لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> گرانترين هتل آپارتمان جهان با هزينه ای معادل 80.000 دلار به ازای هر شب
گرانترين هتل آپارتمان جهان با هزينه ای معادل 80.000 دلار به ازای هر شب

گرانترين هتل آپارتمان جهان با هزينه ای معادل 80.000 دلار به ازای هر شب

پس انداز كنيد.
اگرچه معمولا تمامی امکانات عالی و گران دنیا یا در لاس وگاس و يا در دبی می باشد، اما جالب است بدانید باشكوه ترين و مجلل ترين هتل آپارتمان جهان در ژنو سوئيس قرار دارد و ديگرهتل سوئيت های جهان با آن قابل مقايسه نيستند.

سوئيت پنتهاوس رويال در هتل پرزيدنت ويلسون، به طور رسمی گرانترين هتل جهان می باشد، نرخ های اين هتل از حدود 80.000 دلار به ازای يك شب آغاز می گردد.

اين هتل آپارتمان غير از داشتن بالاترين قيمت، بزرگترين سوئيت از لحاظ مساحت در اروپاست. اين سوئيت مساحتی شگفت انگيز معادل 5500 فوت مربع دارد (مساحتی كافی براي اينكه كل 8 طبقه اشغال گردد).

يكی از ويژگی های سوئيت پنتهاوس رويال بالكن دورتادور آن است كه مشرف بر منطقه لاك لمان ژنو بوده و به علاوه يك تلسكوپ هم دارد كه در شب های صاف می توان به وسيله آن ستارگان را مشاهده كرد.
صنعت هتلداری

اين سوئيت می تواند پذيرای 12 ميهمان باشد (هر كدام اتاق خاص خود را خواهند داشت)، بنابراين در صورتيكه تمایل دارید با با رزرو هتل آنلاین هوشمندانه سفر کنید و به دنبال تعديل كردن قيمت ها هستيد، به خاطر داشته باشيد كه هزينه آن به ازای هر نفر 6600 دلار خواهد بود. كاملاً به صرفه، مگه نه؟

دو اتاق خواب اصلی دارد كه هر كدام دارای يك حمام مرمری و يك جكوزی رو به رودخانه است. هر اتاق خواب با وسايلی با برند هِرمِس تزئين شده اند.
صنعت هتلداری
از آنجائيكه اين سوئيت اغلب توسط اشخاص بزرگ يا معروف با تعداد زيادی همراه رزرو مي شود، با سيستم های امنيتی تجهيز گشته است. پنجره های ضدگلوله، يك آسانسور شخصی، يك گاوصندوق تقويت شده، تعداد زيادی كليد هشدار در سراسر آپارتمان جزئی از ويژگی های اين مكان است. همچنين يك باشگاه شخصی در داخل سوئيت وجود دارد، بنابراين هرگز كسی عرق كردن در سالن VIP را نخواهد ديد.
صنعت هتلداری

البته گرانترين هتل آپارتمان جهان، فقط دارای برخی امكانات استاندارد نيست. ميهمانان می توانند برنامه های مورد علاقه خود را بر روی بزرگترين صفحات تلويزيونی ساخت شركت بانگ و الوفسن تماشا نموده، از شنيدن موسيقی پيانوی ساخت شركت استينوی لذت برده و از ديدن كلكسيون هنری حاوی انواع اشياء باستانی و ناياب حيرت زده شوند.

معرفی هتل نیو رُد در لندن- هوشمند، سرگرم کننده ..و بخشی از هویت بومی لندن
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر