لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان
معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان

معرفی هتل آسمان اصفهان؛ هتلی آسمان خراش در نصف جهان

سفر به شهری ملقب به نصف جهان، به‌خودی‌خود بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است چه برسد به اینکه بخواهید در هتل آسمان اصفهان اقامت داشته باشید. با اقامت در این هتل رویایی، یک شهر زیر پای شما است. هتلی که در نزدیکی ستارگان لانه گزیده و به یکی از مرتفع‌ترین آسمان خراش‌های اصفهان معروف است. در مقایسه با سایر هتل های اصفهان، هتل آسمان بسیار لوکس و زیبا بوده و از امکانات و تجهیزات مدرنی برخوردار است. اگر قصد رزرو هتل در این شهر را دارید، حتماً روی هتل یاد شده حساب کنید؛ چراکه هتل آسمان هر آنچه که در سفر نیاز داشته باشید را برایتان مهیا می‌کند و اقامتی خوش را به شما هدیه می‌دهد.

درباره هتل آسمان اصفهان

هتل ۴ ستاره آسمان جزو مرتفع‌ترین ساختمان‌ها و هتل های اصفهان است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس گردید. این هتل زیبا تجهیزات فوق‌العاده مدرنی دارد و از دور هم در کنار زاینده رود می‌درخشد. هتلی ۱۳ طبقه که در ۹ هزار مترمربع ساخته شده است. هتل آسمان ۹۳ اتاق مجلل و باشکوه را برای اقامت میهمانان شهر اصفهان آماده نموده که حتماً از چیدمان و دکوراسیون آن خوشتان می‌آید. این هتل مطابق استانداردهای روز اروپا ساخته شده و اولین و تنها دارنده رستوران گردان در اصفهان است؛ همچنین با موقعیت مکانی خوبی که دارد به مراکز تفریحی و جاذبه‌های تاریخی شهر اصفهان مشرف است. هتل آسمان چشم‌انداز خوبی به رودخانه و شهر اصفهان داشته و به جرأت می‌توان گفت خاطره خوشی برایتان می‌سازد.

هزینه اقامت در هتل آسمان اصفهان

قیمت هتل آسمان اصفهان چیزی نیست که به آن فکر نکنید؛ در واقع عوامل متعددی بر روی هزینه اقامت در هتل آسمان اصفهان تأثیر می‌گذارند که نمونه آن بازه زمانی است. برای مثال قیمت‌گذاری اتاق‌ها در ایام تعطیل و اعیاد، تغییر پیدا می‌کند؛ چراکه میزان متقاضی برای رزرو این هتل بسیار زیاد می‌شود. جای تعجب نیست زیرا اتاق‌های اکثر هتل ها در ایام شلوغی حتی از چندین ماه پیش رزرو می‌شوند. این رزرو اغلب به صورت آنلاین انجام می‌گیرد بنابراین به یاد داشته باشید که بهترین راه برای رزرو هتل آسمان به صورت آنلاین است.
نوع اتاق نیز تعیین کننده هزینه اقامت در هتل آسمان است. اتاق‌های این هتل با یکدیگر متفاوت هستند و برخی از آن‌ها خدمات ویژه‌ و خاص‌تری دارند. اگر بخواهید یک اتاق معمولی را انتخاب کنید، طبیعتاً هزینه اقامت شما ارزان‌تر خواهد بود و برای بهره بردن از امکانات و خدمات بیشتر می‌بایست سوئیت‌های ویژه هتل اصفهان را انتخاب کنید که مسلما قیمت بالاتری دارند؛ همچنین اگر بخواهید از خدمات غیر رایگان هتل بهره‌مند شوید هزینه‌اش را باید روی سرویس اتاقتان پرداخت نمایید. پس قبل از استفاده از تمامی خدمات هتل، در مورد رایگان بودن آن‌ها برای میهمانان هتل، اطلاعات کسب کنید.

خدمات و امکانات عمومی هتل آسمان اصفهان

امکانات هتل آسمان اصفهان
هتل ۴ ستاره آسمان اصفهان از امکانات و خدمات خوبی برخوردار است که نظیر آن اینترنت در اتاق، خدمات تهیه بلیط، پارک کودک، خدمات وی آی پی، کافی شاپ، امکانات برای معلولین، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اتاق تلفن، وسایل بدنسازی، خدمات خانه داری، کپسول آتش نشانی، سالن تشریفات، کرایه اتومبیل با راننده، پرداخت ویزا و مستر کارت، تاکسی ‌سرویس، روزنامه رایگان، صندوق امانات و دستگاه خودپرداز است. این هتل زیبا و مجلل دارای امکانات تفریحی نیز است که شامل سونا و استخر به صورت رایگان برای میهمانان، سالن بدنسازی، ماساژور، سونا خشک و جکوزی است.
از قلم نیفتد هتل آسمان دارای امکانات دیگری نیز است که ازجمله آن‌ها می‌توان به پله اضطراری، خشک‌شویی، آرایشگاه، جعبه کمک‌های اولیه، ماهواره، اعلام حریق، خدمات نگهداری از کودک، گشت نیمروزی، خدمات باربری، سیستم سرمایش و گرمایش، تلویزیون در لابی، رستوران تابستانی، غرفه صنایع دستی، فکس، زنگ هشدار، نمای شهر، پارکینگ، سالن همایش، سالن کنفرانس، لباسشویی، تبدیل ارز، پرینتر، خدمات پزشکی، قنادی، نمازخانه، اتاق چمدان، مرکز خرید، دستگاه واکس کفش، فضای سبز، تالار پذیرایی، کپسول آتش نشانی، اتاق سیگار، آژانس مسافرتی، اطفاء حریق و کافی شاپ ۲۴ ساعته اشاره نمود.

امکانات اتاق‌ های هتل

خوشبختانه امکانات داخل اتاق‌های هتل آسمان هم بسیار کامل و ایده‌آل به نظر می‌رسد که نظیر این امکانات تلویزیون دیجیتال، یخچال، صبحانه، خدمات پذیرایی در اتاق، آب ‌معدنی رایگان، چای‌ساز، اینترنت وای فای، دراور، آباژور و چراغ خواب، کمد لباس، لوازم بهداشتی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، رخت‌آویز، پذیرایی با هزینه، سیستم اطفاء حریق، مبلمان، صندوق امانات، دمپایی، میز و صندلی، پرده‌های زیبا و میز آرایش است.

انواع واحدهای اقامتی در هتل آسمان اصفهان

اتاق های هتل آسمان اصفهان
واحدهای اقامتی این هتل زیبا و مجلل، درخور و شایسته میهمانانش است که نمونه آن‌ها اتاق یک تخته، اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین شرقی، سوئیت دو نفره دو تخته رو به رودخانه، سوئیت یک خوابه دو تخته معمولی رو به رودخانه، سوئیت آپارتمان دو خوابه دو تخته، سوئیت آپارتمان دو خوابه دو نفره، سوئیت رویال دو تخته و اتاق دو تخته غربی بدون پنجره است.
اتاق دو تخته دبل هتل آسمان بسیار شیک و با سلیقه چیدمان شده است. این اتاق دارای آباژورهای بسیار زیبا، پرده‌های تمیز و اتو کشیده، دیزاین عالی و ترکیب رنگی ایده‌آل است. نورپردازی بسیار زیبا به صورت مخفی در این اتاق دیده می‌شود؛ اتاقی بسیار راحت با تخت‌های تمیز و آراسته، میز و صندلی برای ناهار خوری و کف‌پوش‌های بسیار شیک و تمیز. این نوع اتاق برای اقامت دو نفر مناسب بوده و امکان اتصال به اینترنت رایگان را دارد. تلویزیون ال‌سی‌دی متصل به ماهواره و شبکه پخش فیلم‌های سینمایی نیز در این اتاق موجود است.
سوئیت رویال که یکی از معروف‌ترین سوئیت‌های هتل آسمان است، بالکنی زیبا و رو به شهر دارد. از آن بالا می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری به رودخانه زاینده‌ رود داشته باشید؛ همچنین با باز گذاشتن درب بالکن، هوای تازه داخل اتاقتان گردش خواهد داشت. این اتاق‌ها بسیار مجهز بوده و دارای ساعت، تلویزیون، میز، آینه‌های قدی، آباژورهای بسیار زیبا و مبلمان شیک است.
ظرفیت سوئیت آپارتمان‌های هتل آسمان به اندازه ۶ نفر است. این اتاق‌ها ۵۵ متر متراژ دارد و دارای صبحانه و استخر رایگان است؛ همچنین در این اتاق‌ها اینترنت رایگان با سرعت بالا وجود دارد و چشم‌اندازی عالی به سمت خیابان خواهید داشت. سوئیت آپارتمان‌ها دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات، تلویزیون هوشمند، سشوار، چوب لباسی و سرویس ۲۴ ساعته هستند. معمولا سوئیت آپارتمان‌های هتل آسمان دارای یک اتاق خواب و برخی از آن‌ها دارای دو اتاق خواب هستند که برای اقامت خانواده‌ها پیشنهاد می‌شود.

رستوران و کافی شاپ در هتل آسمان اصفهان

رستوران هتل آسمان اصفهان
حیف است که در هتل آسمان اقامت داشته باشید و در رستوران گردانش که بسیار هم معروف است، غذا نخورید. این رستوران بسیار زیبا، نمایی از شهر اصفهان را به نمایش گذاشته است که مطمئناً تجربه بی‌نظیری برای شما خواهد ساخت. رستوران گردان هتل آسمان در طبقه یازدهم قرار گرفته و منوی جذاب آن از غذاهای ایرانی و بین‌المللی پر شده است. اگر به غذای فست فودی علاقه‌مندید حتماً به طبقه دوم هتل آسمان بروید. در این فست فودی انواع غذاهای خوشمزه مانند پیتزا، ساندویچ‌های سرد و گرم و کنتاکی را می‌توانید سفارش دهید. ناگفته نماند که هتل آسمان یک کافی شاپ بسیار زیبا نیز دارد که در طبقه اول هتل قرار گرفته است. این کافی شاپ یک منوی کامل از نوشیدنی‌های خوشمزه و میان وعده‌های لذیذ را در خود جای داده است.

آدرس و نحوه دسترسی به هتل آسمان اصفهان

برای رسیدن به هتل آسمان اصفهان از نیمه جنوبی شهر باید به سمت پل فلزی و تقاطع خیابان مطهری بروید؛ سپس نمای زیبای هتل آسمان را خواهید دید. اما اگر بخواهید از نیمه شمالی شهر به خیابان مطهری برسید، ابتدا باید از زاینده رود در سمت راست خود تقاطع خیابان مطهری را پیدا کنید. آدرس دقیق این هتل در خیابان شهید مرتضی مطهری، کنار پارک کودک، مقابل پل فلزی و در نبش خیابان شهید بهشتی قرار گرفته است. اگر با وسیله نقلیه خود به اصفهان سفر می‌کنید باید بدانید که این هتل دارای پارکینگ مسقف به صورت رایگان است؛ بنابراین می‌توانید اتومبیل خود را بدون هیچگونه دلهره و نگرانی در این پارکینگ، پارک نمایید.

جاهای دیدنی نزدیک به هتل آسمان اصفهان

جاهای دیدنی اطراف هتل آسمان اصفهان
همانطور که اشاره کردیم هتل آسمان اصفهان موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی دارد و به همین دلیل به مسجد امام، کاخ عالی قاپو و سر ‌در قیصریه نیز مشرف است. برای رسیدن به این اماکن تقریباً ۴ کیلومتر را باید سپری کنید. نکته دیگر اینکه هتل آسمان در کنار زاینده رود قرار گرفته و این مزیت عالی برای گردشگران بسیار رضایت‌بخش است؛ یعنی شما با کمی پیاده روی می‌توانید به زاینده‌ رود برسید و به پارک کودک بروید. جالب است بدانید که هتل آسمان از محدوده طرح ترافیک خارج بوده و برای رسیدن به پل خواجو و سی و سه پل فقط کافی است کمی پیاده روی کنید. البته برای رسیدن به سی و سه پل می‌توانید سوار تاکسی و اتوبوس شده و یک کیلومتر را طی نمایید.
راه آهن اصفهان در فاصله ۲۱ کیلومتری شما است؛ همچنین اگر بخواهید به فرودگاه بین‌المللی اصفهان دسترسی داشته باشید، باید ۳۰ کیلومتر را در نظر بگیرید. هتل آسمان با ترمینال کاوه ۸ کیلومتر و تا ترمینال مسافربری زاینده رود اصفهان، تقریباً ۴ کیلومتر فاصله دارد. در ضمن باید بدانید که با ۲۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به مراکز خرید اصفهان برسید. برای دسترسی داشتن به دیگر مناطق شهر اصفهان می‌توانید از خطوط مترو استفاده کنید که سریع‌ترین راه برای رسیدن به مقصد است. ایستگاه‌های امام حسین، سی و سه پل، دکتر شریعتی و باهنر گزینه خوبی برای سوار شدن در مترو است.

قوانین و مقررات هتل آسمان اصفهان

هر هتلی قوانین خاصی دارد که باید از آن پیروی کنید، پس قبل از رزرو هتل آسمان اصفهان باید قوانین این هتل را بدانید. هتل آسمان افراد خارجی را فقط با پاسپورت ویزادار پذیرش می‌کند. همچنین زوجین فقط با شناسنامه یا صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان رزرو این هتل را خواهند داشت. لازم به یادآوری است هتل آسمان اصفهان خانم‌های مجرد را نیز فقط با شناسنامه و کارت ملی پذیرش می‌کند. ناگفته نماند که این هتل دارای ممنوعیت برای به همراه داشتن حیوانات خانگی نیز است.

جمع‌بندی

اصفهان یکی از دیدنی‌ترین شهرهای ایران است که سالانه گردشگران بسیاری از داخل و خارج کشور به آن سفر می‌کنند؛ ازاین‌رو انتخاب هتل و اقامتگاه مناسب در این شهر از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. تقریبا همه چیز را در مورد هتل آسمان اصفهان گفتیم، اما مهم‌ترین مسئله اینجا است که چگونه باید این هتل را رزرو نمود. فقط با وارد شدن به وب سایت ایران هتل آنلاین و صرف چند دقیقه، می‌توانید هتل آسمان را رزرو کنید. البته راه‌های دیگری نیز برای رزرو این هتل وجود دارد؛ با این حال آسان‌ترین و بی‌دردسرترین راه، رزرو آنلاین هتل آسمان از طریق وب سایت ایران هتل آنلاین است. با این روش نه‌تنها در هزینه‌ها، بلکه در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌شود.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
قدیمی‌ترین هتل‌های ایران
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر