillman Barracks) است. امروزه در این مکان حدود 11 گالری بر پا می شود که هر یک آثار هنری متفاوتی را به عرصه نمایش می گذارد. حال اگر از کنار روخانه به سمت پایین بروید می توانید تماشاخانه اسپلنید را نیز ببینید. در اینجا می توانید شاهد نمایش فیلم های کوتاه و رویدادهای موسیقی مختلف باشید.

9. بازدید از کلیسای جامع سنت اَندروز و کلیسای آرمِنیان
کلیسای جامع سنت اَندروز و کلیسای آرمِنیان
این دو کلیسا علاوه بر اینکه از لحاظ معماری واقعا زیبا و فوق العاده هستند، آرامشی بی همتا را به بازدیدکنندگان هدیه می دهند و آنها را برای چند دقیقه ای هم که شده از شلوغی شهر به دور می کنند. کلیسای جامع سنت اَندروز، (St Andrew’s Cathedral) بزرگ ترین کلیسا و کلیسای آرمنیان (Armenian Church)، کوچک ترین و قدیمی ترین کلیسای موجود در سنگاپور هستند.

10. دیدن از پارک جنگلی مک ریچی
پارک جنگلی مک ریچی
پارک مک ریچی (MacRitchie Reservoir Park) با سد مخزنی طبیعی که دارد یک مسیر حدودا 8 کیلومتری برای یک پیاده روی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. در این مسیر پرپیچ و خم که در زیر سقفی متشکل از درختان واقع شده است می توانید از روی یک پل معلق 250 متری که بر فراز جنگل های بارانی قرار دارد عبور کنید.

11. دیدن از مجسمه مِرلیون (Merlion)
Merlion
بازدید از مجسمه مرلیون در سنگاپور رایگان است. این مجسمه که نصف آن شیر و نصف دیگر ماهی است یکی از معروف ترین آثار هنری سنگاپور می باشد پس گرفتن عکس یادگاری با آن را فراموش نکنید.

12. دیدن از مسجد سلطان سنگاپور
مسجد سلطان سنگاپور
مسجد شبانه روزی سلطان که به عنوان بزرگ ترین مسجد شهر سنگاپور شناخته می شود در محله عرب نشین کامپونگ گلام سنگاپور (Kampong Glam) در خیابان حاجی (Haji Lane) واقع شده است. در کنار دیدن از این مسجد زیبا می توانید از حضور در محله کامپونگ گلام مخصوصا در اوایل روز که خیابان ها خلوت تر است لذت ببرید.

بهترین لیست های موسیقی که برای سفر در تابستان 98 مناسب می باشند
ادامه مطلب

13. مقایسه سنگاپور دیروز با سنگاپور امروز
سنگاپور دیروز
با رفتن به گالری شهر سنگاپور متوجه می شوید که این کلان شهر زیبا زمانی روستای کوچکی بوده که اکثر اهالی آن ماهیگیر بوده اند. از طرفی در اینجا می توانید در یک مدل با ابعاد 11 متر در 11 متر آینده شهر سنگاپور را با جزئیات کافی ببینند.
14. قدم زدن در باغ چینی و باغ فانوس ژاپنی سنگاپور
باغ چینی و باغ فانوس ژاپنی سنگاپور مکانی دیدنی برای یک قدم زدن به یادماندنی است. از جمله جاذبه های این دو باغ خانه قایق سنگی، پاگودای هفت طبقه و نمایشگاه درختان بُن سای است.

15. دیدن از جزیره سنتوزا
جزیره سنتوزا
بازدید از جزیره سنتوزا که برخی آن را جزیره وقت خوش سنگاپور می خوانند کاملا رایگان است. از طرفی در این جزیره می توانید از مونوریل، تراموا و اتوبوسی که برای گشت و گذار در جزیره تعبیه شده اند استفاده کنید. از طرف دیگر این منطقه یک مکان فوق العاده برای استراحت و آرامش روح و جان می باشد. در کنار تمام اینها هر هفته یک فیلم در فضای آزاد ساحل برای مردم پخش می شود که تماشای آن کاملا رایگان می باشد.

16. قرار گرفتن در آسمان آی او اِن
آسمان آی او اِن
با رفتن به طبقه 56 فروشگاه او اِن اورچارد (ION Orchard shopping mall) سنگاپور بین ساعات 3 تا 6 عصر می توانید شاهد آسمان آی او اِن (ION Sky)باشید. اگر در یک روز صاف و آفتابی در این مکان قرار بگیرید می توانید کشورهای همسایه از جمله مالزی و برخی از جزایر اندونزی را نیز ببینید.

17. دیدن از وسایل آنتیک
وسایل آنتیک
بخش بزرگی از تپه دیمسی (Dempsey Hill)که در گذشته پادگان ارتش بریتانیا بوده است امروزه به مغازه های عتیقه فروشی بزرگی تبدیل شده است. در این مغازه ها می توانید اجناس باارزشی را ببینید. از جمله این اجناس می توان به قالی های شرقی، مبلمان چوبی، زیورآلات دیدنی و آثار تاریخی معبدهای باستانی اشاره کرد که همگی به صورت رایگان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند.

18. بازدید از موزه SAM at 8Q
SAM at 8Q
موزه ی سَم اَت اِیت کیو (SAM at 8Q)، مجموعه هنری تقریبا کوچکی است که در روزهای جمعه از ساعت 6 عصر پذیرای حضور بازدیدکنندگان می باشد. البته این موزه قرار است در سال 2021 یعنی حدود دو سال دیگر افتتاح شود. موزه SAM at 8Q شامل چهار طبقه است و در هر طبقه تعدادی از آثار هنری مربوط به عصر معاصر به عرصه نمایش در می آید.

19. خدمات ارائه شده در فرودگاه چانگی سنگاپور
فرودگاه چانگی سنگاپور
جالب است بدانید یکی از تفریحات رایگانی که در سنگاپور می توانید انجام دهید در گرو معطلی در فرودگاه چانگی است. از جمله این تفریحات می توان به قدم زدن در باغ پروانه ها، استفاده از اینترنت بی سیم رایگان، تماشای تلویزیون سنگاپور در سالن استراحت فرودگاه، استفاده از صندلی ماساژور یا حتی رزرو یک تور شهرگردی اشاره کرد که همگی کاملا رایگان می باشد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر