لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل نیو رُد در لندن- هوشمند، سرگرم کننده ..و بخشی از هویت بومی لندن
معرفی هتل نیو رُد در لندن- هوشمند، سرگرم کننده ..و بخشی از هویت بومی لندن

معرفی هتل نیو رُد در لندن- هوشمند، سرگرم کننده ..و بخشی از هویت بومی لندن

در شرق لندن در وایت چپل ( نام یکی از محله های لندن)، یک کارخانه نساجی قدیمی وجود دارد به یک هتل تازه تاسیس تغییر یافته است. این هتل با وفادری اش به فرهنگ بومی منطقه، تغییر عجیب ظاهر ساختمان و همچنین ارائه منو غذای مارکو پیر این منطقه را جادو کرده است.

رزرو هتل نیو رُد آسان است وهمه آنچه که احتیاج دارید در این هتل پیدا می شود. این هتل تازه تاسیس در حقیقت یک کارخانه نساجی در سال 1950 در وایترچپل لندن بوده است. اما این هتل کمی گیج کننده است: تمام چیزی که احتیاج دارید یک تختخواب راحت و جایی برای دوش گرفتن است. در حقیقت هتل نیو رُد چیزهایی ارائه می دهد که هیچ کس واقعا به آنها احتیاج ندارد اما جالب، هیجان انگیز و سرگرم کننده هستند.

برای کسانی که با شرق لندن آشنا نیستند، بازار وایت چپل بیشتر حس و حال مرکز شهر چیتاگونگ (یک شهر بندری در جنوب شرقی بنگلادش) با زنان بنگلادشی که انبه های فصل جدید را بو می کشند و انباردار هایی که محصولات خود را با زبان بنگلادشی فریاد می زنند. با این حال با وجود همه اینها، این شهر لندن است با برج گرکین در پیش زمینه اش.

این هتل هوشمند با داشتن 79 اتاق شیک-صنعتی اش، ممکن است یک تناقض عجیب با لباس های ارزان و بریانی های 3.50 یوروی دارد اما این هم در حقیقت بخشی از داستان این هتل است. صاحبان این هتل سه برادر بنگلادشی به نام منصور، ماسرور و موکسود ملک هستند که پدرشان در سال 1960 به بریتانیا مهاجرت کرد و شغلی در این کارخانه به عهده داشت. در سال 2011، وقتی که برای بیش از یک دهه این مکان بدون استفاده مانده بود، این سه برادر تصمیم گرفتند تا این ملک را نیز به دارایی شان اضافه کنند. این کارخانه بدون تغییر اساسی در ساختارش به این هتل تبدیل شد، پنجره های فلزی بزرگ، درهای خروج اضطراری قدیمی، علامت های باقی مانده از سبک کاری این کارخانه، هویت جالبی به طرح این هتل داده است. از پارکت طبقه اداری کارخانه برای تزئین دیوار لابی و بالابرهای هتل استفاده شد.
هتل های لندن
اتاق های طبقه بالا دارای فضای زیاد و منظره رو به آسمان است. در اتاق های این هتل، هیچ کمدی برای آویزان کردن لباس وجود ندارد و تنها یک میز با یک فضا کوچک برای آویزان کردن لباس های تان وجود دارد. همچنین مینی بار نیز وجود ندارد و تنها یک ایستگاه اسنک در طبقه بالا وجود دارد. علاوه بر این نیز، تلفنی وجود ندارد و مهمان ها می توانند با استفاده از یک شماره واتس آپ برای سفارش خدمات استفاده کنند. اتو وجود ندارد، یک ایستگاه اتو در طبقه سوم وجود دارد. نبود کتری برای قهوه درست کردن ممکن است مشکل آفرین باشد. در اتاق های این هتل، سرویس بهداشتی و یک دوش دوست داشتنی با دیوار های شیشه ای وجود دارد.
بهترین قسمت اتاق، تختخواب است و یا در واقع یک تختخواب دو متر مربعی که بیشتر فضای اتاق را می گیرد با پالشت های سفت که در سه طرف آن قرار دارد. تنها یک زن و شوهر غول پیکر واقعا به چنین تختی نیاز دارند، اما این یک ویژگی سرگرم کننده در مورد این تخت ها وجود دارد: در یک سمت دراز می کشید و تا قبل از صرف شام خود را با تلوزیون دیواری در روبرو سرگرم می کنید و در شب به طرف دیگر می چرخید تا سرتان در زیر پنجره قرار بگیرد و هیچ کسی لازم نیست برای بلند شدن از روی فرد دیگری بپرد.
هتل های لندن
هدف اصلی این است که مهمان ها به جای ماندن در اتاق شان در مناطق عمومی و مشترک جمع شوند: طبقه اول، اتاق بازی است، طبقه دوم، کتابخانه، طبقه بالا اتاق یوگا است. تمام این اتاق ها کوچک هستند، با این وجود، از آنجایی که باید برای رفتن به اتاق مان از کتابخانه بگذریم، برای کسانی که در کتابخانه با لپ تاپ کار می کند این مسئله مشکل آفرین است.
طبقه همکف یک مکان مشترک جا دار و خوشایند است. در روبروی کافه هوردیچ سیریال ( مکانی محبوب برای دوست داران غذاهای شیرین و مسلمانی که از نوشیدنی های الکلی اجتناب می کنند، است- اما چه کسی برای یک کاسه سیریال 3.50 یورو پرداخت می کند؟) کافه سیریال گریند قرار دارد. شما با ورود به این کافه به بار مقابل تان هدایت می شوید که در آنجا یک مشروب الکلی سنگاپوری قوی سرو می کنند. در عقب نیز خانه مارکو پیر وجود دارد و البته درست است که سرآشپز معروف این رستوران در آنجا حضور ندارد اما در طراحی منو و انتخاب منابع گوشت گاو ایرلندی کمک کرده است.
هتل های لندن

قارچ در منو غذای این هتل زیاد استفاده می شود. استیک موجود در منو هم با طعم عالی آن قابل توجه است و چیپس های سه بار سرخ شده آن نیز خوشمزه است. با توجه به انتظاری که از نحوه مدیریت صاحبان این هتل می رود در هنگام صرف صبحانه از گوشت خوک خبری نیست. صبحانه کاملا انگلیسی این هتل، شامل یک تکه نازک سرخ شده بوقلمون و سوسیس گوشت گاو می باشد.
بیمارستان سلطنتی جدید لندن در سال 2015 در این خیابان راه اندازی شد اما به دلیل بهسازی درهای خروجی، ساختمان های ذکر شده هویت این منطقه پر جنب و جوش را تغییر خواهد داد. هتل نیو رُد، مفید برای شهر، در منطقه قناری وارف (منطقه تجاری و شلوغ لندن) و فرودگاه شهر، با اتاق های مقرون به صرفه ( برای لندن) در حالی که به فرهنگ محلی وفادار است، گزینه های جدید و مشتریان جدید را به این مکان فرا می خواند. چه تعداد از افراد محله می گویند که به این نوع چیزها نیاز ندارند؟

رشد تورها و فعالیت ها در بازار گردشگری اروپا تا سال 2025
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر