لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران
مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران

مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران

گردش و تفریح در شب یا اصطلاحا شب گردی فرصت مناسبی برای افرادی است که به دلیل مشغله های کاری در طول روز نمی توانند به خوش گذرانی بپردازند. از طرفی افرادی نیز هستند که حال و هوای شب را بیشتر می پسندند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و قصد سفر به تهران را دارید با ما همراه باشید تا شما را با مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران آشنا کنیم.
تهران شهر بزرگی است و جاهای دیدنی فراوانی دارد. در کنار جاذبه هایی که بازدید از آنها تنها در طول روز امکان پذیر است مکان هایی نیز هستند که برای شبگردی در تهران مناسب می باشند. در واقع برخی از مکان های دیدنی تهران دقیقا به منظور شبگردی فراهم شده اند. تعداد مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران بسیار زیاد است که در این مطلب به برخی از آنها اشاره می شود.

اگر عازم تهران هستید و هنوز محل اقامت خود را تعیین نکرده اید وارد سایت ایران هتل آنلاین شوید و لیست هتل های تهران را در یک نگاه ببینید. با کلیک بر نام هر هتل نیز می توانید تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید به دست آورید و آگاهانه برای رزرو هتل در تهران اقدام کنید. یکی از بهترین این ها هتل اسپیناس پالاس تهران است که به راحتی می تواند اقامتی رضایت بخش و بی نظیر را برایتان به ارمغان بیاورد.

خیابان غذای (استریت فود) باب همایون تهران
ادامه مطلب

باغ فردوس

باغ فردوس تهران

در بخش ورودی باغ فردوس به سمت ولیعصر تعدادی رستوران، دکه‌ ی چای فروشی، بلال فروشی و … وجود دارد که گزینه های مناسبی برای شبگردی در تهران می باشد. این در حالی است که در روزهایی از هفته نیز می ‌توانید شاهد پخش موسیقی زنده در این محوطه باشید و از شبگردی در پایتخت لذت ببرید.

بام لند

بام لند تهران

بام لند تهران
بام لند یکی از مجموعه‌ های تفریحی محبوب در تهران است که مدت زیادی از افتتاح آن نمی گذرد. این مجموعه که در محدوده ی دریاچه ی چیتگر بنا شده گزینه ی مناسبی برای تفریح و گردش شبانه در تهران می باشد. بام لند با وجود وسایل بازی، تعداد زیادی کافه و رستوران و فروشگاه های برندهای مختلف می تواند ساعات خوب و خوشی را برای گردشگران بیافریند.

خیابان سیِ تیر

خیابان سی تیر تهران

خیابان سی تیر تهران

سی تیر نام خیابانی در تهران است که در نزد تهرانی ها از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این خیابان در بافت قدیمی تهران واقع شده و در آن انواع غذاهای خیابانی عرضه می شود. حال اگر اهل خوردن غذا در کنار خیابان نیستید می توانید به جای آن طعم دمنوش ‌های خوشمزه را امتحان کنید.

بام محک

بام محک تهران

بام محک تهران

اگر شب را به خاطر سکوتش دوست دارید و به دنبال یک مکان آرام در شب های تهران می باشید بام محک را انتخاب کنید. بام محک که با نام بام دارآباد نیز شناخته می شود چهره ی تهران در شب را به شما نشان می دهد و آن را به شکلی هر چه زیباتر در مقابل چشمانتان به تصویر می کشد. طبیعی است که در فضای آرام این مکان خبری از دکه و فروشگاه و ایستگاه تاکسی و … نباشد.

دربند تهران، خاطراتی که هرگز فراموش نمی شوند
ادامه مطلب

بام تهران ولنجک

بام تهران ولنجک
بام تهران ولنجک

بام تهران ولنجک که در بزرگراه چمران شمال در خروجی ولنجک قرار دارد یکی از بهترین گزینه ها برای شب گردی در تهران می باشد. در این بام می توان از امکانات رفاهی موجود استفاده کرد و چند ساعتی را به دور از زندگی پردغدغه ی روزانه در آرامش به سر برد.

کافه های بردگیم تهران

کافه برد تهران
کافه برد تهران

کافه ها یکی از بهترین گزینه ها برای شبگردی در تهران هستند. کافه های بُردگِیم تهران مکان مناسبی برای بازی های فکری چند نفره می باشند که در کنار منوی خوراکی، تعداد زیادی بازی فکری را نیز به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. در این کافه ها حتی افرادی هستند که بازی ها را به دیگران آموزش می دهند و پاسخگوی سوالات آنها در این زمینه می باشند.

شکم گردی های شبانه در تهران

رستوران راه چوبی تهران
رستوران راه چوبی تهران

شکم گردی در شب یکی از تفریحات رایج شبانه در تهران است. در واقع عده ی زیادی هستند که رفتن به رستوران را به عنوان تفریح شبانه انتخاب می کنند تا دقایقی را در کنار دوستان یا اعضای خانواده خوش بگذرانند. در کنار رستوران ها خیابان هایی نیز هستند که انواع خوراکی ها را در شب عرضه می کنند. این خیابان ها یکی از مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران می باشند.
اگر طرفدار شکم گردی شبانه در خیابان های تهران هستید پیشنهاد می شود به خیابان ستارخان، ابتدای خیابان سهروردی شمالی، میدان تجریش، میدان ولیعصر، خیابان دادمان در شهرک غرب یا خیابان باب همایون سر بزنید. البته تهران فودکورت ‌های بسیار خوبی نیز دارد که از جمله ی آنها می توان به فود هال، چارسو، گالریا، کوروش، راه چوبی و … اشاره کرد.

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران؛ شکوهی بی انتها فراتر از رویا
ادامه مطلب

باشگاه های بولینگ تهران

بولینگ عبدو تهران

بولینگ عبدو تهران

اگر دنبال بازی و شادی و هیجان در شب های تهران هستید پیشنهاد می شود به جای مکانی آرام رفتن به باشگاه بولینگ را انتخاب کنید. یکی از معروف ترین باشگاه‌ های بولینگ تهران، باشگاه بولینگ عبدو است که در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، روبروی ایستگاه مترو قرار دارد. از دیگر باشگاه های بولینگ تهران می توان به مگامال، بولینگ شیان، باشگاه انقلاب، سرزمین کودکان و … اشاره کرد.

پارک های تهران

پارک جمشیدیه تهران

پارک جمشیدیه تهران

تهران پارک های بزرگ و زیبایی دارد که خوشبختانه اکثر آنها شب ها هم باز هستند. این در حالی است که برخی از پارک های تهران در طول شب زیباترند و امکان انجام تفریحات بیشتری دارند. از بهترین پارک های تهران برای شبگردی پارک جمشیدیه در شمال تهران، پارک باغ راه فدک در شهرک غرب، پارک نیاوران در انتهای خیابان پاسداران، پارک آب و آتش، پارک ملت و پارک لاله است.

از آنجا که معمولا تهرانی ها در طول روز مشغول کار و تلاش و فعالیت هستند و اغلب شب ها فرصت تفریح و گردش پیدا می کنند تعداد مکان های ایده آل برای شبگردی در تهران بسیار زیاد است که در این مطلب به تعدادی از آنها اشاره شد. آیا تاکنون به تهران سفر کرده اید؟ آیا به شبگردی در تهران پرداخته اید؟ آیا لذت شبگردی در پایتخت را چشیده اید؟!

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر