لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> جذاب ترین مقاصد گردشگری برای دوستداران اسب و اسب سواری
جذاب ترین مقاصد گردشگری برای دوستداران اسب و اسب سواری

جذاب ترین مقاصد گردشگری برای دوستداران اسب و اسب سواری

اسب سواری یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین کارهایی است که انسان می تواند تجربه کرده و برای مدتی خود را از هیاهوی شهرهای بزرگ، خستگی و کسالت برهاند، چیزی که عمدتا در خارج از شهرهای بزرگ و در فضاهای طبیعی رخ می دهد. با این وجود این روزها پیست های سوارکاری متعددی در شهرهای بزرگ وجود دارد که می توانید در آن ها ساعاتی را در کنار این حیوانات نجیب و دوست داشتنی بگذرانید هر چند توصیه ما به شما باشگاهای سوارکاری ایران زمین و الوند در تهران و اقامت در یکی از هتل های لوکس اسپیناس پالاس یا هتل پارسیان استقلال در این شهر است.

تماشای دنیا از روی پشت اسب یک تفریح لاکچری بوده و در مقاصد گردشگری که به آن ها اشاره شد، با اسب ها و سوارکاران مانند پادشاهان رفتار خواهد شد همزمان که افراد می توانند فرهنگ های متنوع، سنت های حیرت انگیز و مناظری خیره کننده از بوتسوانا گرفته تا کالیفرنیا را تجربه کنند. برای سوار شدن بر اسب در این مراکز تفریحی نیازی به دانش اسب سواری در حد حرفه ای ندارید. برخی از این مکان ها به تازه کارها و کودکان نیز به اندازه افراد باتجربه در زمینه سوارکاری خوشامد می گویند. از یک مزرعه دامداری در اروگوئه با آموزش چوگان در ساحل تا قلعه ای ایرلندی که چالش پرش در طبیعت حتی باتجربه ترین سوارکاران را نیز به وجد می آورد، در ادامه می خواهیم شما را با لاکچری ترین و جذاب ترین مقاصد گردشگری برای دوستداران اسب و اسب سواری آشنا کنیم.

مزرعه دامداری استانسیا ویک، اروگوئه

در مزرعه دامداری استانسیا ویک، عشق با فضایی روستایی در هم می آمیزد، مزرعه ای با 4.000 هکتار وسعت در تپه های خوزه ایگناسیو، خارج از شهر پونتا دل استه. اینجا جایی است که حرفه ای ترین و باتجربه ترین سوارکاران برزیلی و آرژانتینی و همچنین سلبریتی های طراز اولی مانند لئوناردو دی کاپریو و مارک زاکربرگ برای همراهی با حیوان نجیب انتخاب می کنند. مسافران از سواحل و فضای روستایی منطقه، تاختن در جلگه های کنار مسیرهای چالش برانگیز اسب سواری با اسب های کریولو، یک نژاد اسب سرسخت آمریکای جنوبی که نام آن با نام گاوچران های مشهور آمریکای جنوبی مترادف است. به یک اندازه لذت خواهند برد. آیا شما نیز از کسانی هستید که همیشه دوست داشته اید بازی پادشاهان را تجربه کنید؟ آموزش چوگان در این منطقه پیشنهاد و امکانی است که در زمین های حرفه ای مناسب چوگان با نماهایی از یک مرداب دنج و اقیانوس آرام برگزار می شود. شب ها نیز در یک مزرعه دوستدار طبیعت و با معماری مربوط به دوره استعمار منطقه توسط اسپانیایی ها خواهد گذشت، جایی که نقاشی های دیواری هنرمندان محلی حس واقعی منطقه را به شما انتقال خواهد داد. مسافران می توانند برای شما با مردم محلی به خوزه ایگناسیو یا پونتا دل استه بروند یا در همین منطقه مانده و در کمال آرامش از غذاهای محلی مزرعه نهایت لذت را ببرند.

مزرعه و اقامتگاه آلیسال، کالیفرنیا
مزرعه و اقامتگاه آلیسال، کالیفرنیا

مزرعه و اقامتگاه آلیسال که در منطقه زیبای سولوانگ واقع شده و به خاطر معماری دانمارکی و تاکستان های متعدد اطرافش شناخته می شود، جذابیت و مسحور کنندگی معماری وسترن و کالیفرنیا را با تاریخ هالیوود در هم آمیخته است. این مزرعه پرورش گاو فعال 10.000 هکتاری، سبک زندگی گاوچرانی را با امکانات شبه کافه ای روستایی ترکیب کرده و آموزش اسب سواری و همچنین گلف، ماهیگیری، تیراندازی با کمان، کوهنوردی و تنیس را در اختیار خانواده ها و زوجین قرار می دهد. گاوچران ها نیز نمایش سوارکاری اجرا کرده و از افراد بالغ می خواهند که این کار را تجربه کنند. کودکان نیز می توانند اسب سواری کرده و آموزش هایی در زمینه ارتباط برقرار کردن با اسب ها دریافت کنند. کمتر جایی زیبایی طلوع و غروب آفتاب در این مزرعه را دارد، در حالی که نور از میان شاخه های درختان چنار قدیمی مزرعه عبور کرده و مناظر خیره کننده کوهستان سانتا اینز بر جذابیت طبیعت منطقه می افزاید. این مناظر زیباست که مهمانان ویژه ای را در طول تاریخ به این مزرعه کشانده است؛ از جمله کلارک گیبلز، سلطان هالیوود، که در این مزرعه با لیدی سیلویا ازدواج کرد و همچنین دوریس دی، دختر طلایی هالیوود.

لژهای کوهستانی پرو
لژهای کوهستانی پرو

یک ماجراجویی فراموش نشدنی سوارکاری در ماچو پیچو با اقامت در لژهای کوهستانی لاکچری و زیبایی همراه خواهد بود که در نقاط دوردست کشور پرو واقع شده اند. سوارکاران می توانند در حالی که به قله های برف گرفته اطرافشان نگاه می کنند حمام آب گرم بگیرند یا بعد از یک روز سوارکاری و پیاده روی، ماساژ آرامش بخشی دریافت نمایند. مالک لژهای کوهستانی پرو علاقه فراوانی به طبیعت و اسب دارد تا جایی که از هلیکوپتر برای آوردن مصالح مناسب برای ساخت هر لژ استفاده کرده، جایی که مسافران شب های ماجراجویی اسب سواری شان را در یک معبد متعلق به تمدن اینکا خواهند گذراند. اسب های این منطقه به خوبی با ارتفاع بالای منطقه سازگار شده و توانایی بی بدیلی برای عبور از مسیرهای سخت و کوهستانی منطقه دارند و این بدان معناست که گردشگران می توانند مناظری که به آسانی در دسترس نیستند را نیز از نزدیک ببینند. اگر چه هر لژ از دیگر لژها جدا شده اما در تجهیز آن ها از امکانات لاکچری فروگذار نشده است. علاوه بر خوابیدن روی تختخواب ها و ملحفه های گرانقیمت و خیس خوردن در وان های آب گرم، آن ها می توانند قهوه ارگانیگ و غذاهای محلی کوهستان آند را نیز تجربه نمایند. روزها نیز با سوارکاری و تماشای مناظر خیره کننده کوهستان سالکانتای، دره سورایپامپا و کوهستان هومانتای خواهد گذشت.

مزرعه سی لیزی یو رنچ، کلرادو
مزرعه سی لیزی یو رنچ، کلرادو

مزرعه پنج ستاره سی لیزی یو رنچ (C Lazy U) یک اقامتگاه مناسب خانواده برای دوستداران اسب سواری است که بیش از 100 سال از قدمت ان می گذرد. این مزرعه در گرنبی، کلرادو واقع شده و جوایز و افتخارات مهمی در زمینه گردشگری دریافت کرده و محبوبیت آن به حدی است که مهمانان متعددی هر ساله برای گذراندن چند روز فراموش نشدنی به آن باز می گردند. خانواده ها در حالی که هنوز روزهای خود را در مزرعه می گذرانند، برای سال آینده نیز آن را رزرو می نمایند و بسیاری بارها و بارها در کنار خانواده های دیگر به آن باز می گردند. از اسب سواری تا پرتاب تبر، فعالیت های بسیاری در این مزرعه برای پیشنهاد وجود دارد اما تمام کسانی که به این مزرعه می آیند دستکم یک بار سوارکاری را تجربه می کنند. یک برنامه عملی اصول اسب سواری را به کودکان یاد خواهد داد در حالی که بزرگسالان می توانند با هم اسب سواری کنند و در ادامه برای از تن زدودن خستگی به مرکز آب درمانی مزرعه بروند. این مرکز آب درمانی که در قالب یک رشته چادر بزرگ مشرف بر یک رودخانه واقع شده، فضایی بسیار مسحور کننده و به سبک وسترن دارد در حالی که وان های مسی بزرگ حبابی و ماساژهای اختصاصی بر لاکچری بودن امکانات مزرعه می افزاید. در ایام تعطیل، وعده های غذایی در میان برف سرو می شود و کلبه های مجزا و خصوصی با مکان های روشن کردن آتش و ایوان های بزرگ از دیگر جذابیت های آن هستند.

کویکسمالا، مکزیک
کویکسمالا، مکزیک
آیا شما نیز می خواهید حس کنید که بخشی از بهشت را در مکزیک صاحب شده اید؟ در اقامتگاه ساحلی کویکسمالا در جالیسکو، مسافران می توانند در سواحل وحشی، جنگل های بارانی و یک مرکز محافظت شده حیات وحش که خانه گورخرها و گاوهای آفریقایی است اسب سواری کنند. با بیش از 30.000 هکتار وسعت و سه ساحل خصوصی، سوارکاران فضای زیادی برای گردش دارند که از آن میان می توان به مسیرهای بکر در داخل مرکز حفاظت شده اشاره کرد. اصطبل های این اقامتگاه توسط یک طراح فرانسوی مشهور به نام رابرت کورتیه طراحی شده و خانه اسب هایی متنوع برای توانایی های اسب سواری مختلف است. بانگلوها، ویلاهای خصوصی با پرسنل کامل، خانه های کوچک و سوییت ها در این اقامتگاه فراوان بوده که هر کدام به طور ویژه تزیین شده و فضایی آرام را در هوای آزاد به مهمانان ارائه می دهند. غذاها و محصولات ارگانیک از جمله صابون طبیعی، عسل، مانگو و پنیر در مزرعه واقع در مرکز تولید می شوند که به مهمانان کمک می کنند یک تجربه کاملاًٌ محلی را داشته باشند. سواحل موجود در کنار این اقامتگاه به مهمانان اجازه می دهد که شنا، اسنورکل، قایق سواری، ماهیگیری، دیدار از محل تخم گذاری لاک پشت ها و یا آفتاب گرفتن را نیز تجربه کنند. یک مرکز یوگای بامبویی نیز در کنار ساحل واقع شده که از جذابیت های دیگر اقامتگاه است.

هتل فضایی ایستگاه شفقی؛ هتلی که در آن در یک روز 16 طلوع و غروب آفتاب خواهید بود
ادامه مطلب

مزرعه و لژ هایدوت، وایومینگ
مزرعه و لژ هایدوت، وایومینگ
سبک اقامت لاکچری وسترنی چیزی است که در مزرعه The Hideout Lodge & Guest Ranch در پای کوهستان بیگ هورن با فاصله یک ساعته در شرق کودی و دو ساعت از پارک ملی یلو استون در وایومینگ خواهید یافت. کسانی که در جستجوی یک تجربه سوارکاری با کیفیت هستند از این مزرعه نهایت لذت را خواهند برد که همه چیز در آن در مورد اسب، اسب سواری و کار با گاوهاست. با کمتر از 30 مهمان در هفته و بیش از یکصد اسب، مهمانان می توانند انتخاب های زیادی در زمینه سوارکاری داشته و در گروه های کوچک به اسب سواری بپردازند. آن ها می توانند سوار بر اسب های مختلف و به ویژه اسب های ماستانگ، به دل طبیعت منطقه بزنند که انگار از دل فیلم های وسترن بیرون آمده است. همچنین مهمانان می توانند عکس هایی با پیش زمینه تپه های گلی دویلز لیپ یا مرغزارهای مجاور قله های پوشیده از گل پارک جنگلی بیگ هورن داشته باشند. آن ها همچنین می توانند سوار بر اسب به تماشای ماستانگ های وحشی رفته و از چگونگی سازگار شدن این حیوانات دوست داشتنی با شرایط آب و هوایی خشن منطقه آشنا شوند. از دیگر فعالیت های مفرح موجود در این اقامتگاه می توان به ماهیگیری، تله گذاری و تیراندازی با کمان اشاره کرد.

نمکزار ماکگادیکادی ، بوتسوانا
نمکزار ماکگادیکادی ، بوتسوانا
از مهم ترین جاذبه های بیابان کالاهاری در بوتسوانا می توان به سوارکاری روی که شبیه سطح ماه است و همچنین تماشای ستاره ها در طول شب در نمکزار ماکگادیکادی که یکی از وسیع ترین نمکزارهای جهان است اشاره کرد. این منطقه خانه دومین مهاجرت بزرگ گورخرها در آفریقا بوده وهر ساله بین زمستان و بهار، ده ها هزار گورخر و دیگر جانوران وحشی از این منطقه خشک و خشن عبور می کنند. سوارکاران حرفه ای می توانند در کنار گله های حیوانات وحشی اسب سواری کرده و از تجربه ای فراموش نشدنی لذت ببرند. اگر تاکنون به باغ وحش رفته باشید، بعد از تماشای حیوانات وحشی در طبیعت این منطقه دیگر رفت به باغ وحش شما را اغنا نخواهد کرد، سرزمینی که یکی از بکرترین و وحشی ترین نقاط روی کره زمین است. گزینه دیگر اسب سواری در میان درختان بائوباب بوتسوانا است. هر کسی که به انرژی طبیعت باور دارد بدون شک آن را در میان این درختان حس خواهد کرد، درختانی که گروه های اکتشافی و فرستادگان کشورها به عنوان نشان هایی برای مسیریابی در دل آفریقا از آن ها استفاده کرده اند. در حالی که ممکن است برخی به ماندن در کمپ های سافاری راضی باشند، اما مرکز اقامتی زیبای کمپ جک که دارای موزه و استخر است تجربه گردش در آفریقا را به مرحله تازه ای خواهد برد.

زندگی در توریستی ترین شهرهای جهان چگونه است؟
ادامه مطلب

اقامتگاه و مرکز آب درمانی سالاماندر، ویرجینیا
اقامتگاه و مرکز آب درمانی سالاماندر، ویرجینیا
کسانی که به دنبال یک مقصد گردشگری با تاریخچه طولانی در زمینه اسب سواری در یک فضای مدرن هستند باید به میدلبورگ، ویرجینا سفر کنند، جایی که جکی کندی اغلب به آن سر زده و امروزه نیز افراد با اسب هایشان به آن جا آمده و مسابقاتی محلی را برگزار می کنند. اینجا ویرجینیای قدیمی است، جایی که هنوز هم سبک زندگی شاهانه گذشت حاکم بوده و گردشگران مدرن می توانند تجربه ای متفاوت داشته باشند. در اینجا اسب ها در خارج از اصطبل ها در فضای باز در دشت های وسیع مشغول چرا هستند. کودکان و بزرگسالان می توانند برای اسب سواری مشترک به این اقامتگاه بیایند، جایی که مسیرهای اسب سواری از میان چمنزارها و درختان عبور کرده و اصول اسب سواری و مراقبت از اسب ها را یاد بگیرند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر