لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان
نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان

نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان

اصفهان شهری است که اصالت از در و دیوارهایش می‌بارد و به هر کجای این شهر زیبا که نگاه می‌کنی، معماری باشکوه ایرانی را می‌بینی. شهری که نه‌تنها به دلیل جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، بلکه با اقامتگاه‌های سنتی و معماری شگفت‌انگیز بناهایش، همه را مجذوب خود می‌کند. در این شهر یکی از بزرگ‌ترین مراکز مسافرتی و گردشگری ایران بنا شده که به هتل عباسی اصفهان معروف است. نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان بسیار است و این هتل یکی از بهترین هتل های اصفهان می‌باشد که در محله چهارباغ قرار گرفته است. هتلی مجلل و زیبا که تاریخ بلندبالایی داشته و سرد و گرم روزگار را چشیده است. در واقع همین موضوع سبب شهرت مهمانسرای عباسی شده و امروزه دیگر کسی نیست که ادعا کند نام هتل عباسی را نشنیده است.

مهمانسرای عباسی؛ اصیل و تاریخی

بی‌شک لقب زیباترین هتل خاورمیانه سزاوار هتل عباسی است. کاروانسرایی که قدمت آن به ۳۰۰ سال پیش بازمی‌گردد و در آن دوره توسط یکی از شاهان صفوی ساخته شده است. جالب اینجا است که این کاروانسرا حتی در گذشته هم میزبان جشن‌های بزرگی بوده و شکوه و جلالش از همان دوره نیز زبانزد عام و خاص بوده است. این بنا حتی هنگامی که تبدیل به یک هتل مجلل نشده بود نیز برووبیایی برای خود داشت و نامش در همه جای ایران پیچیده بود. کاروانسرایی که در سال ۱۳۴۵ به عنوان هتل عباسی شناخته شد و با همان سبک صفوی و حتی زیباتر از آن مرمت گردید. امروزه مهمانسرای عباسی به عنوان یکی بهترین هتل های اصفهان با امکانات بسیار مدرن شناخته می‌شود.

هتل عباسی اصفهان، بهترین هتل شهر

از دیگر نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان امکانات و تجهیزاتی است که این هتل را به اقامتگاهی مدرن و آرام تبدیل نموده است؛ از امکانات و خدمات استقبال گرفته تا معماری بی‌نظیرش. در معرفی هتل عباسی اصفهان نمی‌شود از ظریف‌کاری‌ها، نقاشی‌ها و دیوارنگاری‌هایش نگفت. تمام المان‌هایی که روی در و دیوار این اقامتگاه می‌بینید، نشان‌دهنده معماری اصیل ایرانی و هنرمندان خبره ایران زمین است. چشم‌انداز اتاق‌های مهمانسرای عباسی رو به حیاط است. حیاطی سراسر پوشیده از درختان زیبا و گل و گیاهان رنگارنگ و حوضی که مانند نگینی در میان حیاط می‌درخشد و تلالو آفتاب را به رخ می‌کشد. این هتل در بافت تاریخی شهر اصفهان قرار داشته و امروزه به عنوان بزرگ‌ترین هتل موزه جهان شناخته می‌شود. یکی از نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان اتاق‌های جذاب و دیدنی آن است. تعداد و تنوع واحدهای اقامتی‌ این هتل زیاد بوده، پس راحت می‌توانید یکی از آن‌ها را به سلیقه خود برگزینید.
واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان در مجموع به ۲۲۵ اتاق ختم می‌شود که دارای سوئیت، اتاق و آپارتمان است. این واحدهای اقامتی دارای ظرفیتی حدود ۱ الی ۶ نفره هستند. در این واحدهای اقامتی احساس راحتی می‌کنید؛ چون با وسایل مدرن چیدمان شده‌اند و تمامی امکانات مورد نیاز اقامت را دارند که نظیر آن‌ها تلویزیون، مبلمان، دراور، حمام، سرویس فرنگی، صندوق امانات، قهوه ساز و مینی بار است. از معروف‌ترین سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان، سوئیت صفوی است. این اتاق‌ها شبیه به یک تالار مجلل بوده و همه‌چیزش بوی اصالت می‌دهد. از در و دیوارهای جذاب و دیدنی‌اش گرفته تا سقف باشکوهش که با نگارگری‌های زیبا تزئین شده‌اند و لوسترهایی که مکمل شاهانه بودن اتاق هستند. تمامی امکانات سوئیت صفوی، متناسب با معماری سنتی چیدمان شده و فضایی غرق در هنر و زیبایی را به تصویر کشیده‌اند.
انواع سوئیت در هتل عباسی
سوئیت قاجار یکی دیگر از همان نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان است. سوئیتی که از تماشای در و دیوارهایش سیر نمی‌شوید و به جای استراحت کردن در این اتاق‌ها، ساعت‌ها محو نقوش و نگارگری‌های روی سقف و دیوارها خواهید شد. از دیگر امکاناتی که سبب شده هتل عباسی تبدیل به بهترین هتل اصفهان شود، امکانات فوق‌العاده خوب این اقامتگاه است که نظیر آن‌ها طلافروشی، فروشگاه عطر و ادکلن، شیرینی فروشی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات ماساژ، سونای خشک، آرایشگاه و کافی نت است. اگر بخواهیم تمام نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان را بازگو کنیم باید به رستوران‌ها و کافی شاپ‌های این هتل مجلل نیز اشاره نماییم. سالن‌های پذیرایی هتل عباسی شامل رستوران چهلستون، رستوران چشم‌ انداز، چایخانه سنتی، کافه تریا نقش جهان و غیره که دارای بهترین منو غذا و نوشیدنی‌های جذاب هستند. وجود ۹ تالار پذیرایی در مهمانسرای عباسی حتماً شما را نیز شگفت‌زده می‌کند. تالارهایی مجلل که برای انواع و اقسام مهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری، دورهمی‌های خانوادگی و مراسم عقد و عروسی مناسبند.

هتل عباسی اصفهان جزو ده هتل برتر ایران

سالن های هتل عباسی
فقط کافی است کمی اهل سفر باشید و در سایت‌های معتبر به دنبال لیست هتل های مجلل ایران بگردید. در این لیست حتما نام مهمانسرای عباسی را خواهید دید که این نیز یکی از نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان است. هتلی که نه‌تنها در اصفهان بلکه در تمام ایران نیز شهرت دارد. بنا به تحقیقات، هتل ۵ ستاره عباسی جزو مجلل‌ترین هتل‌ های ایران در سال ۲۰۲۰ بوده است. هتلی که حتی گردشگران خارجی را به سمت خود جذب نموده است.

جمع‌بندی

در این متن به نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان پرداختیم؛ نکاتی که سبب شده حتی گردشگران خارجی نیز عاشق مهمانسرای عباسی شوند. موقعیت مکانی عالی، معماری شگفت‌انگیز و سنتی، باغی بزرگ و سرسبز و تالارهای پذیرایی مجلل، تنها چند نمونه از نکات طلایی درباره هتل عباسی اصفهان هستند. بهترین وبسایت برای رزرو هتل عباسی اصفهان، ایران هتل آنلاین است و مهمانان گرامی با رزرو مهمانسرای عباسی از این وبسایت می‌توانند از مزایای رزرو آنلاین ایران هتل آنلاین نیز بهره‌مند می‌شوند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل عباسی با هتل پارسیان کوثر اصفهان
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر