لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> این ایرلاین در حال افزودن خدمات رایگان پرواز کلاس اول به پرواز اقتصادی است
این ایرلاین در حال افزودن خدمات رایگان پرواز کلاس اول به پرواز اقتصادی است

این ایرلاین در حال افزودن خدمات رایگان پرواز کلاس اول به پرواز اقتصادی است

هیچ گاه در پرواز کلاس اول نبوده اید؟ یکی از سه ایرلاین بزرگ آمریکا خدمات استاندارد خود را برای مسافران پروازهای بین المللی که 5، 6 ساعت یا بیشتر طول می کشند ارتقا داده است تا خدماتی که معمولا در کابین های کلاس اول و کلاس کاری دیده می شوند را اجرا کند. و این خدمات کاملا رایگان هستند. با رزرو هتل در اصفهان از امکانات رفاهی و تفریحی هتل های اصفهان بهره مند شوید.

مسافران ایرلاین دلتا که با پرواز بین المللی اقتصادی سفر می کنند اکنون می توانند از نوشیدنی ها، حوله گرم، پیش غذاها یا غذای اصلی بیشتر، و میان وعده های رایگان از «سبد خوراکی ها» لذت ببرند. همه این موارد برای پروازهای طولانی مدت به روز شده اند اما انتظار نداشته باشید ایرلاین های دیگر نیز بلافاصله از این ایرلاین پیروی کند.

زمانی که یک ایرلاین خدمات کابین های خود را به عنوان یک رقیب بزرگ بهبود می بخشد چه اتفاقی می افتد؟ این تعبیر من است:

دلتا سعی دارد جایگاه خود را _ که توسط نظرسنجی ها و درجه بندی های اکثر ایرلاین های جدید تایید شده اند_ به عنوان بهترین ایرلاین آمریکایی از نظر خدمات به مشتریان محکم کند. هدف دلتا این است که دو مورد را ارتقا دهد: اولویت مشتریان و درامد بیشتر. تا آنجایی که من می دانم در پیشرفت هر دو هدف موفق بوده است_ و یک تغییر بسیار جزئی در هر مورد به معنی سود سالانه میلیون دلاری می باشد. در پاسخ به شکایت ها درباره تغییرات لوفتانزا، این ایرلاین پاسخ داده است: «هدف ارائه خدمات کیترینگ متحرک در مسیرهای طولانی مدت، به مشتریانمان است».

آیا تا به حال با مشتری ای مواجه شده اید که واقعا خدمات کیترینگ در مسیر سفر را علاوه بر غذای رایگان داخل پرواز بخواهد؟ لوفتانزا در حال کاهش هزینه ها می باشد.
من مطمئن نیستم که اقدام این ایرلاین درست است یا غلط؟ اما هر ایرلاینی به وضوح استراتژی های کلی و جاری خود را نمایان می کند: تمرکز دلتا بر به دست آوردن سود بیشتر و لوفتانزا در کاهش هزینه هاست. اگرچه هر دو این استراتژی ها قانونی هستند اما مشخص است که مشتریان کدام را ترجیح می دهد. تا کنون دلتا در این رقابت برنده است.

تفریحات هوایی در ایران، لمس آسمان از نزدیک
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر