لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل های لوکس تبریز
معرفی هتل های لوکس تبریز

معرفی هتل های لوکس تبریز

ایران مهد تاریخ و شگفتی‌های بی‌حدوحصر است. هر گوشه و کنار این مرزوبوم یادگاری از تاریخ پر فراز و نشیب پشت سر نهاده مردمان این دیار را به همراه دارد. شهر تبریز با قدمت 4500 ساله نیز دنیایی بی‌نظیر از شگفتی‌ها را در دل خود جای داده است. تبریز از شهرهای جذاب و دوست‌داشتنی ایران است که سالانه گردشگران بسیاری برای یک خلق یک خاطره خاص و به‌یادماندنی به آن سفر کرده و در هتل های تبریز اقامت می‌نمایند. قیمت هتل های تبریز بسته به امکانات و خدمات ارائه شده به مسافران متفاوت است و گردشگران می‌توانند برحسب بودجه و سلیقه خود اقدام به رزرو هتل در تبریز نمایند. انواع هتل ها از هتل های سه ستاره گرفته تا هتل های لوکس تبریز در سراسر این کلان‌شهر پراکنده شده‌اند و میزبان مسافران سفر کرده به تبریز هستند.

سفر به شهر تبریز همچون سفر به منطقه آزاد کیش تجربه‌ای خارق‌العاده است. گردشگران می‌توانند سوار ماشین‌های لوکس خارجی شوند و یا از فروشگاه‌های مرزی جلفا خرید کنند. در کنار جاذبه‌های گردشگری دیدنی شهر تبریز، این شهر به دلیل نزدیکی به مرز مشترک با ترکیه (مرز بازرگان)، مرز مشترک با آذربایجان (شهر جلفا) و نیز امکان سفر به کشورهای اروپایی و روسیه، بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارد. مسافران بسیاری از اقصی نقاط ایران به این شهر سفر می‌کنند تا علاوه بر بازدید از اماکن دیدنی تبریز، سفری ارزان و راحت به کشورهای همسایه داشته باشند. در ادامه این مطلب فهرستی از هتل های لوکس تبریز را که شامل هتل های چهار ستاره و پنج ستاره این شهر است به شما معرفی می‌کنیم.

هتل لاله پارک

هتل لاله پارک از بهترین و مدرن‌ترین هتل های تبریز است که در سال 1395 تأسیس شده است. ساختمان 14 طبقه این هتل نوساز با 220 واحد اقامتی در موقعیت مکانی بسیار خوب و در نزدیکی گردشگاه ائل گلی و فرودگاه تبریز واقع شده است. هتل لاله پارک تبریز، لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل شمال غرب کشور است که در منطقه بسیار خوش آب‌وهوای رشدیه تبریز و در جوار کوه عینالی قرار دارد. همین موضوع باعث شده تا چشم‌اندازی فریبنده و زیبا در برابر دیدگان میهمانان هتل قرار گیرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های شیک و مجلل این هتل، آن را در زمره مناسب‌ترین هتل های تبریز قرار می‌دهد. واحدهای اقامتی هتل لاله پارک به صورت 153 واحد دلوکس، 40 اتاق کانکت، 10 سوئیت جونیور، 16 سوئیت اکسکیوتیو و یک سوئیت رویال می‌باشد که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و کامل‌ترین امکانات و خدمات را در اختیار میهمانان خود قرار می‌دهند.

ماهواره، سشوار، میز تحریر، مبلمان، تلویزیون، چای‌ساز، اسپیلت، آباژور، دراور، کمد لباس، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، وسایل بهداشتی همچون صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، شانه، دمپایی و حوله ازجمله امکانات رفاهی داخل اتاق‌های هتل لاله پارک تبریز هستند. علاوه بر این، خدماتی همچون استخر مجهز و سرپوشیده رایگان، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام ترکی، باشگاه بدن‌سازی، کافی‌شاپ، رستوران بی‌نظیر با خوراکی‌های لذیذ ترکی و سالن‌های کنفرانس از دیگر خدمات رفاهی این هتل مجهز و شیک محسوب می‌شوند و این هتل را در صدر فهرست هتل های لوکس تبریز قرار می‌دهند.

هر آنچه بایستی راجع به اتاق های هتل میزبان بابلسر بدانید!
ادامه مطلب

آدرس: تبریز، اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده، هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان

تجربه اقامت در یکی از منحصربه‌فردترین هتل های لوکس کشور می‌تواند خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در دفتر خاطرات شما ثبت کند. هتل بین‌المللی لاله کندوان از برترین هتل های تبریز و ایران به شمار می‌رود که با ظاهر صخره‌ای و معماری عجیب خود، گردشگران بسیاری را برای گذراندن ایام سفر در واحدهای اقامتی صخره‌ای و کله‌قندی شکل خود ترغیب می‌کند. هتل لاله کندوان در روستای تاریخی کندوان و در فاصله 60 کیلومتری تبریز در ناحیه‌ای بسیار خوش آب‌وهوا با چشم‌اندازی بی‌بدیل قرار دارد. تجربه اسکان به سبک انسان‌های غارنشین اما با تمامی امکانات کامل و به‌روز دنیای امروزی، اقامت در اتاق سنگی‌های این هتل را به خاطره‌ای بی تکرار تبدیل کرده است. منظره‌ای دیدنی و شگفت‌انگیز که روح آدمی را به پرواز در می‌آورد و تنها تصویر آن را در نقاشی‌های رویایی می‌توان یافت.

در کنار طبیعت روح‌افزای کوهپایه‌ای، هتل لاله کندوان با ارائه کلیه خدمات رفاهی مدرن همچون جکوزی در داخل هر اتاق، استفاده از آب‌معدنی‌های طبیعی به دست آمده از دل کوه‌های این منطقه، کافی‌شاپ، رستوران، لابی، سفره‌خانه سنتی، سالن کنفرانس و صندوق امانات پذیرای میهمانان از سراسر دنیا می‌باشد. لازم به یادآوری است که هتل لاله کندوان تبریز، سومین هتل صخره‌ای جهان است و از این رو نباید تجربه اقامت در یکی از بهترین هتل های تبریز را از دست داد. در سفر بعدی خود، برای رزرو هتل در تبریز می‌توانید این هتل را در صدر فهرست خاص‌ترین هتل های اقامتی خود قرار دهید. چشمه کندوان، کوه سلطان داغی، مسجد صخره‌ای و تاریخی مجارشین کندوان، کلیسای سنت استپانوس و مقبره الشعرای تبریز ازجمله اماکن دیدنی و جذاب در نزدیکی هتل لاله کندوان هستند.

آدرس: تبریز، اسکو، دهکده توریستی کندوان، هتل صخره‌ای کندوان تبریز

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی با نمای شیشه‌ای و دیدنی خود بر فراز بام شهر تبریز از سال 1380 پذیرای مسافران بین‌المللی است. این هتل 17 طبقه با 178 اتاق در زمره مناسب قیمت‌ترین هتل های تبریز قرار دارد و برای رزرو هتل در تبریز هیچگاه نباید از آن غافل شد. این هتل لوکس و مدرن از بهترین هتل های تبریز است که به دور از تمامی هیاهوی این کلان‌شهر جذاب قرار دارد.

چشم‌انداز دیدنی و روح‌بخش اتاق‌ها به پارک سرسبز ائل گلی، محیطی سرشار از آرامش و نشاط را برای میهمانان خلق کرده است. علاوه بر این، میهمانان هتل می‌توانند در زمان رزرو هتل در تبریز، از میان اتاق‌های رو به پارک یا رو به کوه این هتل، اتاق دلخواه خود را انتخاب کنند.

با وجود تمامی امکانات منطبق بر استانداردهای جهانی همچون سالن بیلیارد، آرایشگاه، کافی‌شاپ، مرکز خرید، لاندری، دستگاه خودپرداز، رستوران، آتلیه عکاسی، استخر، سونا، جکوزی، استخر مخصوص کودکان، اتاق بازی و پارک کودکان، خدمات نگهداری کودکان، خدمات ویژه معلولین، درمانگاه، مجموعه ورزشی، خدمات ماساژ، کافی‌نت، ترانسفر فرودگاهی، کتابخانه، سالن V.I.P. آمفی‌تئاتر و اتاق عقد دیگر نیازی به خروج از هتل نخواهد بود. در کنار تمامی خدمات منحصربه‌فرد هتل، نباید از رستوران‌های عالی و نیز رستوران گردان بر فراز هتل غافل شد.

هتل بوک اند بد توکیو، لذت کتاب خوانی در تخت خواب
ادامه مطلب

شهر تبریز به غذاهای لذیذ خود معروف است و رستوران‌های هتل ائل گلی مانند رستوران زمرد، الماس و یاقوت نیز با ارائه منویی متنوع، پذیرای میهمانان خود با طعم شگفت‌انگیز خوراکی‌های خوشمزه تبریزی هستند و می‌توانند تمامی سلایق را خرسند کنند.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی تبریز، هتل پارس ائل گلی

هتل شهریار

هتل شهریار

هتل بین‌المللی و پنج ستاره شهریار از بهترین هتل های تبریز به شمار می‌رود که در جاده و منطقه بسیار خوش آب‌وهوا قرار دارد. طبیعت سرسبز، چشم‌انداز روح‌بخش و فضایی دل‌انگیز باعث شده تا گردشگران بسیاری برای رزرو هتل در تبریز، هتل شهریار را در اولویت قرار دهند. این هتل 10 طبقه با 202 واحد اقامتی، در سال 1386 و مطابق با استانداردهای روز دنیا افتتاح گردیده است.

هتل شهریار ازجمله هتل های لوکس تبریز به‌حساب می‌آید که در نزدیکی جاذبه گردشگری ائل گلی قرار دارد. علاوه بر آن، این هتل دسترسی آسانی به اماکن دیدنی تبریز همچون بام و تله کابین عون بن علی، برج خلقت پوشان، مجتمع تجاری لاله پارک، موزه ادبی شهریار، مسجد جامع، تالاب قوری گل، بازار تبریز، ارگ علیشاه و مجتمع‌های تجاری رشدیه و برج بلور دارد. از دیگر مزایای این هتل در کنار دسترسی به مترو می‌توان به قرارگیری در خارج از محدوده طرح ترافیک بودن، اشاره کرد که امکان تردد با اتومبیل‌های شخصی را نیز فراهم می‌کند.

آدرس: تبریز، ابتدای جاده ائل گلی، هتل شهریار

هتل تبریز

هتل تبریز

هتل بین‌المللی تبریز ازجمله هتل های چهار ستاره به شمار می‌رود که در قلب این کلان‌شهر جذاب قرار دارد. این هتل بزرگ با معماری خاص خود از سال 1351 میزبان گردشگران بین‌المللی بسیاری بوده که از میان هتل های تبریز، این هتل مجهز و لوکس را انتخاب کرده‌اند. هتل تبریز در ساختمان 5 طبقه خود، 133 واحد اقامتی با فضای داخلی دلپذیر دارد که امکاناتی همچون یخچال، مبلمان، درآور، کمد لباس، میزتحریر، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی مانند مسواک، خمیردندان، حوله، صابون، شامپو، سشوار و دمپایی در اختیار مسافرانی که اقدام به رزرو اتاق‌های این هتل نموده‌اند، می‌گذارد.

رستوران و تالارهای بلوط و نیلوفر هتل بین‌المللی تبریز با بوفه‌های متنوع و طعم‌های اصیل، میزبان میهمانان خود هستند. رستوران تابستانه هتل تبریز در فضای رویایی و سرسبز در کنار آبشار و استخر که نورپردازی زیبای اطراف آن، طعم دل‌چسب خوراکی‌ها را چندین برابر می‌کند، از دیگر قسمت‌های دوست‌داشتنی این هتل به شمار می‌آید.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، فلکه دانشگاه، هتل بین‌المللی تبریز

هتل گسترش

هتل گسترش

هتل گسترش ساختمانی 11 طبقه با 145 واحد اقامتی در دل شهر تبریز است. تجهیزات رفاهی کامل، رستوران با فضای دل‌نشین و خوراکی‌های لذیذ، استخر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، فروشگاه، آرایشگاه، خدمات ویژه معلولین و بهره‌گیری از کارمندان کارآزموده، اقامتی شیرین و مفرح را در این هتل باسابقه فراهم می‌آورد.

دسترسی به سازمان‌ها و اماکن اداری، مراکز خرید، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و بسیاری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری مانند مسجد جامع، مقبره شاعران تبریز، بازار تبریز، پارک باغلارباغی و مسجد کبود سبب محبوبیت این هتل میان مسافران شده است. برخورداری از مناسب‌ترین قیمت در میان هتل های تبریز، تقاضای اقامت و رزرو هتل گسترش را افزایش داده است.

قیمت هتل در کیش
ادامه مطلب

آدرس: تبریز، چهارراه آبرسان، هتل بین‌المللی گسترش تبریز

هتل آزادی

هتل آزادی

هتل آزادی تبریز در یکی از معروف‌ترین خیابان‌های این شهر قرار دارد که دسترسی بسیار خوبی را به اماکن دیدنی فراهم می‌کند. این هتل چهار طبقه نوساز از سال 1397 پذیرای مسافران است تا اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را در سفر به این شهر تاریخی تجربه کنند.

قدم زدن در میان محله‌های قدیمی و تاریخی تبریز، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری همچون خانه تاریخی کمپانی، بوستان گلستان، موزه کاریکاتور، یادمان شمس تبریزی، حمام نوبر، میدان ساعت و کلیساهای تاریخی، اقامت در هتل آزادی را بیش از آنچه تصور کنید، جذاب می‌سازد. قیمت مناسب این هتل سبب افزایش تقاضا جهت رزرو آن شده است تا ضمن برخورداری از امکانات کامل رفاهی هتل، با خیالی آسوده در این شهر شگفت‌انگیز تردد کنند.

اتاق‌های هتل آزادی به صورت یک تخته، دو تخته، سه تخته، سه تخته خانوادگی، سه تخته افیشنسی، چهار نفره افیشنسی و سوئیت پنج تخته در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. طبق نظر مسافران هتل آزادی، موقعیت مکانی هتل، برخورد کارکنان، کیفیت غذا و تمیزی اتاق‌ها توانسته است حداکثر میزان رضایت آن‌ها را جلب نماید. اما بالاتر از تمام این‌ها قیمت این هتل در تبریز است که آن را در صدر بهترین هتل های تبریز قرار می‌دهد. نکته جالب‌توجه در مورد هتل آزادی این است که این هتل دارای سینما می‌باشد و به هر رزرو صورت گرفته، یک بلیط سینما به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

آدرس: تبریز، خیابان امام خمینی، حد فاصل چهارراه باغ گلستان و چهارراه شریعتی، هتل آزادی تبریز

هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی

هتل چهار ستاره پتروشیمی یکی دیگر از هتل های لوکس تبریز است که در یکی از بهترین مناطق این شهر قرار دارد. معماری منحصربه‌فرد این هتل که به صورت آتریوم است، فضای سرسبزی را در دل هتل پدید آورده است تا گردشگران فارغ از هیاهوی شهری، لحظات خارق‌العاده‌ای را در آن سپری کنند.

سالن‌های ورزشی اعم از زمین فوتبال، والیبال، سالن بدن‌سازی، استخر ویژه آقایان و بانوان، زمین اسکیت در کنار تالار عروسی، مهدکودک، پارک کودک، آلاچیق، سفره‌خانه سنتی و سالن وی آی پی از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده در این هتل هستند. هتل پتروشیمی با مساحت بسیار زیاد خود و بهره‌مندی از پرسنل با تجربه از مناسب‌ قیمت‌ترین هتل های تبریز به شمار می‌رود که در زمان رزرو هتل در تبریز نباید آن را فراموش کرد.

آدرس: تبریز، بلوار استاد شهریار، مجتمع رفاهی پتروشیمی تبریز

سخن آخرکلان‌شهر تبریز با عظمت مبهوت کننده خود همچون نگینی درخشان بر فراز کوهستان‌های سرسبز ایران می‌درخشد. جاذبه‌های دیدنی فراوان و تاریخی، دانشگاه‌های معتبر، نزدیکی به مرز کشورهای همسایه، آب‌وهوایی دل‌چسب و خوراکی‌های لذیذ، گردشگران بسیاری را سالانه به سوی این دیار کهن می‌کشاند. اقامت در هتل های تبریز با خدمات متنوع و گستره قیمتی متفاوت، سفری راحت و مفرح را به مسافران نوید می‌بخشد. در زمان رزرو هتل در تبریز با در نظر گرفتن امکانات و قیمت هتل های تبریز می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و از سفر به این شهر دیدنی لذت ببرید.

 

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر