لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> جهانگردی >> جاهای دیدنی اینترلاکن سوئیس
جاهای دیدنی  اینترلاکن سوئیس

جاهای دیدنی اینترلاکن سوئیس

شهر زیبای اینترلاکن بخش فوق العاده عالی برای بازدید از چشم اندازهای بی نظیر و با عظمت مرکز سوئیس می باشد که می توانید در کنار اقامتی لوکس در تفرجگاه های کنار دریاچه، جاذبه های محبوبی را تماشا کنید. ایران سرزمین پهناوری است و در مرکز آن تاریخ و تمدن قرار دارد، شیراز، اصفهان، یزد، قم و کاشان در بخش مرکزی ایران واقع شده اند و جاذبه های فوق العاده با عظمتی برای گردشگران دارند. با رزرو هتل های یزد و با اقامت در هتل فاضلی یزد سفر تاریخی آموزنده ای در مرکز ایران تجربه کنید. در ادامه با جاذبه های مرکز سوئیس آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید:

جاذبه های توریستی در سرتاسر شهر به چشم می خورند، از کشتی تورهای گردشگری در دریاچه های تون و برینز گرفته تا هر گوشه ای از شهر، قطارهای کابلی و ارتفاعات کوهستانی توریست ها حضور دارند. شهر اینترلاکن یکی از قدیمی ترین، معروف ترین و محبوب ترین مقصدهای گردشگری تعطیلات در سوئیس محسوب می شود. اولین بازدیدکنندگان در قرن 17 میلادی به اینترلاکن رسیدند و با گسترش حمل و نقل راه آهن و با ساخت جاده ها، خدمات دریایی و امروزه با ایجاد بزرگراه ها، اینترلاکن به یک مرکز مهم توریستی در منطقه ی برنیز اوبرلند تبدیل شده است. فرقی نمی کند روز باشد یا شب هیجان همچنان ادامه دارد، تفریح های پیاده روی، کوهنوردی، گردش در بیرون، ورزش های متعدد در خدمت گردشگران فعال است. توریست ها می توانند در استخر شنا کنند، در زمین های گلف سرگرم شوند یا در دریاچه به اسکی باد سواری، چتربازی، اسب سواری و یا به بازی تنیس بپردازند.
1 – برج پانوراما هاردر کولم

اگر به دنبال تماشای مناظر فوق العاده دیدنی باشید در برج هاردر کولم می توانید شهر و دو دریاچه ی آن را تماشا کنید، آن سوی پل در رودخانه ی آره، در کنار پارک حیات وحش آلپین، برج هاردر کولم قرار دارد که توریست ها از طریق قطار کابلی تا ارتفاعات 1322 متری صعود می کنند تا چشم اندازهای زیبای شهر را ببینند. در این ارتفاعات رستوران زیبایی قرار دارد که با الهام از معماری هنر نو ساخته شده است، در این محیط زیبا می توانید مناظر نواحی یونگ فرا، اینترلاکن و دریاچه ها را مشاهده نمایید، همچنین در مسیر بازگشت می توانید از مسیر جنگلی عبور کنید و از سایبان های پارکی در هاردرمانلی که در ارتفاع 1116 متری قرار دارند لذت ببرید. در پارک حیات وحش هاردر آلپین توقف کنید تا حیواناتی چون مارموت ها و بزهای وحشی را ببینید. این موجودات در گذشته در کوهستان آلپ زندگی می کردند اما بزکوهی در سوئیس و در اوایل دهه 1900 در معرض انقراض قرار گرفت. این پارک برای حمایت مجدد از بزهای کوهی ساخته شد و در طی چند سال با موفقیت توانست از رشد و نمو این موجودات حمایت کند و آنها را دوباره به حیات وحش برگرداند.
2 – پارک هوهماته
پارک هوهماته
این پارک با مساحت 14 هکتاری در قلب و مرکز اینترلاکن واقع شده است که به راهبان و صومعه خانه آگاستین تعلق داشت اما با تلاش گروهی از هتل داران و شهروندان در سال 1860 به عنوان فضای سبز باقی ماند؛ این مکان به قدری وسیع است که در امتداد بزرگ ترین جاده هوهِوِگ قرار دارد (این جاده بین شرق و غرب شهر واقع شده است) و با گذر از این مسیر می توانید مناطق یونگ فرا که مملو از هتل و باغ های گل است را تماشا کنید. در ادامه مسیر می توانید از ادیتوریوم و مرکز همایش کورسال دیدن کنید که تئاترها و کافه هایی با باغ های زیبا دارد و در میان آنها ساعت هایی از گل قرار دارد که دیدنی است، همچنین تعداد زیادی هتل در این محل وجود دارد، که برای نمونه می توان به هتل ویکتوریا یونگ فرا که 150 سال قدمت دارد اشاره کرد که با زیبایی خاص خود به یک جاذبه ی معماری تبدیل شده اند. در کنار هتل اینترلاکن باغ دوستی قرار دارد؛ این اولین باغ ژاپنی ها در سوئیس است این مکان آرام بخشی بوده و مملو از گل و گیاه، آب و ماهی های کپور زینتی گونه ژاپنی می باشد. کایت سواری در اینترلاکن از ماجراجویی های محبوبی به شمار می رود و در پارک هوهماته گردشگران زیادی از این تفریح استقبال می کنند. توریست هایی که هیجان کمتری را ترجیح دهند می توانند کالسکه سواری کنند. در طول زمستان پیست های اسکی روی یخ گزینه ی مناسبی است و امکانات خوبی برای افراد مبتدی دارند هرچند فضای وسیعی برای اسکی سواران حرفه ای نیز وجود دارد تا گردشگران بتوانند از حضور در اینترلاکن لذت ببرند.
3 – شاینیج پلت
 شاینیج پلت
از ایستگاه شرقی اینترلاکن پنج دقیقه پیاده بروید به ویلدرس ویل می رسید، بر ریل هایی که توریست ها را به ارتفاع شاینیج پلت می برد سوار شوید. خدمات حمل و نقل به سوی ارتفاعات کوهستانی در سال 1893 میلادی راه اندازی شده است. با گذر از مسیر ریلی که به مدت یک ساعت طول می کشد مناظر زیبای کوهستان های آلپ را خواهید دید و با رسیدن به قله یکی از بهترین و تماشایی ترین چشم انداز کوهستان را شاهد خواهید بود، در این بلندی دریاچه تون، قله های یونگ فرا، آیگر و مانک در نهایت عظمت به چشم می خورند. در طول پیاده روی 45 دقیقه ای از مسیر کوهستانی که به باغ های زیبای آلپ می رسد و بیش از 600 گونه ی مختلف گل و گیاهان مخصوص ارتفاعات در این مکان وجود دارد که در کنار لذت از طبیعت زیبا می توانید اطلاعات خوبی کسب کنید. در این مسیر مردم محلی اغلب حضور دارند و اگر خوش شانس باشید با موسیقی بومی سوئیس آشنا خواهید شد.
4 – دهکده تاریخی آنترسین
دهکده تاریخی آنترسین
از سمت اداره پست اینترلاکن به سوی شمال غرب که بروید در آن سوی جزیره ی اسپیلمتن و رودخانه، به دهکده ی کوچک آنترسین خواهید رسید که در دامنه ی کوهستان هاردر واقع شده است. گفتنی است که آنترسین یکی از چندین روستایی می باشد که شهر اینترلاکن را شکل داده است، و این قسمت قدیمی ترین بخش شهر محسوب می شود که در سال 1471 میلادی کلیسا و برجی به سبک گوتیک در این منطقه ساخته شده است. در این دهکده ی کوچک می توانید معماری قدیم را تماشا کنید، کلبه های چوبی زیبایی که انتظار دارید در روستاهای کوچک کوهستانی ببینید در این منطقه وجود دارد خانه هایی که در باغ های سرسبز قرار دارند و حیواناتی که در نزدیک خانه و در مزرعه پرسه می زنند همگی به این منطقه اختصاص دارند و این جذابیت را نمی توانید در مرکز شلوغی چون اینترلاکن پیدا کنید. رستوران های کوچکی در اطراف منطقه به چشم می خورد که غذاهای سنتی سوئیس را سرو می کنند. در سفر به این دهکده ی قدیمی و تماشای معماری آن لذت ببرید.
5 – دریاچه تون
 دریاچه تون
دریاچه تون در بخش غربی شهر اینترلاکن واقع شده است، این دریاچه ی دراز، و کم عرض توسط کوهستان ها احاطه شده است. بهترین راه برای گردش در این دریاچه شرکت در تورهای کروز است که در تمام طول سال در اینترلاکن برگزار می شود یا در تابستان می توانید بر قایق های بخار و پدالی قدیمی سوار شوید و زیبایی های این منطقه را از نزدیک تماشا کنید. در انتهای غربی دریاچه شهر کوچک و قرون وسطایی تون قرار دارد که می توانید به آن سر بزنید و از قلعه هایی که کنار دریاچه وجود دارند و نمای زیبایی از آنها در آب دریاچه افتاده است بازدید کنید. این دهکده قدیمی در سال 1191 میلادی ساخته شد و در سال 1492 میلادی به شهری کوچک گسترش یافت، امروزه خانه های تاریخی، سلاح ها و زره ها، فرشینه ها، مبلمان و هنرهای دستی ماقبل تاریخ و رومی در دسترس عموم قرار دارند که موزه ای تاریخی از این لوازم قرن چهاردهم محسوب می شوند. قلعه های دیگر و چندین کلیسای رومانسک در این دهکده وجود دارند که در نقطه نقطه ی ساحل دریاچه می درخشند. تصویر قلعه ی شادو را به راحتی می توانید در آب دریاچه ببینید، این قلعه هتل و رستورانی زیبا و کپی کوچکی از قلعه ی آزه له ریدو فرانسوی که در شهرستان لوآر واقع شده، می باشد.
6 – دریاچه برینز
دریاچه برینز
دریاچه برینز در بخش شرقی اینترلاکن واقع شده و پهنه ی آبی باریکی است که در قسمت دره رودخانه آره وسعت زیادی دارد. دریاچه برینز در میان سنگ ها آهکی کوهستان های برینزرگرات و فالهورن گسترده شده و هفت متر نسبت به دریاچه تون که در بخش غربی شهر واقع شده، مرتفع تر است. مانند دریاچه ی تون بهترین روش برای گردش و کاوش در آن انتخاب یکی از پنج قایقی است که با سفر در دریاچه، اینترلاکن را به شهرهای اطراف و سواحل جنگلی وصل می کنند. کشتی بخار لوچبرگ یکی از بهترین کشتی ها است که فضای زیبایی داشته و در سال 1914 میلادی ساخته شده است، دیگر کشتی های کروز دارای امکانات مخصوص غذاخوری بوده و غذاهای مخصوص سوئیس را سرو می کنند. در این دریاچه نیز امکانات وسیعی در اختیار توریست ها وجود دارد و آنها می توانند همراه با خانواده یا تنها با کایاک یا قایق پدالی کرایه ای در دریاچه گشت و گذار کنند و از طبیعت زیبای برینز لذت ببرند.
7 – موزه ی توریستیک (موزه ی گردشگری)
تاریخ صنعت گردشگری در منطقه ی کوهستانی یونگ فرا را می توانید در این موزه مشاهده کنید که تقریبا تمام موارد از حمل و نقل اولیه گرفته و هتل ها تا لباس های سفری و اسکی در این نمایشگاه سه طبقه به نمایش گذاشته شده است. این موزه در یک خانه ی چوبی قدیمی قرار دارد که بازسازی شده است و قدمت آن به قرن 17 میلادی باز می گردد، گفتنی است که این موزه مدل هایی از کالسکه های پستی قدیمی، لوکوموتیوهای راه آهن قدیمی، دوچرخه ها و قایق های بخار همچنین کالسکه ها و وسیله های تاریخی واقعی را در خود جای داده است. همچنین عکس های تاریخی و هنری روستاهای دورافتاده نیز نمایش داده شده است و می توان دید که چگونه با جذب توریست این دهکده ها دوام یافته گسترده شده اند، سنت مردم محلی، جاذبه های زمین شناسی و همچنین پوشش گیاهی و جانوری را می توان در این موزه دید. گفتنی است که برای راحتی گردشگران از سراسر جهان، بسیاری از نمایشگاه های این موزه برچسب هایی به زبان انگلیسی دارند.
8 – قله ی نیدرهورن
قله ی نیدرهورن
از اینترلاکن سوار اتوبوس که شوید در زمان کوتاهی به شهر کوچک بیتنبرگ می رسید، در این مکان می توانید یکی از چشم اندازهای فوق العاده شگفت انگیز منطقه برنیز اوبرلند در ایالت برن را تماشا کنید. ماشین کابلی گردشگران را به ایستگاه موجود در وسط راه می رساند و از آنجا به بعد قطار کابلی ادامه مسیر را به سوی ارتفاعات نیدرهورن ادامه می دهد. در این ارتفاعات رستوران زیبایی وجود دارد که می توانید مناظر با عظمت دریاچه تون و کوهستان آلپ را نظاره کنید. در کنار زیبایی ها و منظره های دیدنی، نیدرهورن به داشتن طبیعت و حیات وحش ویژه شهرت دارد. اینجا زیستگاه بزهای کوهی، ماموت ها، بزهای کوهستانی، عقاب طلایی، آهو و حتی پرنده کمیاب کوکو است به همین خاطر محبوبیت زیادی دارد. تورهای هفتگی حیات وحش توسط راهنماهای خبره محلی و متخصص حیوانات وحشی در این کوهستان برگزار می شود و توریست ها می توانند از نزدیک دسته بزهای کوهی وحشی را بازدید کنند. دوچرخه های اسکوتر مانندی وجود دارد که گردشگران با کرایه آنها در این منطقه گردش می کنند، همچنین چتربازی و سقوط آزاد نیز در این منطقه از سرگرمی های محبوب به شمار می رود.
9 – غار و آبشارهای سنت بیتوس
غار و آبشارهای سنت بیتوس
با طی کردن بیش از یک کیلومتر مسیر پیاده روی به غارهای کنار تپه می رسید که افسانه ی اژدها در مورد آن نقل شده است، گفته می شود که در روزگاران قدیم در این نزدیکی زاهدی به نام بیتوس زندگی می کرد و هنگام شکار، این موجود وحشتناک برای فرار از دست راهب در این حوالی پناه گرفت. اما دانش زمین شناسی حرف دیگری دارد و این فرضیه را قبول نمی کند، گردشگران می توانند با شرکت در تورها به همراه راهنما از غارهای زیرزمین بازدید کنند و شاهد دریاچه های آینه ای، آبشارهای زیرزمینی، چکیده سنگ ها و گلفشنگ ها باشند و یا به تنهایی و با کمک نرم افزارها از این طبیعت شگفت انگیز دیدن کنند. تمام این منطقه زیبا و باشکوه است و تعداد زیادی آبشار پله مانند که از صخره ها سرازیر می شوند بر زیبایی آن افزوده اند. در اینترلاکن سوار اتوبوس شوید و به سوی غار و آبشارهای سنت بیتوس سفر کنید، از ایستگاه اتوبوس تقریبا ده دقیقه پیاده روی کنید یا در ایستگاه غربی اینترلاکن سوار کشتی شوید توجه کنید که در مسیر دریاچه از شیب بلندی گذر خواهید کرد تا به تماشای غارها و آبشارهای شگفت انگیز ناحیه بپردازید.

بهترین مقاصد ماه عسل در اروپا
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر