لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی هتل قصر مشهد (ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره)
معرفی هتل قصر مشهد (ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره)

معرفی هتل قصر مشهد (ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره)

مرکز استان خراسان رضوی یعنی مشهد، یکی از شهرهای تاریخی و مذهبی ایران است. این شهر هر ساله میزبان میلیون‌ها نفر مسافر داخلی و خارجی بوده که نه‌ تنها برای زیارت حرم مطهر رضوی بلکه به بهانه‌های مختلفی از جمله تجارت، تفریح و غیره از مشهد بازدید می‌کنند. به هر نیتی که می‌خواهید به این شهر سفر کنید، هتل قصر مشهد گزینه خوبی برای اقامت است. البته شهر مشهد برای مسافران و زائرانش ارزش بسیاری قائل است؛ به همین دلیل نیز هتل های مشهد جزو بهترین اقامتگاه‌های ایران به شمار می‌روند.

معرفی هتل بین ‌المللی قصر

به جرأت می‌توان گفت هتل لوکس قصر مشهد یکی از ایده‌آل‌ترین هتل های مشهد است که زائران حرم امام رضا می‌توانند شب‌های به‌یادماندنی را در آن سپری کنند. هنگامی که وارد خیابان امام رضا می‌شوید به‌طور حتم، معماری زیبای هتل قصر شما را محو خود می‌کند. نورپردازی این ساختمان بسیار حرفه‌ای انجام شده و از چند کیلومتر دورتر هم قابل تشخیص است. ساختمان هتل قصر ۱۱ طبقه به صورت پلکانی ساخته شده و چشم‌انداز بسیار خوبی به بارگاه رضوی دارد.

تاریخچه هتل قصر مشهد

از پیشینه هتل قصر مشهد که بخواهید بدانید، باید اشاره بگوییم این هتل در سال ۱۳۶۷ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ مترمربع ساخته شد. در این ساختمان لوکس و مجلل ۳۱۰ واحد اقامتی تمیز و شیک وجود دارد. هتل قصر با ساختن یک رزومه درخشان از خود توانست در سال ۱۳۹۳ به یک اقامتگاه ۵ ستاره تبدیل شود. امروزه همه هتل قصر مشهد را به عنوان یک هتل بین ‌المللی می‌شناسند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین ‌المللی قصر مشهد

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بین ‌المللی قصر مشهد
با رزرو هتل قصر مشهد می‌توانید در لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین اتاق‌ها اقامت داشته باشید. اتاق‌هایی با سبک‌های متفاوت؛ هر کدام از این اتاق‌ها با دکوراسیون خاص و منحصربه‌فردی طراحی شده‌اند. برخی از آن‌ها آنقدر شاهانه‌اند که شما را در رویا فرو می‌برند و بعضی از آن‌ها با تم بسیار لوکس و مدرن، اوج شکوه و جلال را به نمایش گذاشته‌اند. با هر کدام از اعضای خانواده و دوستان خود به هتل بین‌ المللی قصر مشهد بروید، سوئیتی مطابق با سلیقه و میلتان به شما ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی این هتل مجلل شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته، اتاق پرزیدنت ویژه، پرنسس روم، اتاق دبل قاجار، اتاق دبل رویال لاکچری، پرزیدنت هانی مون، پرزیدنت رویال، کانکت ۴ نفره، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و سوئیت دونفره است.

اتاق دبل معمولی

این اتاق وسیع با نورپردازی بی‌بدیل و مبلمانی مدرن، تلفیقی از معماری کلاسیک و مدرن را به نمایش گذاشته که با ظرافت خاصی دکوراسیون شده است تا محیطی آرام را برای استراحت فراهم نماید. از تجهیزات و امکانات این واحد اقامتی می‌توان به سرویس چای خوری، تلفن سانترال، تخت، سشوار، تلویزیون ال‌سی‌دی، سیستم کارت کلید الکترونیکی درب‌ها، میز آرایشی، صندوق امانات رایگان، تخت سینگل، سرویس فرنگی، دسترسی رایگان به اینترنت، یخچال و مینی بار اشاره نمود.

اتاق دبل قاجار

اگر همیشه دوست داشتید روی تخت‌های سلطنتی قاجار لَم بدهید؛ وقت آن رسیده رویای شما تحقق یابد. این اتاق نورپردازی ویژه‌ای دارد و از رنگ‌های گرم مانند زرشکی و طلایی در دکوراسیون استفاده نموده که سبب دوچندان شدن زیبایی اتاق شده است. با اینکه تمام تجهیزات و وسایل این اتاق مدرن بوده، اما سبک طراحی کاملا کلاسیک است. در اتاق دبل قاجار یک میز آرایشی، سشوار، سرویس فرنگی، میزکار، تخت دبل، اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، یخچال، سینما خانواده، تلفن سانترال و سرویس چای خوری وجود دارد.

اتاق دبل هخامنش

اتاق دبل هخامنش
اتاقی به سبک هخامنش که رنگ‌های استفاده شده در آن مایل به طلایی، کرم و قهوه‌ای است. رنگ‌هایی که شما را به یاد حکومت هخامنشیان و شکوه و عظمت آن‌ دوره تاریخی می‌اندازد. قطعاً اقامت در این اتاق، حال و هوای تاریخی دارد و بسیار هیجان‌انگیز است. در اتاق دبل قاجار هر آنچه که نیاز داشته باشید اعم از سرویس فرنگی، سشوار، سینما خانواده، یخچال، مینی بار، تلویزیون، تخت دبل، حمام مجهز به تلویزیون، میز کار و میز آرایشی مهیا است.

اتاق دبل رویال لاکچری

اگر به دنبال یک اتاق راحت با پرده‌های لاکچری، میز کار فوق‌العاده و تزئینات زیبا هستید، حتماً باید اتاق دبل رویال لاکچری هتل بین ‌المللی قصر مشهد را رزرو کنید. در این اتاق تمامی امکانات رفاهی مانند سینما خانواده، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، وان، جکوزی، تخت دبل، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس چای خوری و میز آرایشی برای مسافران تدارک دیده شده است.

دبل پاناروما

برای افرادی که مدرن‌پسند هستند، اتاق دبل پاناروما هتل قصر مشهد گزینه ایده‌آلی است. حتماً مبل‌های راحتی، پرده‌های زیبا و فضای وسیع این اتاق، رضایتتان را جلب می‌کند؛ همچنین میز کار، اسپیلت، دسترسی رایگان به اینترنت، حمام مجهز به تلویزیون، سشوار و سیستم تهویه هوا در اتاق دبل پانوراما موجود است.

امکانات هتل بین ‌المللی قصر مشهد

امکانات هتل بین ‌المللی قصر مشهد
هتل بین ‌المللی قصر همانند نامش امکانات را در عالی‌ترین سطح به میهمانان خود ارائه می‌دهد. به محض اینکه به فرودگاه می‌رسید پرسنل هتل بین ‌المللی قصر مشهد به استقبال شما می‌آیند. پس از رسیدن به هتل، پذیرایی مطلوبی از میهمانان تازه وارد صورت می‌پذیرد و با لبخند پرسنل به سمت اتاقتان هدایت می‌شوید. اگر با خودرو شخصی خود به مشهد سفر می‌کنید، اصلاً نگران پارکینگ نباشید؛ چون هتل بین ‌المللی قصر، دارای یک پارکینگ اختصاصی برای میهمانانش است. همچنین اتاق چمدان برای رفاه و آسایش شما تهیه دیده شده تا وسایل خود را به این اتاق منتقل نمایید.
روزنامه رایگان هر روز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و به‌روزترین خبرها را می‌توانید حتی در سفر دنبال نمایید. برای تبدیل ارز، اصلاً نیازی نیست به بیرون از هتل بروید و با امنیت کامل می‌توانید پول‌های خود را به صرافی هتل قصر ببرید و آن‌ها را چنج نمایید. برای کارهای اینترنتی نیز هتل بین ‌المللی قصر مشهد یک کافی نت مجهز در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. اگر بخواهید به خرید بروید قطعا نمی‌توانید کودک خردسال خود را تنها بگذارید؛ بنابراین قبل از سفر باید هتل بین‌ المللی قصر مشهد را رزرو کنید. این هتل خدمات نگهداری از کودک دارد و شما با خیال راحت می توانید یک خرید بی‌دردسر داشته باشید.
در صورت کثیف شدن لباس کودکان و حتی خودتان، می‌توانید لباس‌ها را به قسمت لاندری تحویل دهید و تمیز و اتوکشیده تحویل بگیرید. به افرادی که می‌خواهند برای جلسات کاری به مشهد سفر کنند مژده می‌دهیم، هتل بین ‌المللی قصر مشهد دارای سالن همایش، اتاق جلسات، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس است. ناگفته نماند که این سالن‌ها تجهیزات فوق رفاهی برای برگزاری جلسات را نیز دارا هستند. در حقیقت قیمت هتل قصر مشهد نسبت به امکانات فوق‌العاده‌اش مانند جکوزی، سونا، استخر، حمام ترکی، خدمات ماساژ و اسپا، سالن بیلیارد، اسنوکر، سالن بازی‌های رایانه‌ای و غیره بسیار منصفانه است.

رستوران‌ها و کافی شاپ هتل بین‌ المللی مشهد

برای صرف وعده‌های غذایی نیازی نیست از هتل خارج شوید. هتل قصر مشهد با چندین رستوران و کافی شاپ، آماده خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان هتل است. بهتر است بدانید هتل قصر مشهد دارای مفصل‌ترین بوفه صبحانه ایران بوده و کیفیت بسیار خوبی دارد.

رستوران خاطره

در رستوران خاطره که به رستوران صبحانه خوری معروف است، می‌توانید بوفه‌ای رنگارنگ از اغذیه و اشربه سرد و گرم را امتحان کنید که توسط حرفه‌ای‌ترین آشپزهای ایرانی، فرنگی و بین‌المللی تهیه می‌شوند؛ همچنین از چیدمان صبحانه بر روی میز حیرت‌زده خواهید شد؛ چراکه به زیباترین شکل ممکن و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. علاوه بر صبحانه‌های سرد، سه نوع املت به مسافران ارائه می‌شود که امتحان کردن آن‌ها از واجبات سفر است. برای صرف صبحانه بهتر است زودتر از خواب بیدار شوید زیرا صبحانه فقط ۷ تا ۱۰ و نیم صبح، سرو می‌شود.

رستوران رویال مرسده

رستوران رویال مرسده
اگر رژیم غذایی خاصی دارید یا به غذاهای جنوبی و دریایی علاقه‌مندید، حتماً باید به رستوران رویال مرسده هتل قصر مشهد سر بزنید. بهتر است بدانید هر غذایی که در این رستوران پخته می‌شود به دست سرآشپزهای حرفه‌ای انجام می‌گیرد. تازه‌ترین، لذیذترین و خوشمزه‌ترین آبزیان دریای شمال و جنوب ایران را می‌توانید در رستوران بین ‌المللی رویال مرسده امتحان کنید.

رستوران سنتی رز

هتل قصر مشهد یک رستوران دیگر به نام رستوران سنتی رز نیز دارد که متنوع‌ترین غذاهای سنتی ایرانی را در فضای متفاوت به مسافران ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که هتل بین‌المللی قصر مشهد دارای چندین کافی شاپ است که انواع نوشیدنی‌ها، عرقیات سنتی، بستنی، کارامل و غذاهای سبک را به میهمانان ارائه می‌دهند.

دسترسی هتل بین‌المللی قصر مشهد تا اماکن دیدنی شهر

همان‌طور که اشاره کردیم هتل بین ‌المللی قصر مشهد در خیابان امام رضا واقع شده و با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید خودتان را به صحن‌های باشکوه حرم مطهر رضوی برسانید؛ همچنین با کمی پیاده روی به مراکز تجاری معروف مشهد مانند برج آلتون و زیست خاور خواهید رسید. حیف است که تا مشهد بروید اما از جاذبه‌های دیدنی آن غافل شوید. اماکن دیدنی اطراف هتل بین ‌المللی قصر مشهد، پارک کوهسنگی، پارک ملت و آرامگاه نادرشاه افشار است.

جمع‌بندی

هتل لوکس قصر مشهد ازجمله هتل های بنام و مشهور این شهر است که رزومه بسیار درخشانی دارد. شاید از حوصله خارج باشد اگر بخواهیم تمام امکانات و خدمات هتل بین المللی قصر مشهد را جزءبه‌جزء شرح دهیم. از طرفی شنیدن کِی بُوَد مانند دیدن؛ پس توصیه می‌کنیم برای سفر به مشهد، حتماً هتل قصر را مدنظر داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
آشنایی با هتل بزرگ‌ شیراز؛ هتلی ۵ ستاره در شهر شاعرپرور
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر