لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین مسافرخانه های تهران
بهترین مسافرخانه های تهران

بهترین مسافرخانه های تهران

تهران یکی از پرترددترین مقاصد سفر ایرانیان است. وجود اغلب سفارتخانه ها، دانشگاه ها، مراکز درمانی،ادارات، وزارتخانه ها، نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف همواره مسافران زیادی را به سوی این شهر می کشاند. اگر شما هم قرار است عازم تهران شوید و چند روزی را در این شهر سپری کنید، حتما به دنبال هتل یا مسافرخانه مناسبی برای اقامت می گردید. تهران از هتل های ۵ ستاره فوق لوکس گرفته تا مسافرخانه های نام آشنا گزینه های بسیاری پیش روی شما قرار می دهد و انتخاب هتل مناسب در میان هتل های تهران کار دشواری نیست.

مهمانپذیر کشاورز تهران

یک تخت کینگ در اتاقی با پنجره ای رو به خیابان

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز
دسترسی آسان به میدان ولیعصر، خطوط مترو، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مهمانپذیر است. مهمانپذیر کشاورز در سال ۱۳۴۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی کلی قرار گرفته است. این مهمانپذیر پنج طبقه دارای ۶۵ واحد اقامتی است. چشم انداز برخی اتاق ها رو به بلوار کشاورز و خیابان های اطراف است.
دسترسی آسان به مرکز شهر از دیگر دلایل محبوبیت این مسافرخانه است. سفارتخانه عراق نیز در فاصله کوتاهی از این مهمانپذیر قرار دارد. از دیگر امکانات این مهمانپذیر می توان به تاکسی سرویس شبانه روزی و صندوق امانات اشاره کرد.

مهمانپذیر آرین تهران

مهمانپذیر آرین تهران
اتاقی با دو تخت تک نفره و تلویزیون

آدرس:تهران، میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر غربی، بعد از سه راهی پامنار
مهمانپذیر آرین یکی دیگر از مسافرخانه های محبوب تهران است. این مسافرخانه نیز در سال ۱۳۸۹ مورد بازسازی قرار گرفته است. مهمانپذیر آرین در طبقه اول قرار گرفته و دارای ۲۱ واحد اقامتی است. چشم انداز اتاق های این مهمانپذیر رو به حیاط و خیابان است. سالن صبحانه خوری مهمانپذیر آرین نیز در طبقه اول قرار دارد. ظرفیت سالن صبحانه خوری این مهمانپذیر ده نفر است.
یک پارکینگ عمومی نیز در فاصله ۱۰۰ متری این مهمانپذیر قرار دارد. عمارت مسعودیه و کاخ گلستان نیز در فاصله کوتاهی از این مهمانپذیر قرار دارند. دسترسی ساده به مرکز شهر و نزدیک به ایستگاه مترو از دیگر مزایای رزرو این مهمانپذیر است.

مهمانپذیر سهند تهران

مهمانپذیر سهند تهران

اتاقی با دو تخت و پنجره ای رو به خیابان

آدرس: تهران، خیابان سعدی جنوبی جدید، پشت ناصر خسرو، بلوک ۸ شرقی، طبقه چهارم
مهمانپذیر سهند تهران در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. موقعیت این مهمانپذر نیز دسترسی به مرکز شهر را سهولت می بخشد. این مهمانپذیر که در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده است دارای ۲۱ واحد اقامتی است. چشم انداز اتاق های این مهمانپذیر رو به خیابان، کوچه و راهرو است. برخی از اتاق ها در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده اند. سالن صبحانه خوری هتل نیز در طبقه چهارم قرار دارد.
از دیگر امکانات این مهمانپذیر می توان به اینترنت در لابی و اتاق اشاره کرد. وزرات امور خارجه و سفارت آلمان نیز در نزدیکی این مهمانپذیر قرار دارند. کاخ گلستان نیز در فاصله کوتاهی از این مهمانپذیر قرار گرفته است.

مقایسه هتل فردوسی و هتل اوین تهران
ادامه مطلب

مهمانپذیر آراز تهران

مهمانپذیر آراز تهران

نمای بیرونی ساختمان هاستل آراز با آجرهای قهوه ای

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان کارگر جنوبی، کوچه رشتچی
دسترسی آسان به ایستگاه های مترو، اتوبوس و تاکسی از جمله برترین مزیت های اقامت در این مهمانپذیر تازه تاسیس است. این مهمانپذیر به سبب قرارگرفتن در میدان انقلاب دسترسی آسانی به سایر نقاط شهر دارد. مهمانپذیر آراز از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده و دارای ۲۱ واحد اقامتی است. چشم انداز واحدهای اقامتی این مهمانپذیر رو به حیاط، کوچه و راهرو است.

سالن صبحانه خوری و کافی شاپ این مهمانپذیر نیز در طبقه همکف قرار دارد. دسترسی به اینترنت در لابی و اتاق ها و تاکسی سرویس از دیگر امکانات مهمانپذیر آراز است. مهمانپذیر آراز تنها ۲.۵ کیلومتر با دانشگاه تهران فاصله دارد.

مهمانپذیر آران تهران

مهمانپذیر آران تهران

نمای بیرونی ساختمان شیشه ای مهمانپذیر آران

آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، مقابل کشتیرانی
مهمانپذیر آران از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است. این مهمانپذیر تازه تاسیس به سبب موقعیت مکانی مناسب دسترسی آسانی به مراکز درمانی مختلف دارد. بیمارستان توس تنها ۹۰۰ متر با این مهمانپذیر فاصله دارد. مهمانپذیر آران دارای ۲۶ واحد اقامتی است. این مهمانپذیر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.
سالن صبحانه خوری و کافی شاپ مهمانپذیر آران نیز در طبقه اول قرار دارند. اینترنت در لابی و اتاق و تاکسی سرویس نیز از دیگر امکانات این مهمانپذیر است. دو دانشگاه تهران و امیرکبیر نیز تنها ۵ کیلومتر با این مهمانپذیر فاصله دارند.

مهمانپذیر آنامیس

مهمانپذیر آنامیس

نمای بیرونی ساختمان مهمانپذیر آنامیس با پنجره های متعدد

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ولیعصر، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار
مهمانپذیر آنامیس یکی دیگر از مهمانپذیرهای محبوب تهران است که در خیابان مشهور ولیعصر قرار دارد. دسترسی آسان به سایر نقاط شهر و بافت مرکزی شهر از دیگر مزایای این مهمانپذیر است. مهمانپذر آنامیس در سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده است. این مهمانپذیر ۵ طبقه دارای ۲۰ سوئیت مجهز است.
چشم انداز واحدهای اقامتی این مهمانپذیر رو به حیاط و خیابان است. سالن صبحانه خوری مهمانپذیر آنامیس نیز در طبقه اول واقع شده و ظرفیت میزبانی از ۹۰ مهمان را دارد. دسترسی به اینترنت رایگان و تاکسی سرویس شبانه روزی از دیگر امکانات این مهمانپذیر است.
از جمله اماکن نزدیک به این مهمانپذیر می توان از سفارت قطر در فاصله ۲ کیلومتری و دانشگاه الزهرا در فاصله ۵ کیلومتری آن نام برد.

تله سیژهای ایران
ادامه مطلب

مهمانپذیر آریا تهران

مهمانپذیر آریا تهران

ورودی مهمانپذیر آریا و چند مغازه در اطراف آن

آدرس: تهران، میدان راه آهن، ابتدای خیابان کارگر، جنب ایستگاه مترو
مهمانپذیر آریا یکی از قدیمی ترین مهمانپذیرهای پایتخت است که از قبل از انقلاب آغاز به کار کرده است. این مهمانپذیر در میدان راه آهن قرار گرفته و دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد. ایستگاه مترو و ایستگاه راه آهن نیز در فاصله کوتاهی از این مهمانپذیر قرار دارند. از دیگر امکانات این مهمانپذیر می توان به اینترنت در اتاق و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.
بازار تهران نیز در فاصله هفت کیلومتری این مهمانپذیر قرار دارد. از دیگر اماکن نزدیک به این مهمانپذیر می توان از سفارت آلمان و کاخ گلستان نام برد.

مهمانپذیر ناصری تهران

مهمانپذیر ناصری تهران

ورودی مهمانپذیر ناصری با پیاده رو سنگ فرش و چند گلدان بزرگ

تهران، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک 8 شرقیِ، طبقه اول
مهمانپذیر ناصری نیز یکی از قدیمی ترین مهمانپذیرهای پایتخت است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. به سبب قرار گرفتن در میدان امام خمینی این مهمانپذیر دسترسی به مرکز شهر را سهولت می بخشد. این مهمانپذیر در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. مهمانپذیر ناصری، که در طبقه اول ساختمانی چهار طبقه قرار دارد، دارای ۲۶ واحد اقامتی است.
برخی از اتاق های این مهمانپذیر فاقد سرویس بهداشتی است. چشم انداز اتاق ها نیز رو به راهرو و خیابان است. سالن غذاخوری این مهمانپذیر نیز در طبقه اول قرار دارد. این سالن ظرفیت میزبانی از ده نفر را دارد. از دیگر امکانات این مهمانپذیر می توان به اینترنت در اتاق و پذیرش و تاکسی سرویس شبانه روزی اشاره کرد.
این مهمانپذیر همچنین در فاصله مناسبی از دانشگاه امیرکبیر قرار دارد. سفارت آلمان و بیمارستان سینا نیز تنها ۴ کیلومتر با این مهمانپذیر فاصله دارند.

مهمانپذیر رضا تهران

مهمانپذیر رضا تهران

اتاقی با سه تخت تک نفره و پنجره ای رو به خیابان

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی، بلوک ۳ شرقی، طبقات سوم و چهارم

مهمانپذیر رضا نیز یکی از قدیمی ترین مهمانپذیرهای تهران است. برخی از اتاق های این مهمانپذیر در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده اند. مهمانپذیر رضا در طبقه سوم و چهارم یک ساختمان چهارطبقه قرار گرفته است. این مهمانپذیر دارای ۵۲ واحد اقامتی است. چشم انداز واحدهای اقامتی این مهمانپذیر رو به کوچه، خیابان و راهرو است.

سالن غذاخوری این مهمانپذیر در طبقه سوم قرار دارد و ظرفیت میزبانی از ده نفر را دارد. نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس از دیگر مزایای این مهمانپذیر است. وزارت امورخارجه، سفارت آلمان و کاخ گلستان در فاصله دو کیلومتری این مهمانپذیر قرار دارند.

اما شما در سفر به تهران کدام مسافرخانه را انتخاب می کنید؟ چه گزینه هایی در انتخاب مسافرخانه مد نظر شما مهم خواهد بود؟ آیا خاطره ای از اقامت در مسافرخانه های تهران دارید؟ آیا توانسته اید اطلاعات مورد نیاز خود را از ایران هتل آنلاین به دست بیاورید؟

مهمانپذیر محمدی

آدرس: تهران، میدان قیام، خیابان مولوی، جنب بانک ملت، پلاک 162
مهمانپذیر محمدی با قرارگیری در مرکز تهران (خیابان مولوی و بازار تهران) دسترسی بسیار خوبی را به اماکن مختلف دارا می‌باشد. این مسافرخانه همچنین یکی از باسابقه‌ترین محل‌های اقامتی تهران است که در سال 1396 بازسازی کامل شد. این مهمانپذیر در یک طبقه قرار دارد و شامل 10 اتاق است.
مهمانپذیر محمدی دارای اتاق‌های یک تخت، دو تخته و سه تخت است. برخی از اتاق‌های فاقد پنجره و سرویس هستند؛ اما در هر اتاق یخچال، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد. همچنین این مهمانپذیر از ساعت 23 تا 6 صبح مسافری را پذیرش نمی‌کند.

هتل های ارزان قیمت تهران
ادامه مطلب

مهمانپذیر ایرانفرد

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، کوچه ناظم‌الاطبا جنوبی، کوچه کتانه، کوچه منصور الحکما، پلاک 35
مهمانپذیر ایرانفرد هم یکی از مسافرخانه‌های محبوب در نزدیکی بازار تهران است که بسیار مناسب مسافرانی می‌باشد که قصد رفت‌وآمد به مرکز شهر را دارند. نزدیکی به ایستگاه مترو خط 1 و 2 و همچنین هم‌جواری با ایستگاه بی آر تی برای میهمان این هتل یک مزیت محسوب می‌شود. ایرانفرد در سال 1399 مورد بازسازی کامل قرار گرفت و تمامی اتاق‌های آن نونوار شدند تا میهمانان اقامت مناسبی داشته باشند.
اتاق‌های مهمانپذیر ایرانفرد دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت رایگان، حمام و سرویس بهداشتی هستند. البته اتاق‌هایی که فاقد سرویس بهداشتی می‌باشند قیمت ارزان‌تری دارند. ورود به اتاق از ساعت 12 و تخلیه از ساعت 12 انجام می‌گیرد.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر