لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> 6 مقصد گردشگری مناسب برای کسانی که می خواهند تنها سفر کردن را تجربه کنند
6 مقصد گردشگری مناسب برای کسانی که می خواهند تنها سفر کردن را تجربه کنند

6 مقصد گردشگری مناسب برای کسانی که می خواهند تنها سفر کردن را تجربه کنند

با وجود اینکه تنها سفر کردن برای بسیاری از افراد کار مشکلی به نظر می رسد، اما در حقیقت تجربه ی بسیار شگفت انگیزی می باشد که هر فرد باید حتی برای یک بار آن را در زندگی تجربه کند. آیا شما نیز عاشق ماجراجویی و گردش در کشور های مختلف جهان هستید اما ایده ی تنها سفر کردن شما را کمی می ترساند؟ اگر که جوابتان مثبت می باشد، در ادامه ی مطلب 6 مورد از بهترین کشور های جهان برای بدست آوردن این تجربه ی ارزشمند را به شما معرفی خواهیم کرد! هر کدام از این 6 کشور ویژگی ها و اتمسفر مخصوص به خود را دارد و برای هر گروهی از مردم نکات مثبت منحصر به فردی دارد. نکته ی مهمی که در این جا باید به آن اشاره کنیم این است که هیچ اصراری برای تنها سفر کردن به این کشور ها وجود ندارد. پس اگر شرایط را مناسب دانستید، می توانید با دوستان و یا خانواده ی خود نیز هرکدام از این 6 کشور را به عنوان مقصد مسافرتی بعدی خود انتخاب کنید. آیا شما برای مدیریت بودجه ی خود در سفر اهمیت زیادی قائل هستید؟ پس هر چه زود تر به وبسایت ایران هتل آنلاین سری بزنید و برای رزرو هتل در تهران و یا رزرو هتل در مشهد و یا هر شهر دیگری که می خواهید، از تخفیف های شگفت انگیز آن استفاده کنید!

1- “پوکت، Phuket” – تایلند:

این شهر کوهستانی یکی از دیدنی ترین و زیبا ترین شهر های شرق آسیا به شمار می رود! از آن جایی که پوکت بیشتر برای سواحل زیبا و آرام خود شناخته می شود، مقصد ایده آلی برای دستیابی به آرامش به حساب می آید. به غیر از این سواحل منحصر به فرد از دیگر ویژگی های این شهر می توان به هتل های مجلل و اسپا های سنتی موجود در آن اشاره کرد. شما می توانید شب ها در خیابان Patong’s Bangla قدم بزنید و با تماشای بازار ها و دیگر فروشگاه های پر جنب و جوش شهر انرژی خود را نیز دوباره شارژ کنید! بازار های شبانه ی فراوان دیگری نیز در شهر موجود می باشند که برای تجربه ی غذا های خیابانی، خرید کردن و اجرا های زنده ی تئاتر و موسیقی بسیار مناسب می باشند. در طول روز نیز شما می توانید در میان خیابان های نواحی قدیمی و تاریخی شهر به گشت و گذار بپردازید و بعد به یکی از کافه های مشهور موجود در آن بروید و در معابد و آرامگاه های فراوانی که در آن واقع شده اند آرامش واقعی را بدست آورید.
2- “ریو دو ژانیرو، Rio de Janiero” – برزیل:
برزیل
ریو دو ژانیرو بیش از 6 میلیون نفر جمعیت دارد و برای فستیوال های فرهنگی فراوان خود در جهان شهرت دارد که از “فستیوال کارناوال، Carnaval Festival” می توان به عنوان پر طرفدار ترین آن ها نام برد. بلیط خود را تهیه کنید. چند روز را در یک هتل سپری کنید. از سواحل شهر دیدن کنید و با مردم مهمان نواز برزیل آشنا شوید. در اکثر سواحل شهر می توان جمعیت های عظیمی از مردم و کردشگرانی را که برای شرکت در مهمانی های بزرگ به آن جا آمده اند، موسیقی زنده و رستوران های فراوانی را به راحتی پیدا کرد. این شهر برای آن دسته از گردشگران مناسب می باشد که به دنبال تخلیه ی انرژی و لذت بردن از فستیوال های شلوغ و پر جنب و جوش هستند!
3- “آمستردام، Amsterdam” – هلند:
هلند
این شهر بیشتر برای خانه های زیبا و رنگارنگ، کانال های آبی پر تعداد و مردمان مهمان نواز خود شناخته می شود. به عبارت دیگر می توان آمستردام را ترکیب شگفت انگیزی از هنر و فرهنگ غنی، زندگی پر جنب و جوش شبانه و ماجراجویی های فراوان دانست! چه دوست داشته باشید در فصل بهار در میان گلزار های صورتی رنگ لاله به قدم زدن بپردازید و یا به بازدید از اماکن فرهنگی شهر بروید، آمستردام یک انتخاب عالی برای گردشگرانی که می خواهند تنها سفر کنند به حساب می آید. به غیر از این موارد، فستیوال های غذا، سینما و موسیقی نیز در تمامی فصول سال در این شهر برگذار می شوند که برای کنار گذاشتن دغدغه ها و نگرانی های همه ی ما بسیار مناسب به شمار می روند. دوچرخه ای را کرایه کنید، از هوای تازه ی شهر لذت ببرید و برای تجربه ی یک صبحانه ی اصیل هلندی حتماً از Stroopwafel لذت ببرید!
4- “آکلند، Auckland” – نیوزیلند:
نیوزیلند
از نیوزیلند به عنوان یکی از زیبا ترین کشور های جهان یاد می شود. با اینکه رسیدن به خاک این کشور بسته به کشور مبدأ می تواند کمی مشکل باشد، اما به راحتی می توان گفت که بازدید از آن ارزش این سختی ها و مشقت ها را دارد! نام محلی آکلند، شهر بادبان ها می باشد و طبق آمار ها جمعیت آن بیش از 1.3 میلیون نفر تخمین زده شده است. چه دوست داشته باشید که در میان طبیعت سرسبز این شهر به گردش بپردازید و چه بخواهید که از امکانات فراوان گردشگری داخل شهر استفاده کنید، می توانید روز ها و هفته ها در آکلند به گردش بپردازید و باز هم تمامی زیبایی های شهر را نبینید! اگر که به دنبال مکان مناسبی در کنار دریا می گردید، ما ساحل Mission را به شما پیشنهاد می کنیم و اگر می خواهید زندگی شهری را در آکلند تجربه کنید جاده ی Karangahape بهترین انتخاب ممکن برای شماست.
5- “لیسدونوارنا، Lisdoonvarna” – ایرلند:
ایرلند
بیشتر ما با پایتخت کشور ایرلند، شهر دوبلین،آشنا هستیم، اما بسیاری از مردم از وجود شهری مانند لیسدونوارنا خبر ندارند! این شهر اسپای کوچک تنها 700 نفر جمعیت دارد، اما یکی از بزرگ ترین فستیوال های تمام کشور را برگذار می کند! بلی، درست خواندید! همه ساله در ماه سپتامبر، جمعیت بزرگی از مردم ایرلند و دیگر کشور های همسایه به این شهر کوچ می کنند تا در فستیوال عظیم دوستی شهر شرکت کنند. این مراسم با شکوه سی روز ادامه پیدا می کند و موسیقی زنده و رقص های محلی تنها دو مورد از جاذبه های موجود در آن به حساب می آیند و گروه های عظیمی از مردم را که از نژاد ها و سنین مختلف می باشند را با هم آشنا می کند! از قصر های مجلل گرفته، تا صخره های عظیم و زیبای ساحلی! زیبایی های موجود در این شهر بیشمار به نظر می رسند! فروشگاه ها و خانه های رنگارنگ موجود در این شهر نیز، جلوه ی بسیار منحصر به فردی به این شهر کوچک بخشیده اند!
6- “بالی، Bali” – اندونزی:
اندونزی
هیچ لیست بهترین شهر ها برای تنها سفر کردن، بدون بالی کامل نمی شود! اگر که می خواهید از دوران تعطبلات خود برای بدست آوردن آرامش استفاده کنید، حتماً بالی را به لیست خود اضافه کنید. در این شهر، اجاره ی ویلا های شخصی بسیار معمول می باشد و بهترین مکان ممکن برای ریلکس کردن و شارژ دوباره ی بدن و ذهن به حساب می آید! بالی شهری است که سالانه هزاران نفر را که مشتاق به پرورش ذهن و روح و جسم خود هستند به سمت خود جذب می کند. اگر که دوست دارید در فستیوال های رنگارنگ و گوناگون شرکت کنید، بالی انتخاب چندان مناسبی به شمار نمی آید، اما اگر به دنبال مراقبت از سلامت فکری و فیزیکی خود هستید، مردم این شهر می توانند به شما در این راه کمک کنند. از دیگر جاذبه های موجود در این شهر می توان به فستیوال BaliSpirit اشاره کرد که شامل مراسم های اجرای موسیقی زنده و هم چنین تمرین گروهی یوگا برای علاقه مندان به این ورزش می شود.

بهترین مقاصد گردشگری جهان برای تابستان 2019
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر