لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> انواع سفر >> آیا از مسافرت های عادی خسته شده اید و به دنبال انتخاب های خاص و جدید هستید؟
آیا از مسافرت های عادی خسته شده اید و به دنبال انتخاب های خاص و جدید هستید؟

آیا از مسافرت های عادی خسته شده اید و به دنبال انتخاب های خاص و جدید هستید؟

در سال 2018، تنها در ایالت اورلاندو آمریکا بیشتر از 20 میلیون توریست از شهربازی Disney’s Magic Kingdom، 12 میلیون نفر از دنیای واقعیت های مجازی Epcot و 350 میلیون نفر از پارک ملی Yogi and Boo-Boo بازدید کرده اند! این مقاصد گردشگری تنها چند مورد از شناخته شده ترین جاذبه های ایالات متحده آمریکا به شمار می روند، اما بازدید از آن ها برای کسانی لذت بخش است که به دنبال چنین تجربیاتی باشند. نمی توان گفت که همه ی ما با ایده ی ساعت ها در صف منتظر شدن برای لذت بردن از سنتی ترین تفریحات علاقه مند هستیم! بعضی از گردشگران ترجیح می دهند که از مقاصدی دیدن کنند که کاملاً منحصر به فرد می باشند و با دیگر شهر ها و اماکن توریستی حاضر در دنیا متفاوت هستند. در این جا می خواهیم با چندی از خاص ترین جاذبه های گردشگری آشنا شویم. پس اگر شما هم از این دسته از مسافران به حساب می آیید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به خواندن مطلب ادامه دهید! اما قبل از آن می خواهیم خدمات ویژه ی وبسایت ایران هتل آنلاین را به شما معرفی کنیم! شما با بازدید از این وبسایت می توانید برای رزرو هتل در کیش و یا رزرو هتل در تهران و یا هر شهر دیگری که بخواهید از امتیاز تخفیفات ویژه ی آن استفاده کنید.

بزرگ ترین مشکل برای افرادی که به دنبال تجربه های ویژه هستند پیدا کردن شهر ها و روستا های دیدنی است که بتوانند نیاز آن ها به ماجراجویی را برطرف کند. برای انجام این کار باید جستجوی فراوانی انجام داد. اگر شما نیز می خواهید که به برنامه های مسافرتی خود تنوعی بدهید، این هتل های جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم!
1- هتل زیر آب Jules – “کی لارگو، Key Largo”، فلوریدا:

آیا دوست دارید که شبی را در یکی از تنها هتل های زیر آب در جهان و در عمق 10 متری سپری کنید؟ این هتل تمام امکاناتی را که در خانه ی خود دارید را برای شما فراهم کرده است و دارای یک آشپزخانه ی همراه با یخچال و ماکروویو می باشد. در هر اتاق کتابخانه ای کوچک و کلکسیون بزرگی از فیلم و موزیک نیز وجود دارد. هر اتاق خواب هم سرویس بهداشتی و حمام مخصوص خود را دارد و تخت ها نیز همه دارای تشک های بادی می باشند و درست در زیر سقف شیشه ای قرار دارند تا در زمان خواب به تماشای دنیای زیبای ماهی ها و دیگر جانوران حاضر در اطرافتان بپردازید!
یک نکته ی مهم که قبل از بازدید از این هتل باید بدانید این است که تمامی مهمانان باید مدرک غواصی داشته باشند، اما اگر شما هنوز این توانایی را کسب نکرده اید هیچ جای نگرانی وجود ندارد چرا که این هتل کلاس های مخصوص غواصی را برگذار می کند که بسیار آموزنده و سرگرم کننده می باشند و با شرکت در آن ها می توان در زمان بسیار کوتاهی مدارک لازم را بدست آورد. بعد از به پایان رساندن این دوره های آموزشی شما می توانید با لوازم مخصوصی که توسط خود هتل به شما ارائه می شود، به راحتی به شنا کردن در زیر آب های مجاور هتل بپردازید.
حتی اگر نمی خواهید که اتاقی را در این هتل رزرو کنید، هنوز می توانید از امتیاز ماجراجویی های زیر آب سه ساعته ی آن ها استفاده کنید. چشم انداز های موجود در اطراف این هتل بسیار شگفت انگیز هستند و آب آن نیز بسیار پاکیزه و شفاف می باشد.
2- هتل تریلر های Hicksville – “جاشوا تری، Joshua Tree”، کالیفرنیا:
هتل تریلر های Hicksville
این هتل دارای مناظر شگفت انگیز در اطراف خود و 11 تریلر بسیار دیدنی می باشد که هرکدام به شکل متفاوتی تزئین شده اند. تریلر Pioneer تم وسترن دارد و Integrotrailor نیز برای طرفداران ماورا الطبیعه توصیه می شود. اگر هم که شما به لباس های مربوط به دهه ی هفتاد میلادی علاقه مند هستید، تریلر The Sweet را به شما پیشنهاد می کنیم.
تمامی کاراوان های حاضر در این هتل مجهز به تخت های خوش خواب و هم چنین سیستم های حرارتی و کولر می باشند. سرویس های بهداشتی نیز عمومی می باشند و برای تمام مهمانان مشترک است. از آن جایی که بیشتر گردشگرانی که به این هتل می آیند زمان خود را در خارج از کاراوان ها سپری می کنند، این هتل دارای یک استخر مجهز به سیستم حرارت خورشیدی، لنژ خانوادگی، کمپ مخصوص روشن کردن آتش، اجاق های گریل، تجهیزات مربوط به تیر اندازی با کمان، میز پینگ پنگ و یک زمین مینی گلف نیز می باشد. آوردن حیوانات خانوادگی به داخل هتل نیز مجاز می باشد و بخش مخصوصی با نام “قلعه ی سگ ها” در آن ساخته شده است.
3- “رانچو لوما، Rancho Loma” – “تالپا، Talpa”، تگزاس:
رانچو لوما، Rancho Loma
اگر دسترسی داشتن به اتاق های بزرگ و فضا های دلباز و سرسبز برای شما اهمیت دارد، پس هتل “رانچو لوما” انتخاب مناسبی برای شما به حساب می آید. این هتل در یک دشت 300 هکتاری ساخته شده است و قدمت آن به سال 1878 میلادی باز می گردد. خانه ی اصلی حاضر در این مزرعه نیز به یک سالن غذاخوری زیبا تبدیل شده است که می تواند 32 مهمان را به طور همزمان در خود جای دهد. همان طور که انتظار می رود برای پخت غذا های حاضر در منوی آن از سبزیجات و گوشت های تازه ی تگزاسی استفاده می شود.
یک هتل بوتیک بسیار مجلل پنج ستاره نیز در کنار این مزرعه واقع شده است که دارای نمای تمام چوبی، تخت های شاهانه و خوش خواب، سقف های بلند و در های کشویی شیشه ای است که به چشم انداز های حیرت برانگیزی منتهی می شوند. از دیگر امکانات حاضر در این هتل می توان به پرده های ایتالیایی، دستگاه قهوه ساز در هر اتاق، وان حمام رو باز و اینترنت رایگان اشاره کرد.
4- “رولینگ هاتز، Rolling Huts” – “وینثراپ، WinThrop”، واشنگتن:
رولینگ هاتز، Rolling Huts
“رولینگ هاتز” در واقع یک زمین بزرگ مخصوص به کمپینگ می باشد، اما در آن هیچ کس بر روی زمین نمی خوابد و همه از حمله ی شبانه ی حشرات در امان هستند! این هتل توسط دو برادر به نام های تام و اولسون کوندیگ طراحی شده است و همان طور که می توانید حدس بزنید مهمانان حاضر در آن شب را در کلبه های مخصوص موجود در آن سپری می کنند.
هرکدام از این کلبه ها مجهز به تمام امکانات مدرن می باشد و چشم انداز های خیره کننده ای از کوهستان های اطراف دارد. تخت های موجود در این کلبه ها نیز از نوع طبقاتی می باشند. یک شومینه ی گرم نرم هم برای شب های سرد واشنگن تدارک دیده شده است و آشپزخانه ی آن دارای یک یخچال بزرگ و ماکروویو می باشد. اینترنت هتل نیز رایگان است. سرویس های بهداشتی این هتل در یک آسیاب بادی بازسازی شده قرار دارند که در خارج از محدوده ی کابین ها واقع شده است.
5- “شیدی دل، The Shady Dell” – “بیسبی، Bisbee”، آریزونا:
شیدی دل، The Shady Dell
“شیدی دل” یکی دیگر هتل های منحصر به فردی است که مهمانان در کاراوان ها و هم چنین ون های کمپینگ بازسازی شده ای که در کنار مناظر دیدنی قرار دارند، ساکن می شوند.
تمامی تریلر های این هتل دارای تخت های با کیفیت، یک یخچال کوچک و هم چنین قهوه ساز های کلاسیک مجهز می باشند. به دلیل مسائل امنیتی آشپزی کردن درون کاراوان ها ممنوع می باشد، اما در خارج از هرکدام آن ها یک اجاق گریل قرار دارد و آب و هوای شهر بیسبی نیز همیشه مطلوب است. بعضی از تریلر ها مجهز به سرویس های بهداشتی و حمام های خصوصی هستند، اما بیشتر مهمانان این هتل باید از سرویس های عمومی استفاده کنند.
یک نکته ی مهم دیگر در رابطه با این هتل این است که ورود افراد زیر پانزده سال ممنوع می باشد.
6- “هتل رد کابوز، Red Caboose Hotel” – “رانکز، Ronks”، پنسیلونیا:
هتل رد کابوز، Red Caboose Hotel
این هتل در قلب ایالت پنسیلونیا قرار دارد و مهمانان آن در ترن های قطاری که به یکدیگر متصل هستند ساکن می شوند. این هتل برای خانواده ها و گردشگرانی که به تنهایی سفر می کنند بسیار مناسب می باشد. تمامی ترن ها به تلویزیون، سرویس های دستشویی و حمام و وان، یخچال و ماکروویو دسترسی دارند. بعضی از آن ها نیز دارای بالکنی هستند که به چشم انداز های خیره کننده ی اطراف هتل دسترسی دارند.
رستوران واقع در داخل هتل غذا های خانگی با کیفیت بالا و مقادیر هنگفت سرو می کند که برای تهیه ی آن ها از محصولات با کیفیت محلی استفاده می شود. جاذبه های گردشگری فراوانی نیز در اطراف این هتل قرار دارند که از پرطرفدار ترین ها می توان به تئاتر Sight and Sound و Dutch World اشاره کرد. بسیاری از بازدید کنندگان به این شهر از بازار محلی فروش صنایع دستی نیز دیدن می کنند.

بهترین مقاصد گردشگری جهان برای آبان 99
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر