لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> گران ترین هتل های مشهد
گران ترین هتل های مشهد

گران ترین هتل های مشهد

شهر مشهد یكی از پرطرفدارترین شهرهای ایران است. این شهر با هتل های بسیار شیك و بینظیری كه دارد همواره میزبان عده زیادی از مسافران داخلی و خارجی است. معمولا قیمت می تواند نشانه كیفیت باشد پس طبیعی است كه بهترین هتل های مشهد باكیفیت ترین آنها باشند. با ما همراه باشید تا شما را با چند مورد از گران¬ترین هتل های مشهد آشنا كنیم.

از جمله اینها هتل درویشی، هتل الماس 2، هتل قصر طلایی و هتل هما است كه همگی جزء گران ترین و البته بهترین هتل های مشهد هستند. یكی از دلایلی كه آنها را به گران ترین هتل های مشهد تبدیل می كند موقعیت مكانی می باشد. در واقع به جز هتل هما 1 همگی در خیابان امام رضا و در فاصله كمی از حرم و مراكز خرید اطراف آن قرار دارند.

عده ای هستند كه ترجیح می دهند در مكانی با كیفیت پایین تر اقامت كنند و در مقابل هزینه ی كمتری بپردازند اما برخی نیز كیفیت را در نظر می گیرند و پرداخت بالاترین هزینه ها را به جان می خرند. خبر خوب اینكه جزء هر دسته كه هستید می توانید از طریق ایران هتل آنلاین برای رزرو هتل اقدام كنید و از تخفیفات بالایی بهره مند شوید.

هتل درویشی

هتل درویشی یكی از گران ترین هتل های مشهد است كه در فاصله حدودا 5/1کیلومتری از حرم امام رضا قرار دارد. این هتل بنایی 20 طبقه است كه شامل بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده در قالب روف گاردن با طراحی بسیار زیبا می باشد. این هتل پنج ستاره با خدمات و امکاناتی كه دارد گزینه مناسبی برای پذیرای از مهمانان می باشد.

هتل الماس 2

هتل الماس 2
هتل الماس 2 یكی دیگر از بهترین هتل های مشهد است. این هتل بنایی 25 طبقه است كه دارای 216 باب اتاق و سوئیت اقامتی است. نكته جالبی كه در مورد آن وجود دارد معماری برخی از واحدها می باشد كه به سبک های مختلف ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، ترکی، رومی و عربی طراحی شده است.

هتل الماس 2 با قرارگیری در خیابان امام رضا دسترسی آسانی به مراکز خرید اطراف حرم مطهر دارد. این هتل پنج ستاره با بهره گیری از امکاناتی مانند سالن چند منظوره و رستوران گردان به راحتی می تواند آسایش و آرامش را برای مهمانان به ارمغان بیاورد و آنها را راضی و خوشنود نگه دارد.

بهترین هتل شیراز - شهر شاعرانگی‌ها
ادامه مطلب

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد
هتل قصر طلایی بنایی 16 طبقه است كه با 357 واحد اقامتی در مساحتی حدود 5000 متر مربع ساخته شده است. این هتل به عنوان یكی از لاکچری ترین هتل های مشهد دارای اتاق ها و سوئیت های متنوعی مانند پرزیدنت، رویال، جونیور، سنیور و امپریال است كه با امکانات کامل رفاهی آماده ی پذیرایی از مهمانان خود می باشد.

هتل هما 1

هتل هما 1
هتل هما 1 از جمله بهترین هتل های مشهد است كه بسیار قدیمی است البته مورد بازسازی قرار گرفته و با چیدمانی جدید و امكاناتی به روز آماده ی خدمت رسانی است. این هتل در ساختمان اصلی دارای 126 اتاق در قالب 6 طبقه، در بخش ویلایی دارای 3 باب سوئیت و در بخش آپارتمانی دارای 6 واحد در قالب 3 طبقه است.

فضای سبز هتل هما 1 فضای دل انگیزی را برای مهمانان فراهم می كند. فاصله ی این هتل تا حرم امام رضا حدود 5 کیلومتر می باشد اما دسترسی به ایستگاه حمل و نقل عمومی از این هتل به آسانی صورت می گیرد و از این بابت هیچ مشكلی وجود ندارد.

شهر مشهد مخصوصا در ایام نوروز یكی از پرطرفدارترین شهرهای ایران است كه نه تنها از جنبه ی سیاحتی بلكه از لحاظ جاذبه های گردشگری نیز حرف ها برای گفتن دارد. قطعا اقامت در یكی از گران هتل های مشهد می تواند خاطرات بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد مخصوصا اینكه رزرو از طریق ایران هتل آنلاین صورت گیرد و با تخفیف همراه باشد. اینطور نیست؟

حتما بخوانید:
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر