لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> هر آنچه بایستی راجع به هتل ونوس پلاس چالوس بدانید
هر آنچه بایستی راجع به هتل ونوس پلاس چالوس بدانید

هر آنچه بایستی راجع به هتل ونوس پلاس چالوس بدانید

هتل ونوس پلاس چالوس هتلی در میان جنگل‌های شمال است که پنج ستاره طلایی دارد؛ اما کسانی که در این هتل اقامت داشته‌اند، معتقد‌ند که خدمات و امکانات این هتل لوکس بیشتر از پنج ستاره می‌باشد. هتل ونوس پلاس در منطقه‌ی بکر و سرسبز نمک آبرود واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی به مکان‌های تفریحی بسیار عالی می‌باشد.
هتل ونوس پلاس چالوس 16 طبقه و 150 واحد اقامتی متنوع دارد. برای طراحی و ساخت این هتل از معماران زبده و طراحی‌های هتل‌های لوکس خارجی استفاده شده است. فضای این هتل و موقعیت جغرافیایی آن باعث شده تا محیطی آرامش ‌بخش و حسی فراموش نشدنی برای مهمانان ایجاد شود.
امروز می‌خواهیم در این مقاله هتل ونوس پلاس که یکی از بهترین هتل های چالوس است را معرفی کنیم. آدرس دقیق این هتل، اتاق‌ها و سوئیت‌های مجموعه، امکانات رفاهی شامل استخر، رستوران و … را به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم.

معرفی هتل ونوس پلاس چالوس

هتل 5 ستاره ونوس پلاس چالوس یکی از مدرن‌ترین و به روز ترین هتل‌های منطقه نمک آبرود می‌باشد که اولین بار در سال 1396 آغاز به کار کرد. این هتل در شهرک توریستی و سر سبز نمک آبرود واقع شده است و از نظر دسترسی به سایر تفریحات و امکانات شهرک موقعیت بسیار خوبی دارد. قرار گرفتن هتل ونوس در دل جنگل باعث شده تا منظره‌ای فوق‌العاده در تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها ایجاد شود. در مورد اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوع این واحد اقامتی در بخشی جداگانه به طور مفصل صحبت خواهیم کرد.
این هتل امکاناتی نظیر مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ و همینطور سالن آرایش، باشگاه بیلیارد، قهوه خانه، کافی شاپ، رستوران، سالن کنفرانس، تالار پذیرایی و … دارد. خدمات هتل ونوس پلاس چالوس صبحانه بوفه رایگان، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی و لاندری است؛ اما این موارد تنها امتیازات این اقامتگاه 5 ستاره نیست. مواردی مانند نزدیکی آن به ایستگاه تله کابین و سورتمه نمک آبرود، دسترسی راحت به مراکز خرید و دیگر واحدهای تفریحی این منطقه از دیگر مزیت‌های هتل ونوس چالوس محسوب می‌شود.

استخر هتل ونوس پلاس چالوس

استخر هتل ونوس پلاس چالوس استخر هتل ونوس پلاس چالوس یکی از بهترین و استاندارد‌ترین استخرهایی است که در ایران وجود دارد. به طور کلی، مجموعه آبی هتل ونوس پلاس یکی از مجهزترین و بزرگترین مجموعه‌های آبی است که بسیار تمیز و مدرن می‌باشد. مساحت این استخر بزرگ بوده و از نظر دوست داران شنا کیفیت بسیار بالایی دارد.
شما می‌توانید از امکاناتی نظیر سونا، جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی در این مجموعه بی‌نظیر بهره مند شوید. البته بایستی به این نکته اشاره کنیم که استفاده از استخر و سایر امکانات مجموعه آبی هتل برای مهمانان رایگان نبوده و هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس

رستوران هتل ونوس پلاس چالوس به قسمت جذاب ماجرا رسیده‌ایم. در این بخش قصد داریم تا رستوران هتل ونوس پلاس چالوس را معرفی کنیم. بخشی از هتل مجلل ونوس که بدون شک سر و کار هر یک از گردشگران به آنجا می‌افتد. غذا خوردن بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره ماست و بدون شک خوردن بهترین غذاها در سفر، لذت سفر را دوچندان می‌کند. بسیاری از گردشگران تمایل دارند تا در هر شهر، غذاهای سنتی و محلی آن را امتحان کنند. برخی دیگر وفاداران فست فود هستند و در هر جایی از کره خاکی که باشند، غذاهای فست فودی اولین و آخرین انتخاب آنهاست.
خبر خوب این است که رستوران هتل ونوس پلاس تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و منو این رستوران شامل انواع و اقسام غذاهای سنتی، محلی، دریایی، بین المللی و فست فود است. تمامی این غذاها با عطر و طعم عالی و با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه طبخ می‌شوند. شما می‌توانید طعم اصیل غذاهای سنتی و محلی شمالی را در رستوران این هتل تجربه کنید.

کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس

کافی شاپ هتل ونوس پلاس چالوس
هنوز از بخش خوشمزه و جذاب داستان نگذشتیم. کافی شاپ هتل ونوس پلاس نیز یکی دیگر از بخش‌های جذاب ماجرا است. شما می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیک‌ها، کیک‌های خوشمزه و … را در منظره‌ای رو به دریا و جنگل در این کافی‌شاپ میل کنید. لحظه‌ای تصور کنید، نوشیدن قهوه در چنین منظره‌ای در فصلی مانند بهار یا پاییز، چه آرامشی را می‌تواند به انسان منتقل کند.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ونوس پلاس چالوس

اتاق دو تخته هتل ونوس پلاس چالوس
شما می‌توانید انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس را متناسب با نیاز خود رزرو نمایید. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه از امکانات درجه یک و بسیار خوبی برخوردار هستند. اتاق‌ دوتخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، اتاق کانکت، سوئیت جونیور، سوئیت رویال، اتاق‌های لاکچری و سوئیت‌های لاکچری در واقع واحدهای اقامتی هتل ونوس پلاس چالوس هستند که برای پذیرایی از مهمانان عزیز در نظر گرفته شده‌اند.
سوئیت‌های هتل ونوس دارای مناظر مختلف بوده و برخی از آنها رو به دریا، برخی رو به جنگل و تعدادی دیگر همزمان هم رو به جنگل و هم رو به دریا می‌باشند. سوئیت‌های لاکچری این مجموعه دارای تراس‌های اختصاصی بوده و شما می‌توانید لذت نوشیدن چای و یا قهوه در هوای فوق‌العاده شمال در کنار عزیزان‌تان را تجربه کنید. تجربه‌ای بی‌نظیر که در کمتر جایی می‌توان آن را دوباره تکرار کرد. قطعا شیرینی این خاطره برای همیشه در ذهن شما ثبت خواهد شد و شما را برای رزرو مجدد این هتل در سفرهای بعدی وسوسه خواهد کرد.

فاصله هتل ونوس پلاس چالوس تا دیگر مکان‌های تفریحی

نمای داخلی هتل ونوس پلاس چالوس
بدون شک نمک آبرود یکی از بکرترین مناطق شمال ایران است و همه‌ی گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند قصد دارند تا از امکانات رفاهی این شهرک توریستی بهره‌مند شوند. فاصله تعدادی از مهم‌ترین مکان‌های تفریحی نمک آبرود تا هتل ونوس پلاس را در این بخش برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.
فاصله تا ایستگاه تله کابین نمک آبرود حدود 30 دقیقه
فاصله تا غار دانیال حدود 35 دقیقه
فاصله تا پارک جنگلی فین حدود 37 دقیقه
فاصله تا پارک جنگلی خشکه داران حدود 55 دقیقه
فاصله تا دریاچه ولشت حدود 75 دقیقه
فاصله تا ترمینال مسافربری حدود 30 دقیقه
فاصله تا فرودگاه نمک آبرود حدود 5 دقیقه

قوانین هتل ونوس پلاس چالوس

نمای بیرونی هتل ونوس پلاس چالوس
هتل ونوس پلاس چالوس نیز مانند دیگر هتل‌های سراسر ایران قوانین مخصوص به خود را دارد و ما در این بخش از مقاله قصد داریم تا به این قوانین اشاره کنیم. حتما تا به اینجا شرایط و امکانات این هتل 5 ستاره شما را برای اقامت در این مجموعه وسوسه کرده است؛ در نتیجه اطلاع از قوانین و مقررات هتل ضروری به نظر می‌رسد.
اگر فرزند خردسال به همراه دارید، بایستی بدانید که اقامت کودکان کمتر از 2 سال به صورت رایگان بوده و هزینه اقامت کودکان بیشتر از 2 سال به صورت یک نفر کامل محاسبه می‌شود.
خانم‌ها و آقایانی که به صورت تنها مسافرت می‌کنند، حتما بایستی اصل شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. در غیر این صورت هتل از دادن خدمات معذور می‌باشد.
ساعت تخلیه اتاق‌ها ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق، ساعت 14 می‌باشد. چنانچه زودتر از ساعت 14 به هتل برسید، هیچ گونه تضمینی مبنی بر زودتر تحویل دادن اتاق وجود ندارد. البته همکاری‌های لازم توسط پرسنل انجام می‌شود؛ اما در ایام پیک مانند نوروز امکان تحویل سریع‌تر اتاق واقعا وجود ندارد.
گردشگران خارجی تنها با ارائه پاسپورت و داشتن ویزا و مهر ورود به ایران در هتل پذیرش می‌شوند.
زوجین گرامی بایستی اصل شناسنامه، کارت ملی و همینطور صیغه نامه با مهر برجسته را به همراه داشته باشند.
گردشگران عزیز بایستی مراقب وسایل و امکانات هتل بوده؛ زیرا در صورت وارد شدن هرگونه خسارت، هزینه آن از مهمان گرفته می‌شود.
امکان پذیرایی از مهمانان مدعو در اتاق‌ها با انجام هماهنگی‌های قبلی وجود دارد؛ اما بایستی مهمان مدعو با مهمان مقیم هم جنس باشد. یا هر دو آقا و یا هر دو خانم.
چنانچه مهمان مدعو قصد اسکان شبانه داشته باشد، هزینه آن به صورت سرویس اضافه و یا اتاق با تخت بیشتر از مسافر مقیم دریافت خواهد شد.
هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس با هماهنگی قبلی و در صورت امکان، خدمات نیم شارژ اتاق یا سوئیت را ارائه می‌دهد.

4.9/5 - (8 امتیاز)
معرفی هتل کاخ شیراز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر