لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بام تهران
بام تهران

بام تهران

یکی از خاطره انگیزترین مکان های پایتخت، بام تهران است. منطقه ای آرام بر بلندای بزرگ ترین شهر ایران که علاوه بر زیبایی های طبیعی و سکوت و آرامشی که دارد، گزینه های زیادی برای سرگرمی و تفریح و ساختن روزی به یادماندنی در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد.

اگر مسافر تهران هستید، خوب است بدانید که از نزدیکترین هتل ها به بام تهران، هتل توچال تهران است. این هتل در ایستگاه 7 تله کابین توچال قرار دارد و دسترسی آسان آن به پیست اسکی توچال باعث افزایش محبوبیت آن شده است.
هتل استقلال تهران نیز با قرار گرفتن در تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولیعصر دسترسی مناسبی به بام تهران دارد. با رزرو این هتل از سایت ایران هتل آنلاین می توانید از تخفیف تا 51 درصد اتاق های این هتل نیز برخوردار شوید.

بام تهران کجاست؟

چشم انداز بام تهران

بام تهران در مرتفع ترین قسمت خیابان ولنجک قرار دارد. باید از بزرگراه شهید چمران به سمت خیابان یمن بروید و از آنجا خیابان ولنجک را تا انتها رانندگی کنید. بالاترین نقطه این خیابان، بام تهران است. قبل از رسیدن به بام تهران به ورودی مجموعه توچال می رسید. می توانید این راه را که مسیر تندرستی نام دارد تا بام تهران پیاده طی کنید و یا در صورتی که علاقه ای به پیاده روی ندارید، با مینی بوس و یا ماشین برقی، خودتان را به بام تهران برسانید.

تفریحات بام تهران

در بام تهران تفریحات زیادی می توان انجام داد که در ادامه مطلب به آنها اشاره می کنیم:

پیاده روی در بام تهران

پیاده روی در بام
پیاده روی در بام

اگر اهل پیاده روی و ورزش هستید، یکی از مکان های مناسب برای شما بام تهران است. می توانید 45 دقیقه از پارکینگ تا ایستگاه اول تله کابین پیاده روی کنید. توصیه می کنیم این کار را در صبح ها که هوا مناسب است انجام دهید. اگر کوهنورد باشید نیز می توانید ادامه مسیر را تا ایستگاه دوم و سوم کوهنوردی کنید و برای بازگشت سوار تله کابین شوید.

جاهای زیارتی تهران؛ زیارتگاه‌هایی برای داشتن لحظاتی آرامش
ادامه مطلب

تماشای منظره شهر از بالاترین نقطه

یکی از جذاب ترین کارهایی که در بام تهران می توان انجام داد و شاید دلیل اصلی آمدن افراد زیادی به این منطقه باشد، تماشای منظره شهر از زاویه ای دیگر است. چشم انداز بینظیری از تهران، از بام آن پیداست. به ویژه اگر یک روز تمیز را برای آمدن به بام تهران انتخاب کنید، می توانید جزئیات بیشتری از شهر را مشاهده کنید. ایران هتل آنلاین به شما پیشنهاد می کند که در یکی از روزهای خوش آب و هوا دوربین خود را بردارید و با دوستان خود به بام تهران بروید، مطمئن باشید که از آرامش و سکوت آنجا بسیار لذت خواهید برد.

پرش آزاد

پرش در بام

تجربه هیجان انگیز پرش در بام

یکی از تفریحات هیجان انگیزی که در توچال می توانید انجام دهید، پرش آزاد است. دکلی برای این کار در نظر گرفته شده است که در ارتفاع های مختلف سکو برای پرش دارد. انتهای این دکل 28 متر است. اولین ارتفاع پرش 6 متر است و برای پرش از بالای 12 متر نیاز به آموزش وجود دارد. البته رده سنی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است. تنها افراد 5 تا 60 سال مجاز به این کار هستند.
البته افراد نباید هیچ گونه مشکل قلبی، فشار خون و یا دیسک کمر داشته باشند. داشتن پلاتین در قوزک پا نیز مانع از پرش خواهد شد. افراد می توانند از یک تا 100 پرش داشته باشند و در صورت تمایل درخواست عکس و فیلم هنگام پرش نمایند. البته هزینه اضافی بابت فیلمبرداری و عکاسی در نظر گرفته شده است.

مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران
ادامه مطلب

بانجی جامپینگ

برای این کار باید عاشق هیجان باشید و البته زیر 80 کیلو وزن داشته باشید. ارتفاع دکلی که بانجی جامپینگ از آن صورت می گیرد، 32 متر است. با هر بلیطی که تهیه می کنید می توانید 2 پرش انجام دهید. قیمت هر بلیط 180 هزار تومان است.

ترامپولین

ترامپولین

ترامپولین، از سرگرمی های پرطرفدار بام تهران

کمی آن طرف تر از سکوی پرش ترامپولین بگ قرار گرفته است. از 10 دقیقه تا یک ساعت می توانید از این تفریح لذت ببرید. هزینه ها از 15 الی 50 هزار تومان است.

سنگ نوردی

دیواره هایی برای سنگ نوردی در توچال در نظر گرفته شده است. البته اگر در این خصوص تخصصی ندارید نگران نباشید، می توانید به صورت تفریحی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید. البته کلاس های آموزشی نیز در همان مکان در نظر گرفته شده است. هزینه برای دو بار صعود از دیواره، 15 هزار تومان است.

سورتمه سواری

بلندترین سورتمه ایران

بلندترین سورتمه ایران در بام تهران

سورتمه بام تهران طولانی ترین سورتمه در ایران است. طول این سورتمه 1420 متر است و یکی از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین تفریحات بام تهران است. در تمام روزهای هفته نیز قابل دسترسی است و هزینه آن 30 هزار تومان می باشد.

اسکیپ روم

یکی از هیجان انگیزترین بازی های دسته جمعی اتاق فرار یا اسکیپ روم است که بسیار مورد توجه نوجوانان قرار گرفته است. این تفریح که در انتهای مسیر سلامتی قرار گرفته است، با به چالش انداختن ذهن بازیکنان برای فرار از یک اتاق، سرگرمی بسیار مهیجی است.
از تفریحات دیگر بام تهران می توان به سینما پنج بعدی و آکادمی تنیس توچال نیز اشاره کرد.

معرفی هتل اسپیناس بولوار تهران - هتلی خوشنام در پایتخت
ادامه مطلب

امکانات موجود در بام تهران

1683365214 606 بام تهران

اتوبوس های برقی برای جابه جایی مسافران در بام تهران

یکی از مزایای گشت و گذار در بام تهران آن است که به امکانات مناسبی دسترسی خواهید داشت. وجود سرویس های بهداشتی متعدد در طول مسیر پیاده روی، خود محوطه بام و در ورودی توچال، خودپردازهای مختلف متعلق به چندین بانک، امکان استفاده از ماشین برقی برای افرادی که توانایی پیاده روی در طول مسیر را ندارند، وجود فودکورت توچال و دارا بودن پارکینگ در ورودی اصلی بام و در ایستگاه اول تله کابین از نمونه این امکانات هستند.
1683365215 447 بام تهران

رستوران ها و هایپرمارکت های بام تهران

اگر ساکن تهران هستید و یا به دلیلی دیگر در تهران به سر می برید، بهتر است چند ساعتی را برای عوض شدن حال و هوایتان و بهره مندی از آب و هوایی تمیز به بام تهران بروید. لازم نیست با خود خوراکی زیادی به همراه داشته باشید زیرا تا اول تله کابین توچال انواع و اقسام رستوران ها، فست فودی ها، هایپرمارکت ها و جگرکی ها وجود دارند.
1683365215 202 بام تهران

خلوتی شبانه در بام تهران

اگر ساکن شهر دیگری هستید و تا تهران فاصله ای ندارید می توانید از طریق سایت ایران هتل آنلاین اقدام به رزرو هتل در تهران با قیمت مناسب کنید و دو سه روزی به گشت و گذار در تهران بپردازید. ساعاتی را در یکی از نیمکت هایی که دور تا دور محوطه بام قرار دارند بنشینید و به دور از هیاهوی شهر اندکی خلوت کنید و انرژی بگیرید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر