لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل های تهران که قبل از سفر به پایتخت بایستی بشناسید!
بهترین هتل های تهران که قبل از سفر به پایتخت بایستی بشناسید!

بهترین هتل های تهران که قبل از سفر به پایتخت بایستی بشناسید!

بهترین هتل های تهران برای اقامت کدام‌اند؟ هنگامی که سفر میکنید بدون توجه به هدف سفرتان ، محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید میتواند کیفیت سفر شما را تعیین کند. در واقع این شما هستید که به عنوان مسافر خواسته و انتظاراتتان را از یک هتل تعیین میکنید. اقامت در هتل همواره از جمله دغدغههای مسافران برای یک سفر خوب و به دور از هیاهو است. اینکه چه نوعی هتلی، چه نوع کیفیت خدماتی را می تواند به شما ارائه دهد و چه ویژگیهایی را یک هتل خوب باید داشته باشد مطمئنا سوال بسیاری از افراد است. باتوجه به موارد گفته شده هنگام سفر، هتلی که قرار است در آن اقامت داشته باشید، قطعا تأثیر بسیاری بر تجربه و لذتی که از سفر میبرید خواهد گذاشت. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین هتل های تهران بپردازیم.

هتل های 5 ستاره تهران

هتل اسپیناس پالاس

یکی از بهترین هتل های تهران که در منطقه شمال پایتخت قرار گرفته و مانند الماسی زیبا میدرخشد هتل اسپیناس پالاس تهران می‌باشد. این هتل در شمال تهران از جمله لوکسترین هتل‌هایی می‌باشد که به‌خاطر امکاناتی که فراهم کرده است و خدماتی که ارائه میدهد توانسته رضایت مسافران را به خوبی کسب کند، و بنابر دلایل گفته شده امتیازات بسیار بالایی را نیز از مسافران و گردشگران کسب کرده است.
این هتل بین المللی پنج ستاره با واقع شدن در منطقه‌ی شمال تهران از لحاظ جغرافیایی و در دسترس بودن انتخاب اول بسیاری از افراد میباشد. هتل اسپیناس با در نظر گرفتن انتظارات متفاوت، خدمات ویژه‌ای را به‌صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد و از این جهت به هیچ عنوان مهمانان را ناامید نکرده است. همینطور، معماری این هتل متاثر از معماری گذشته و جدید بوده، که از این لحاظ، طیف وسیعی از سلیقه‌ها را در بر می‌گیرد.

پس اگر به معماری علاقه‌مندید و دیزاین و طراحی برای ‌شما ارزشمند و مهم است، در انتخاب این هتل به هیچ عنوان تردید نکنید. شاید هم به این خاطر باشد که اسم آن را کاخ انتخاب کرده‌اند. هتل اسپیناس به عنوان بهترین هتل تهران، دارای ساختمانی شیک و‌چشم‌نواز است که شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا اتاق های مجهز و استاندارد می‌باشد. در بهترین هتل تهران تمام انتظاراتی که از یک هتل پنج ستاره باید داشته باشید به بهترین نحو برآورده شده است.

هتل اسپیناس بلوار تهران

 هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران که از سال 1389 به عنوان اولین هتل پنج ستاره بعد از انقلاب شروع به فعالیت کرد، یکی از بهترین هتل‌ها در پایتخت است. هتل 5 ستاره اسپیناس در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری و در پلاک 126 قرار گرفته و متشکل از 18 طبقه و 274 واحد اقامتی میباشد. معماری زیبا و خیرهکننده این هتل موجب شده که همچون ستاره‌ای در مرکز شهر تهران خودنمایی کند. پرسنل هتل اسپیناس به شش زبان زنده دنیا که شامل انگلیسی، عربی، ترکی، روسی، ایتالیایی و فرانسوی میباشد صحبت می‌کنند. همین امر باعث آسایش و راحتی مسافران غیر ایرانی در این هتل شده و اقامتی خوش را برای آن‌ها رقم زده است.
همه اتاق‌های هتل 5 ستاره اسپیناس دارای امکانات رفاهی متعددی بوده تا مهمانان اقامتی پر از آسودگی و راحتی را در این هتل داشته باشند. در هتل اسپیناس دو رستوران به اسمهای مانداک و بلوار 126 و یک کافی‌شاپ به نام آتریوم وجود دارد.
رستوران مانداک دارای فضایی سنتی بوده و در طبقه منفی یک قرار گرفته است. این رستوران گنجایش 130 نفر را داشته و در معماری آن مواردی از دوران صفویه و ایران قدیم به کار رفته است. پخش موسیقی زنده در این رستوران فضای رویایی را برای مهمانان رقم میزند.
رستوران بلوار 126 رستورانی بین‌المللی و مدرن بوده که در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با طعمی لذیذ سرو می‌شود. بدون شک صبحانه سلف سرویس این هتل خاطره‌ای به یادماندنی از اقامت در این هتل 5 ستاره را در ذهن مهمانان ثبت می‌کند. کافی شاپ آتریوم در لابی هتل واقع شده و در آن انواع گوناگون نوشیدنی‌های سرد و گرم به علاوه مافین‌های لذیذ سرو می‌شود.

هتل استقلال تهران

اتاق سه تخته هتل استقلال تهران

باتوجه به اینکه این هتل، جزو بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود، انتظار می‌رود خدمات پذیرایی که ارائه می‌دهد در حد یک هتل پنج ستاره، عالی و حرفه‌ای باشد. نظیر این امکانات می‌شود به اینترنت پرسرعت نامحدود، سرویس ۲۴ ساعته، خودپرداز، صرافی، آرایشگاه مردانه، بیزینس سنتر، مرکز خرید سوغاتی و غیره اشاره کرد.
این هتل امکانات رفاهی ویژه دیگری نیز دارد که باعث شده اکثر افراد این هتل را در لیست انتخابی خودشان قرار دهند. این هتل زمین تنیس بسیار زیبایی دارد که دارای دو زمین مسقف تنیس است و ابعاد آن حدود ۲۰ در ۴۰ مترمربع می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه در زمین تنیس هتل استقلال، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب آن باتوجه‌ به وضعیت آب و هوایی منطقه است.
هتل استقلال تهران علاوه بر واحدهای اقامتی بی‌نظیرش، توانسته فضاهای مناسبی برای گردهمایی‌های خانوادگی، کاری و رسمی نیز فراهم کند. رستوران‌های هتل استقلال تهران بسیار باشکوه و مدرن بوده و دارای طراحی و دیزاین زیبایی هستند. نورپردازی به طور فوق حرفه‌ای در آن‌ها اجرا شده و شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را که دوست دارید برای صرف وعده‌های غذایی انتخاب نمایید. در واقع علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی رستوران‌های هتل استقلال تهران، غذاهای باکیفیت و بسیار لذیذ آن هم که از تنوع بالایی برخوردار است زبانزد بسیاری از افراد میباشد.

هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران

از بهترین هتل تهران می‌شود به هتل آزادی، یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران اشاره کرد که با توجه به خدمات و کیفیتی که ارائه می‌دهد، انتخاب اکثر بسیاری از افراد در سفر به تهران است. هتل پارسیان آزادی تهران، یک هتل لوکس، آرام و خوش‌نما با دکوراسیون داخلی و معماری باعظمت است. این هتل در پایتخت، به معنای واقعی کلمه چشم‌نواز و مجلل است و با امکانات عالی که برای میهمانان خود فراهم می‌کند لیاقت پنج ستاره بودن را دارد.
هتل پارسیان آزادی تهران در کل دارای ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که آن را برای هر سلیقه و بودجه‌ای به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آزادی در ۲۵ طبقه پراکنده گشته‌اند و شما با توجه به موقعیت و انتخاب خودتان می‌توانید در یکی از طبقات اقتصادی، تجاری و ویژه آن اقامت کنید.
در هتل پارسیان آزادی، برای هر نوع مراسم و جشنی می‌توانید سالنی مناسب را انتخاب کنید. هتل آزادی شامل ۸ سالن چند منظوره می‌باشد که برای مراسم‌های عروسی و میهمانی، نشست‌های خبری و دیپلماتیک، انتخاب خوب و‌ایده‌آلی است. از آنجا که این هتل پنج ستاره تهران، در تقاطع بزرگراه‌های چمران و یادگار امام واقع شده با انتخاب آن، از لحاظ دسترسی به بسیاری از نقاط مهم پایتخت نگرانی نخواهید داشت. از جمله ویژگی‌های خوب دیگر این هتل می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:
• پرسنل حرفه‌ای، صمیمی و خوش‌برخورد
• تنوع بالای صبحانه و رستوران‌های باکیفیت
• تناسب قیمت با امکانات و خدمات هتل
• دسترسی و موقعیت مکانی خوب
• نظافت و پاکیزگی اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل
• تجربه اقامت آرام و آسوده با ویو بی‌نظیر

هتل پرشین پلازا

 هتل پرشین پلازا

این هتل در قلب تجاری پایتخت یعنی منطقه عباس‌آباد تهران، خیابان سهروردی، واقع شده‌است. هتل پرشین پلازا تهران، هتلی لوکس با معماری شیک و مدرن بوده که با داشتن اتاق‌های مجلل، امکانات متنوع، کافه‌تریا و رستوران و سالن همایش و سالن پذیرایی، انتظارات شما را تمام و کمال از یک هتل لوکس 5 ستاره به بهترین نحو برآورده می‌کند.
این هتل به‌خاطر داشتن موقعیت مکانی عالی به انتخاب اول مسافران و گردشگران عزیزی که از نقاط مختلف به پایتخت مراجعه میکنند، تبدیل شده است. وجود شرکت‌های کوچک و بزرگ در اطراف هتل پرشین پلازا باعث شده تا بسیاری از مدیران قرارهایشان را در این هتل برگزار کنند و این هتل از این لحاظ نیز دارای اهمیت است.

هتل هما تهران

هتل هما تهران یکی از بهترین هتل های تهران که جزوه هتل‌های صاحب نام قدیمی نیز محسوب می‌شود، هتل لوکس پنج ستاره هما می‌باشد. این هتل در میدان ونک در منطقهای خوش آب و هوا واقع شده است. بد نیست بدانید این برج که وابسته به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد در سال 1354 افتتاح شد. هتل هما تهران با 16 طبقه دارای 177 واحد اقامتی و سوئیت با معماری مدرن و فوق‌العاده می‌باشد که هر یک دارای چشم اندازی زیبا از پایتخت، رشته کوه های البرز و باغ زیبای هتل هستند.

با اقامت در این هتل پنج ستاره مسافران دسترسی آسانی به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه های فرهنگی، تفریحی، تاریخی و شاهراه های اصلی پایتخت دارند. از دیگر امکانات هتل هما تهران می‌شود به رستوران معراج، رستوران ایتالیایی پیکاسو، رستوران گلستان، چندین سالن همایش، مجموعه ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، ماساژ درمانی، سالن بدن سازی، زمین تنیس، کافی شاپ 24 ساعته، خدمات بانکی، مرکز خرید، خدمات رزرو حمل و نقل هوایی در محل هتل، بیزینس روم و آرایشگاه اشاره کرد.

هتل ویستریا

هتل ویستریا هتل ویستریا در منطقه تجریش و در خیابان دربند تهران قرار گرفتهاست. این هتل پنج ستاره با امکانات مجلل در سال 1398 و در یکی از بهترین منطقههای تهران به لحاظ آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی شروع به فعالیت نموده است. بدون شک میشود گفت هتل ویستریا تهران، یکی از بهترین هتل های تهران است. کارمندان و پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد و حرفهای هستند و تمام تلاش خود را جهت برطرف کردن نیاز شما میکنند و آماده هرگونه پاسخگویی هستند.
در کنار پرسنل مجرب، خدمات و امکانات هتل ویستریا هم کامل و مجهز بوده و تمام خدمات و امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان قرار میدهد تا روزهای اقامت در هتل با آرامش و راحتی بیشتری سپری شود. در کل میتوان گفت که هتل ویستریا، مناسب افرادی با انتخابهای لوکس و لاکچری میباشد که دوست دارند در تهران اوقات خوشی را با خاطرات بسیار خوب و لذت بخش بگذرانند.

هتل لاله تهران

 هتل لاله تهران هتل لاله تهران که در سال 1350ساخته شده، در سال ۱۳۷۶ به بازسازی انجامید. این هتل متشکل از تعداد ۳۷۰ اتاق میباشد. تعداد اتاق های یک تخته 120 ، تعداد اتاق های دو تخته 230، تعداد اتاق های دارای تهویه مطبوع 350، میباشد و این هتل در تمام طول سال باز است. هتل لاله تهران دارای پذیرش 24 ساعته است. گروه هتلهای بین المللی لاله در شهرهای سرعین، کرمانشاه، کندوان، چابهار و تهران شعبه دارد.

هتل لاله با داشتن استخر روباز بسیار قشنگ و سرو صبحانه رایگان اقامتی راحت و به همراه امنیت کامل را برای میهمانان خود فراهم آورده است. اگر با ماشین به تهران سفر می‌کنید و قصد اقامت در هتل بین المللی لاله تهران را دارید، پارکینگ رایگان هتل لاله نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این هتل رستوران های مدیترانه‌ای با انواع متنوع غذاها را داراست. شما میتوانید به رستوران Fresco یا Balle بروید و از خوراکهای لذیذ این رستوران‌ها سرشار از لذت شوید. با انتخاب هتل لاله از گذراندن اوقاتتان در پایتخت لذت ببرید!

هتل های 4 ستاره تهران

هتل آتانا

 هتل آتانا

هتل آتانا تهران یکی از هتل‌های 4 ستاره و نوساز و مدرن شهر تهران است که در نیمه اول سال 1398 در خیابان ولیعصر تهران مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل آتانا دارای14 طبقه و 85 واحد اتاق و سوئیت مجلل می‌باشد که به‌خاطر موقعیت قرارگیری و دسترسی شهری مناسب خود توانسته مورد توجه بسیاری از توریستان و مسافران قرار گیرد.
این هتل که در مرکز شهر، در خیابان طالقانی و کنار میدان فلسطین قرار دارد؛ دارای یک مجموعه ورزشی شامل سالنهای ورزشی و بدنسازی، استخر، سونا و سالن های ماساژ و حمام ترکی می‌باشد. رستوران نگین هتل آتانا در نیم طبقه اول واقع شده و انواع غذاهای ایرانی و خارجی را سرو می‌نماید. هتل آتانا در طبقه همکف در کنار لابی دارای کافی شاپ بوده که انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سرو می‌کند. صبحانه برای میهمانان هتل آتانا به صورت بوفه از ساعت 6:30 تا ساعت 10 صبح سرو میشود.

هتل بزرگ تهران

 هتل بزرگ تهران
هتل لوکس چهار ستاره بزرگ تهران در قلب شهر تهران واقع شده و آخرین بازسازی آن به سال ۱۳۹۴ برمیگردد. ساختمان هتل بزرگ ۱۰ طبقه و دارای ۲۸۸ باب واحد اقامتی بوده که باتوجه به بازسازی به ساختمانی مدرن با امکانات و تجهیزات رفاهی مناسب جهت پذیرایی از مهمانان تبدیل شده است. موقعیت مکانی مناسب هتل در خیابان ولیعصر باعث شده تا از جهت دسترسی آسان به مراکز اداری، تجاری و اماکن دیدنی پایتخت به بهترین هتل تهران تبدیل شود.
هتل بزرگ تهران با ارائه خدماتی حرفهای خاطره‌ اقامتی دلچسب را در ذهن شما باقی خواهد گذاشت. این هتل در کوتاهترین فاصله نسبت به فرودگاه بین المللی و همینطور نقاط تجاری و اداری شهر تهران قرار گرفته و یکی از بهترین گزینهها برای سفرهای تجاری و کاری میباشد. از این رو، اگر برای امور تجاری و کاری قصد سفر به پایتخت را دارید این هتل را در لیست گزینههای اقامتی خود قرار دهید.
از امکاناتی که این هتل ارائه میدهد میشود به استخر، سونا، سالنهای همایش، اینترنت در لابی، رستوران و سفره خانه سنتی همراه با اجرای موسیقی زنده، آژانس هواپیمایی، فروشگاه و … اشاره کرد.

هتل اوین

هتل اوین

یکی از زیباترین هتل‌های 4 ستاره ایران هتل اوین بوده که در منطقه‌ای خوش آب و هوا در شمال تهران و در تقاطع بزرگراه چمران و اتوبان یادگار امام قرار گرفته ‌است. موقعیت مکانی که این هتل نسبت به بزرگراه‌های مختلف دارد‌، امکان دسترسی به فرودگاه‌، مرکز شهر و نمایشگاه بین‌المللی را فراهم کردهاست.
هتل اوین تهران دارای 150 واحد اتاق می‌باشد که شامل 9 اتاق یک نفره‌، 126 اتاق دو نفره و دو سوئیت رویال و 13 سوئیت نرمال با امکانات تهویه مطبوع‌، کانال‌های تلویزیونی‌، کانال‌های ماهواره‌ای‌، حمام‌، امکان دسترسی به اینترنت از داخل اتاق برای میهمان، ارائه سرویس 24 ساعته اتاق‌ ، سیستم پیشرفته کنترلی سرتختی، فروشگاه‌های لباس‌، صنایع دستی‌، چرم‌، عکاسی‌‌، کتاب و روزنامه و… میباشد.
هتل پارسیان اوین متشکل از 4 بال اصلی است، که 2 بال در شمال و 2 بال در جنوب قرار گرفته و به‌طور کلی دارای 150 اتاق لوکس میباشد. اکثر اتاق‌های هتل دارای یک بالکن زیبا و کوچک هستند که میهمانان میتوانند از فضای آن و دورنمای زیبای فضای سبز هتل استفاده نمایند. در ساخت هتل سعی شده است از معماری مدرن استفاده گردد و فضای داخل اتاقها بسیار مناسب هستند. هتل دارای فضای سبز بسیار زیبایی است که دور تا دور اتاقها و هتل را احاطه کرده‌اند.

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

هتل رمیس تهران (ایبیس سابق)، جزو اولین هتلهای فرودگاهی و بین المللی کشور به حساب می‌آید. ساختمان هتل رمیس تهران به ساختمان هتل نووتل اتصال دارد و این دو هتل کاملا در کنار یکدیگر قرار گرفتهاند. برای دستیابی به این هتل، کافیست به کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱ مراجعه کنید.
ساختمان هتل رمیس تهران از دور نمایان می‌شود. این هتل دارای ۱۹۶ واحد اقامتی در هفت طبقه می‌باشد که پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای آن آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز می‌باشند. هتل رمیس یکی از بهترین هتل های تهران در سال ۱۳۹۳ در فاصله کمی با فرودگاه بین المللی امام خمینی زیر نظر گروه هتلداری اکور فرانسه تاسیس شد.
فاصله این هتل تا مرکز شهر ۴۵ دقیقه بوده و از آنجایی که به دور از هیاهو و شلوغی شهر میباشد، گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال داشتن اقامتی با آرامش میباشند محسوب می شود. افرادی که نیاز به تغییر مسیر سفر دارند و باید پروازهای خود را تغییر دهند، امکان اقامت در این هتل و استفاده و از خدمات هتل رمیس را دارند. امکاناتی که این هتل برای مسافران و مهمانان خود در نظر گرفته شامل: خدمات باربری، اجاره ماشین، آسانسور، سالن آمفی تئاتر، تاکسی سرویس شبانه روزی، خدمات ویژه معلولین، دستگاه ATM، کافی شاپ و رستوران میباشد.

هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران، از هتلهای خوب ۴ ستاره تهران میباشد که خدمات و امکانات ارائه شده در این هتل در سطح استاندارد هتلهای چهار ستاره است. بنابر اظهارات مهمانان هتل انقلاب، این امکانات در بهترین سطح ممکن در دسترس میباشد. داشتن لاندری یا شستشوی لباس‌ها در هتل به شما این اجازه را می‌دهد که همیشه مرتب و منظم باشید. به علاوه اتاق هتل مجهز به اینترنت پرسرعت بوده که باعث میشود تا کارهایتان به هیچ عنوان عقب نیفتد.
هتل انقلاب با دارا بودن روم سرویس، این امکان را برای مهمانان فراهم کرده تا در هر ساعتی از شبانه روز، خوراکی یا نوشیدنی مورد علاقه‌شان را میل کنند. وجود تفریحات و امکانات متعدد هتل باعث شده تا اگر اوقاتی از شبانه روز در هتل باشید، حوصله‌تان سرنرود. از سوی دیگر امکانات ورزشی هتل به شما این اجازه را می‌دهد که در طول سفر هم فعالیت‌های ورزشی را فراموش نکنید.
هتل یک مجموعه آبی بزرگ و تمیز هم دارد. این مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی می‌شود. ضمنا در فضای استخر، خدمات ماساژ هم به مهمانان ارائه می‌گردد. در مجموعه آبی استخر هتل انقلاب یک کافی‌شاپ آماده پذیرایی از مهمانان است. حتما یک نوشیدنی خنک بعد از شنا و ماساژ خیلی لذت‌بخش است. با یک شنای مفصل و یک ماساژ حرفه‌ای، تمام خستگی‌های سفر و کار را از تن به در ‌کنید.

هتل هویزه

هتل هویزههتل هویزه را می‌شود به عنوان بهترین هتل تهران نام برد که در دسته هتل‌های چهار‌ستاره تهران قرار می‌گیرد. این هتل از موقعیت مکانی خوبی هم برخوردار است. چراکه در مرکز شهر واقع شده و به خاطر نزدیک بودن به ایستگاه مترو دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر دارد. در ضمن بسیاری از جاذبه‌های گردشگری و مراکز تجاری و اداری شهر هم فاصله آنچنانی با این هتل ندارند.

چه برای سفر کاری به تهران مراجعت می‌کنید، چه برای تفریح و گشت ‌و‌گذار این هتل محل اقامت مناسبی برای شما خواهد بود. در این هتل سالن‌های ویژه‌ای به ‌جهت برگزاری مراسم مختلف ازجمله میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها اختصاص داده شده‌است.
این سالن‌ها باتوجه به هدف برگزار کننده امکان تغییر چیدمان هم دارند و با امکانات کامل صوتی و تصویری تجهیز شده‌اند. داشتن سونا و جکوزی این اجازه را به شما می‌دهد تا پس از یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود در سونا و جکوزی هتل ریلکس کنید یا حتی از خدمات ماساژ بهره مند شوید.
چنانچه قصد خرید هدیه و سوغات را دارید حتما سری به فروشگاه‌های صنایع‌دستی هتل بزنید. شما با اقامت در این هتل در تمام مکان‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در ورود سفر با اتومبیل شخصی امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی هتل را نیز دارید. ضمن اینکه تاکسی‌سرویس هتل هم آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است. خدمات خشک‌شویی هتل هم خیال مهمانان را از بابت شستشوی لباس‌هایشان در طول سفر راحت کرده است. به طور خلاصه در هتل هویزه تهران هرآنچه برای یک اقامت امن و آسوده نیاز دارید فراهم شده‌است.

هتل های سه ستاره تهران

هتل آپارتمان طوبی تهران

هتل آپارتمان طوبی تهران

هتل آپارتمان طوبی تهران یکی از بهترین هتل های پایتخت در دسته هتلهای سه ستاره میباشد. این هتل که در سال ۱۳۸۸ در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق شهر فعالیت خود را آغاز کرد؛ دارای ساختمانی با معماری و طراحی چشم نواز در ۹ طبقه بنا و ۲۸ باب واحد اقامتی مجهز به تمامی امکانات رفاهی می‌باشد.
هتل آپارتمان طوبی تهران در کنار بلوار آفریقا در شمال شهر قرار دارد. موقیعت مکانی مناسب هتل باعث دسترسی آسان به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر از جمله پارک آب و آتش، پل طبیعت و برج میلاد شده است. هتل طوبی با انواع آپارتمان و سوئیت های مجلل در خدمت مسافران گرامی میباشد. پرسنل این هتل در تلاشند تا با ارائه بهترین خدمات سفر خاطرهانگیز را برای مهمانان رقم بزنند.
به همین منظور رستوران روف تاپ گریل بر بام هتل طوبی یکی از لوکسترین رستورانهای تهران بوده که با منظرهای خیرهکننده انواع غذاهای فرانسوی، مکزیکی، آمریکایی و مدیترانه ای را برای شما عزیزان سرو مینماید. به علاوه میهمانان هتل طوبی این امکان را دارند تا گل، میوه، رنگ و بوی مورد علاقه خود را برای تزئیین اتاق انتخاب کنند. هتل آپارتمان طوبی با محیطی آرام و زیبا اقامتی فراموشنشدنی را برای میهمانان عزیز فراهم کرده است.

هتل ولیعصر تهران

هتل ولیعصر

هتل ولیعصر تهران از جمله هتلهای تازه تاسیس و باکیفیت تهران میباشد که در مکانی بسیار مطلوب واقع در نزدیکی میدان ولیعصر قرار گرفته است. این هتل سه ستاره به خاطر داشتن طرحهای اقامتی متنوع و امکانات گوناگون، از همان سال 99 مورد توجه اکثر گردشگران و توریست‌ها قرار گرفت و به هتلی محبوب تبدیل شد که توانست رضایت بسیاری را به خود جلب کند.
هتل ولیعصر تهران از لحاظ امکانات رفاهی بدون هیچ کم و کسری به مهمانان خود سرویس می‌دهد. از رستوران و پارکینگ رایگان (با ظرفیت ۱۵ خودرو) گرفته تا داشتن کافی شاپ و سالن ورزشی. به منظور رفاه گردشگران، امکانات سونا و جکوزی در این هتل ارائه خواهد شد تا تمامی اسباب آسایش و رفاه گردشگران در این مکان فراهم گردد. صندوق امانات، نمازخانه، آسانسور، دستگاه فتوکپی، فکس و پرینت، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات) از جمله امکاناتی است که هتل ولیعصر تهران بهطور کامل در دسترس کلیه میهمانان خود قرار دادهاست.
بد نیست بدانید سالن ورزشی هتل امکانات مناسب ورزشی برای تناسب اندام و بدنسازی را با دارا بودن فضایی صمیمی و دوستانه تشکیل دادهاست و میهمانان میتوانند حتی در سفر نیز به انجام فعالیت های ورزشی و حفظ سلامتی و تناسب اندام خود بپردازند. اختصاص فضایی وسیع و مناسب به محل پارک وسایل نقلیه گردشگران باعث شده تا افرادی که با خودروی شخصی خود به تهران مسافر می‌کنند نیز خیالشان از بابت امنیت خودرویشان آسوده باشد.

هتل آپارتمان وزرا

هتل آپارتمان وزرا
هتل آپارتمان وزرا تهران از هتلهای مرکز شهر تهران میباشد که در خیابان وزرا واقع شده است. از امتیازات ویژه این هتل که آن را قابل توجه کرده است، نزدیکی هتل وزرا به وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوسهای تندرو بی آرتی خط ولیعصر و همچنین مترو شهید بهشتی میباشد که دسترسی به تمام نقاط شهر را آسان میکند.
هتل وزرا تهران توانسته امکانات و خدمات رفاهی خوبی را برای میهمانان فراهم آورد تا اقامتی همراه با آسایش و امنیت را در این هتل تجربه کنند. از جمله مهمترین خدمات و امکانات رفاهی این هتل آپارتمان میشود به تلفن، تلویزیون، یخچال، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، تاکسی سرویس، آسانسور، خشکشویی، سالن همایش، تالار پذیرایی، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم (با حجم ترافیک محدود)، اتاق جلسات، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، کافی شاپ و پارکینگ (با ظرفیت محدود) اشاره کرد.
این هتل دارای سالن صبحانه خوری در طبقه همکف برای سرو صبحانه میباشد و باتوجه به موقعیت مکانی مناسب هتل، مسافران به رستوران و فست فود دسترسی دارند.

هتل توچال

هتل توچال

داشتن اقامت در هتلی سه ستاره در دل کوهستانی بکر با آب ‌و هوای سرد، آن‌هم در شمال پایتخت تماشایی کشورمان، تجربهای‌ استثنائی و جالبی خواهد بود که دستیابی به آن در هتل توچال تهران دور از انتظار نیست. این هتل خوش‌منظره که در ارتفاع ۳۵۴۵ متری از سطح دریا واقع شده، به اعتقاد بعضی مرتفع‌ترین هتل سه ستاره جهان محسوب می‌شود.
هتل توچال با قرار گرفتن در موقعیت مکانی بسیار مناسب، جایی در نزدیکی قله توچال، امکان دسترسی بسیار سریع و آسان خریداران بلیط هواپیما تهران را به پیست اسکی توچال فراهم کرده است. این هتل متشکل از دو طبقه و ۳۰ واحد اقامتی است و امکانات رفاهی قابل‌قبولی را به مهمانان ارائه میدهد.
هرچند انتظارات در بخش امکانات رفاهی از هتلی کوهستانی آنچنان زیاد نیست، هتل توچال تهران نمره بالایی را در این بخش با داشتن محدوده وسیعی از امکانات رفاهی از مخاطبانش بدست آورده است. امکاناتی از جمله: نمازخانه، کتابخانه، کافی‌شاپ، محوطه بازی‌های ویدئویی، سالن بیلیارد، پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو. روم سرويس‌ شبانه روزی و صبحانه رایگان نیز توسط پرسنل مهماننواز و متعهد به مهمانان هتل توچال عرضه می‌شود.

هتل جهانگردی شمشک تهران

هتل توچال
هتل جهانگردی شمشک تهران یک هتل سه ستاره است که علاوه بر اینکه به‌ علت داشتن قدمت زیاد جزو جاذبه‌های تاریخی منطقه شمشک به حساب میآید، از جمله مهم‌ترین محل اقامت و مهمانسرای جهانگردی در نزدیکی پیست شمشک نیز میباشد.
خوب است بدانید این هتل دومین هتل جهانگردی است که در حاشیه پیست‌های بین‌المللی اسکی در ایران تاسیس شده است. هتل جهانگردی شمشک در سال 1345 افتتاح و در سال 1396 بازسازی شد. اتاقهای آن به دو صورت، دارای بالکن و بدون بالکن می باشند و دارای مبل تخت خواب شو هستند.
هتل جهانگردی شمشک در میان کوههای شمیران با داشتن آب و هوایی بیمثال و مناظر طبیعی چشم نواز همراه با پرسنلی حرفهای و میهمان نواز افتخار میزبانی از مهمانان را با اتاقهایی راحت و مجهز به تمامی امکانات خدماتی و رفاهی در کنار رستورانی دنج وزیبا دارد.

هتل پامچال تهران

 هتل پامچال تهران
چنانچه تمایل به اقامت در هتلی را دارید که به ایستگاه مترو نزدیک باشد، پیشنهاد ما به شما هتل پامچال تهران می‌باشد. ایستگاه مترو طالقانی از هتل پامچال تهران فاصله بسیار کمی دارد، همچنین ایستگاه مترو دروازه دولت نیز به هتل بسیار نزدیک است.
هتل پامچال تهران در خیابان مفتح جنوبی، بعد از تقاطع سمیه، کوچه ناقب و پلاک ۲۲ قرار گرفته‌است. باتوجه به محل قرار گیری این هتل، موقعیت دسترسی آن به نقاط مختلف شهر بسیار آسان است. در ضمن داشتن دسترسی راحت به خطوط مترو، رفت و آمد شما را به میزان زیادی آسان می‌کند و موجب می شود به مراکز دیدنی، فرهنگی و تفریحی تهران به راحتی دسترسی داشته باشید.
از ویژگی های قابل توجه هتل پامچال تهران میشود به هماهنگی دکوراسیون و سرامیک های به کار برده شده در ساختمان هتل اشاره کرد. رنگ شکلاتی در همه بخشهای هتل به چشم میخورد که به خوبی با سایر بخش‌های هتل هماهنگ شده است. شما با اقامت در این هتل بدون شک از فضاسازی و دکوراسیون زیبای هتل لذت خواهید برد.
هتل پامچال تهران در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و پس از گذران سال‌های درخشان و رو به پیشرفت، در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای امکانات عمومی خوبی برای مهمانان است که شامل: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، پارکینگ، لابی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تلویزیون در لابی، فتوکپی، تبدیل ارز و خشکشویی میباشد. با اقامت در هتل پامچال میتوانید از امکانات یاد شده بهره مند شوید.
سخن پایانی:
در این مقاله سعی شد تا بهترین هتل‌ های تهران نام برده شود. خوب است بدانید کلمه لوکس در برگیرنده معنای غنی و ارزشمند است، هتلهای لوکس باید دارای امکانات منحصر به فردی باشند که بتوانند تمامی نیازهای مهمانان خود را به بهترین شیوه ممکن رفع سازند و اقامتی فراموش نشدنی و دلچسب را برای آنان فراهم کنند.
افرادی که انتخابشان هتلهای لوکس تهران برای اقامت است، قطعا سطح توقع زیادی در قبال هزینه بالایی که پرداخت کردهاند، از هتل و پرسنل آن دارند، پس داشتن پرسنل و کارمندانی که از تخصص، آموزش و تجربه کافی برخوردار باشند از الزامات هتلهای معروف تهران میباشد تا بهترین، محترمانه ترین و مناسب ترین برخورد را با مهمانان داشته باشند.
خبر خوب این است که ایران هتل آنلاین بهترین هتل های تهران را برای رزرو ایرانیان عزیز گرد هم آورده و امکان رزرو هتل با بهترین قیمت را فراهم آورده است. شما با چند کلیک ساده می توانید به راحتی و به صورت کاملا آنلاین، هر یک از هتل های نام برده شده در این مقاله را رزرو نمایید و از اقامت خود در پایتخت نهایت لذت را ببرید.
کافه کتاب های تهران
ادامه مطلب
امتیاز دهید (چپ بیشترین)

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر