لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران
بهترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

بهترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

تهران بزرگ ترین کلانشهر بوده و به جهت مرکزیت سیاسی، یکی از شهرهای پرتردد کشور محسوب می شود. متمرکز بودن ساختار اداری ایران در تهران و نیز دارا بودن تنوع جاذبه های گردشگری، از دیگر دلایلی است که منجر به رفت و آمد بسیار در این شهر شده است. فرودگاه بین المللی مهر آباد و فرودگاه بین المللی امام خمینی دو فرودگاه حائز اهمیت کشور هستند که در تهران قرار دارند. این فرودگاه ها همچون فرودگاه بین الملی هاشمی نژاد مشهد و فرودگاه بین المللی کیش بسیار شلوغ و پررفت و آمد هستند و از نظر دارا بودن استاندارد های جهانی مطرح می باشند. از آنجا که فرودگاه بین المللی امام خمینی در 30 کیلومتری پایتخت قرار دارد، هتل های تهران با استاندارد های جهانی در نزدیک ترین فاصله ممکن با آن تاسیس شده اند؛ در این راستا جهت رزرو هتل در تهران، در ادامه مطلب پیش رو با بهترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی بیشتر آشنا شوید.

معرفی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تهران

فرودگاه امام خمینی (ره) تهران، یکی از مهمترین فرودگاه های بین المللی ایران محسوب می شود. از این فرودگاه جهت انجام بسیاری از سفرهای بین المللی به جزء سفرهای حج استفاده می گردد. فرودگاه مذکور در حدود 30 کیلومتری تهران و نیز در میان بزرگراه های تهران – قم و تهران – ساوه واقع شده است. فاز نخست فرودگاه یاد شده در اردیبهشت 1383 به طور ناقص افتتاح شد اما امروزه پایتخت ایران را با 300 شهر جهان مرتبط می سازد.
آدرس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره): تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر 30.

لیست بهترین و نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه امام خمینی در تهران

هتل هایی که در همجواری فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) قرار دارند، دارای استاندارد های روز دنیا هستند؛ از این رو لازم دانستیم تا در ادامه مهمترین و نزدیک ترین این هتل ها را به شما معرفی نماییم.

هتل ایبیس فرودگاه امام (اکسیس سابق) تهران

هتل ایبیس فرودگاه امام (اکسیس سابق) تهران
هتل ایبیس تهران (اکسیس سابق)
هتل ایبیس تهران که در سال 1393 توسط گروه هتل داری اکور فرانسه ساخته شد، یکی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد. این مجموعه که منطبق با استانداردهای روز دنیا در صنعت هتلداری است، نخستین گروه از هتل های بین المللی فرودگاهی کشور محسوب می شود. هتل ایبیس که در گذشته هتل اکسیس نام داشت، در همجواری ترمینال اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) قرار داشته و دارای 7 طبقه و 196 باب اتاق می باشد. این هتل، یک هتل چهار ستاره است و در سفرهای کاری و تفریحی همواره مورد توجه قرار دارد. پاکیزگی هتل و اتاق ها، پرسنل مجرب، بهره مندی از امکانات روز دنیا، کیفیت مطلوب غذا، آرامش و راحتی، موقعیت و دسترسی مناسب در کنار ارزش بالای هتل نسبت به قیمت، از ویژگی های حائز اهمیت هتل ایبیس است که منجر به جلب رضایت چشمگیر میهمانان شده است.

آدرس هتل ایبیس: تهران- ضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه امام خمینی (ره).

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) تهران: واقع در محل.

شهرهای دیدنی استان تهران
ادامه مطلب

هتل نووتل تهران

هتل نووتل تهران
هتل نووتل تهران
هتل نووتل تهران نیز از جمله بهترین هتل های نزدیکِ فرودگاه امام خمینی (ره) است. این هتل نیز جزء نخستین گروه از هتل های بین المللی فرودگاهی کشور است که با همکاری گروه هتل داری اکور فرانسه تاسیس شده است. هتل نووتل تهران همواره میزبان گردشگران ایرانی و خارجی بسیاری بوده و از موقعیت مکانیِ منحصر به فردی در ضلع جنوبی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و مقابل ترمینال اصلی برخوردار می باشد. هتل پنج ستاره ی نووتل دارای 296 باب اتاق، فضاهای مختلف جهت برگزاری همایش ها و کنفرانس ها و کادری حرفه ای و مجرب است.

آدرس هتل نووتل: تهران- کیلومتر 30 اتوبان خلیج فارس (تهران – قم) – ضلع جنوبی اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) – مقابل ترمینال مسافربری شماره 1.

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) تهران: واقع در محل.

هتل ویلایی یادگار امام تهران

هتل ویلایی یادگار امام تهران
هتل ویلایی یادگار امام تهران
هتل ویلایی یادگار امام تهران در همجواری عوارضی تهران – قم قرار دارد و یکی از نزدیک ترین هتل های فرودگاه امام خمینی (ره) محسوب می شود. این هتل دارای حدود 30 ویلای دوخوابه است که همگی در محوطه ای نسبتا بزرگ و فضایی سر سبز قرار گرفته اند. مجموعه هتل ویلایی یادگار امام تهران، در سال 1370 تاسیس شده و در سال 1393 نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. برخورداری از موقعیت مکانیِ بسیار مناسب که منجر به دسترسی آسان مهمانان به مراکزی نظیر فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه آزاد اسلامی شهر ری و نمایشگاه بین المللی می شود، باعث شده تا این هتل بسیار مورد توجه قرار گیرد. گفتنی است که اتاق های دو تخته ی هتل مذکور در طبقه همکفِ ساختمانی مجزا در محوطه قرار دارند، که این واحد ها ویلایی نبوده و فاقد پنجره هستند.

آدرس هتل ویلایی یادگار امام: تهران- آزاد راه خلیج فارس – مقابل عوارضی تهران – قم.

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) تهران: 27.08 کیلومتر (20 دقیقه).

کاخ ها و موزه های تهران
ادامه مطلب

مجتمع اقامتی آفتاب

مجتمع اقامتی آفتاب
مجتمع اقامتی آفتاب
مجتمع اقامتی آفتاب تهران که یکی از بهترین هتل های نزدیک فرودگاه امام خمینی است در سال 1380 شروع به فعالیت نمود و در سال 1395 بازسازی شد. این مجتمع دارای دو طبقه و نیز 39 واحد اقامتی می باشد. واحد های اقامتی مجتمع در طبقه دوم آن قرار گرفته اند. این هتل وابسته به آستان حرم مطهر امام خمینی (ره) می باشد و مهمانان محترم دسترسی آسانی به حرم دارند. از مزیت های این هتل می توان به فاصله ی حدود پنج کیلومتری آن از شهر آفتاب و دانشگاه آزاد واحد شهر ری اشاره نمود. در بخش ورودی این مجتمع لابی و رستوران، تعدادی پله تعبیه شده است و اتاق های آن نیز در دو ضلع شرقی و غربی قرار دارند.

آدرس مجتمع اقامتی آفتاب: تهران- اتوبان خلیج فارس جنوب به شمال (تهران – قم) – ضلع غربی و شرقی حرم مطهر امام خمینی (ره).

فاصله تا فرودگاه امام خمینی (ره) تهران: 28.89 کیلومتر (25 دقیقه).

هتل المپیک تهران

هتل المپیکهتل المپیک تهران
یکی از بهترین هتل های چهار ستاره پایتخت، هتل المپیک تهران است. این هتل منظره‌ ای رو به پارک جنگلی چیتگر و قله دماوند دارد که اقامت مهمانان را رویایی می ‌سازد. همچنین هتل المپیک دسترسی عالی به مراکز خرید، مراکز تجاری و مجموعه ورزشی آزادی دارد تا مسافران این هتل مشکلی در رفت ‌و آمد نداشته باشند. فاصله هتل المپیک تهران تا فرودگاه امام خمینی با خودرو 47 دقیقه است. هتل المپیک دارای اتاق‌های مدرن و شیکی است که آن را هم تراز یک هتل بین‌المللی قرار داده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر و سونا، حمام سنتی، سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد و شطرنج، زمین چمن مصنوعی فوتبال، فروشگاه، بانک، قنادی، صرافی، آرایشگاه و درمانگاه اشاره کرد.

روستاهای زیبای اطراف تهران
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر