لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> اقامتی خاطره انگیز در هتل رز درویشی مشهد
اقامتی خاطره انگیز در هتل رز درویشی مشهد

اقامتی خاطره انگیز در هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد یکی از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر مشهد مقدس می‌باشد که در جوار حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. هتل رز درویشی یک هتل سه ستاره و از مجموعه هتل‌های درویشی می‌باشد. این هتل به تازگی تاسیس شده است و از آنجایی که امکانات و شرایط فوق‌العاده‌ای دارد، تصمیم گرفتیم تا در خصوص آن اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. برای آشنایی بیشتر با هتل رز درویشی مشهد حتما تا پایان با ما همراه باشید.
هتل های مشهد از جمله بهترین و به روز ترین هتل‌های سراسر ایران هستند؛ زیرا سالانه ایرانیان و توریست‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند. فراهم کردن تجربه‌ی سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز بخشی از کار صنعت گردشگری شهر مشهد می‌باشد که با توسعه و ساخت هتل‌های باکیفیت به خوبی از این امر مهم سربلند بیرون آمده است.

همه چیز درباره‌ی هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم زیر مجموعه هتل‌های درویشی است و با هتل مجلل 5 ستاره درویشی در یک گروه قرار دارد. تفاوت هتل رز با هتل درویشی این است که این هتل تنها 3 ستاره طلایی دارد؛ اما چنانچه با امکانات و خدمات این هتل آشنا شوید، مطمئن باشید که شما هم با ما هم عقیده خواهید شد که سه ستاره برای چنین هتلی کم است.
هتل رز درویشی مشهد یک هتل نوساز می‌باشد که 107 واحد اقامتی مجزا و متنوع دارد. طراحی و دیزاین داخلی این هتل به قدری زیبا و چشم نواز است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برخی از پنجره‌های اتاق‌های هتل رز درویشی رو به حرم مطهر باز می‌شوند و منظره‌ای فوق‌العاده‌ دارند.
ذوق و هنر معماران داخلی این مجموعه با ترکیب مدرنیته و سنت باعث شده تا هر شخصی که به این هتل پا می‌گذارد حسی توام با آرامش و لذت را تجربه کند. همه‌ی انتظاراتی که شما از یک هتل مجلل دارید، در اینجا برآورده می‌شود و شما هیچ کمبودی را متوجه نخواهید شد. رفتار پرسنل و خدماتی که به شما ارائه می‌دهند در بالاترین سطح خود قرار داشته و باعث می‌شود تا اقامتی دل‌انگیز و فوق‌العاده داشته باشید.
هر آنچه باعث ایجاد حس راحتی و آرامش در گردشگران می‌شود، در این هتل وجود دارد. نقاشی‌های سقف در لابی و دیگر بخش‌های هتل بسیار جالب توجه و در نوع خود منحصر به فرد می‌باشند. اگر می‌خواهید سفری خاطره انگیز داشته باشید، هتل رز درویشی می‌تواند بهترین گزینه برای یک سفر زیارتی عالی باشد. در ادامه به امکانات و دیگر ویژگی‌های این هتل رویایی اشاره می‌کنیم.
هتل رز درویشی مشهد در یک کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار دارد و اولین بار در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. زائرانی که تمایل دارند در نزدیکی حرم باشند،‌ این هتل موقعیت استثنایی برای آنها دارد و یک مزیت بسیار خوب محسوب می‌شود.

هتل رز درویشی مشهد چند ستاره است؟

فضای داخلی  هتل رز درویشی مشهد هتل رز درویشی مشهد یک هتل 3 ستاره در یک کیلومتری حرم امام رضا (ع) است. البته امکانات و خدمات این هتل بیشتر از سه ستاره می‌باشد. این هتل مجموعا 22 طبقه و 107 واحد اقامتی متنوع دارد. طراحی و دیزاین هر یک از اتاق‌ها و طبقات منحصر به فرد بوده و مانند مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های خارجی است.
هتل رز درویشی امکان پذیرایی از 294 مهمان به صورت همزمان را دارد و رزرو این هتل به دلیل نزدیک بودن آن به حرم و امکانات بسیار خوبی که دارد، کمی سخت میباشد. برای اقامت در این هتل زیبا و به روز، بایستی از قبل برنامه‌ریزی کنید. به ویژه اگر در ایام پیک مانند عید نوروز و یا تعطیلات مهم به مشهد سفر می‌کنید.
در ساخت هتل رز درویشی مشهد آخرین و به روزترین تجهیزات و متدهای هتل‌ داری پیاده سازی شده اند و نوساز بودن این هتل، یکی دیگر از مزیت‌های این هتل به شمار می‌رود. پرسنل این هتل تماما دوره دیده هستند و آماده خدمت رسانی به مهمانان و زائران عزیز با بهترین کیفیت می‌باشند. تمامی عوامل در این هتل دست به دست هم داده اند تا بهترین و خاطره‌ انگیزترین سفر به مشهد برای شما اتفاق بیفتد.

لابی هتل رز درویشی مشهد

یکی از جذاب‌ترین و باشکوه‌ترین بخش‌های این هتل، لابی آن است. لابی هتل رز درویشی طراحی بسیار زیبا و مجللی دارد؛ به طوری که وقتی شما وارد هتل می‌شوید، انگار که وارد یک قصر زیبا و باشکوه شده‌اید. ترکیب رنگ‌ها، گچبری و نقاشی‌های دیوارها، مبلمان و … در نوع خود بی نظیر هستند. تمامی تجهیزات به کار رفته در لابی از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال هستند که شما نمونه آنها را در کمتر هتلی در ایران می‌توانید پیدا کنید.
ظرفیت لابی 30 نفر می‌باشد. اگر شما مهمان مدعو دارید و یا قصد دارید تا آماده شدن اتاق خود در لابی منتظر بمانید، می‌توانید از این فضا استفاده کنید. تجربه‌ای که حتما برای شما به یادماندنی خواهد بود.

خدمات هتل رز درویشی مشهد

نمای بالکن  هتل رز درویشی مشهد
هتل رز درویشی خدمات بسیار خوبی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. در این بخش می‌خواهیم به برخی از این خدمات اشاره‌ای داشته باشیم:
این هتل ترانسفر فرودگاهی رایگان برای مهمانان خود به صورت رفت و برگشتی انجام می‌دهد. برای استفاده از این خدمت کافی است تا شماره پرواز، شرکت هواپیمایی و ساعت پرواز خود را به هتل اعلام نمایید. فاصله فرودگاه تا هتل حدود 10 دقیقا با ماشین است و شما بعد از پرواز به راحتی می‌توانید به هتل برسید و در اتاق خود استراحت کنید.
یکی دیگر از خدمات هتل رز درویشی در مشهد، خدمات مربوط به خشکشویی و لباس‌شویی است. اگر اقامتی کوتاه در شهر مشهد دارید و یا فرزندان شما لباس‌های خود را زود به زود کثیف می‌کنند، اصلا نگران نباشید. این هتل خدمات لباس‌شویی و خشکشویی را با بهترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.
سومین خدمت ویژه از هتل رز درویشی مربوط به ورزشکاران است. گردشگران عزیزی که به ورزش خود بسیار اهمیت میدهند، می‌توانند از باشگاه مجهز و پیشرفته هتل استفاده نمایند. گاه در سفرهای طولانی، دور بودن از ورزش می‌تواند باعث افت بدن در ورزشکاران حرفه‌ای شود.
اگر سفر کاری به مشهد دارید و یا اینکه کسب و کار شما به گونه‌ای است که به اینترنت بسیار وابسته است، می‌توانید از کافی نت هتل استفاده نمایید. بهترین سیستم‌ها با اینترنت پرسرعت برای شما در این بخش در نظر گرفته شده اند.
یکی دیگر از خدمات جذاب هتل سه ستاره درویشی، مجموعه آبی آن است. محیطی تمیز و به روز برای لذت بردن از شنا و آبتنی در سفر. شما در این مجموعه آبی می‌توانید خدماتی مانند ماساژ حرفه‌ای، سونا خشک و بخار، حمام ترکی و … را دریافت کنید.

اتاق‌های هتل رز درویشی مشهد

سوئیت رویال  هتل رز درویشی مشهد
تعداد اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رز درویشی 107 واحد مجزا در 17 طبقه می‌باشد. هر یک از سوئیت‌ها و اتاق‌ها با بروزترین و بهترین تجهیزات مجهز شده‌اند. اتاق‌های هتل رز درویشی شامل:
اتاق یک تخته اکونومی
اتاق یک تخته استاندارد
اتاق دو تخته دبل اکونومی
اتاق دو تخته تویین اکونومی
اتاق دو تخته دبل استاندارد
اتاق دو تخته تویین استاندارد
اتاق دو تخته ماه عسل
اتاق سه تخته اکونومی
اتاق سه تخته استاندارد
اتاق سه تخته کینگ
اتاق چهار تخته کینگ
اتاق چهار تخته رویال
اتاق هشت تخته خانواده
سوئیت چهار نفره اکونومی
سوئیت چهار نفره استاندارد
هر یک از اتاق‌ها شامل تلویزیون، سیستم تهویه هوا، سیستم سرمایش و گرمایش به روز، اینترنت، مبلمان، سیف باکس، حمام و سرویس بهداشتی با تمامی تجهیزات و نیازها و … می‌باشند. اگر شما به صورت فردی و یا خانوادگی سفر می‌کنید، می‌توانید به راحتی در این هتل اقامت داشته باشید؛ زیرا تمامی نیازها و امکاناتی که ممکن است لازم داشته باشید، از قبل در اتاق شما قرار داده شده است.
یکی از نکات مثبت و متمایزکننده هتل رز درویشی این است که استفاده از تمامی امکانات و خدمات هتل برای افراد کم توان و یا سالخورده نیز وجود دارد و چنانچه فردی از نزدیکان شما در این گروه قرار می‌گیرد، هیچ گونه نگرانی بابت اقامت او نباید داشته باشید. قطعا تجربه‌ی سفر به مشهد برای این دوستان در چنین هتلی شیرین تر خواهد شد.

رستوران هتل رز درویشی مشهد

رستوران  هتل رز درویشی مشهد
رستوران هتل رز درویشی یک سالن نسبتا بزرگ با ظرفیتی بالغ بر 120 نفر است. طراحی داخلی این رستوران بسیار شیک و زیبا می‌باشد و حسی از آسایش و آرامش را به شما منتقل می‌کند. تمامی غذاها با بهترین مواد اولیه و توسط سرآشپزهای دوره دیده و بین المللی طبخ می‌شود. جالب است بدانید که گروه هتل‌های درویشی، آکادمی تخصصی در زمینه آشپزی دارد و هرساله دانشجویان زیادی را در این زمینه پرورش می‌دهد. بهترین این دانشجویان در هتل‌های درویشی در بخش آشپزخانه مشغول به فعالیت هستند.

منوی غذا هتل رز درویشی مشهد

انواع غذاهای ایرانی و بین المللی در رستوران پاشا هتل رز درویشی برای مهمانان با بهترین کیفیت سرو می‌شود. اگر تمایل دارید تا در محیطی لوکس و شاهانه غذای خود را میل کنید، رستوران هتل رز درویشی می‌تواند بهترین گزینه باشد. برخی از مهم‌ترین غذاهای منوی رستوران رز درویشی:
چلو ماهیچه
چلو گوشت گردن
چلو کباب لقمه
چلو جوجه کباب بدون استخوان
چلو جوجه کباب با استخوان
چلو قیمه
چلو قرمه سبزی
هر آن چیزی که شما از یک رستوران شیک و درجه یک توقع دارید، را می‌توانید در رستوران پاشا پیدا کنید. این رستوران لذت امتحان کردن متنوع‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاها را در طول اقامت‌تان در مشهد به شما ارزانی می‌دارد.

کافی شاپ هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویش مشهد دارای یک کافی‌ شاپ مجهز به نام رومانو است. این کافی‌شاپ در تراس هتل می‌باشد و فضای آن روباز و بسیار دنج است. شما می‌توانید انواع قرارهای دوستانه،‌ عاشقانه، کاری و … خود را در این کافی‌شاپ دوست داشتنی ست کنید. لذت گفتگوهای دونفره در فضایی آرام، لذت دیدارهای قدیمی را بیشتر و خاطره سفر را شیرین‌تر می‌کند. محیطی آرامش بخش و فوق‌العاده برای فراموش کردن تمامی استرس‌ها و فشارهای فکری روزانه.
شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان وعده و دسرهای خوشمزه را در کافی شاپ رومانو در کنار عزیزان‌تان میل کنید. پرسنل کافی‌شاپ نیز جزو بهترین دانشجویان دوره‌های آکادمی هتل‌های درویشی مشهد هستند و بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهند.

روف گاردن پاناروما

روف گاردن  هتل رز درویشی مشهد یکی دیگر از بخش‌های جذاب هتل رز درویشی مشهد، بدون شک روف گاردن پاناروما این هتل است. این فضا در طبقه 20 ام هتل قرار دارد و چشم‌انداز آن مستقیما رو به حرم مطهر رضوی می‌باشد. فضای بکر و باورنکردنی برای تجربه یک حس فوق‌العاده در مشهد. شما با رفتن به روف گاردن پاناروما مستقیما گنبد طلایی حرم علی ابن موسی الرضا را مشاهده می‌کنید؛ آن هم در ارتفاعی قابل توجه و سکوتی وصف ناپذیر.
تمامی تلاش تیم هتل‌های درویشی و طراحان این بخش بر این بوده است تا یک یک حس تکرار نشدنی و منحصر به فرد به مهمانان هتل هدیه بدهند. روف گاردن پاناروما دو بخش مجزا دارد و شما در هر کدام از بخش‌ها که تمایل داشته باشید، می‌توانید بنشینید. فضای این روف گاردن از طریق آلاچیق‌های کوچک از یکدیگر جدا شده‌اند و کاملا انحصاری هستند.

نزدیک‌ترین مراکز خرید و امکان تفریحی به هتل رز درویشی مشهد

اتاق دو تخته دبل  هتل رز درویشی مشهد قطعا سفر به مشهد تنها یک سفر زیارتی نیست و گردشگران تمایل دارند تا از مراکز خرید بسیار خوب مشهد و اماکن دیدنی آن نیز بازدید به عمل بیاورند. در این بخش مهم‌ترین مراکز خرید و اماکن دیدنی که به هتل رز درویشی نزدیک است را برای شما گردآوری کرده‌ایم. به این امید که از اقامت خود در شهر مشهد، نهایت لذت را ببرید.
فاصله تا باغ گیاه شناسی مشهد حدود 5 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه نادر شاه افشار حدود 5 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز حدود 4 دقیقه
فاصله تا خانه تاریخی داروغه حدود 4 دقیقه
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد حدود 3 دقیقه
فاصله تا بازار رضا مشهد حدود 2 دقیقه
فاصله تا پاساژهای 17 شهریور حدود 3 دقیقه با ماشین
فاصله تا بازار جنت مشهد حدود 5 دقیقه با ماشین
فاصله تا برج زیست خاور حدود 5 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ملت مشهد حدود 15 دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک کوهسنگی مشهد حدود 8 دقیقه با ماشین
فاصله تا شاندیز و طرقبه مشهد حدود 25 دقیقه با ماشین
فاصله تا برج آرمیتاژ مشهد حدود 20 دقیقه با ماشین
فاصله تا سرزمین موج‌های آبی حدود 40 دقیقه با ماشین
فاصله تا سرزمین موج‌های خروشان حدود 30 دقیقه با ماشین
فاصله تا آرامگاه فردوسی مشهد حدود 40 دقیقه با ماشین
فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حدود 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن مشهد حدود 6 دقیقه با ماشین
فاصله تا ترمینال مسافربری مشهد حدود 4 دقیقه با ماشین

قوانین هتل رز درویشی مشهد

اتاق دو تخته تویین  هتل رز درویشی مشهد
هتل رز درویشی برای آرامش مهمانان و ارائه بهترین خدمات به زائرین عزیز شهر مقدس مشهد، قوانینی را وضع کرده است. چنانچه شما هم قصد دارید تا در این هتل مجلل اقامت داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه این بخش را به هیچ وجه از دست ندهید.
ساعت تحویل اتاق به مهمان ساعت 14 بعد از ظهر و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می‌باشد.
آقا و خانم‌هایی که به تنهایی سفر می‌کنند، در صورت غیر بومی بودن و تنها با ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی پذیرش می‌شوند.
هیچ گونه اتاق و یا سوئیت به زوجینی که با صیغه نامه به هتل مراجعه می‌کنند، تحویل داده نمی‌شود.
در ایام کرونا داشتن کارت واکسن دیجیتالی الزامی می‌باشد.
مهمانان عزیز نمی‌توانند با افراد تبعه خارجی غیر هم جنس در یک اتاق اقامت داشته باشند.
همراه داشتن اصل کارت ملی، شناسنامه و یا پاسپورت برای اقامت در هتل رز درویشی الزامی است.
گردشگران خارجی تنها با داشتن پاسپورت و مهر ورود به ایران و همینطور تاریخ اعتبار ویزا پذیرش می‌شوند.
در صورتی که فرزند خردسال به همراه دارید، چنانچه سن فرزند شما کمتر از 2 سال باشد، اقامت ایشان به صورت رایگان بوده و در صورتی که بین 2 تا 12 سال باشد به صورت نیم بها حساب می‌شود. نوجوانان بزرگ تر از 12 سال به صورت یک نفر کامل حساب می‌شوند.
در صورتی که نیاز به نیم شارژ دارید، می‌توانید به صورت تلفنی مستقیما از هتل استعلام نمایید. امکان ثبت درخواست نیم شارژ به صورت آنلاین در این هتل وجود ندارد.
مهمانان مدعو می‌توانند در اتاق مهمانان اقامت داشته باشند و هزینه آن به صورت سرویس اضافه و یا اتاق با تخت بیشتر از مسافر هتل دریافت خواهد شد.
مهمانان مدعو موظف هستند که مدارک شناسائی معتبر به پذیرش هتل ارائه دهند.
اگر قصد دارید تا در نزدیکی حرم مطهر رضوی اقامتی آرام و دلچسبی داشته باشید و تجربه این سفر را برای همیشه در ذهن خود نگه دارید، پیشنهاد ما این است که حتما شرایط و امکانات هتل رز درویشی را نیز مد نظر داشته باشید. این هتل با وجود 3 ستاره بودن، امکانات و خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و یکی از به روزترین هتل‌های شهر مشهد می‌باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
معرفی هتل پانوراما کیش - هتلی لوکس در جزیره مرجانی کیش
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر