لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل های ساحلی کیش
معرفی هتل های کیش نزدیک به ساحل

معرفی هتل های ساحلی کیش

همجواری با آب های نیلگون خلیج فارس و استفاده از تفریحات دریایی و نیز خرید، از جمله مهمترین دلایلی است که هتل های کیش را به پر مسافر ترین هتل های کشور تبدیل نموده است.
هتل های ساحلی کیش به جهت نزدیکی به پیاده رو های ساحلی و نیز بهره مندی از چشم اندازهایی وسیع از دریا و ساحل همواره مورد توجه گردشگران بوده اند. بسیاری از این هتل ها علاوه بر نزدیک بودن با ساحل در فاصله‌ای بسیار کم از مراکز خرید واقع شده‌اند.
تماشای دریای بیکران جنوب از پنجره اتاق ها، دسترسی راحت و سریع به تفریحات دریایی و قدم زدن بر روی ماسه های نرم در حینِ تماشای دریای آرام و نیلی که گاهی نیز با امواج همراه است، از جمله ویژگی های است که هتل های نزدیک به ساحل کیش را به پرمخاطب ترین هتل های منطقه مبدل ساخته است.
هتل دریایی ترنج کیش، هتل داریوش کیش، هتل شایان کیش، هتل مارینا کیش، هتل شایگان کیش، هتل سیمرغ کیش و غیره از جمله مهم ترین هتل های نزدیک به ساحل کیش محسوب می شوند.

• هتل ترنج کیش (بر روی آب و فاصله تا ساحل حدود 1 تا 4 کیلومتر)

 

هتل دریایی ترنج در کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل هایی است که بر روی آب های نیلی جنوب واقع شده و نزدیک ترین هتل کیش به ساحل محسوب می شود. این هتل در شمال غربی جزیره و در منطقه‌ای بکر همراه با اکوسیستم طبیعی قرار دارد. این مجموعه گردشگری دارای دو فاز می باشد. فاز اول هتل ترنج بر روی آب و فاز دوم آن هتلی طبقاتی و ساحلی است. سوئیت های هتل ترنج همگی بر روی دریا قرار گرفته اند و دارای کفی شیشه‌ای می باشند. به طوری که مشاهده ی دریا را از داخل اتاق میسر می کنند. بالکن اختصاصی نیز از دیگر ویژگی های این هتل محسوب می شود. استفاده از ماشین های گلف جهت حمل و نقل، جغرافیای مناسب، ساختار منحصر به فرد هتل، مناظر رویایی غروب خورشید، چشم انداز بی نظیر از دریا و امواج در کنار ساحل و فضاهای سبز از جمله مهمترین ویژگی های این هتل محسوب می شود. قابل ذکر است که اختلاف سطح بسیار شدید بعد از هزار متر منجر به موج شکنی طبیعی در این نقطه شده است. به طوری هرگز با موج شدید و یا طوفان مواجه نمی شود.
آدرس هتل ترنج: کیش- میدان جاسک، ابتدای جاده ی جهان، بین میدان جاسک و کلبه ی هور، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج.

معرفی مجتمع جهانگردی چالوس - هتلی در میان جنگل
ادامه مطلب

• هتل مارینا پارک کیش (با فاصله ی حدود 2 تا 4 کیلومتر از ساحل)

هتل مارینا پارک در کیش

هتل مارینا پارک در کیش

هتل مارینا پارک کیش که در زمینی با مساحت حدود ۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردیده است، دارای ساختاری خاص و منحصر به فرد بوده که در کنار اتاق ها و سوئیت های لوکس آن، جذابیت بی نظیری را برای هتل به دنبال داشته است. گیاهان تزئینی و طبیعی ، همچنین آب نماهای بسیار زیبا در محوطه ی هتل مارینا پارک کیش جلوه بی نظیری را برای آن ایجاد کرده است. این هتل که در هر ضلع خود دارای دو طبقه می باشد، در مجموع ۱۹۰ واحد اقامتی را در بر دارد. از ویژگی‌های مورد توجه این هتل یکی مشرف بودن به ساحل مرجانی دریای خلیج فارس و نیز دارا بودن نمای دریای نیلگون در برخی از اتاق ها، اسکله ی اختصاصی با قایق، نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری دور تا دور در جزیره و …. می باشد. این هتل که یکی از مهمترین هتل های نزدیک به ساحل در کیش محسوب می شود، علاوه بر مجهز بودن به امکانات روز و موقعیت مکانی بسیار خوب، از دسترسی آسان به مناطقی همچون پارک مرجان، باغ پرندگان و آکواریوم کیش، همچنین پارک دلفین ها برخوردار است.
آدرس هتل مارینا پارک: جزیره کیش- نوار سیاحتی شرقی- جنب برج های دوقلو.

• هتل داریوش کیش (با فاصله ی 1 تا 4کیلومتر از ساحل)

هتل داریوش در کیش

هتل داریوش در کیش

هتل داریوش کیش که یکی از بهترین هتل های نزدیک به ساحل در کیش محسوب می شود، دارای ۳ طبقه و حدود ۱۶۸ باب اتاق می باشد. اقتباس از تخت جمشید و پاسارگاد در طراحی این هتل علاوه بر آن که آن را به هتلی بسیار زیبا مبدل ساخته است، این هتل را به عنوان هتلی با نماد ایرانی در جنوب کشور معرفی می کند. بازسازی فضایی لوکس با ساختار دوران هخامنشی، همجواری با ساحل و مشاهده آن که به راحتی از داخل هتل امکان پذیر است، در کنار دسترسی به مجتمع تجاری سارینا ۱ و بازار پردیس ۲ از ویژگی های منحصر به فرد این هتل به شمار می آید.
آدرس هتل داریوش: جزیره کیش- میدان داریوش.

افتتاح اولین بوتیک هتل تهران با نام حنا
ادامه مطلب

• هتل شایان کیش (با فاصله ی بین 800 متر تا 1 کیلومتر از ساحل)

هتل شایان در کیش

هتل شایان در کیش

هتل شایان کیش یکی از مهمترین هتل های نزدیکِ ساحلِ کیش محسوب می شود. این هتل که چشم در چشم ساحلِ نیلگون خلیج فارس می باشد، از هتل های نسبتا قدیمی کیش است که حدود 45 سال قبل بهره برداری گردیده است. این هتل دارای 4 طبقه و جمعا 195 باب اتاق و سوئیت می باشد. واقع شدن در مرکز شهر، فاصله ی بسیار نزدیک آن با ساحل نیلگون خلیج فارس، همجواری با اسکله ی تفریحی جزیره ی زیبای کیش، دسترسی آسان به اسکله ی غواضی و نیز مراکز خرید از جمله ویژگی های این هتل بزرگ می باشد، که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
آدرس هتل شایان: جزیره ی کیش- میدان ساحل- جنب اسکله ی قدیم.

• هتل سیمرغ کیش (با فاصله ی کمتر از 1 کیلومتر از ساحل)

هتل سیمرغ در کیش

هتل سیمرغ در کیش

هتل سیمرغ کیش یکی از هتل های قدیمی و نزدیک به ساحل در جزیره کیش می باشد. این هتل یک هتل ساحلی است که به جهت دسترسی آسان به مراکز تفریحی کیش و همچنین همجواری اش با آب های نیلگون خلیج فارس و نیز دارا بودن ساحل اختصاصی که برای میهمانان در نظر گرفته است، مورد توجه گردشگران بسیاری قرار دارد. هتل سیمرغ دارای ۸۰ واحد ویلایی بوده و فاصله بسیار کوتاهی با پارک ساحلی سیمرغ دارد. فضای زیبا و آرامش بخش در کنار امکانات رفاهی مناسب باعث شده تا این هتل همواره مورد توجه مسافرانِ کیش قرار گیرد.
آدرس هتل سیمرغ: جزیره ی کیش- ابتدای خیابان جهان- بعد از بازار مرجان.

خوابگاه ها در مقابل هتل ها-کدام یک گزینه مناسبی تری است ؟
ادامه مطلب

نحوه رزرو هتل های نزدیک به ساحل

رزرو آنلاین هتل از طریق ایران هتل آنلاین
رزرو آنلاین هتل از طریق ایران هتل آنلاین

رزرو آنلاین یکی از راه های رزرو هتل در کیش می باشد. جهت رزرو هتل های نزدیک به ساحل با ایران هتل انلاین می توانید مناسب ترین گزینه های انتخاب کنید. همچنین می توانید از طریق رزرو آنلاین، از تخفیف های مناسب استفاده بهره مند شوید. با توجه به اینکه ایران هتل ارائه ی کمترین نرخ رزرو هتل را تضمین می کند، می تواند شما را در انتخاب بهترین هتل ها ی ساحلی همراه با امکانات به روز یاری نماید. سایت ایران هتل آنلاین از طریق پشتیبانی ۲۴ ساعته بیشترین رضایت مشتریان را به خود اختصاص داده است. به نوعی این سایت امکان مقایسه ی هتل ها را نیز از نظر امکانات و قیمت های آن برای شما فراهم می سازد، که از طریق بررسی خدمات نظر سنجی ها و میزان رضایت مشتریان امکان پذیر است.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر