لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو باز روی پشت بام و درب های با روكش طلا
نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو باز روی پشت بام و درب های با روكش طلا

نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو باز روی پشت بام و درب های با روكش طلا

هتل جیفورا در شهر دبی، پس از اینكه اوایل این هفته به منظور دستیابی به اهداف تجاری افتتاح گردید، لقب مرتفع ترین هتل در جهان را به خود اختصاص داد.
هتل مورد بحث، كه ارتفاعی بالغ بر 8/357 متر دارد، لقب مزبور را از یكی دیگر از برج های شهر ربود – جی. دبلیو. ماریوت ماركیز، كه فقط یك متر كوتاه تر است.
اگرچه این آسمان خراش به صورت رسمی یك مجموعه چهار ستاره می باشد، اما مسئولان هتل جیفورا امیدوار هستند كه بتوانند با برخی از برترین هتل های شهر دبی رقابت نمایند (با این همه، لوگوی این مجموعه به شكل مرموزی یادآور برند گوچی است).
و تزئینات و جلوه های لوكس در همه جا یافت می شوند – حتی میهمانان از طریق درب های گردان از جنس طلای جامد وارد ساختمان می شوند. وقتی پذیرش شدند، كادر خدمات آنها را به یكی از 528 اتاق راهنمایی می كنند، اتاق هایی كه كوچكترین آن ها مساحتی معادل 46 متر مربع دارد (برخی از سوئیت های دو اتاقه تا 85 متر مربع مساحت دارند).
خیلی ها هستند كه می خواهند در شهرهای مختلف ایران، اقامتی لوكس داشته باشند، با رزرو هتل ترنج كیش، ‌می توان اوج لوكس بودن یك اقامت را در جزیره زیبای كیش تجربه نمود.

برجسته ترین ویژگی این هتل، باشگاه ورزشی آن است كه در طبقه دوازدهم همراه با سونا و اتاق های بخار قرار گرفته است، همچنین استخر روباز همراه با دوش آب گرم هم دیگر بخش جذاب این مجموعه به شمار می رود. در طبقه هفتاد و یكم به اسپا بروید و در حین اینكه از آنجا منظره شگفت انگیز اطراف را تماشا می كنید، با ماساژ مورد معالجه هم قرار می گیرید.
از لحاظ خوراكی ها و غذاهای قابل ارائه، پنج رستوران در این هتل دایر است كه عبارت هستند از جیفورا كیچن، یك بوفه بین المللی 24 ساعته،‌ لِوِل تووِلو، میدل ایسترن اینسپایرد منیو و مرتفع ترین رستوران دارای چشم انداز – كه البته جای تعجب ندارد – كه بر روی پشت بام این آسمان خراش قرار گرفته و در آن می توانید از خوردن انواع غذاهای عربی و قلیان لذت ببرید.
به جای كافه (بار) – به دلیل عدم مجوز ارائه نوشیدنی های الكلی در این هتل – یك كافی شاپ و قنادی وجود دارد.
1683378601 892 نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو
با رزرو هتل های تهران مانند هتل اسپیناس پالاس و هتل هما، از تجربه اقامت لوكس در پایتخت كشور بهره مند گردید.
هتل جیفورا در جاده شیخ زائد و در ورودی دبی مارینا و در فاصله ای نزدیك از نخلستان، دوبی مال و مركز تجارت جهانی واقع شده است.
شهر دبی میزبان مرتفع ترین ساختمان جهان هم است، برج العرب – با ارتفاع 828 متر – كه یك هتل را هم در بر دارد. از نظر مقایسه ای، مرتفع ترین ساختمان لندن (كه بلندترین هتل هم در آن احداث شده است) برج شارد است كه ارتفاع آن 306 متر است.
1683378601 66 نگاهی به داخل مرتفع ترین هتل جهان، میزبان استخر رو
جیفورا اولین میهمانان خود را عصر روز دوشنبه به میزبانی پذیرفت. نرخ هزینه های اقامت از حدود 650 درهم (126 پوند) به ازای هر شب آغاز می گردد، كه در این كشور قیمت مذكور تا اندازه ای رقابتی به شمار می رود.
مدیر عامل هتل جیفورا، جایراج قورسیه می گوید: “ما مشتاقانه منتظر افتتاح كامل هتل هستیم. پروژه این هتل، یك پروژه احساسی بوده است و نهایتاً آمادگی این را داریم كه چشم انداز خود را با جهانیان به اشتراك بگذاریم. ما فرمول منحصربفردی را خلق كرده ایم كه یك میزبانی و پذیرایی با كیفیت چهار ستاره را تا ارتفاعی جدید بالا برده و در تلاش هستیم تا اقامتی فراموش نشدنی را برای میهمانان فراهم آوریم.”

دبی و رونمایی از هتل کشتی جدید و لوکس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر