لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> راهنمای سفر >> شش تغییر رویه مهم هتل ها در سال 2018
شش تغییر رویه مهم هتل ها در سال 2018

شش تغییر رویه مهم هتل ها در سال 2018

مسافرت در سال 2018 با دو فاکتور تکنولوژی و ارائه یک تجربه محلی به مسافران تعریف خواهد شد. صنعت هتلداری و رزرو هتل بیش از هر زمان دیگری در حال تغییر است. این صنعت، به لطف ظهور نسل جدیدی از علایق و سلیقه ها، مسافران نسل هزاره سوم و رقابت در حال رشدی که ثمره اقتصاد در حال توسعه است، در حال تغییر رویه خود از یک سرویس دهنده به یک صنعت به سرعت در حال تغییر و بر پایه مشتری می باشد. برای درک بهتر این موضوع، از برخی متخصصان هتلداری نظرخواهی شد تا دریابیم که این نوآوری و تغییر رویه ها پایدار خواهند بود و یا اینکه تنها توهم هایی کوتاه مدت هستند. از تکنولوژی بصری در اتاق ها گرفته تا خدمات رسانی تعاملی به مشتریان، این ها مهم ترین گرایش های مهمان نوازی در سال 2018 خواهند بود.

با تکنولوژی ارتباط بیشتری خواهید داشت.

روزهایی هایی که برای اعلام درخواست تان دربان و یا خدمات رسان هتل را صدا می زدید، گذشته است. مهمانان امروزی هتل ها می توانند با استفاده از اپلیکیشن گوشی های هوشمند به کارکنان هتل برای درخواست هایشان پیغام دهند. برای مثال، با استفاده از اپلیکیشن هایMarriott International و Hilton Honors شما می توانید روند نام نویسی را پیش از ورودتان به هتل را انجام دهید، با یک دکمه موبایل در اتاق تان را باز کنید و حتی برای درخواست هایتان به کارکنان هتل پیغام دهید. هتل های دیگری مانند هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل و هتل های لیووز نیز چنین رویه ای را پیش گرفته اند. بنا به اظهارات جان لوبانسکی، یکی از مدیران بازرسی جایزه AAA Diamond، کیفیت ارتباطی هتل ها با تکنولوژی به یک استاندارد در صنعت هتل داری تبدیل خواهد شد که عاملی در رتبه بندی هتل ها در آینده خواهند بود.

اتاق ها بیش از پیش با تکنولوژی تجهیز خواهند شد.
تکنولوژی گردشگری

در سال 2018 نگاهی به امکانات پیشرفته ای که اتاق ها در اختیار شما قرار می دهند، بیاندازید. امکاناتی که فراتر از وجود آیپد و دسترسی داشتن به وای فای در اتاق است. دینا تینگ، ادیتور بخش هتلداری در Skift بیان کرد که اتاق های هوشمند قدم مهمی بعدی در صنعت هتلداری خواهند بود. تینگ در ادامه افزود ” تمامی شرکت های هتلداری بزرگ در حال آزمایش چنین اتاق هایی در سطوح مختلف هستند”. برای مثال، اپلیکیشن Hilton Honors این امکان را به مهمان های هتل خود خواهد داد تا نور، دما و تلوزیون اتاق شان را از طریق گوشی های هوشمند شان کنترل کنند در حالی که در اپلیکیشن Marriott International در حال حاضر علاوه بر ارائه امکانات دیگر از تکنولوژی صدای فعال استفاده می شود. تینگ گفت ” تمامی این ها، تلاشی است از سوی هتل ها در جهت فراهم کردن نیاز شما برای سفارشی کردن و شخصی سازی محل اقامت تان و برای اینکه بتوانید هوشمندانه سفر کنید. ارائه این تکنولوژی ها، علاوه بر این که کمکی برای راحت کردن اقامت مهمان ها خواهد بود برای خود هتلداران نیز مفید می باشد”.

مسافران نسل هزاره سوم تاثیر خود را بر طرح هتل ها ادامه خواهند داد.
تکنولوژی گردشگری

در سال 2018، وجود اتاق های کوچک و فضاهای توسعه یافته مشترک عادی خواهند بود. بجورن هانسون، استاد کلینیک در دانشگاه نیویورک جاناتان م، مرکز Tisch در مهمانداری و گردشگری دلیل این تغییر را مسافران نسل هزاره سوم می داند. هانسون اظهار کرد ” با گذشت زمان ثابت شده که مسافران بعد از جنگ جهانی به اتاق شان می روند، در تنهایی کار می کنند و یا سفارش خدمات می دهند در حالیکه مسافران نسل هزاره سوم که به تنهایی مسافرت می کنند، تمایل بیشتری به نوعی فضای عمومی و مشترک دارند”. از طرف دیگر اندازه اتاق ها، به لطف تمایل مسافران جوان و همچنین هزینه واقعی اقامت در حال کوچکتر شدن هستند.

تجربیات محلی در اولویت خواهند بود.
تکنولوژی گردشگری

صنعت خدمات رسانی Airbnb(یک شرکت آمریکایی است که به صورت آنلاین خدمات برای مردم فراهم می کند)، الهامی برای شرکت های هتل داری سنتی بوده تا جمعیت در حال رشد مسافرانی را جذب کنند که مایل هستند تجربه ای مانند یک فرد بومی در محل اقامت شان داشته باشند. در حال حاضر آپارتمان های والدورف آستوریای هیلتون بسته های تجربه ی فراموش نشدنی را ارائه می دهند که بسته به درجه اتاق، شامل تجارب خاص مقصد می باشد. برای مثال، اگر شما در هتل والدورف آستوریای پالم جمیرا دبی اقامت داشته باشید، بسته تجربه های فراموش نشدنی شامل یک شتر سواری و صرف یک شام دو نفره در صحرا خواهد بود. و به زودی اعضای جوایز ماریوت اجازه دسترسی به PlacePass را خواهند داشت، یک موتور جستجو که اجازه می دهد که اعضا بیش از 100،000 تجربه محلی را در 800 مقصد گردشگری رزرو کنند.

هزینه استراحتگاه تنها برای استراحتگاه ها نیستند.
تکنولوژی گردشگری

هزینه های استراحتگاه، و یا هزینه های کوچک و اغلب غیر منتظره در صورتحساب هتل شما که ممکن است شامل دریافت امکاناتی مانند دسترسی به وای فای و پارک در محل هتل، دیگر برای استراحتگاه نیستند. بنا به اظهارات هانسون، دریافت هزینه های اتاق، در هتل های مناطق شهری نیز در حال عادی شدن است. هانسون گفت، در نیویورک سیتی در حال حاضر در حدود 20 هتل وجود دارد که هزینه خدمات را نیز دریافت می کنند که در حقیقت نشان دهنده یک هزینه اجباری برای اتاق است. و این مسئله تنها به شهر نیویورک ختم نمی شود، شهر های دیگری مانند مانند لس آنجلس و شیکاگو نیز که دارای چندین استراحتگاه هستند و در مقایسه با دیگر مناطق مهم تفریحی مانند اورلاندا، فلوریدا و لاس وگاس که خانه هتل های متعدد مرکز شهر هستند، در حال حاضر هزینه های اقامت را اعمال می کنند.

قوانین لغو رزرواسیون اتاق سختگیرانه تر می شود.
تکنولوژی گردشگری

بر اساس گفته های تینگ، سیاست های لغو اتاق سختگیرانه تر خواهد شد. هتل های صاحب نامی مانند ماریوت، هیلتون، گروه هتل های بین قاره ای و هیات خط مش خود را سختگیرانه تر کرده اند و برای مهمانان سخت تر خواهد بود که بتوانند رزرو خود را بدون پرداخت مجازات مالی تغییر دهند. پیش از این، سیاست بسیاری از هتل های صاحب نام این بود که لغو رزرو تا 24 ساعت قبل از نام نویسی مشمول پرداخت هزینه اضافی نبود اما امروزه این زمان بسته به مستقل بودن هتل، صاحب نام بودن و یا موقعیت آن بین 48 تا 72 ساعت تغییر کرده است. حتی اگر شما در هتل های معروف هم اقامت نداشته باشید، به دلیل اینکه شرکت های بزرگی مانند ماریوت و هیلتون استاندارد های این صنعت را تعیین می کنند، هتل های مستقل ممکن است رویه آنها را پیروی کنند. اگر به هیچ عنوان تمایلی به ریسک کردن و پرداخت هزینه اضافی ندارید، پس حتما هنگام رزرواسیون به این قوانین هتل ها دقت کنید.

آشنایی با مهم ترین تکنولوژی های هتلی در سال های اخیر
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر