لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های فرودگاهی
هتل های فرودگاهی

هتل های فرودگاهی

در سفرهایی با پروازهای متعدد، هیچ چیز خسته کننده تر از انتظار در فرودگاه برای پرواز بعدی نیست. حتی گاهی اتفاق می افتد که پروازی کنسل شود و یا چند ساعتی به تأخیر بیفتد. دلایل دیگری نظیر صرفه جویی در وقت و هزینه، فرار از ترافیک شهر برای جا نماندن از پرواز و یا هر عامل دیگری عده ای را نیازمند به اقامت در هتلی در نزدیکی فرودگاه می کند.
در اطراف فرودگاه های بین المللی سرتاسر دنیا، هتل هایی برای پاسخ به نیاز اینگونه مسافران احداث شده اند. این هتل ها را هتل های فرودگاهی می نامند. برای آشنایی با این هتل ها، نحوه رزرو هتل و سایر اطلاعات در ادامه مطلب همراه ما باشید.

تعریف هتل فرودگاهی
هتل فرودگاهی، هتلی در نزدیکی فرودگاه است و مسافران و خدمه پرواز می توانند از آن استفاده کنند. هتل لازم نیست به فرودگاه متصل باشد، برخی از هتل های فرودگاهی در مجاورت آن قرار دارند و یا گاهی ممکن است حتی چند کیلومتری با خود فرودگاه فاصله داشته باشند، ولی تمامی آنها سرویس حمل و نقل رایگان به فرودگاه را دارا هستند.
هتل های فرودگاهی
امکانات هتل های فرودگاهی
هتل های فرودگاهی از گذشته تا به امروز از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده اند. امروزه این هتل ها با هدف جذب مسافران در سفرهای کاری، امکان تفریح و سرگرمی را نیز در اختیار آنها قرار می دهند. سبک جدیدی از سفر با نام سفر کاری تفریحی که در اصطلاح انگلیسی به آن Bleisure travel گفته می شود، به سرعت در دنیا در حال رشد است. در این نوع سفر، مسافران تجاری در ابتدا و یا در انتهای سفر کاری خود، برای استراحت و یا تجدید قوا، چند روزی را بیشتر در مقصد کاری خود سپری می کنند. بنابراین هتل های فرودگاهی تنها برای افرادی که تنها به دنبال یک جای خواب هستند، ساخته نمی شوند. در این هتل ها، شیوه ارائه خدمات در سطح بسیار بالایی قرار دارد. کیفیت مواد غذایی در رستوران های هتل عالی است و رستوران های آنها دارای سالن هایی شیک و امکانات رفاهی بسیاری است.
این هتل ها برای جذب بیشتر مسافران خود، تسهیلات ویژه ای در اختیار مهمانان قرار می دهند. به عنوان مثال ترنسفر رایگان از فرودگاه تا هتل یکی از آن تسهیلات است.
رستوران های هتل های فرودگاهی معمولاً غذاهای بسیار متنوعی محلی و یا بین المللی را ارائه می دهند. در برخی از این رستوران ها، غذاهایی با وعده های کوچک نیز ارائه می شوند که می توانید آنها را برای مسیرهای بعدی سفر خود خریداری کنید.
در بسیاری از هتل های فرودگاهی امکانات بسیار خوبی ارائه می شوند. امکاناتی نظیر استخر، ماساژ، سونا و جکوزی، زمین های بازی، باشگاه، کتابخانه و غیره. بنابراین می توان به آنها تنها به چشم یک جای خواب نگاه نکرد. بلکه ساعت های اقامت در این هتل ها را به ساعت هایی فراموش نشدنی و لذت بخش تبدیل نمود.
هتل
چرا باید اقامت در یک هتل فرودگاهی را انتخاب کنید؟
برای شروع این نکته را باید بدانید که در اینگونه هتل ها پذیرش در ساعت های غیر معمول، موضوعی طبیعی است و چیزی به نام ساعت ورود یا به اصطلاح Check in و ساعت خروج یا Check out در آنها معنایی ندارد. پذیرش مسافری در ساعت 3 صبح برای کارکنان این هتل ها امری عادی به شمار می رود.
از آنجایی که در این هتل ها اقامت کوتاه مدت ارائه می شود، هزینه ها هم به صورت روزانه و هم در صورت تمایل به صورت ساعتی محاسبه می شوند. این مسئله کمک می کند که هزینه اقامت در هتل های فرودگاهی حتی در زمان اوج مسافر، به صرفه تر از هتل های معمولی باشد. زیرا در هتل های معمولی در صورت رعایت نکردن ساعت ورود و یا خروج هزینه اضافه ای معادل نصف روز و یا یک روز کامل از مسافران دریافت می شود.
از آنجایی که این هتل ها درست در کنار فرودگاه قرار دارند و یا وسیله حمل و نقل مستقیم برای آنها از فرودگاه وجود دارد، بنابراین شما هیچ گونه مشکلی برای یافتن آدرس آنها نخواهید داشت حتی اگر در نیمه های شب نیز پرواز شما به زمین بنشیند، به راحتی آدرس آنها را پیدا خواهید کرد.
از مزیت های دیگر هتل های فرودگاهی آن است که نیازی به حمل تمامی چمدان هایتان ندارید. می توانید بدون آنکه هزینه بیشتری برای حمل و نقل چمدان های خود تا هتل بپردازید، آنها را به قسمت بار فرودگاه تحویل دهید و در نوبت پرواز بعدی خود آنها را تحویل بگیرید. این ویژگی برای افرادی که با فرزند خردسال خود سفر می کنند، بسیار مفید است. والدین می توانند بدون حمل وسایل اضافه، فرزند خود را اگر در خواب است و یا توانایی پیاده روی ندارد، بغل کنند و یا در کالسکه قرار دهند و با صرف زمان اندکی به هتل دسترسی پیدا کنند.
هتل های فرودگاهی
اقامت در هتل های فرودگاهی دغدغه مسافران را برای دیر رسیدن به پرواز از بین می برند. دانستن آنکه تنها چند دقیقه با هواپیمای بعدی خود فاصله دارید خیال شما را از هر گونه نگرانی راحت می کند. به ویژه برای مواقعی که پروازها تأخیر زیادی دارند، مسافران می توانند با خیال راحت به اتاق های خود بازگردند و در انتظار ساعت پرواز بمانند.
هتلهای فرودگاهی
در روزهایی که شرایط بد آب و هوایی وجود دارد، هتل های فرودگاهی مکان هایی نجات دهنده به شمار می روند. مسافران می توانند بدون معطلی و پرداخت هزینه اضافه برای حمل و نقل از ترنسفر رایگان هتل بهره مند شوند.
کارکنان این هتل ها به زبان های رایج بین المللی مسلط هستند بنابراین اگر به هر زبانی صحبت می کنید، بالاخره کسی را می توانید پیدا کنید که شما را راهنمایی کند.

معرفی هتل اسکان رامسر
ادامه مطلب

در سفرهای طولانی تر می توانید رزرو هتل فرودگاهی را به صورت آنلاین و از قبل انجام دهید تا هنگام ورود منتظر شما باشند.

برترین هتل های فرودگاهی دنیا
هتل کرون پلازا، سنگاپور: این هتل در فرودگاه چانگی در سنگاپور قرار گرفته است و دارای باشگاه ورزشی، چندین رستوران، سونا و محوطه بزرگی با باغ های جنگلی است. اتاق های آن مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز هستند. این هتل با باغ های پر از پروانه، استراحتگاهی بی نظیر برای مسافران فرودگاه است و سه سال متوالی به عنوان بهترین هتل فرودگاهی دنیا شناخته شد.
1683378546 190 هتل های فرودگاهی
– هتل کوردیس، فرودگاه پکن:
هتلی پنج ستاره با اتاق های بسیار بزرگ و چندین خانه ویلایی و حتی یک پنت هوس بی نظیر که در داخل هر اتاق، تختخواب های مجللی در کنار مبلمان چوبی قرار گرفته اند و نمایی رویایی از دریاچه این شهر از اتاق ها قابل روئیت است.
1683378546 533 هتل های فرودگاهی
– هتل سوفیتل در فرودگاه هیترو لندن: یک هتل بسیار مجلل با نمایی از سنگ مرمر است و در درون این هتل باغ های مخصوص مراقبه و مدیتیشن و فواره های آب زیبایی ساخته شده اند. این هتل بیشتر به شهری مجلل شباهت دارد که درست در مجاورت ترمینال شماره 5 فرودگاه هیثرو واقع شده است. این هتل دارای 605 اتاق باشکوه با سرویس خواب بسیار راحت و فوق العاده است.
1683378546 802 هتل های فرودگاهی
هتل رگال، چین: هتل رگال در هنگ کنگ قرار دارد و با کمک یک پل سرپوشیده به ترمینال مسافری فرودگاه متصل می شود. دارای 1171 اتاق بسیار مدرن و مجهز با پنجره های عایق صدا است که نمایی مستقیم به باندهای فرودگاه دارند. این هتل آرامش را در سوئیت های سونای تایلندی خود به مسافران هدیه می دهد. 6 رستوران با ارائه انواع غذاهای سنتی و همچنین غذای حلال به مسافران خدمات ارائه می دهند.
1683378546 792 هتل های فرودگاهی
هتل فرودگاهی دبی: این هتل دارای 350 اتاق جادار و لوکس است که در داخل بسیاری از اتاق ها صندلی های ماساژ قرار گرفته اند. سالن ورزشی 24 ساعته، اتاق سونا، دو استخر شنای سرپوشیده نیز برای مسافران این هتل قابل دسترسی است.
1683378547 178 هتل های فرودگاهی
– هتل هیلتون، مونیخ:
اقامت در این هتل شبی به یادماندنی را برای مهمانان رقم خواهد زد. اتاق های بزرگ با پرده های ضخیم و فاخر، استخر سرپوشیده، سونا و باشگاه ورزشی از دیگر امکانات هتل هستند.
1683378547 498 هتل های فرودگاهی
هتل های فرودگاهی تهران

در فرودگاه بین المللی امام خمینی در شهر تهران نیز دو هتل فرودگاهی وجود دارند. یکی از آنها هتل ایبیس تهران و دیگری هتل نووتل تهران است. امکان رزرو این دو هتل به صورت ساعتی و هم روزانه وجود دارد. هر بیست دقیقه یک بار ترنسفر فرودگاهی رایگان در دسترس مسافران قرار می گیرد و مسافران را از هتل به فرودگاه و بالعکس منتقل می کند.

هتل نووتل تهران، با همکاری گروه هتلداری اکور فرانسه که یکی از مشهورترین هتل های زنجیره ای در سراسر جهان هستند، احداث شده است و از نخستین گروه هتل های بین المللی فرودگاهی است. این هتل پنج ستاره در قسمت جنوبی فرودگاه امام خمینی و درست مقابل ترمینال اصلی آن واقع شده است. تعداد اتاق های هتل 296 باب است و بر اساس استانداردهای روز طراحی شده اند. پرسنل این هتل همگی حرفه ای و متخصص و بسیار کارآزموده می باشند و به زبان های انگلیسی، هندی، آلمانی و فرانسه مسلط هستند.
هتل نووتل
رستورانی با ظرفیت 200 نفر در طبقه همکف هتل قرار دارد. در لابی هتل نیز یک کافی شاپ موجود است.
فروشگاه عرضه سوغاتی، دستگاه خودپرداز، آرایشگاه های مردانه و زنانه، پارکینگ و تاکسی شبانه روزی از سایر امکانات عمومی هتل هستند. در این هتل استخر، اسپا، جکوزی و سونا نیز وجود دارند. همچنین امکان دسترسی به اینترنت در اتاق ها و لابی موجود است.
هتل نووتل

فاصله هتل نووتل تا مرکز شهر، 45 دقیقه و تا فرودگاه تنها 1 دقیقه است.

هتل ایبیس فرودگاه امام خمینی با نام سابق اکسیس در سال 93 به بهره برداری رسید. این هتل 4 ستاره دارای 7 طبقه و 196 باب اتاق است. هتل ایبیس چهار ستاره است و به دلیل ارائه خدمات مناسب و پرسنل حرفه ای توانسته است رضایت خاطر تمامی مهمانان خود را به خوبی جلب نماید.
هتل ایبیس
این هتل رستوران ندارد ولی در طبقه همکف هتل یک کافی شاپ موجود است و به صورت شبانه روزی سرویس ارائه می دهد. مهمانان هتل می توانند در صورت تمایل از رستوران هتل نووتل که در مجاورت این هتل قرار دارد، استفاده نمایند.

دسته بندی هتل های مشهد بر اساس تعداد ستاره، ابتکاری دیگر در رزرو سریع هتل
ادامه مطلب

از سایر ویژگی های این هتل وجود اتاق ویژه معلولین و رمپ می باشد. کارکنان این هتل علاوه بر زبان فارسی به 5 زبان زنده دنیا از قبیل انگلیسی، هندی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه مسلط هستند.
در صورتی که تمایل به رزرو یکی از این هتل های فرودگاهی را دارید، می توانید به سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید و برای هر مدتی که نیاز دارید، اقدام به رزرو هتل نمایید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر