لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> مناطق خاص و رومانتیک >> مجلل ترین هتل های دنیا برای ماه عسل
مجلل ترین هتل های دنیا برای ماه عسل

مجلل ترین هتل های دنیا برای ماه عسل

شاهزاده هری (یکی از شاهزادگان خانواده سلطنتی بریتانیا) با مری مگان مارکل در روز شنبه ی گذشته ازدواج کردند. اما در اقدامی شگفت آور هری و مگان ماه عسلشان را تا مدتی بعد در امسال به تاخیر انداخته اند و چند روز بعد از ازدواجشان به سر کار خود بازمی گردند.
آنها همپای تمایلات جدید روز افزون راجع به رفتن به ماه عسل هستند. این روزها زوج ها سهم بیشتری از بودجه ی ازدواجشان را نسبت به گذشته به ماه عسل اختصاص می دهند. بعد از هزینه های اجاره محل عروسی، تعطیلات بعد از ازدواج بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهد. به تاخیر انداختن این سفر تکرارنشدنی در زندگی تا چند ماه و حتی تا یک سال بعد از ازدواج برای جمع کردن هدایا و تحفه های میهمانان مراسم عروسی از لحاظ اقتصادی معقولانه است. همچنین این کار باعث ایجاد یک دنیا گزینه برای گذراندن ماه عسل می شود؛ از آنجا که زوج، دیگر مجبور نیستند در همان فصلی که ازدواج می کنند به ماه عسل بروند.
با گذشتن سال ها، ماه عسل رویایی به طور فزاینده ای به فراموشی سپرده شده است. ملکه الیزابت فقید ماه عسلش را در خانه خودش در قلعه گلمیس در اسکاتلند گذراند که در آنجا مبتلا به بیماری سیاه سرفه شد. او در بخش همیسفر در ایالت Lord Mountbatten انگلستان به تعقیب و شکار گوزن می پرداخت. شاهزاده چارلز و دیانای فقید که شاهزاده ی ولز بود برای ماه عسل به سفر تفریحی مدیترانه ای با کشتی در منطقه ی Royal Yacht Britannia روی آوردند.

با لحاظ تعلق عمیق شاهزاده هری و مگان به قاره ی آفریقا، آیا احتمال دارد که ماه عسلشان را در آنجا بگذرانند؟
اما اینها قبل از عصر اقامتگاه های جزیره ای خصوصی بود. شاهزاده ویلیام و کیت باعث تغییر این رسم شدند؛ آنها حاضر شدند هزینه ی زیادی را بابت رزرو هتل و ماه عسل خود در یک صخره مرجانی در کشور سیشل در اقیانوس هند پرداخت کنند. در آنجا میهمانان می توانند از استخر شنای خود به تماشای لاک پشتانی که در ساحل آشیانه سازی می کنند بپردازند. این کار به معنای خروج از آداب و رسوم سلطنتی است. پیپا میدلتون با انتخاب جزیره ی مرجانیThe Brando که در اقیانوس آرام قرار گرفته است به خوبی این رسم را ادامه داد. انسان متحیر می ماند که شاهزاده یوجین بعد از اقامت در کالالای نیکاراگوئه که جزیره ای دور افتاده و دارای چهار ویلا است و او در آنجا نامزد کرده است، کجا می تواند ماه عسل خود را سپری کند؟
با این حال آیا مگان و شاهزاده هری ماه عسل خود را به نحوه ی دیگری سپری خواهند کرد؟ عشق آنها به سفر در حیات وحش آفریقا معروف است. آنها اولین ملاقات رسمی خود را در آگوست 2016 در اردوگاه منو کووانا در کشور بوتسوانا در آفریقای جنوبی داشتند. این اردوگاه تفرجگاهی در رودخانه Okavango Deltaاست؛ جایی که امواج معطر به رایحه سوسن بر روی شن های صحرای کالاهاری فرود می آیند. حلقه ی نامزدی مگان نیز دارای الماسی انگلستانی است. کتاب ها کشور نامیبیا با مناظر بیابانی منحصر به فرد و حیات وحش وسیعش به تصویر می کشند، اما وقتی وسیع تر می نگرید کاوش در آفریقا لذت بخش تر است. در این مقاله از یگانه ترین کلبه های صحرای آفریقا تا با شکوه ترین جزیره های خصوصی دنیا سخن خواهیم گفت؛ در ادامه با منتخب برترین هتل های سلطنتی برای ماه عسل آشنا خواهید شد.
1. کلبه ی سیاحتی نگوما در قاره ی آفریقا در کشور بوتسوانا
هشدار: زوج ها در میانه ی شب ممکن است با صدای فیل هایی که از استخر شنای خود آب می خورند بیدار شوند. تمرکز کردن در سر میز شام غیر ممکن است؛ گورخرهایی که در چاله ی آبی در نزدیکی کلبه می چرند حواس شما را کاملا پرت می کنند. در هشت سوئیت منحصر به فرد این اقامتگاه هیچ تلویزیونی وجود ندارد؛ اما به جای آن پنجره های سر تا پا شیشه ای وجود دارد که کانالی به حیات وحش 24 ساعته ی پیرامون این کلبه است. اگر می توانید با این مزاحمت ها کنار بیایید (سوال بزرگی است می دانم)، پاداش شما رزرو هتل در منحصر به فردترین محل در پارک ملی Chobe با تخت های چهار دیرکی و استخرهای خصوصی است. بهترین زمان برای رفتن به این مجموعه ماه مه و سپتامبر است.
هتل های رومانتیک

کلبه ی سیاحتی نگوما در آفریقا در مجاورت پارک ملی Chobe است که دارای یکی از بیشترین تراکم حیوانات وحشی در آفریقاست.

2. جزیره ی خصوصی Azura Quilalea در کشور موزابیک آفریقای جنوبی

در ذهن خود تصور کنید در وان حمامی پر از گل هستید که به اقیانوس مشرف است، نوشیدنی میوه ی بائوباب را جرعه جرعه در کنار استخر شنای خصوصی ویلایتان می نوشید، یا در سواحل لاک پشت ها را دید می زنید. اینجا اقامتگاه دریایی محافظت شده ای است که به سبک Robinson Crusoe در مجمع الجزائر کوریبماس موزابیک شمالی ساخته شده است و توسط دلفین ها و گاوهای دریایی احاطه گردیده است. میهمانان در اینجا می توانند مستقیما در صخره ی مرجانی خانگی بسیار نزدیک به ساحل شنا کنند. استخر شنای مرتفع در اینجا منظره ای به دریا دارد و می توان از بالای صخره تحت درمان های اسپا قرار گرفت. ویلاها نیز دوش هایی با نمای اقیانوس دارند. بهترین زمان برای رفتن به این جزیره ماه ژوئن و اکتبر است.
هتل های رومانتیک
در بین تنها 9 ویلای روبه دریای کاملا رمانتیک در دنیا، جزیره ی خصوصی Azura Quilalea به بهترین وجه سبک رویایی Crusoe را ارائه می دهد.


3. کلبه ی بیابانی &Beyond Sossusvlei در کشور نامیبیا
عرصه ی اینجا گسترده و متروک است و تل های وسیع و تپه های بیرونی خشن دارد. آسمان های اینجا چنان صاف است که یک ستاره شناس محلی در رصدخانه ای امکان تماشای ستاره ها در شب را فراهم ساخته است و همچنین بر فراز تخت خواب ها پنجره های سقفی نصب شده است. زوج ها در اینجا اوقات خویش را در گردش های دسته جمعی در بیابان سپری می کنند و از شمع برای روشنایی استفاده می کنند، با موتورسیکلت های چهارچرخ خود در دشت می تازند، و یا به ردیابی نقاشی های باستانی بر روی صخره ها می پردازند. زمان توقف فعالیت این کلبه معمولا هنگامی است که استخر آن توسط چشمه ی زیرزمینی پر شود و یا آتشی خروشان در اندرون کلبه یا عرشه ی خصوصی فرد ایجاد شود. بهترین زمان برای رفتن به این کلبه ماه آوریل و اکتبر است.
هتل های رومانتیک

کلبه ی بیابانی &Beyond Sossusvlei در میان تل های وسیع و تپه های بیرونی خشن در یکی از بکرترین منظره های حیات وحش آفریقا قرار دارد.


4. جزیره ی شمالی در کشور سیشل اقیانوس هند

اقامت در اینجا خیلی هم ارزان نیست – شما نهایتا برای دنج بودن و مجلل بودن این اقامتگاه هزینه پرداخت می کنید. اینجا جزیره ای خلوت است و جایی است که دوک و دوشز کمبریج ماه عسل خویش را در آن سپری کردند. با 11 ویلای دو خوابه ای که در امتداد سواحل سنگی آن بنا شده است، احتمال برخورد با لاک پشتی که بر روی شن ها حمام آفتاب می گیرد از دیدن میهمانی که بر روی شن ها حمام آفتاب می گیرد بیشتر است. برای آن دسته از میهمانانی که می توانند خود را از استخرهای شنای دایره ای جدا کنند، بدون نیاز به برنامه ریزی قبلی می توانند به فعالیت هایی همچون پیاده روی با متخصص حیات وحش تا جلسات یوگا در زیر درختان تاکاماکا بپردازند. بهترین زمان برای رفتن به این جزیره ماه مارس و اکتبر است.
هتل های رومانتیک
ویژگی اصلی جزیره ی شمالی آرامش آن است. در ویلاهای بزرگ آن می توانید طبیعت دست نخورده را لمس کنید و با مناظر آن حس عاشقانه خویش را الهام ببخشید.


5. جزیره Cheval Blanc Randheli در کشور مالدیو
قسمت اندرونی اینجا سفید سیر و با نقاط شدیدا روشن است. از این رو شاید درک این مسئله آسان باشد که خیلی ها اصرار دارند که اینجا لوکس ترین و مجلل ترین اقامتگاه مالدیو است. ویلاهای این جزیره همراه با پیشخدمت، دوچرخه و حداقل سه دوش بارانی است. منوهای متناسب با هر ذائقه و تخم مرغ های آب پزی که با خاویار تزیین شده و برای صبحانه سرو می شود نشان دهنده ی تجملاتی بودن غذا در این اقامتگاه هست. با شنا در استخرهایی با سبک اینفینیتی میهمانان حس شنا در اقیانوس را تجربه می کنند و می توانند ماهیان Manta را که به آهستگی بر روی سطح اقیانوس سر می خورند را به تماشا بنشینند. اسپای این اقامتگاه با نام گوئرلین به سرتاسر جزیره ی مجاور خود سرویس ارائه می کند. بهترین زمان برای رفتن به این اقامتگاه ماه نوامبر و آوریل است.
هتل های رومانتیک

از بین تمامی جزائر شن سفید مالدیو که مکان هایی مجلل و با حاشیه ای فیروزه ای هستند، شیک ترین جزیره، Cheval Blanc Randheli است.


6. جزیره ی The Brando در پلینزی فرانسه
برای جزیره ای که روزگاری متعلق به مارلن برندو فقید بود، ورود با هواپیماهای دریایی شخصی به راستی پرجلوه است. پیپا میدلتون ماه عسل خود را در اینجا همراه با معشوق خود به پاروزنی پرداخت. با صندلی های فانتزی که استخرهای شخصی را احاطه کرده و منوی اختیاری سبزی خواران در رستوران اصلی می توان گفت این جزیره برای کسانی است که همپای مد و استایل هستند و همچنین این جزیره مناسب علاقه مندان به سلامتی است که در اسپای آشیانه ای بسیار بزرگ که در بالای درختان ساخته شده است می توانند از سرویس مخصوص آن موسوم به « دوش ملکه ی مقدس » لذت ببرند. بهترین زمان برای مسافرت به این جزیره ماه ژوئن و آگوست است.
هتل مخصوص ماه عسل

35 ویلای رو به ساحل ساخته شده در این جزیره با سقف های پوشیده از کاه، تنه ی بزرگ درختان آهن، و وسعت زمین آنها باشکوه هستند.

7. هتل Belmond Hotel Caruso در ساحل آمالفی ایتالیا
این هتل برای آن دسته از افرادی است که مایلند سوئیت ماه عسلشان با طاق هایی با سبک معماری گوتیک، نقاشی شده و به صورت پوسته پوسته باشد یا دوست دارند حمام سوئیتشان مجهز به وان ایتالیایی شش نفره از جنس سنگ مرمر باشد. این ساختمان کاخیِ مربوط به قرون وسطا که بر روی سازه ی سنگی بر فراز شهر راولو ساخته شده است حس برتری را القاء می کند و دارای راه روهای پوشیده با سنگ مرمر و سقف های کلیسایی است. اما در عین حال با باغ های رز بالارونده و استخر اینفینیتی اش که گویی در بین ابرها معلق است بطور باورنکردنی رمانتیک است. یکی از اتاق هایی که دارای تراس هستند را انتخاب کنید که برای شام های خصوصی و رمانتیک ایده آل هستند و همچنین صبحانه های خاویار آنجا را از دست ندهید. بهترین زمان برای رفتن به این هتل، ماه مِی و سپتامبر است.
هتل مخصوص ماه عسل

هتل Belmond Hotel Caruso با قرار گرفتن در بام شهر مرتفع راولو و با اشرافش بر خلیج سالرنو یکی از عاشقانه ترین اقامت گاه های ساحل آمالفی ایتالیاست.

8. کاتن هوس در جزیره ی ماستیک در جنوب دریای کارائیب
کاتن هوس یکی از معدود هتل های مجلل در جزیره ی دلپذیر و آکنده از درختان مانگروی ماستیک است که مورد علاقه ی شدید طبقه ی اشرافیت بریتانیا است. این هتل زیبا و جذاب با داشتن دیوارهای صورتی، پرده هایی از جنس چیت موصلی،کلبه های دارای بالکن خصوصی و باشکوه و تخت های چهاردیرکی سفید برای زوج هایی که به ماه عسل می روند فوق العاده است. سوئیت های دوپلکس آن مجهز به استخر شنا و بالکن هستند که امکاناتی نظیر درمان های اسپا را برای زوج ها ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که سه شنبه شب در این هتل اقامت دارید چون تقریبا تمام مردم این جزیره در یک میمهانی تعارفی شرکت می کنند. بهترین زمان برای رفتن به کاتن هوس ماه های می، ژوئن و نوامبر است.
هتل مخصوص ماه عسل

کاتن هوس سبک جذاب کولونیال را با راحتی زندگی امروزی در هم آمیخته است.


9. هتل Longitude 131° در استرالیا
این هتل مورد پسند شاهزاده ویلیام و همسرش کیت بوده است از آنجا که در خلال انجام ماموریت های سفر رسمی شان به استرالیا در سال 2014 برای کمی استراحت رمانتیک شبی را در اینجا سپری کردند. میهمانان اینجا با دیدن مناظر تخته سنگ بزرگ اولورو که با تغییر نور آفتاب و سایه، مثل آفتاب پرست رنگ عوض می کند شگفت زده می شوند. حتی در هنگام غروب، از استراحت بر روی تخت های بیرونیِ قرار گرفته در کنار گودال آتش و تماشای غروب آفتاب که آسمان را پر ستاره می کند به سختی می توان دل کند. اما با تور تعارفی غروب آفتاب و گردش پیاده روی در دامنه ی اولورو، ماندن در هتل و از دست دادن مناظر باشکوه پیرامون، نابخشودنی خواهد بود. بهترین زمان برای رفتن به این هتل ماه سپتامبر و می است.
هتل مخصوص ماه عسل

هتل Longitude 131 بهترین راه برای بازدید از اولورو است – این هتل پنج ستاره ی دلربا در تل های شنی واقع شده است که مناظر بی مانندی از بنای سنگی اولورو را به میهمانان هدیه می کند.


10. اقامتگاه Four Seasons Desroches در کشور سیشل

با داشتن زیستگاه محافظت شده حیوانات که از150 لاک پشت الدابرا محافظت می کند و عمارت یوگای مقاوم در برابر جاذبه زمین، جدیدترین اقامتگاه مجلل کشور سیشل هم زیستگاه حیات وحش است و هم مکانی مفرح و هیجان انگیز برای عاشقانه های زوج هاست. روزهای اینجا به غواصی های نشاط آور در کنار سواحل شنی، والیبال ساحلی در غروب آفتاب، گردش های خصوصی ماهیگیری و رفتن به سینمای بیرونی می گذرد.همه ی سوئیت ها استخر و حمام داخلی و خارجی خود را دارد. همه ی ویلاها همچنین دارای باغچه و اتاق پذیرایی خصوصی هستند و به ساحل دسترسی مستقیم دارند. در طول سال می توان به این اقامتگاه سفر کرد ولی ماه های آوریل، می و اکتبر بهترین زمان برای غواصی هستند.
هتل مخصوص ماه عسل
جدیدترین اقامتگاه مجلل کشور سیشل هم زیستگاه حیات وحش است و هم مکانی مفرح و هیجان انگیز برای عاشقانه های زوج هاست.

11. اقامتگاه امانپولو در کشور فیلیپین
این اقامتگاه در یک جزیره ی خصوصی واقع شده است که بخشی از مجمع الجزائر کایو است که پوشیده شده از درختان نارگیل و مهره بادام زمینی است. اقامتگاه امانپولو کاملا توسط ساحلی با طول شش کیلومتر احاطه شده است. زوج ها در اینجا می توانند از غواصی، گردش های خصوصی و یا پیاده روی های طولانی لذت ببرند که در آنها شاید محل تخم گذاری لاک پشت دریایی را کشف کنند. خانه های اینجا بانوج های معلق برای خواب دارند؛ این خانه ها از مناظر دریایی بهره مند هستند و یا خود را تحت سایبان جنگل پنهان کرده اند. اما این ویلاها هستند که آشپز، پیشخدمت و استخرهای طولی مخصوص به خود را دارند و دارای حریم خصوصی هستند. بر فراز درختان در اسپایی با منظره ای از دریا، جلسه ی مدیتیشن غروب آفتاب را برای خود و همسرتان برگزینید و پس از آن از ماساژ هیلات که با استفاده از برگ های درخت موز هستد بهره مند شوید. بهترین زمان برای رفتن به این اقامتگاه ماه نوامبر و می است.
هتل مخصوص ماه عسل

زوج ها در امانپولو از سایبان های ساحلی دنج، اسپا با چشم انداز از دریا و شش کیلومتر ساحل دست نخورده بهره مند می شوند.

12. تفرجگاه Angama Mara در کشور کنیا
چشم اندازهای این کلبه ی طراحی شده بصورت خیمه از فراز دره ی گریت ریفت دیدنی است. خواه این چشم اندازها از بالکن و به غروب آفتابی باشد که در امتداد بالای تپه ها در جریان است و یا اینکه این چشم اندازها در حال خوردن صبحانه و به دشت های ماسای مارا باشد. خیمه هایِ همراه با نمای شیشه همان مناظر خارق العاده را ارائه می دهند که می توان از روی صندلی گهواره ایِ روی عرشه یا از روی تختِ خواب بزرگ و در زیرِ پتوی برقی از آن ها بهره مند شد. پیاده روی های اکتشافی در صحرا، بیابان گردی با ماشین های چهار چرخ محرک و گردش های دسته جمعی در لوکیشن قبلی فیلم Out of Africa فعالیت هایی است که می توان در اینجا انجام داد. بهترین زمان برای رفتن به این تفرجگاه ماه ژوئن و آکتبر است.
هتل مخصوص ماه عسل

تفرجگاه Angama Mara که بر فراز دره ی Great Rift بر افراشته شده و به دشت های ماسای مارا مشرف است، چشم اندازی کاملا مسحور کننده دارد.


13. کلبه ی خیمه ای Wild Coast در سری لانکا

فیل ها در ساعات پایانی شب در امتداد ساحل خلوت گام برمی دارند و در پایین این کلبه ی شکیل سافاری – که هم مرز پارک ملی یالا است- قدم می زنند. بعد از گذراندن یک روز به تماشای پلنگ گربه های وحشی یا خرس های تنبل در جنگل های اطراف، میهمانان می توانند در کلبه های خیمه ای شبیه به پیله خود به استراحت بپردازند که دارای تخت های چهارستونه و وان های بیرونی است. این کلبه ها معمولا در اطراف چاله های آب خوری حیوانات قرار دارد تا امکان حداکثری تماشای حیات وحش فراهم شود. اگرچه برخی از این کلبه ها استخرهای شنای احاطه شده با شاخ و برگ دارند که گویی به امواج ساحل که با صدای چلپ و چلوپ به شن ها می خوردند زیر چشمی می نگرند. اسپای درمانی رو به دریا را که از ترکیبات محلی مثل چای و دارچین استفاده می کند را فراموش نکنید. بهترین زمان برای رفتن به این کلبه ماه دسامبر و مارس است.
هتل مخصوص ماه عسل
تمرکز اصلی در کلبه ی خیمه ای Wild Coast بر روی حیات وحش است و یک تیم انگلیسی زبان از راهنماهای حیات وحش به میزبانی سفرهای اکتشافی می پردازند.


14. کلبه ی Nekupe در کشور نیکاراگوئه
این کلبه ی کوهستانی که با معماری علمی feng shui ساخته شده است به سراشیبی کوه آتشفشان مامباکو والکینو که در مه و جنگل نهان شده است زل زده است. در اینجا احساس خواهید کرد که مکانی برای خود دارید؛ این ملک آنقدر بزرگ است که میهمانان موتورسیکلت های چهارچرخ خود را به سرعت در آن می رانند و در اینجا فقط چهار ویلا در بالای تپه و یک اقامت گاه با چهار سوئیت وجود دارد. از اسب سواری گرفته تا تماشای ستارگان در شب، گشت و گذار در کوه آتشفشان و مدیتیشن بالای کوه؛ می توان گفت در اینجا فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود دارد. برای شنا در استخر آبشاری و استفاده از وان داغ بیرونی سوئیت Nab a Grand را پیشنهاد می کنیم. بهترین زمان برای رفتن به این کلبه ماه نوامبر و می است.
هتل مخصوص ماه عسل

کلبه ی Nepuke اولین اقامتگاه مجلل کوهستانی در نیکاراگوئه است که در میان چشم اندازی باشکوه قرار دارد که به شیب های همیشه سبز کوه آتشفشان مامباکو مشرف است.


15. جزیره ی Thanda در تانزانیا
کوسه نهنگ های مهربان و صمیمی به دور این آب ها می گردند و لاک پشت ها بر روی سواحل این جزیره ی فوق العاده تخم گذاری می کنند. آنها در یک زیستگاه دریایی خصوصی در بیرون ساحل تانزانیا هستند. میهمانان می توانند بین دو اقامتگاه سنتی با امکانات کمتر یا ویلاهای مجلل انتخاب کنند؛ این ویلا دارای پیانوی استینر، جعبه کنترل رطوبت سیگار، کلکسیون نوشیدنی ها، اکواریوم داخلی و اتاق پذیرایی وسیع با چشم انداز 180 درجه از اقیانوس است. میهمانان می توانند در یکی از وان های حمام ساحل استراحت کنند، در جستجوی گاوهای دریایی گریزان قایق سواری کنند، یا اینکه در فعالیت های حفظ محیط زیست مانند برچسب زدن به لاک پشت ها شرکت کنند. بهترین زمان برای رفتن به این جزیره ماه اکتبر و مارس است.
هتل مخصوص ماه عسل

در جزیره ی Thanda میهمانان می توانند بین دو اقامتگاه سنتی با امکانات کمتر یا ویلاهای مجلل انتخاب کنند.


16. جزیره ی Fregate در کشور سیشل

خاطره ی درازکشیدن بر روی چمن هنگام ماه عسل در کنار یکی از 2200 لاک پشت عظیم الجثه ی الدابرا که در یک جزیره ی آفریقائی پرسه می زنند بی نظیر است. زوج هایی که عاشق حیات وحش هستند احتمال دارد در اینجا با صدای پرندگان نادر سیاره ی زمین مانند زاغ سینه سرخ از خواب برخیزند. هرکدام از 16 ویلای این جزیره پیشخدمت و استخر اینفینیتی خاص خود را دارند و عرشه ها جهت ضیافت های شخصی رمانتیک فضای کافی دارند. در طول سال می توان به این جزیره سفر کرد، اما ماه های آوریل، می، اکتبر و نوامبر بهترین زمان برای غواصی هستند.
هتل مخصوص ماه عسل
هرکدام از 16 ویلای این جزیره پیشخدمت و استخر اینفینیتی خاص خود را دارند.

17. قصر Taj Lake در شهر ادایپور هند
ستون های سفید راجستانی و تالاب هاب مملو از سوسن شاید به نظر آشنا بیاید؛ از آنجا که این قصر تابستانی پیشین که در دریاچه پیچولا شناور است مخفی گاه فیلم جیمز باند با نام Octopussy در سال 1983 بود. میهمانان با دوشی از گلبرگ های رز مورد استقبال قرار می گیرند و سوئیت هایی با نمای سنگ مرمر که حاوی وان گرم و تخت چهار دیرکی است در انتظار ایشان است. سوئیت های گرند رویال وان های حمام شیشه ای دارند که بر دریاچه مشرف است. علاقه مندان به فیلم باید اتومبیل Rolls-Royse Phantom مدل 1934 را که در فیلم Octopussy استفاده شده را برای گردشی در دور شهر کرایه کنند. و شاید پس از آن در قایق 150 ساله ی هتل – که قبلا متعلق به خانواده ی سلطنتی ادایپور بود- شامی میل بفرمایند. بهترین زمان برای رفتن به این قصر ماه های سپتامبر، دسامبر، فوریه و مارس است.
هتل مخصوص ماه عسل
18. تفرجگاه Tongabezi در کشور زامبیا
این رودخانه همیشه در جریان است. زوج ها می توانند ساعت ها از استخرهای شنا یا عرشه های خصوصی محل سکونتشان به تماشای رودخانه متلاطم زامبزی بنشینند. در سوئیت هانی مون هوس، آنها می توانند در حین لذت بردن از وان های خارجی مملو از گل یاسمن یا همانطور که بر روی تخت خواب بیرونی دراز کشیده اند، به تماشای شعله های نارنجی رنگ غروب آفتاب بنشینند. خدمه ی هتل می توانند جهت هرآنچه می خواهید؛ از مصرف نوشیدنی ها بر روی ساحل شنی گرفته تا خوردن « شام شناور» -بر روی عرشه و در میان رودخانه- هماهنگی لازم را انجام دهند. سفرهای مهیج با قایق و سفر با خودروی چهار چرخ محرک برای دیدن 5 حیوان بزرگ آفریقا نباید از قلم بیفتد. بهترین زمان برای رفتن به این رودخانه ماه مِی و سپتامبر است.
هتل مخصوص ماه عسل

زوج ها می توانند ساعت ها از استخرهای شنا یا عرشه های خصوصی محل سکونتشان به تماشای رودخانه متلاطم زامبزی بنشینند.


19. اقامتگاه Segera Retreat در کشور کنیا

این منزلگاهِ انحصاریِ سازگار با محیط زیست در دشت های برنزی رنگِ بی درخت واقع شده است که در پارک سافاری لایکیپیا قرار دارد. حتی لوسترهای اینجا از شیشه ی بازیافت شده ساخته شده است. پارک لایکیپیا مفتخر به داشتن دوّمین تراکم بالای حیات وحش در کنیا است؛ این جا به گونه ای است که بزکوهی آفریقائی و گورخر در چمن زارها جست و خیز می کنند و پلنگ گربه های وحشی و شیرها در دشت ها پرسه می زنند. انرژی خورشیدی حمام های بیرونیِ کلبه های خصوصی را گرم می کند. اما زوج ها بایستی حداقل یک شب را در خانه ی درختی برد نست سپری کنند و از روی تخت خواب بیرونی از نمای 360 درجه ی آن لذت ببرند. بهترین زمان برای رفتن به این اقامتگاه ماه ژوئن و اکتبر است.
هتل مخصوص ماه عسل
در هنگام اقامت درSegera Retreat، زوج ها بایستی حداقل یک شب را در خانه ی درختی برد نست سپری کنند.

20. منزلگاه Nihi Sumba در کشور اندونزی

رمانتیک ترین منزلگاه اندونزی با درختان انجیر احاطه شده است و پنبه های بالش هایش بیشتر از کارخانه ی نساجی رالف لارن آمریکاست. فعالیت های درخور ماه عسل اینجا شامل اسب سواری در هنگام غروب آفتاب و سفرهای اکتشافی همراه با درمان های اسپا است؛ که شامل پیاده روی در مزارع برنج هنگام طلوع آفتاب، صبحانه در تراس معلقِ واقع در بالای ساحل و ماساژ بر روی لبه ی صخره است. حتی ممکن است شاهد رهاکردن لاک پشت ها بر روی ساحل باشید. تمام ویلاها شامل تخت های چهار دیرکی، چشم انداز از اقیانوس و تخت های اینفینیتی خصوصی هستند. بهترین زمان برای رفتن به این منزلگاه ماه مارس و سپتامبر است.
هتل مخصوص ماه عسل

چرا زوج هايی كه با هم سفر می كنند در كنار هم به زندگی خود ادامه می دهند؟
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر