لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس
مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس

مقایسه هتل اسپیناس پالاس با هتل اسپیناس

در میان هتل های ایران به خصوص هتل های تهران، خانواده هتل های اسپیناس از جایگاه بسیار خوبی برخورداند. هتل های اسپیناس در زمره لوکس ترین هتل های ایران و تهران قرار دارند. هتل های لوکس و مجللی که ترکیب معماری اصیل شرقی و معماری مدرن غربی را در هم آمیخته اند. در میان هتل های اسپیناس دو هتل این گروه در شهر تهران قرار دارند.
هتل اسپیناس پالاس تهران و هتل اسپیناس تهران دو هتل گروه هتل های اسپیناس در پایتخت اند. هر دو هتل در زمره لوکس ترین هتل های تهران قرار دارند. هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس علاوه بر لوکس بودن به عنوان گران ترین هتل های تهران نیز شناخته می شوند. اما این دو هتل فوق مجلل چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟
اگر قصد سفر به پایتخت و اقامت در یک هتل فوق مجلل را دارید انتخاب هتل های اسپیناس گزینه مناسبی است. برای رزرو هتل اسپیناس پالاس و هتل اسپیناس تهران می توانید سری به ایران هتل آنلاین بزنید. اگر قصد اقامت در سایر هتل های مجلل شهر تهران را دارید سری به صفحه رزرو هتل های تهران بزنید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

قطعا مجلل ترین هتل مجموعه اسپیناس در دل پایتخت، هتل اسپیناس پالاس تهران یا همان هتل اسپیناس بهرود است. این هتل به عنوان مجلل ترین و گران ترین هتل پایتخت شناخته می شود. هتل اسپیناس پالاس تهران از سال 1394 آغاز به کار کرده است. این هتل بیست طبقه در منطقه سعادت آباد، واقع در شمال پایتخت قرار دارد.

این هتل دارای معماری بسیار فاخری است و از المان های معماری شرقی و غربی در ساخت آن استفاده شده است. اسپیناس به معنای اقامت در منطقه ییلاقی و برگرفته از نام قله کوهی در شمال ایران است. اغلب هتل های این گروه نیز در مناطق خوش آب و هوای شهرهای مقصد ساخته شده اند. هتل اسپیناس پالاس تهران نیز در یکی از مرتفع ترین و خوش آب و هوا ترین مناطق شهر تهران قرار دارد.
اتاق کار هتل اسپیناس پالاس
مناظر تماشایی از تهران، دره فرحزاد و ارتفاعات البرز در کنار آب و هوایی پاک از جمله ویژگیهای این هتل است. در کنار آب و هوای خوب، این هتل در یکی از آرام ترین نقاط شهر تهران قرار دارد. در طراحی داخلی این هتل نیز مجلل و فوق لوکس بودن را به وضوح می توان مشاهده کرد. هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس تهران همواره گزینه نخست اقامت مهمانان رده بالای سیاسی و تجاری بوده است.

افتتاح بلند ترین هتل دنیا در دبی
ادامه مطلب

لابی هتل اسپیناس پالاس

پالاس به معنی کاخ است و شما نیز با تماشای نمای شکوهمند این هتل این نامگذاری را تصدیق خواهید کرد. یکی از شکوهمندترین بخش های این هتل مدرن و امروزی، لابی آن است. لابی وسیع این هتل همچون دروازه ورودی کاخ های اشرافی به نظر می رسد. این لابی مرمرین و فوق مجلل از بخش های مختلفی تشکیل شده است.

در کنار بخش مبله لابی، چند فروشگاه، بیزنس سنتر، یک رستوران و کافی شاپ محبوب این هتل در لابی هتل قرار دارند. تصاویر مهمانان مهم و برجسته این هتل نیز در قسمتی از لابی به چشم می خورد.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس تهران دارای 400 واحد اتاق و سوئیت لوکس است. اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن دار رویال خانوادگی از جمله اتاق های این هتل است. سوئیت جونیور، اتاق بیزنس، سوئیت رویال، سوئیت اسکای، سوئیت پرزیدنت و سوئیت پرزیدنت پلاس نیز سوئیتهای این هتل را تشکیل میدهند.

هر یک از اتاق ها و سوئیت ها دارای چیدمان و طراحی خاصی است. مجلل ترین و وسیع ترین واحد اقامتی این هتل نیز سوئیت پرزیدنت پلاس است. در طراحی این سوئیت نیز از مجلل ترین ابزار همچون فرش ابریشم دستبافت کمک گرفته شده است.

هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس

لابی هتل اسپیناس پالاس

کمترین هزینه اقامت در هتل اسپیناس پالاس برای یک شب، با رزرو اتاق ‌های یک تخته 1،094،360تومان است. در صورت رزرو از ایران هتل آنلاین می توانید از تخفیفات مختلف نیز بهره مند شوید. حداکثر هزینه اقامت در این هتل فوق لوکس برای یک شب با رزرو سوئیت رویال، حدودا 4،732،780 تومان است.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا مراکز مهم تفریحی و تجاری شهر تهران

این هتل مجلل در نزدیکی بزرگراه یادگار امام قرار دارد. این نزدیکی سبب سهولت دستری به بخش های مختلف شهر تهران شده است. از جمله نزدیک ترین جاذبه های شهر تهران در نزدیک هتل می توان به پارک ژوراسیک، پارک پرواز و مرکز خرید پالادیوم اشاره کرد.
ورودی هتل اسپیناس پالاس
نمایشگاه بین‌المللی تهران 8.4، مرکزخرید تیراژه 9.6 کیلومتر، بام تهران 11.2 و تفرجگاه دربند 12 کیلومتر با این هتل فاصله دارند. مترو میدان صنعت به عنوان نزدیک ترین ایستگاه مترو نیز در فاصله 4.8 کیلومتری این هتل قرار دارد.

رستوران‌ها و کافه‌های هتل اسپیناس پالاس

کافه سان ست واقع در لابی هتل، کافی شاپ و سالن ویژه استعمال سیگار این هتل است. با سرو انواع نوشیدنی، میان وعده و شیرینی و سرو غذا در فضای آزاد این کافه انتخاب بسیار مناسبی است. در کنار چشم اندازی بدیع از شهر تهران، این کافه یکی از لوکس ترین کافه های پایتخت است. برای صرف انواع غذاهای بین المللی و ایرانی نیز می توانید سری به رستوران مدرن لاتون بزنید.
رستوران هتل اسپیناس پالاس
رستوران لاتون در کنار سرو انواع غذاها از دکوراسیونی مجلل برخوردار است. رستوران سنتی دیبا نیز انواع غذاهای اصیل و ایرانی را در کنار نوشیدنی های سنتی سرو می نماید. دکوراسیون داخلی و صمیمی این رستوران برگرفته از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است. اگر به دنبال گزینه متفاوت تری با چشم اندازی از آسمان شهر تهران هستید، سری به رستوران اسکای لانژ بزنید.

اقامت در هتل ترنج کیش چه حسی دارد؟ لذت اقامت در خانه ای روی آب
ادامه مطلب

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس

مرکز سلامتی هتل اسپیناس پالاس تهران در دو نوبت بانوان و آقایان میزبان مهمانان هتل است. در مرکز سلامتی فوق مدرن این هتل شما می توانید از انواع خدمات اسپا و آب درمانی لذت ببرید. استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن بدنسازی از دیگر بخش های مرکز سلامتی این هتل است.

تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس پالاس تهران

رستوران اسپیناس پالاس

ده تالار و اتاق جلسه مجلل و فوق لوکس تمهید این هتل برای میزبانی از رویدادهای مختلف است. تالار گرند هال با ظرفیت 2000 مهمان، مجلل ترین و لوکس ترین تالار این مجموعه فاخر است. اتاق های جلسات هتل نیز با انواع تجهیزات صوتی و تصویری فوق مدرن مجهز شده است. تالارهای چندمنظوره هتل در کنار دکوراسیونی مجلل دارای منویی از انواع نوشیدنی ها و غذاهای متنوع است.

هتل اسپیناس تهران

هتل اسپیناس تهران در اصل همان هتل اسپیناس خلیج فارس است. این هتل نیز یکی از مجلل ترین و گران ترین هتل های پایتخت است که در مرکز شهر تهران قرار دارد. در طراحی این هتل نیز از معماری غربی و عناصر طبیعی الهام گرفته شده است. این هتل 5ستاره در سال 1389 و در بیست طبقه، 16طبقه مثبت و 4طبقه منفی، به بهره برداری رسیده است.

لابی هتل اسپیناس خلیج فارس

لابی هتل اسپیناس خلیج فارس

لابی این هتل نیز مملو از ظرافت های جزئی در طراحی و عناصر لوکس و مجلل است. این لابی مجلل و آراسته با طراحی منحصربفرد، چشم انداز مناسبی را در بدو ورود به هتل پدید آورده است.

واحدهای اقامتی هتل اسپیناس

این هتل لوکس و مدرن دارای 274 باب اتاق و سوئیت متنوع است. در طراحی و دکوراسیون اتاق های این هتل نیز اصل لوکس و جذاب بودن به خوبی به چشم می خورد. این تنوع در طراحی به گونه ای است که سلیقه های مختلف را از انتخاب این هتل راضی نگاه میدارد. اتاق دونفره استاندارد، اتاق دوتخته استاندارد و اتاق یک ‌نفره استاندارد از جمله اتاق های این هتل پنج ستاره است.
اتاق های هتل اسپیناس
سوئیت جونیور، سوئیت لاکچری، سوئیت پرزیدنت و سوئیت اسپیناس نیز مجموعه سوئیت های این هتل را تشکیل می دهند. سوئیت اسپیناس مجلل ترین و مرتفع ترین سوئیت این هتل است. این سوئیت که در یک طبقه مستقل قرار دارد دارای دکوراسیونی فوق لوکس و مدرن است.

بهترین هتل های جهان که میتواند انتخابی عالی برای نوروز 98 شما باشد
ادامه مطلب

هزینه اقامت در هتل اسپیناس تهران

کمترین هزینه اقامت در این هتل به‌ازای یک شب اقامت در یک اتاق یک تخته استاندارد 855.000تومان است. رزرو سوئیت اسپیناس به عنوان گران ترین سوئیت هتل اسپیناس تهران 808.600تومان به ازای یک شب هزینه دربر خواهد داشت. برای آگاهی و بهره مندی از تخفیفات هتل اسپیناس تهران حتما سری به ایران هتل آنلاین بزنید.

فاصله هتل اسپیناس تهران تا مراکز مهم تفریحی و تجاری شهر تهران

لابی اسپیناس

هتل اسپیناس تهران در بلوار کشاورز قرار گرفته است. این موقعیت مکانی بسیار مناسب امکان دسترسی به بخش های مختلف شهر تهران را تسهیل کرده است. بازار کامپیوتر تهران، موزه هنرهای معاصر تهران و سفارت عراق از جمله مهمترین جاذبه های پایتخت در نزدیکی هتل است. نمایشگاه بین المللی تهران 10.6کیلومتر، فرودگاه مهر آباد 10.3کیلومتر و فرودگاه امام خمینی 50.3کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

رستوران ها و کافه های هتل اسپیناس تهران

رستوران بلوار 126 در طبقه ی دوم هتل اسپیناس خلیج فارس، یکی از محبوب ترین رستوران های این هتل است. در کنار چشم انداز بلوارکشاورز، انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در این رستوران سرو می شود. رستوران مانداک هتل اسپیناس خلیج فارس نیز در طبقه ی منفی یک هتل قرار دارد.
رستوران سنتی اسپیناس
در طراحی داخلی این هتل از دکوراسیون اصیل ایرانی در دوره ی صفویه الهام گرفته شده است. در کنار سرو غذا اجرای زنده موسیقی سنتی از دلایل محبوبیت این رستوران است. کافی شاپ هتل اسپیناس خلیج فارس به نام آتریوم نیز در طبقه همکف هتل قرار دارد. در این کافه انواع نوشیدنی ها، شیرینی ها، میان وعده ها و … سرو می شوند.

مجموعه سلامتی هتل اسپیناس

استخر سرپوشیده و فوق لوکس این هتل در طبقه منفی چهار قرار گرفته است. باشگاه بدنسازی نیز با حضور مربیان شخصی با تجهیزات پیشرفته همانند سونا، اتاق بخار و … تجهیز شده است. در اتاق ماساژ این هتل نیز درمانگران آموزش دیده ای به ارائه خدمات درمانی مشغولند. حمام تركی، سونا خشک، سونا بخار و حوضچه آب سرد از دیگر امکانات این مرکز تندرستی است.

تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس تهران

رستوران اسپیناس

تالار خلیج فارس با ظرفیت میزبانی از حداکثر 450 نفر با دارابودن دکوراسیونی مجلل یکی از تالارهای این هتل است. تالار لوکس پاسارگاد با ظرفیت400 نفر و تالار لوشاتو با ظرفیت 100 نفر از دیگر تالارهای این هتل است. لوکس بودن در کنار منویی متنوع از انواع نوشیدنی ها و غذاها از جمله مزایای تالارهای مجلل این هتل است.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر