لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هتل های فرودگاهی به معنای واقعی كلمه در حال گذر از دوره رنسانس هستند
هتل های فرودگاهی به معنای واقعی كلمه در حال گذر از دوره رنسانس هستند

هتل های فرودگاهی به معنای واقعی كلمه در حال گذر از دوره رنسانس هستند

هتل های فرودگاهی در اکثر کشور های جهان از لحاظ معماری، دکوراسیون و ساختار زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند. در کشور ما نیز دو هتل ایبیس و نووتل از این قاعده مستثنی نیستند، اما در این مقاله درباره برند رنسانس که سهم زیادی از از هتل های زیبای فرودگاهی جهان را از آن خود کرده است صحبت خواهیم کرد.
برند هتل رنسانس، كه بیش از 160 هتل در 35 كشور جهان دارد، به دنبال ایجاد تغییراتی عظیم در تجارب حاصل از مسافرت های تجاری بوده و در حال تجدید نظر در مجموعه های موجود و نیز افتتاح تعداد زیادی هتل جدید می باشد.

حدود نیمی از مجموعه هتل های این برند در امریكای شمالی طی سال آتی به طور كامل بازسازی خواهند شد، با این حال، مجموعه های جدیدی در 16 نقطه مختلف در طول 12 ماه پیش رو، از هارلم و چلسی در شهر نیویورك گرفته تا فیلادلفیا و وارساو، ساخته خواهند شد.
این شركت كه تحت برند ماریوت اینترناسیونال در حال فعالیت است، دو سال گذشته را صرف غنی تر كردن مفاهیم جدید طراحی خود كرده است تا از 30 برندی كه در حال حاضر تحت ادغام جدید دو شركت ماریوت و استاروود فعالیت می نمایند، متمایز گردد.
تمركز جدید این برند بر روی هم تراز كردن طراحی و خدمات هر هتل با محله ای كه در آن قرار گرفته و در عین حال، معرفی تجارب و خدماتی غیرمنتظره به مشتریان است، تجاربی اعم از نمایش های تئاتری و امكانات فوق العاده محلی.
به عنوان مثال، رِنِسانس نیویورک چلسیا ساوث هتل كه سال آینده در محل بازار سابق آنتیك گاراژ واقع خواهد شد، از بازار لوازم دست دوم و فضای سبز و گلكاری شده پیرامون آن الهام گرفته شده است.

هتل فضایی لوکس در سال 2021 راه اندازی می شود
ادامه مطلب

این هتل 300 اتاق خوابه، شامل یك باغ مخفی، درب های شیشه ای روكش دار شفاف كه چشم اندازهای بیرونی از داخل آنها معلوم است، و قفسه پرندگان سر و ته كه صدای جالب پرندگان از داخل آنها به گوش می رسد، می باشد. كمربند درختان انگور كه از كنار بازار لوازم دست دوم اصلی روییده شده اند، دیواره های محفظه آسانسور را می پوشاند و در محوطه آن صندلی هایی چرمی ساخته خواهند شد.
هتل های رنسانسی
هتل رِنِسانس هارلِم، كه در سال 2020 بازگشایی خواهد گردید، در مكان قبلی تئاتر ویكتوریا لوس احداث شده و طراحی آن از هارلِم رِنِسانس الهام گرفته خواهد شد. میهمانان در این مجموعه 200 اتاقه، با نصبیات گرافیكی مختلف روبه رو شده و در آسانسورها از شنیدن موسیقی شخصیت های برجسته ای مانند جوزفین بِیكر، ایستر جونز كه بیشتر به بتی بوپ معروف است، لذت می برند.
شیرینی های مخصوص تئاتر در قسمت بوفه در دسترس خواهند بود، و میهمانان برای عكس انداختن به غرفه عكاسی با پشت زمینه خیابان های هارلِم دعوت خواهند گردید. مصنوعات تاریخی از تئاتر نیز به نمایش گذارده می شوند.
هتل های رنسانسی
برای اینكه به كفش های خود واكس بزنید، به طبقه پایین بروید، آنجا می توانید بر روی یكی از صندلی های اصلی سالن تئاتر بنشینید.
به طور مشابه، هتل رِنِسانس فیلادلفیا داون تاون كه در ماه ژوئن افتتاح خواهد گردید، دارای یك لابی است كه به كوچه الفرِث در دهكده قدیمی شباهت دارد. میهمانان می توانند نمونه ای از شكلات های محلی لُور را میل كرده و از نوشیدنی مخصوص بنجامین فرانكلین كه در گذشته به هنگام خواندن سرود اعلام استقلال مورد استفاده قرار می گرفت، بنوشند.
هتل های رنسانسی
این برند همچنین در حال بازسازی بسیاری از مجموعه های خود مانند هتل فرودگاهی رِنِسانس لس آنجلس است كه برای داشتن اتاق های بایگانی و همچنین مكان هایی مانند سالن های موسیقی شهر، از نو طراحی گردیده است.
هتل های رنسانسی
هتل های رنسانسی
در ضمن،‌ بازسازی ها در هتل رِنِسانس پاریس وِندام به تبعیت از زرق و برق و مد موجود در منطقه انجام گرفته و همچنین ویترینی از كارهای هنری با مقیاس بزرگ در اتاق میهمانان ساخته شده است، در حالیكه اتاق جلسات آن، الهام گرفته از كتابخانه های عمومی قدیمی محله بوده و با تصاویری تاریخی از كسانی كه مشغول مطالعه هستند، پر شده است.
هتل های رنسانسی
همزمان، این برند در حال انتقال تجارب هتل فرودگاهی برای مسافران می باشد، بطوریكه طراحی المان ها و امكانات موجود در هر دو مورد، در هتل های بوتیك یافت می شود و آنها را تبدیل به مكانی بیش از یك جای ساده برای حضور قبل از پرواز كرده اند.
هتل فرودگاهی رِنِسانس وارساو اولین مجموعه احداث شده توسط این برند در لهستان است كه مدرنسیم آوانگارد كه از دهه 1930 تا كنون در شهر ثابت بوده را وارد طراحی آن نموده است.
میهمانان در داخل كُریدورها، یك سری از پوسترهای هوانوردی و تبلیغاتی را مشاهده خواهند كرد كه مدها و رسوم آن زمان را نشان می دهند، در حالیكه دكوراسیون به رنگ نئون روشن، سراسر فضای آنجا را روشن می كند. این هتل، یك اتاق رقص باله، باشگاه، استخر آب گرم و سرد، رستوران ها، اتاق های كنفرانس، و یك سالن كتابخانه را در بر می گیرد.
هتل های رنسانسی

هتل های رنسانسی

در هتل فرودگاهی رِنِسانس آمستردام شیفول میهمانان احساس غوطه وری در طبیعت خواهند داشت: این هتل الهام گرفته از یكی از بزرگترین پارك های اروپا به نام آمستردام باس است. این هتل، تعدادی پنجره شیشه ای كف تا سقف، تصاویر ویدئو پروژكتوری از طرح برگ درختان بر روی دیوار و اتاق های بزرگی كه احساس قدم زدن در میان درختان را القاء می كنند، را داراست.
برنامه مسیریابی رنسانس، مردم محلی را به منظور راهنمایی میهمانان جهت یافتن بهترین الماس های مخفی اطراف هر هتل،‌ استخدام می نماید. این افراد، به مسافران برخی از نكات و فوت و فن های مورد نیاز در فرودگاه را آموزش می دهند، مانند چگونگی پیدا كردن كوتاه ترین مسیرها یا گرفتن قهوه از كافی شاپ های محلی.
قائم مقام بخش استراتژی های طراحی برند جهانی شركت ماریوت اینترناسیونال،‌ دیوید كِپرون در یك اظهار نظر بیان می كند كه: “چه یك مكان جدید احداث گردد،‌ چه مكانی تغییر كاربری دهد و یا یك بازسازی جدید انجام شود، طراحی هر كدام از هتل های برند رنسانس از اصول و قواعدی متفاوتی برای خلق یك كشش و جاذبه پویا و روح درخور تماشا پیروی می كند، بطوریكه به میهمانان ما، احساسی غیرمنتظره از محله را القاء می نماید. یك ساختار دی.اِن.اِی برجسته و قابل شناسایی در طراحی وجود دارد كه صحنه را آماده تعریف كردن داستان هایی می نماید كه ارزش تعریف كردن مجددشان وجود دارد، اما چلسی نسبت به چارلستون متفاوت است و پاریس و فیلادلفیا هم به همین صورت هستند.”

معرفی بهترین هتل همدان به همراه عکس و آدرس
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر