لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> معرفی هتل گامبرون کیش و علت نام‌گذاری عجیب آن
معرفی هتل گامبرون کیش  و علت نام‌گذاری عجیب آن

معرفی هتل گامبرون کیش و علت نام‌گذاری عجیب آن

آیا قصد سفر به جزیره‌ی زیبای کیش را دارید؟ آیا می‌خواهید در یک هتل باکیفیت اما کم هزینه اقامت داشته باشید؟ ما به شما هتل گامبرون را پیشنهاد می‌کنیم. هتل گامبرون کیش و خدمات و امکانات آن از قبیل رستوران و صبحانه هتل گامبرون کیش، مشخصات هتل گامبرون کیش، موقعیت و آدرس این هتل، موضوعاتی هستند که در این صفحه به آن‌ها پرداخته‌ایم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم درصورتی‌که تا پیش ‌از این در هتل گامبرون که یک هتل سه ستاره و مقرون‌به‌صرفه است، اقامت نداشته‌اید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.
معرفی هتل گامبرون که یکی از بهترین هتل های کیش است را از نام‌گذاری آن شروع می‌کنیم و سپس به باقی موارد می‌پردازیم. در ابتدا بایستی بگوییم که “گامبرون” به چه معناست؟ گامبرون به معنای خرچنگ است. در گذشته و در زمانی که پرتغالی‌ها در این محل حضور داشته‌اند، این منطقه به این اسم نام‌گذاری شده بود. پرتغالی‌های ساکن در این منطقه در دوران صفویه و توسط شاه‌عباس صفوی بیرون رانده می‌شوند، و بعد از آن گامبرون به بندرعباس تغییر می‌یابد.
هتل گامبرون در کنار قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه‌ای که به مهمانان ارائه می‌کند، امکانات و خدمات ایده‌آلی را برای آن‌ها در نظر گرفته است. در ادامه مشخصات هتل گامبرون را با هم مرور خواهیم کرد.

موقعیت هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش اواخر سال 1395 در میدان ساحل جزیره کیش تأسیس شده است. این هتل که در میان هتل‌های کیش یک هتل سه ستاره محبوب است، شامل دو ساختمان اقامتی با مجموع 160 اتاق و سوئیت با ظرفیت‌ها و امکانات متفاوت است. آدرس هتل گامبرون کیش در میدان ساحل واقع شده است. به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که به‌واسطه موقعیت مکانی هتل گامبرون کیش، مهمانان ساکن در این هتل دسترسی مناسبی به اماکن دیدنی و تفریحی و همچنین مراکز خرید دارند.

چرا هتل گامبرون کیش؟

لابی هتل گامبرون کیش
اصلی‌ترین جاذبه جزیره زیبای کیش دریای زیبای خلیج‌فارس و سواحل مرجانی بسیار آرامش‌بخش آن است. رزرو هتلی که با اقامت در آن بتوانید در فاصله کوتاهی خود را به ساحل برسانید، در هزینه‌ها و زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. فاصله بین هتل گامبرون تا ساحل را می‌توانید با یک پیاده‌روی 3 دقیقه‌ای طی کنید و از آرامش ساحل در کنار عزیزانتان لذت ببرید. ضمناً اسکله بزرگ تفریحی، اسکله تفریحی قدیمی کیش، آب‌نمای موزیکال آوای خلیج‌فارس، صخره خرچنگ‌ها و سایت مرجانی جزیره کیش نیز بسیار به هتل نزدیک هستند.
به‌علاوه، پارک شهر، رویا مال، بازار زیتون، مرکز خرید مروارید و مرکز تجاری سارینا 2 کیش از مکان‌های نزدیک به هتل گامبرون هستند. وجود مراکز خرید که اجناس خارجی متنوعی را ارائه می‌کنند، از دلایل مهم دیگری است که افراد به کیش سفر می‌کنند. با رزرو اتاق در هتل گامبرون کیش به مراکز خرید متنوعی در فاصله نزدیک دسترسی دارید.
مورد دیگری که می‌تواند از دلایل انتخاب هتل گامبرون برای اقامت در جزیره کیش باشد، وجود سالن همایش و کنفرانس در کنار رستوران‌های باکیفیت آن است. سالن کنفرانس هتل گامبرون در ساختمان A واقع شده است.این سالن کنفرانس مجهز به امکانات صوتی و تصویری کامل است. بنابراین سازمان‌ها و مؤسسات نیز می‌توانند با خیالی آسوده ضمن برگزاری همایش، دوره‌ها و سمینارهای آموزشی، خاطره خوبی از اقامت در هتل گامبرون را برای کارکنان خود رقم بزنند.
هتل گامبرون کیش امکانات و خدمات متنوعی را به جهت رفاه میهمانان خود فراهم کرده است. برای مثال در داخل هتل یک بازارچه تجاری نیز مشغول فعالیت است. این بازارچه خدمات آرایشگاه، عکاسی، اجاره اتومبیل بدون راننده، شکلات‌فروشی، لوازم آرایشی بهداشتی و پوشاک را به مهمانان با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند. اگرچه در این هتل استخر، سونا و جکوزی وجود ندارد، اما مهمانان برای تفریح و سرگرمی داخل هتل می‌توانند از سالن بیلیارد داخل هتل استفاده کنند.

مشخصات هتل گامبرون کیش

اتاق سه تخته هتل گامبرون کیش
هتل گامبرون در کیش تمام امکانات یک هتل سه ستاره استاندارد را در خود جای داده است که می‌توانید در لیست ذیل آن‌ها را مشاهده کنید.
آسانسور
نمازخانه
کافی‌شاپ
تاکسی سرویس
فضای سبز
سالن بیلیارد
خدمات باربری
پذیرش 24 ساعته
خدمات بیدارباش
خدمات خانه‌داری
سیستم تهویه مطبوع
پارکینگ با ظرفیت 10 خودرو
آتلیه
پارک کودک
ماساژ
کرایه اتومبیل بدون راننده
خدمات برای معلولین
خدمات تهیه بلیت
رستوران با ظرفیت 300 نفر
سفره‌خانه سنتی
سالن کنفرانس
اینترنت
ترانسفر
خدمات گردشگری
بازارچه تجاری
آرایشگاه مردانه
آرایشگاه زنانه
اتاق چمدان
اجاره اتومبیل بدون راننده
رستوران سنتی «نان و نمک» یکی از دو رستوران این هتل است. رستوران نان و نمک در فضای آرامش بخش و سرسبز در محوطه هتل واقع شده است. یک رستوران «ایرانی» نیز در داخل هتل و در لابی ساختمان A در حال فعالیت است. این رستوران انواع بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با طعمی بی‌نظیر به مهمانان ارائه می‌کند.
در ضلع غربی لابی در ساختمان A یک کافی‌شاپ نیز واقع شده است. این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و دسرهای سنتی و مدرن خوشمزه را سرو می‌کند. ضمناً تمام مهمانانی که در این هتل اتاق رزرو می‌کنند، از خدمات رایگان صبحانه هتل گامبرون کیش و وعده رایگان نهار نیز بهره‌مند می‌شوند. صبحانه هتل به‌صورت سلف‌سرویس بوده و برای وعده نهار نیز غذاهای ایرانی طبق منوی روز سرو می‌شوند.

امکانات اتاق‌های گامبرون کیش

اتاق سه تخته هتل گامبرون کیش
اتاق‌های هتل گامبرون متنوع هستند و شما می‌توانید بنا به بودجه، تعداد هم‌سفران و همچنین تعداد شب‌هایی که اقامت خواهید داشت، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنید. اتاق‌ دو تخته، اتاق دوتخته هافبرد، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته هافبرد، اتاق چهار تخته، سوئیت‌ یک‌خوابه چهارنفره جونیور و سوئیت دوخوابه چهارنفره رویال گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین را برای اقامت خود انتخاب کنید. لیست امکانات موجود در اتاق را می‌توانید در ذیل مشاهده کنید.
حمام
یخچال
دراور
مبلمان
آباژور
دمپایی
صبحانه
رخت‌آویز
کمد لباس
تلویزیون
آب معدنی رایگان
تلفن در اتاق
لوازم بهداشتی
سیستم اعلام حریق
تلویزیون در اتاق
مینی بار با هزینه
سیستم گرمایش و سرمایش
صندوق امانات داخل اتاق
سیستم اطفای حریق در اتاق
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

قیمت رزرو اتاق و سوئیت در هتل گامبرون کیش

نمای هتل گامبرون کیش در روز
کیش مقصدی است که در دوران پیک مسافرت‌ها، میزبان حجم زیادی از مهمانان است. بنابراین هزینه‌های اقامتی بسته به فصلی که در آن سفر می‌کنید می‌تواند بسیار متفاوت باشد. هتل گامبرون نیز در این مورد مانند سایر هتل‌ها و اقامتگاه‌های جزیره کیش است.
به‌این‌ترتیب بهتر است اگر قصد رزرو هتل گامبرون را دارید، به‌محض مشخص‌شدن تاریخ ورود و خروج خود، برای رزرو اتاق موردنظر، از همین صفحه اقدام کنید. در این صورت علاوه بر این که متحمل هزینه‌های بالا برای رزرو خود نخواهید شد، گزینه‌های انتخابی زیادی در بین اتاق‌های خالی خواهید داشت.
هتل گامبرون کیش را می‌توانید با خیال راحت و برای انواع سفرهای خانوادگی، کاری و یا انفرادی خود انتخاب کنید و از خدمات عمومی و اختصاصی آن لذت ببرید. در صورت نیاز به خدمات پشتیبانی از طریق کارشناسان فروش می‌توانید سؤال خود را مطرح کرده و دراسرع‌وقت راهنمایی‌های کافی را دریافت کنید.

3.6/5 - (8 امتیاز)
بهترین هتل های بجنورد کدام اند؟ عکس و جزئیات کامل
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر