لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> افزایش محبوبیت رویدادهای پایدار (بی ضرر برای محیط زیست) در میان برنامه ریزان رویدادها
افزایش محبوبیت رویدادهای پایدار (بی ضرر برای محیط زیست) در میان برنامه ریزان رویدادها

افزایش محبوبیت رویدادهای پایدار (بی ضرر برای محیط زیست) در میان برنامه ریزان رویدادها

شرکت CWT Meetings & Events گزارش ویژه ای با عنوان “آینده ی رویدادهای پایدار” منتشر کرده است. این غول صنعت گردشگری خاطر نشان می کند که پایداری (بی ضرر بودن برای محیط زیست) بیش از پیش تبدیل به فاکتوری مهم برای این بخش اقتصادی شده است که گردش مالی آن در سال 2020 به رقم 840 میلیون دلار خواهد رسید. برای رزرو هتل در مشهد به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید و با رزرو هتل پردیسان مشهد، سفری متفاوت و دلنشین را تجربه کنید.
با تظاهرات فعالان محیط زیستی در مقاصد گردشگری مشهور دنیا مانند لندن، سیدنی، آمستردام، مادرید، نیویورک و واشنگتن و درخواست آنها برای انجام اقداماتی بیشتر برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی، صاحبان کسب وکارها بیش از پیش متوجه این مسئله شده اند.

دریک شارپ (قائم مقام ارشد و مدیرعامل CWT Meetings & Events) می گوید: پایدار بودن جلسات و رویدادها، و در مجموع کل صنعت گردشگری، در خط مقدم تفکر جمعی و برنامه ریزی رویداد در سال 2020 خواهد بود. این موضوع از برنامه های رسانه ها درباره تغییرات اقلیمی نشات گرفته است ولی آن مهم تر، نسل بعدی مسافران (متولدین دهه 80 و 90 میلادی) از طرفداران این سبک رویدادها هستند.

این گروه از افراد، از سال 2024 تبدیل به بزرگترین گروه مسافران تجاری دنیا خواهند شد و درست بعد از آنها، متولدین 2000 به بعد خواهند آمد. شارپ می افزاید: مسافرت این گروه از افراد به قدری متداول و دردسترس خواهد بود که نسل های قبل از آنها هرگز تجربه نکرده بودند. آنها می خواهند به دیدن مقاصد محبوب گردشگری بروند ولی از نیاز به فعالیت های پایداری که به محیط زیست و جوامع محلی مقصد احترام می گذارند نیز آگاه هستند.
تحقیق موسسه Deloitte که در سال 2019 انجام شد و درباره Global Millennial بود، نشان می داد که تغییرات اقلیمی بزرگترین دغدغه این نسل است.
شرکتها و برنامه ریزان رویدادها در پاسخ به این دغدغه، در حال انجام نوآوری های متعددی هستند. این نوآوریها عبارتند از خنثی کردن CO2 ناشی از فعالیت هواپیماها، جلوگیری از اسراف پلاستیک، انتخاب غذاها و نوشیدنی های محلی یا انتخاب تامین کنندگان که از لحاظ حرفه ای معتبر هستند. درحالیکه مصرف کنندگان و کارکنان سراسر دنیا به دنبال برندها و شرکتهایی می گردند که مطابق با ارزش هایشان باشند، پیشگامان مهم بین المللی نظیر سند اهداف توسعه پایای سازمان ملل، در حال گسترش این پیغام هستند که از سال 2020 به بعد، کسب و کارهای مسئول و پایا تنها برای آرام کردن وجدان بخش منابع انسانی نیست بلکه پیامدهای واقعی برای برند و کارایی اقتصادی شرکت ها به دنبال خواهد داشت.

لوازم جانبی سفر سازگار با محیط زیست| از چمدان گرفته تا لوازم حمام
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر