لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی انواع تفریحات کیش
معرفی انواع تفریحات کیش

معرفی انواع تفریحات کیش

امروزه همه افراد از جزیره کیش به عنوان مروارید خلیج فارس یاد می‌کنند. جزیره کیش در جنوب ایران واقع شده است و یکی از زیباترین جزایر مرجانی خلیج فارس محسوب می‌شود. این جزیره زیبا، دیدنی و همچنین خارق‌العاده که در استان هرمزگان قرار گرفته امروزه به دلیل وجود امکانات رفاهی مناسب و تفریحات متنوع به یکی از قطب‌های گردشگری و توریستی ایران تبدیل شده است؛ لازم به ذکر است که سالانه گردشگران زیادی از داخل و خارج ایران با رزرو هتل های کیش به آن سفر می‌کنند از این رو جزیه یاد شده را می‌توان یکی از مهم‌ترین مقاصد توریستی مهم ایران دانست. انواع تفریحات کیش به چندین دسته تقسیم می‌شوند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.
تفریحات دریایی، تفریحات ساحلی، جنگ و کنسرت های مختلف، جاهای باستانی و قدیمی در کیش و غیره تنها بخشی از تفریحات موجود در این جزیره محسوب می‌شوند. همانطور که می‌دانید برای آنکه بتوان سفر خوش همراه با خاطراتی هیجان انگیز را تجربه نمود باید پیش از سفر درباره مقصد مورد نظر خود اطلاعات لازم و کاربردی را کسب کرد. پس اگر شما نیز در آینده‌ای نزدیک، قصد سفر به این جزیره بی‌نظیر را دارید، تا پایان این مطلب با ما همراه شوید.

تفریحات آبی جزیره کیش

جزیره کیش به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب و شرایط بسیار مطلوب آب‌وهوایی، تفریحات گوناگونی را در خود جای دهد. در این جزیره بهترین و بروزترین تفریحات آبی یا دریایی قرار گرفته‌اند. بیشتر افرادی که به سفر کیش می‌روند، به خصوص کسانی که عاشق بازی و تفریح‌اند، خودشان را خیلی سریع به سواحل و مکان‌های هیجانی کیش می‌رسانند زیرا در آنجا می‌توان کلی تفریحات هیجان‌انگیز را تجربه کرد.

کیش سرزمین تفریحات هوایی و آبی است بنابراین تفریحات آبی با وجود هوای تمیز، دریای مرجانی و منظره‌های زیبا یکی از پرطرفدارترین نوع تفریحات در جزیره کیش است. هدف اصلی اغلب مردم برای سفر به جزیره کیش، تماشای آب‌های نیلگون و چشم‌نواز خلیج فارس همراه با انجام تفریحات متنوع است. قایق سواری، آرام‌ترین نوع تفریح دریایی جزیره کیش محسوب می‌شود. علاوه بر قایق سواری، کشتی‌هایی نیز وجود دارند که با داشتن برنامه‌هایی همچون موسیقی زنده، ناهار یا شام رایگان و… لحظات نابی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

پاراسل سواری در کیش

پاراسل سواری در کیش
بعضی از تفریحات کیش بسیار هیجان‌انگیز هستند؛ یکی از این تفریحات که طرفدارهای زیادی هم دارد، پاراسل سواری است. پاراسل جزء چندین تفریحات مهیجی ا‌ست که به صورت حرفه‌ای فقط در جزیره کیش انجام می‌شود. یک نوع چتر بادی که به وسیله یک طناب محکم و بسیار بلند به یک قایق تندرو و هوشمند وصل شده است و همزمان با حرکت سریع قایق، چتر بادی نیز در هوا به پرواز در می‌آید که تجربه‌ای از ترس و معلق بودن در هوا را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید آن ‌را چند نفره انجام دهید. هنگام انتخاب این تفریح، سه نوع بلیط را برای انتخاب در اختیار دارید که ارزان‌ترین بلیط مربوط به فاصله 200 متر از دریا و گران‌ترین آن مربوط به فاصله500 متری از سطح دریا می‌باشد.

بنانا کیش (موز بادی)

بنانا کیش (موز بادی)
برای انجام این تفریح دریایی لازم است که شما بیش از سه نفر باشید. اگر در بنانا بر یک تیوب تندرو زرد رنگ موزی شکل که فوق‌العاده با نمک است سوار شوید، بر روی آب دریا با سرعت بسیار بالایی کشیده می‌شوید و هیجان وصف ناپذیری را تجربه می‌کنید. بنانا در کیش از چهار ساحل مختلف انجام می‌شود که در آن‌ها امکانات متفاوتی را تحت اختیار شما می‌گذارند. این تفریح هیجان‌انگیز را می‌توان در سواحل اسکله تفریحی، ساحل مرجانی، ساحل سیمرغ و ساحل دامون کیش انجام داد. لازم است در این میان از جلیقه نجات و کلاه ایمنی استفاده کنید. بنانا یکی از تفریحات کیش با قیمت ارزان به شمار می‌آید و همین موضوع سبب شده تا به یکی از پرطرفدارترین تفریحات آبی در این جزیره بکر تبدیل شود.

شاتل سواری در کیش

شاتل سواری در کیششاتل سواری به بنانا شباهت دارد که علاوه بر جزیره کیش در تمامی کشورهای جهان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. شاتل یک نوع تیوپ بادی بزرگ است که افراد به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند بر روی آن سوار شوند و به کمک آن در پهنه آب کشیده شوند. در این میان به دلیل تکان‌های بسیار زیاد، سطح آدرنالین خون افزایش یافته و دچار هیجان‌ می‌شوید زیرا حتی ممکن است هنگام دور زدنِ قایق وقتی بر روی تیوپ هستید در آب سقوط کنید. برای انجام این نوع تفریحات حتما جلیقه نجات، کلاه ایمنی و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهند و حتی در ساحلی که این تفریح را انتخاب می‌کنید غریق نجات‌هایی نیز وجود دارند. شاتل سواری در کیش اصلا خطرناک نیست و به شدت مورد علاقه همه مهمانان جزیره کیش است.

غواصی در کیش

غواصی در کیش

در کیش بهترین امکانات و شرایط غواصی مهیا شده‌ است که با انتخاب آن یکی از عالی‌ترین تجربه‌های خود را به ارمغان می‌آورید. در وهله اول نیاز است که شما حتی به صورت ابتدایی، شنا کردن را بلد باشید. اگر غیر این باشد، تمامی وسایل لازم و ضروری جهت آموزش غواصی برای شما و مربی مورد نظر فراهم خواهد شد. از این رو برای شما مراکزی جهت غواصی در نظر گرفته‌اند که مهم‌ترین آنان در مرجان کیش، سواحل اسکله تفریحی کیش واقع در شمال شرق جزیره، سیمرغ کیش در شرق جزیره و دامون کیش در شمال جزیره هستند. برای غواصی در جزیره کیش لباس‌های غواصی، تجهیزات کامل تنفسی و کلاس آموزشی 20 دقیقه ای با مربی جهت اعلام وضعیت در آب و … فراهم می‌شود. هنگام غواصی صحنه های بسیار زیبایی در اعماق آب مشاهده می‌کنید.

فلای بورد کیش

یکی دیگر از تفریحات آبی جزیره زیبای کیش، فلای بورد است. فلای برد به ورزشی مهیج و جدید با پرواز بر سطح آب همراه با حس قدرت شناخته می‌شود. فلای بورد نوعی وسیله ورزشی و تفریحی آبی است که با اتصال به یک قایق مجهز و جک اسکی از طریق پمپاژ و فشار آب شما را شناور یا معلق در هوا نگه می‌دارد و باعث خلق حرکات نمایشی بسیار مهیجی می‌شود. استفاده از این وسیله نیازمند سرعت عمل بالایی می‌باشد زیرا باید تعادل خود را بر روی آب‌های خلیج فارس و همچنین بر روی فلای بورد حفظ کنید. تمامی کسانی که از شرایط روحی و هیجانی مناسب برخوردار هستند می‌‌توانند از فلای بورد استفاده کنند. در این صورت شما می‌توانید لذت و هیجان معلق ماندن بین آسمان و آب‌های جزیره زیبای کیش را تجربه کنید.

جت اسکی کیش

جت اسکی یکی از تفریحات دریایی این جزیره است. در این تفریح هیجان‌انگیز از گشت دریایی و با سرعت لذت می‌برید. تمام مراحل استفاده از جت اسکی فوق‌العاده با سرعت در کیش زیر نظر مربیان حرفه‌ای همراه با لوازم کامل ایمنی انجام می‌شود. برای انجام این تفریح دریایی لازم است که انجام‌دهنده دارای یک دست لباس اضافه باشد. برای انجام این تفریح، چه خانم‌ها و چه آقایان ملزم به رعایت کردن برخی محدودیت‌ها می‌باشند. خانم‌ها باید حجاب را رعایت کنند و آقایان نیز باید شلوارهایی با پاچه‌های بلند بپوشند.

تفریحات هوایی جزیره کیش

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش، یکی از بهترین بانجی جامپینگ‌هایی است که هر فردی می‌تواند آن را تجربه کند. آن به عنوان اولین بانجی جامپینگ خاورمیانه در تاریخ 28 تیر ماه سال 1395 افتتاح شد. زمینی که بانجی جامپینگ کیش در آن احداث شده است، نزدیک به شهر کاریز می‌باشد. بانجی جامپینگ کیش در مرکز این جزیره واقع شده و به همین دلیل دسترسی به آن خیلی آسان است و گردشگران می‌توانند به راحتی خود را به آنجا رسانده و هیجان را تجربه کنند.
شما قبل از گرفتن بلیط باید از خود مطمئن باشید و آمادگی پرش از ارتفاع را داشته باشید چون به وسیله یک طناب فنردار از روی سکوها به سمت زمین سقوط آزاد می‌کنید. به هیچ وجه نباید نگران جدا شدن طناب باشید چون تمام نکات ایمنی رعایت شده است و هیچ فشار ضربه یا نیرویی به شما وارد نمی‌شود. بلندترین بانجی جامپینگ کیش ۶۰ متر و کوتاه‌ترین آن 40 متر است. برای انجام بانجی جامپینگ محدودیت‌های تدارک دیده شده است که باید به آن توجه کنید:
-داشتن سلامت کامل روحی و جسمی
-استفاده از کفش ورزشی مناسب و جوراب
-نداشتن مشکل قلبی، دیسک، آرتروز، تشنج یا غش، ام اس، صرع، لختگی خون در سر، مشکلات مغزی و نخاعی
-مصرف نکردن مواد مخدر، محرک و قرص‌های مسکن قوی و اعصاب و مشروبات الکلی طی 24 ساعت گذشته.
وزن بین 35 تا 90 کیلوگرم
-عدم مصرف داروی خاص یا داروهای اعصاب
بانجی جامپینگ کیش با داشتن بهترین رستوران‌ها و غرفه‌های عکاسی لحظات خوبی را برای شما رقم می‌زند.

پاراگلایدر

پاراگلایدر کیش
این جزیره در کنار تفریحات و دیدنی‌های زیاد خود، بازی پاراگلایدر هم دارد و یکی از تفریحات هوایی کیش محسوب می‌شود. پاراگلایدر در کیش می‌تواند یکی از تجربه‌های به یاد ماندنی از لذت پرواز در آسمان آبی جزیره کیش باشد. این ورزش مانند دیگر رشته‌ها، سرشار از هیجان و نشاط می‌باشد. یک رشته ورزشی پرطرفدار است و در بیشتر جاها به عنوان یک تفریح توریستی یا گردشگری شناخته می‌‌شود. در بعضی شهرهای کشورمان، تفریح پاراگلایدر وجود دارد و افرادی که واجد شرایط هستند می‌توانند آن را تجربه کنند. با انتخاب پاراگلایدر در کیش، شما می‌توانید به نزدیکی ابرها بروید و در آسمان جزیره کیش، تجربه هیجان‌انگیز و بیادماندنی داشته باشید. پاراگلایدر، یکی از ساده‌ترین نوع پروازها است.
در این نوع پرواز هیچ موتوری وجود ندارد و از هیچ نیروی سوختنی و مکانیکی استفاده نمی‌شود و شما تنها با نیروی جنبشی در آسمان‌ها به پرواز در می‌آیید. با قرار گرفتن در آسمان شما به راحتی و آسانی می‌توانید آن را هدایت کنید. شما با نیرو و توان خود اول بر سطح زمین می‌دوید و در آخر به اندازه همان نیرو، چتر پالاگرایدر باز و به پرواز در می‌آید و جالب این است که اصلا نیازی نیست خود را از صخره یا بلندی به پایین پرتاب کنید. به دلیل اینکه در پاراگلایدر لازم نیست از ارتفاع پرید، کسانی که از ارتفاع می‌ترسند می‌توانند بدون ترس از ارتفاع و بلندی، آنرا امتحان کنند. حتی این امکان وجود دارد که شما همراه با مربی مربوطه پرواز کنید. باید هنگام پرواز یا پاراگلایدر نکاتی را رعایت کنید:
-جهت استفاده از وسیله پروازی پاراترایک شما باید کاملا تحت پوشش بیمه باشید .
-رنج وزنی مجاز ۳۲ تا ۱۰۰ کیلوگرم می باشد و محدودیت سنی وجود ندارد.
-شخص باید تعهد بدهد که هیچگونه بیماری قلبی، تنفسی و ممنوعیت پروازی ندارد و در صورت بروز هرگونه مشکلی عواقب بر عهده مسافر می‌باشد.
-بلیط شما فقط در تاریخ و ساعت مقرر قابل استفاده می‌باشد و در صورت عدم استفاده امکان جابجایی و کنسلی وجود ندارد.
-همراه داشتن گوشی موبایل توصیه نمی‌شود و در صورت بروز هرگونه اتفاقی و افتادن گوشی مسئولیت کاملا به عهده مسافر می‌باشد.
-در شرایط بد آب و هوا و طوفان پرواز انجام نمی‌شود. در این صورت سایت مورد نظر، مبلغ دریافتی را عینا عودت خواهد داد.
گفتنی است که افرادی که به کیش می‌روند می‌توانند در آموزشگاه‌های پاراگلایدر ثبت ‌نام کنند و بعد از گذراندن تمرینات و دوره‌های آموزشی گواهی‌نامه پرواز با گلایدر را دریافت کنند.

کایت

در سال‌های گذشته چند نفر از علاقه‌مندان برای یادگیری کایت برندینگ به کشورهای خارجی رفتند و در ادامه آن را به ایران و ابتدا به جزیره کیش وارد کردند. کایت بردینگ کیش یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی این جزیره زیبا می‌باشد که ترکیبی از اسکی روی آب و پاراگلایدر است. پس کسانی که به آن علاقه دارند می‌توانند سوار بر برد اسکی در حالی که به کایت وصل هستند، به تفریح و خلق تجربه بپردازند. از این رو کایت، امکان انجام اسکی و پاراگلایدر را به طور همزمان برای شما فراهم می‌کند. افرادی که قصد دارند از این ورزش استفاده کنند باید شرایط جسمانی و فیزیکی مساعدی داشته باشند و هیچ گونه سابقه بیماری خاص یا حتی عمل جراحی در سه ماه اخیر نداشته باشند.

با توجه به شرایط جوی، ورزشکاران به وسیله نیروی کششی کایت بر روی آب اسکی می‌کنند و کشیده می‌شوند. برای انجام این ورزش به مهارت نیاز دارید ولی امتحان کردن آن خطر آنچنان زیادی ندارد. شما می‌توانید با سفر کردن به جزیره زیبای کیش، آن را تجربه کنید. لازم به ذکر است که ابتدا انجام این ورزش به مهارت خاصی نیاز دارد. در صورتی که مهارت لازم را ندارید یا نمی‌توانید ورزش‌های مشابه آن را انجام بدهید، باید از امتحان کردن آن پرهیز کنید. ولی علاوه بر این، کایت بردینگ هیچ خطری ندارد و خیلی امن است و شما با توجه به یادگرفتن مهارت‌های خاص می‌توانید با خیال راحت آن را امتحان کنید.

بالن

بالن سواری یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین تفریح، در جزیره کیش است. شما می‌توانید با استفاده از بالن بهترین لحظات را برای خود رقم بزنید. اگر بخواهید در کیش، از دریای خلیج فارس عبور کنید و این جزیره زیبا و دریای نیلگون خلیج فارس را تماشا کرده و بالن‌سواری کنید، ابتدا می‌توانید آموزش کامل ببینید و خود را بیمه کنید. علاوه بر آن می‌توانید از غرفه عکس و فیلم استفاده کنید و هنگام بالن سواری، بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را از خود ثبت کنید. بالن سواری ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. از آنجایی که بالن کیش کاملا استاندارد و قابل اطمینان می‌باشد، شما می‌توانید به راحتی و با خیال راحت لحظات خوبی را به ارمغان آورید. همچنین می‌توان با استفاده از بالن، علاوه بر تجربه کردن تفریحی مهیج، زیبایی‌های جزیره کیش و آب‌های نیلگون خلیج فارس را بیشتر درک نمود.

کشتی سواری در کیش

کشتی سواری در کیش

کشتی سواری در کیش، یکی از شادترین تفریحات موجود در این جزیره زیباست. شما در کشتی تفریحی کیش، با شام یا ناهار رایگان، پذیرائی می‌شوید و می‌توانید موسیقی زنده گوش دهید. این نوع کشتی‌ها دارای سالن مسافری و عرشه هستند. علاوه بر این‌ها، می‌توانید دو ساعت در این کشتی به تفریح بپردازید.

معرفی کشتی آرتمیس

کشتی آرتمیس با داشتن موزیک زنده و به همراه پذیرایی شام، یکی از پر طرفدارترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش است. طول کشتی30 متر و عرض آن ۱۰ متر است. کشتی همه روزه گشت دریایی دارد و با ارائه دادن غذاهای متنوع به همراه با موسیقی زنده و داشتن برنامه‌های شاد و مفرح، لحظات بسیار ناب و فراموش شدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با گشت ۲ ساعت می‌توانید در تمام سانس‌ها پذیرایی شوید و اجرای هنرمندان مطرح را ببینید.

کشتی نوید

کشتی نوید در جزیره کیش، یکی از معروف‌ترین کشتی‌های تفریحی می‌باشد. سالن‌های بسیار زیبا و متنوعی مانند سالن VIP و سالن کافی شاپ دارد. همچنین در کشتی موزیک زنده اجرا می‌شود و شما می‌توانید اجراهای شاد و مفرحی که توسط هنرمند‌های محبوب کشور در این کشتی بر روی آب‌های خلیج فارس برگزار می‌شود را ببینید و لذت ببرید. کشتی نوید، به دلیل داشتن نورافکن‌های بزرگ به شما اجازه می‌دهد منظره‌های بسیار زیبای دریا را در هنگام شب ببینید. در طی روز، کشتی از بندرگاه جزیره کیش به مقصد بندر چارک مسافران را جابه‌جا می‌کند.

کشتی دنا

کشتی تفریحی دنا کیش، مانند دیگر کشتی‌های تفریحی معروف در جزیره زیبای کیش است که محصول کشور استرالیا می‌باشد و دارای ۳ طبقه با ظرفیت ۲۵۰ نفر است. یکی از ویژگی‌های بارز این کشتی، داشتن موزیک‌ زنده است. شما می‌توانید هنگام کشتی سواری با نواخته شدن آرامش‌بخش پیانو، زمان را با لذت بگذرانید. این کشتی امکانات فوق‌العاده‌ای را برای شما تدارک دیده است که شما می‌توانید با آن، جزیره زیبای کیش را بر روی دریای خلیج فارس با کشتی تفریحی دنا ببینید و با استفاده از غرفه‌های عکاسی، قشنگ‌ترین عکس‌های زندگی‌تان را ثبت کنید. علاوه بر موزیک‌ زنده می‌توانید ۲ ساعت برنامه شاد و مهیج راه با سرو شام و ناهار داشته باشید.

تفریحات غیرآبی کیش

سافاری

سافاری در کیش

سافاری در ایران طرفداران زیادی دارد. این تفریح که یکی از تفریحات غیرآبی کیش محسوب می‌شود معمولاً به صورت دسته ‌جمعی نیز امکان‌پذیر است. مثلا در هر ماشین راننده به همراه چند سر نشین قرار دارد. در ایران، لندرور مناسب‌ترین انتخاب برای انجام سافاری است. در کیش، سافاری با استفاده از ماشین‌هایی مانند لندکروز، لندرور و پاترول نیز انجام می‌شود. شما به وسیله این ماشین‌ها می‌توانید به کویرگردی و بیابانگردی بپردازید. همچنین می‌توانید در مجموعه پارس سافاری، بهترین تفریح را داشته باشید چون در آن شما می‌توانید با سوار شدن بر شتر یا خودروهای شاسی بلند آفرود، در بیابان‌های شنی به گشت وگذار بپردازید و لحظات خوبی را رقم بزنید. با توجه به خدمات و امکاناتی که در اختیار می‌گیرید، قیمت بلیط سافاری در کیش متفاوت است.

رنت ماشین در کیش

شما می‌توانید با رنت و اجاره انواع ماشین‌های لوکس و معمولی در کیش، یکی از بهترین تفریحات را داشته باشید. کرایه ماشین در جزیره کیش اصلاً کار سختی نیست و شما می‌توانید با پرداخت هزینه، آن را اجاره کنید و از جاهای دیدنی کیش به راحتی دیدن نمایید. شما با استفاده از ماشین‌های اجاره‌ای، لذت سفرتان را چندین برابر می‌کنید و در هزینه‌های بنزین و نگهداری خودروی خود صرفه جویی می‌کنید. مهم‌تر از همه، رانندگی مطمئن و متفاوت را در مکان‌های زیبا و خاص جزیره تجربه می‌کنید. بیشتر مسافران برای اینکه زمان خود را در صف گرفتن چمدان، جابجایی و غیره هدر دهند از ماشین‌های اجاره‌ای استفاده می‌کنند.

دوچرخه سواری

علاوه بر تفریح‌های ذکر شده در جزیره کیش، تفریحات خاص و هیجان‌انگیز دیگری مانند دوچرخه‌ سواری وجود دارد. دوچرخه سواری یکی از تفریحات پرطرفدار در جزیره کیش است که برای گردشگران جذابیت خاصی دارد. چون با استفاده از دوچرخه می‌توانید با قیمتی مناسب و ارزان، کل جزیره را با منظره‌های جذاب و دیدنی گشت بزنید. شما در هر زمان از شبانه روز که بخواهید می‌توانید در محیط امن جزیره با اجاره دوچرخه دلخواه، دوچرخه سواری کنید. این ورزش علاوه بر سلامتی، تجربه بسیار زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای دوچرخه سواری، شما به ازای دریافت دوچرخه، باید کارت شناسایی خود را تحویل دهید و مبلغ آن را پرداخت کنید که این مبلغ به نوع دوچرخه و میزان مدرن بودن آن بستگی دارد.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی از معروف‌ترین پارک‌ها در جزیره زیبای کیش است. این پارک به عنوان یکی از مکان‌های تفریحی آرام شناخته می‌شود که پاتوق بیشتر خانواده‌های ساکن در این جزیره و مسافرانی است که دوست دارند در یک مکان آرام و خلوت، تفریح کنند و لحظات زیبایی داشته باشند. بستر پارک سیمرغ کیش با ماسه‌های مرجانی پوشیده شده است. این ماسه‌ها بر اثر تابش نور خورشید رنگ‌های مختلفی دارند و منظره فوق‌العاده‌ای را به خود گرفته‌اند. این ساحل دارای انواع صدف‌ها، گوش ماهی‌های زیبا و ستاره‌های دریایی می‌باشد که مردم از آن برای تهیه لوازم تزیینی استفاده می‌کنند یا حتی به عنوان سوغات با خود می‌برند. شما در این پارک می‌توانید ورزش‌هایی مانند بدمینتون، پینگ‌پنگ، دوچرخه‌ سواری و غیره داشته باشید.

تفریحات در هتل های کیش

مجموعه آبی

پارک آبی یکی از فوق‌العاده‌ترین پارک‌های رو باز ایران است که در جزیره زیبای کیش قرار دارد. این پارک آبی طرفداران زیادی دارد که طرح آن برگرفته از داستان راز قلعه خورشید است. پارک آبی کیش به دلیل داشتن وسایل تفریحی مختلف، گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است زیرا در این پارک تمام وسایل از مجهزترین و مدرن‌ترین تجهیزات تفریحی می‌باشند که از کشور بلژیک سفارش داده شده‌اند. علاوه بر امکانات بازی فوق‌العاده در پارک آبی، شما می‌توانید از دیگر امکانات هم لذت ببرید.

پارک بازی کودکان

کودکان مانند دیگر افراد می‌توانند لحظات بسیار جذاب و مهیجی در پارک‌های جذاب کیش داشته باشند. برای مثال شهر بازی هایلند کیش که یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های خاورمیانه است و یک مکان تفریحی مناسب نیز برای کودکان محسوب می‌شود. علاوه بر شهر بازی، پارک آبی دارای یک تم مناسب کودکان می‌باشد که علاوه بر وسایل بازی دارای دو رستوران است. یکی از تفریحات آبی مناسب کودکان، پدل بورد است که شما می‌توانید به صورت دو نفره همراه کودکتان روی پدل بورد بنشینید و با پارو زدن، روی آب حرکت کنید و لحظات خوبی را برای کودکان رقم بزنید. کودکان می‌توانند در پارک دلفین و پرندگان کیش هم لذت‌بخش‌ترین سفر را تجربه کنند.

گلف

گلف در کیش
علاوه بر امکانات تفریحی در جزیره کیش، برای انجام تمرین بازی گلف یک زمین بزرگ گلف احداث کرده‌اند که در این زمین، تمام دوستداران بازی گلف می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند. همینطور از این منطقه برای بازی‌های گلف در سطح کشور و بین المللی استفاده می‌کنند.

تنیس

قطعا بیشتر افرادی که به جزیره کیش سفر می‌کنند با بازی تنیس آشنایی دارند. آن‌ها می‌توانند در حدود ۱۴ زمین تنیس که با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است بازی کنند. زمین‌های تنیس بیشتر در هتل داریوش، مجموعه ورزشی المپیک و… واقع شده است. تنیس یک ورزش هوازی و پر هیجان است که شما می‌توانید در سفرتان به کیش در یک زمین خوب تجربه کنید. در جزیره کیش، بازی تنیس برای شما به عنوان یک ورزش ارزان تلقی می‌شود و زمین‌های بازی کیش از بهترین زمین‌ها برای تنیس هستند.

والیبال

جزیره زیبای کیش دارای سه مجموعه ورزشی والیبال ساحلی است که از زیباترین و بهترین زمین‌های والیبال ساحلی در آسیا محسوب می‌شوند. در این زمین‌های والیبال نورپردازی‌های خاصی تعبیه شده است و علاقمندان می‌توانند در سه شیفت همراه با امکانات از آن زمین استفاده کنند. زمین‌های والیبال چون به دریا مشرف هستند، لذت این ورزش مهیج را مضاعف می‌کنند. شما می‌توانید برای استفاده از زمین والیبال، بخشی از روز را تا حدی به تمرین اختصاص داده و بخشی دیگر را به دویدن در کنار ساحل ترجیح دهید.

کلام آخر

با تشریح کامل انواع تفریحات کیش، شما را با آنچه که در این جزیره وجود دارد و می‌گذرد آشنا کردیم. جزیره یاد شده سرشار از امکانات و تفریحات آبی، هتلی، ساحلی و غیره فوق‌العاده مهیج و جذاب است که با سفر و بازدید از آن‌ها، سفری بسیار خاطره‌انگیز را برای خود به ارمغان خواهید آورد. اگر توان مالی کافی برای مسافرت خارجی ندارید، کیش بهترین گزینه برای انتخاب است چون شبیه به دیگر کشورهای خارجی است. مطالب بالا شما را در انتخاب کیش به عنوان مقصد بعدی سفرتان راهنمایی و کمک می‌کند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
انتخاب بهینه هتل در مروارید زیبای خلیج فارس، جزیره کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر