لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> روسیه در انتظار بازدیدکنندگان فراوان برای جام جهانی فوتبال
روسیه در انتظار بازدیدکنندگان فراوان برای جام جهانی فوتبال

روسیه در انتظار بازدیدکنندگان فراوان برای جام جهانی فوتبال

جام جهانی فوتبال در چهاردهم ماه ژوئن آغاز می شود و روسیه در مراحل پایانی آماده سازی برای بزرگترین رویداد ورزشی سال می باشد . همراه با سی و دو تیم شرکت کننده ، روسیه آمده پذیرایی از سیل طرفداران و بازدیدکنندگانی است که از سراسر جهان می آیند تا حال و هوای جام جهانی را از نزدیک تجربه کنند .

طبق برآوردها ، در طول این رویداد حدود یک و نیم میلیون فرد خارجی به روسیه می آیند و رزرو هتل انجام می دهند و در مجموع صنعت گردشگری روسیه را ارتقا می بخشند. بر طبق گزارش وب سایت رسمی جام جهانی فوتبال ، روی هم رفته بالای 1.8 میلیون بلیط برای مسابقات به فروش رفته است . 568، 448 بلیط ما بین ماه های دسامبر تا ژانویه به فروش رفته است . طرفداران خارجی که بیشترین تعداد بلیط را به خود اختصاص داده اند از امریکا با 85،941 بلیط ، برزیل با 72،061 بلیط ، کلومبیا 63،955 بلیط و آلمان با 60،317 بلیط هستند .


روسیه در مقابل برزیل
بررسی جزئیات بیشتر در رابطه با بازدیدکنندگان ، 570 هزار طرفدار خارجی فوتبال در روسیه قابل انتظار است . این یک ارزیابی از تعداد بازدیدکنندگان خاص از مسابقات براساس اطلاعات بلیط های به فروش رفته است . در مقایسه ، برزیل میزبان یک میلیون گردشگر خارجی بود . جدا از این ، حدود 600 هزار بازدیدکننده در مسابقات فوتبال حضور داشته اند .
سهم صنعت گردشگری در تولید ناخالص داخلی روسیه در سال 2018 حدود دو بیلیون دلار پیش بینی شده است . البته بیشترین میزان این تاثیر مربوط به جام جهانی است . برگزار کنندگان انتظار دارند نه تنها سیل گردشگران افزایش یابد بلکه سطح هزینه ها هم تغییر کند .

یکی از دلایل این است که گردشگران به طور میانگین دوازده روز اقامت خواهند داشت . دلیل دوم این که قراردادها تغییر خواهند کرد این است که میهمانان خارجی زیادی می آیند و قادر به پرداخت هزینه های خود هستند و سوم اینکه راه گریزی از افزایش هزینه های حمل و نقل ، اقامت و خوراک نیست که این امر نه تنها بازدید کنندگان جام جهانی فوتبال بلکه گردشگران عادی را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد .
1683438587 659 روسیه در انتظار بازدیدکنندگان فراوان برای جام جهانی فوتبال

در مقایسه ، سهم کلی صنعت گردشگری در تولید ناخالص داخلی در جام جهانی فوتبال در برزیل دو بیلیون دلار بود . با احتساب هر دو گردشگری داخلی و خارجی . بر طبق برآوردها ، سهم گردشگری خارجی حدود یک بیلیون دلار بوده است .
تقویت روند مثبت کنونی
جام جهانی در تقویت روند مثبت کنونی گردشگری روسیه نقش مهمی دارد . در سال 2017 ، تعداد بازدیدکنندگان از پایتخت مسکو 13.2 درصد و در سنپترزبورگ تا 8.4 درصد افزایش یافت . شمار گردشگران در مسکو 21.5 میلیون نفر اما در سنپترزبورگ 7.5 میلیون نفر بود .
طبق برآوردها ، در سال 2018 میانگین رزرو هتل در مسکو تا پنج درصد قابل افزایش است ، یعنی در مجموع 80 درصد که رقم قابل توجهی است. در سنپترزبورگ رشد سه درصدی یعنی در کل 71 درصد قابل انتظار است . جام جهانی تاثیر زیادی روی این بخش و همچنین سفرهای رایگان با قطار و نرخ های مقرون به صرفه سفر با هواپیما خواهد داشت .

همراه با جام جهانی ، محرک رشد صنعت گردشگری در روسیه کاهش ارزش روبل و هم چنین تبلیغات شهرهای مسکو و سنپترزبورگ در کشورهای خارجی است . علاوه بر این ، روسیه می تواند گردشگران را از کشورهایی که توافق سفر بدون ویزا با
روسیه دارند جذب کند، پس بهتر است هوشمندانه سفر کنید و زودتر بلیط های خود را رزرو نمائید.

راهنمای سفر به روسیه برای مسابقات جام جهانی 2018
ادامه مطلب

امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر