لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> سفرهای پیشنهادی >> جاهای دیدنی توکیو ژاپن
جاهای دیدنی توکیو ژاپن

جاهای دیدنی توکیو ژاپن

توکیو شهری بی همتا

امروزه پایتخت ژاپن کاملا متفاوت با دیگر شهرهای جهان است. شهر توکیو شهر طوفانی به تمام معناست؛ در این شهر مغازه ها و بناهای فوق مدرن و نسبتا آینده گرا در کنار معماری کلاسیک و تاریخی خودنمایی می کنند. بقدری تنوع درتوکیو زیاد است که در صورت رزرو هتل و سفر به توکیو با دوستان و یا در کنار خانواده نمی توانید با یکبار رفتن به همه آنها سری بزنید.


چای خانه ها و باغ ها

اگر در توکیو بدنبال معماری سنتی ژاپنی هستید گزینه های زیادی پیش روی شما وجود خواهد داشت؛ بهتر است سری به باغ Koishikawa Koraku-en بزنید. این باغ متعلق به قرن هفدهم بوده و بناهای آن خاص خود باغ هستند. همچنین چای خانه ای نیز در محوطه این باغ برای صرف چای و لذت بردن از آن وجود دارد.

دیگر باغ سنتی دوست داشتنی در توکیو Hamarikyu Onshi Teien است که پربازدیدترین باغ در سطح شهر توکیو نیز بشمار می رود. همچنین چای خانه ای با قدمت بیش از 300 سال در این باغ وجود دارد که مراسم سالانه Grand Tea نیز در آن برگزار می شود. مراسم روزانه ی صرف چای نیز در این باغ اجرا می شود که کاملا جنبه غیررسمی دارد.

Gardens and Tea Houses

محله های سنتی
Traditional Neighborhood
محله Yanaka محله خوش شانسی در توکیو است زیرا از معدود محله هایست که در طول جنگ جهانی دوم از بمباران ها نجات پیدا کرد و در زلزله سال 1923 نیز آسیب چندانی ندید. این محله یکی از ثروتمندترین محله های توکیو نیز بشمار می رود و در آن شاهد جو سنتی ژاپنی خواهید بود که ضرورتا در دیگر نقاط شهر شاهد آن نخواهید بود. پیشینه تاریخی این محله قابل تامل است؛ صنعتگران محلی زیادی در این محله وجود دارند که روزانه به تولید صنایع دستی و منسوجات مختلف می پردازند.
Traditional Neighborhood
Ueno از دیگر محله های توکیوست که احتمالا دوست دارید سری به آن بزنید. بهترین مکانهای توکیو از جمله معابد بودایی نظیر معبد Bentendo و نیز پارک Ueno Park در این محله وجود دارد. لازم به ذکر است که بسیاری از ارزشمندترین مکانهای توکیو در این پارک وجود دارند. یکی از این مکانهای ارزشمند موزه ملی توکیوست که قدیمی ترین موزه این شهر بشمار می رود و در سال 1872 بنا نهاده شده است. این موزه بزرگترین موزه هنری ژاپن و یکی از بزرگترین ها از نوع خود در جهان است. در این موزه، بر هنر ژاپنی تمرکز شده و بیش از 110000 قطعه هنری در قالب مجموعه های مختلف در آن نگهداری می شود.

Otaku District

Otaku District
ناحیه Otaku
Otaku به معنای کاووش و جستجوست؛ جستجو در میان انیمیشن، مانگا و هر آنچه که هیجان و توجه شما را بخود جلب می کند. مناطق بسیاری در سطح شهر توکیو قرار دارند که در آن علاقه وافر مردم به هدفی خاص مورد توجه قرار می گیرد ولی بهترین این مکانها Akihabara است. این ناحیه بهترین مکان برای دوستداران انیمیشن و در واقع مرکز آن بشمار می رود. کافه ها، مغازه های فروش بازی های مختلف و نیز مسابقات متنوع مربوط به انیمیشن در این ناحیه بفور دیده می شود.


کافه حیوانات خانگی
1683381183 741 جاهای دیدنی توکیو ژاپن
Pet Cafes
این ایده منحصر به آسیاست و ایده ای کاملا قابل ستایش است. همه نوع کافه ای برای حیوانات خانگی مختلف در توکیو وجود دارد؛ از جمله آنها می توان به این موارد اشاره داشت: کافه Hutch Asakusa مملو از خرگوش های مختلف در پشت بام و کافه گربه MoCHA برای داشتن تجربه ای بی نظیر با وقت گذراندن در کنار گربه ها.


غذا
Otaku District
رستورانهای ستاره میشیلینی دار بسیاری در توکیو، در واقع بیشتر از هر نقطه دیگر در جهان، وجود دارد. معروف ترین غذاهای ژاپنی رامن و سوشی هستند که در سرتاسر ژاپن می توان آنها را امتحان کرد. برخی رستورانهای توکیو خاص هستند برای مثال رستوران Takano یک رستوران سنتی ژاپنی است که رامن در آن سرو می شود و در رستوران Asadachi برشهای غیر سنتی از گوشت سرو می شود.
Otaku District

10 عكس شبانه شگفت انگیز از شهر توكیو كه گویی تصاویری از آینده هستند
ادامه مطلب

1/5 - (1 امتیاز)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر