لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مهمترین مراکز خرید گیلان
مهمترین مراکز خرید گیلان

مهمترین مراکز خرید گیلان

سر سبزی و سواحل آرام دریای کاسپی در استان شمالی گیلان، منجر شد تا این منطقه به یکی از پر طرفدار ترین استان های گردشگری کشور تبدیل شود. این استان علاوه بر جاذبه های طبیعی و تاریخی، از بازار ها و مراکز خرید فراوانی برخوردار می باشد، که بسیار مورد توجه و استقبال گردشگران واقع شده است. مهمترین مراکز خرید گیلان در سطح استان و در شهر های مختلف آن قرار دارند. بازار رشت، مجتمع تجاری ستاره شمال منطقه آزاد انزلی، مرکز خرید جزیره مجنون لاهیجان و …. از مراکز مهم خرید این استان به شمار می آیند، که در اینجا به ذکر مهمترین آن ها می پردازیم. هوشمندانه سفر کنید و با اقامت در هتل های گیلان و رزرو هتل بزرگ گیلان (کادوس) رشت، و نیز رزرو هتل ابریشمی لاهیجان، سفری خاطره انگیز را با مراکز خرید گیلان تجربه نمایید.

معرفی مهمترین مراکز خرید در استان گیلان

استان گیلان از بازار ها و مراکز خرید زیادی برخوردار است. این مراکز خرید که دارای تنوع اجناس با کیفیت و نیز قیمت مناسب می باشند، توجه بسیاری از گردشگران را به خود معطوف داشته اند. در اینجا به ذکر مهمترین آنها می پردازیم.
• بازار رشت
بازار رشت

بازار بزرگ رشت، از مهمترین مراکز خرید استان گیلان و نیز اولین انتخاب گردشگران به شمار می آید. در این بازار انواع سوغاتی های استان گیلان، انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و …. عرضه می گردد. در بازار رشت که از یک قسمت به میدان شهرداری و از قسمتی دیگر به سبزه میدان رشت اتصال می یابد، ماهی هایی تازه با قیمت مناسب نیز عرضه می گردد. این بازار یکی از پر تردد ترین و شلوغ ترین بازار های گیلان است، که مورد توجه گردشگران و بومیان منطقه می باشد.

• مرکز خرید گلسار رشت
 مرکز خرید گلسار رشت

مرکز خرید گلسار رشت که در بلوار گلسار و نبش خیابان 108 واقع شده است، یکی از معروف ترین و شیک ترین مرکز های خرید استان به شمار می آید. این مرکز خرید دارای شش طبقه بوده، که مغازه های بسیاری را در بر می گیرد. این مغازه ها که بیشتر محل عرضه ی لباس های زنانه هستند، برند های مختلفی راب ه نمایش می گذارند. مرکز خرید گلسار در روز های جمعه تعطیل می باشد.

• مرکز خرید ایرانیان رشت
مرکز خرید ایرانیان رشت

مرکز خرید ایرانیان در بلوار گلسار رشت و در همجواری میدان باستانی شعار واقع شده است. این مرکز خرید دارای سیزده طبقه تجاری و نیز چهار طبقه پارکینگ می باشد. در این مرکز همچنین هفت طبقه واحد های خدماتی وجود دارد. انواع پوشاک، انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش و …. کالاهای مرکز خرید ایرانیان را تشکیل می دهد. در مرکز خرید ایرانیان علاوه بر خرید از مغازه ها، می توانید از امکانات رفاهی مرکز نیز بهره مند شوید.

• بازار ساحلی آستارا
بازار ساحلی آستارا

بازار ساحلی آستارا که در خیابان ملت واقع شده است، یکی از بازار های مهم ایران است که از دیر باز مورد توجه گردشگران قرار داشته است. مغازه ها و مراکز خرید بیشماری این بازار ساحلی را در بر می گیرد، و کمتر کسی یافت می شود که از خرید در این بازار خرسند نباشد. غرفه های رنگارنگ همراه با کالاهای متفاوت اطراف این بازار را در بر گرفته است. این بازارِ شناخته شده و مراکز خرید اطرافش یکی از پر تردد ترین مراکز خرید استان گیلان به شمار می آیند.

• مرکز خرید ونوس منطقه ی آزاد انزلی
مرکز خرید ونوس منطقه ی آزاد انزلی

مرکز خرید منطقه ی آزاد انزلی در سه راه حسن رود، کیلومتر 5 جاده زیبا کنار و در منطقه ی آزاد انزلی واقع شده است. این مرکز خرید یکی از مراکز خرید بسیار لوکس منطقه به شمار می آید. مرکز خرید ونوس مغازه های بسیار با کالاهای متنوعی را در بر می گیرد. همجواری این مرکز خرید با سواحل آب های دریای کاسپی یکی دیگر از دلایل پر ترددی و شلوغی آن محسوب می شود. در اینجا انواع پوشاک، خوراکی ها، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی و …. را با قیمت مناسب عرضه می دارند. مرکز خرید مذکور دارای سه طبقه ی تجاری و مساحت تقریبی پنجاه هزار متر مربع می باشد. همچنین در این مجتمع حدود 834 فروشگاه واقع شده است. مرکز خرید ونوس در روز های تعطیل نیز باز می باشد.

• مرکز خرید نادری لاهیجان
مرکز خرید نادری لاهیجان

مرکز خرید نادری لاهیجان در بلوار امام رضا (ع) قرار دارد. نادری ضمن اینکه برند معروف شرکت کلوچه ی لاهیجان می باشد، نام یک مرکز خرید یا یک برج تجاری نیز هست. این مرکز اجناسی با کیفیت و برند های معروف دارد. کالاهای مرکز خرید نادری را انواع لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، انواع پوشاک، کیف و کفش و …. تشکیل می دهد. همچنین این مرکز دارای کافی شاپ نیز می باشد. ساعات کاری مرکز خرید نادری لاهیجان از 8 صبح الی 22 شب می باشد.

• مرکز خرید ابریشم لاهیجان
مرکز خرید ابریشم لاهیجان

مرکز خرید ابریشم لاهیجان در خیابان شهدا، و در همجواری بانک سرمایه واقع شده است. این مرکز خرید که کالاهایی نظیر لباس زنانه، مردانه و بچه گانه را با قیمت مناسب عرضه می دارد، در نزدیکی سایر مراکز خرید شهر نظیر مرکز خرید ولیعصر، پاساژ جزیره مجنون و …. قرار دارد.

دره چاکرود رحیم آباد، سرزمین صخره نوردان
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر