لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل بندر عباس – بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین بندر ایران
بهترین هتل بندر عباس - بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین بندر ایران

بهترین هتل بندر عباس – بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین بندر ایران

بهترین هتل بندرعباس می تواند از منظر هر فردی که به این شهر سفر می کند، متفاوت باشد چرا که بهترین هتل از نظر هر فرد تعریف متفاوتی دارد و می تواند در طول زمان و بنابه هدف سفر و یا تجربه های سفرهای قبلی تغییر کند. نیازها و خواسته ها در طول زمان و در مقاطع مختلف متفاوت هستند و به همین جهت انتظاراتی که می تواند از یک واحد اقامتی در ذهن مهمان نقش ببندد تاثیر اساسی در میزان رضایت پس از سفر خواهد داشت. در این مقاله ضمن معرفی بهترین هتل های بندرعباس قصد داریم تا شما را برای رزرو هتل های این شهر زیبا و دوست داشتنی راهنمایی کنیم.
بهترین هتل در بندر عباس از نظر شما چه نوع هتلی است؟ فکر می کنید برای رزرو هتل در بندرعباس باید چه معیارهایی را لحاظ کنید؟ نظرات مسافران قبلی هتل؟ درجه هتل؟ سال ساخت هتل؟ تعاریفی که از افراد مورد اعتماد خود شنیده اید و یا قیمت هتل؟ اگر از قبل مشخص کنید که به دنبال چه چیزی در یک واحد اقامتی در میان بهترین هتل های شهر بندر عباس هستید، رزرو بهترین هتل در بندرعباس و از طریق وب سایت ایران هتل آنلاین فقط چند دقیقه طول خواهد کشید.
شاید تا پیش از این نیز بر اساس برخی معیارها نام بهترین هتل در بندرعباس را از افرادی که قبلا به این شهر سفر کرده‌اند شنیده باشید، ولی یقینا در شهرهای مختلف ایران زیبا بیش از یک هتل وجود دارد که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می کند.
بندرعباس نیز از این قاعده مستثنی نیست. زیرا وقتی به نام بهترین هتل در بندرعباس فکر می کنیم بیش از یک نام به ذهنمان می آید مانند هتل هما بندرعباس، هتل خلیج فارس، هتل هرمز و … . اگر شما با این هتل ها آشنایی ندارید، به خواندن مطالب این صفحه ادامه دهید و بعد برای رزرو بهترین هتل در بندرعباس تصمیم‌گیری کنید.

بهترین هتل بندرعباس کدام است؟

بهترین هتل بندرعباس و انتخاب اقامتگاه عالی که متناسب با اهداف شما از سفر باشد از جمله کارهای اساسی است که باید پس از بررسی و مقایسه انواع هتل‌ها در شهر مقصد آن را بیابید و رزرو خود را در آن هتل قطعی کنید.
بندرعباس بزرگترین و دیدنی‌ترین بندر ایران و استان هرمزگان است. ضمن آشنایی با بهترین هتل بندر عباس و رزرو اتاق خود در آن هتل، فراموش نکنید که جاذبه های گردشگری متعدد و مراکز خرید این شهر را نیز بررسی کنید تا در حین سفر اتلاف وقت کمتری داشته باشید.
سامانه رزرواسیون آنلاین ایران هتل بهترین هتل های شهر بندرعباس را در تمام روزهای سال با میزان تخفیف بسیار بالا برای استفاده مسافران و گردشگران عزیز در دسترس قرار داده است. می توانید پس از بررسی مطالب این صفحه برای رزرو واحد اقامتی خود از طریق ایران هتل اقدام کنید.

لیست بهترین هتل های بندرعباس

بهترین هتل بندرعباس قطعا محدود به لیستی که در ادامه مشاهده می‌کنید، نیست. شما می‌توانید انواع هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های موجود در این شهر را در وبسایت ایران هتل آنلاین مشاهده نمایید. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین و بهترین هتل های بندرعباس می‌پردازیم.
هتل پنج ستاره هما بندرعباس
هتل پنج ستاره هرمز بندرعباس
هتل پنج ستاره خلیج فارس شیراز
هتل چهارستاره آتیلار
هتل چهارستاره استاتیس
هتل آپارتمان سه ستاره سفید بندرعباس
هتل سه ستاره ایران بندر عباس

نام بهترین هتل بندرعباس چیست؟

بهترین هتل های بندرعباس هتل های پنج ستاره آن هستند که شامل هتل خلیج فارس، هتل هرمز و هتل هما بندر عباس می‌شود.

هتل 5 ستاره هرمز بندرعباس

خب حالا می پردازیم به هتل هرمز! به نظر شما چرا بسیاری از مسافران هنگام بازدید از بندرعباس، هتل هرمز را برای اقامت انتخاب می کنند. هتل هرمز بندرعباس که به حق شاید بهترین هتل بندرعباس نیز باشد، با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه ای از امکانات رفاهی برای مسافرانی مانند شما ارائه میدهد.
هتل هرمز مجموعه‌ای از امکانات اتاق از جمله تهویه مطبوع و یخچال را به مهمانان ارائه می‌دهد و آنلاین شدن از طریق اینترنت با وای فای رایگان امکان‌پذیر است. این هتل با ارائه خدمات اتاق، اقامت شما را لذت بخش‌تر می کند. هتل هرمز همچنین دارای صبحانه رایگان است. مهمانانی که با وسیله نقلیه شخصی به بندرعباس سفر می‌کنند، به پارکینگ رایگان دسترسی دارند.
در صورتی که این هتل را برای اقامت در بندرعباس از میان لیست بهترین هتل بندرعباس رزرو کنید، هنگامی که احساس گرسنگی می‌کنید، حتماً به رستوران ایتالیایی و غذاهای دریایی روژه سری بزنید. روژه یک رستوران غذاهای دریایی است که بین مردم محلی و خارج از شهر بسیار محبوب است. ما مطمئن هستیم که از اقامت خود در هتل هرمز لذت خواهید برد.
هتل هرمز بندرعباس یکی از هتل های 5ستاره شهر در قلب شهر بندرعباس یعنی میدان انقلاب است. این هتل تنها ده کیلومتر از فرودگاه بین المللی بندرعباس فاصله دارد. هتل هرمز در سال 1381 و در یک ساختمان ده طبقه احداث شده است.
خوب است بدانید که هتل هرمز بندرعباس نخستین هتل در میان هتل های ایرانی است که موفق به اخذ گواهینامه C.S و ( S.F.T (Safe for Tourist شده است . این گواهینامه ها بیانگر مدیریت کیفیت در صنعت هتلداری و گردشگری هستند و در راستای فراهم کردن محیطی امن، مملو از آرامش و مورد اطمینان برای گردشگران به هتل های واجد شرایط اعطا می شود.
همچنین هتل هرمز فاصله بسیار کوتاهی تا ساحل خلیج فارس دارد. چشم انداز واحدهای اقامتی متنوع هتل هرمز شامل نمای رو به دریا و نمای شهر است. در طبقه اول هتل هرمز رستوران سبز قرار دارد. این رستوران مجلل ترین و بزرگ ترین رستوران شهر بندرعباس است که در داخل هتل هرمز ایجاد شده است. در این رستوران با چشم انداز آب های خوشرنگ خلیج فارس انواع غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی برای مهمانان سرو می شود. رستوران مجلل فیروزه نیز در طبقه اول هتل هرمز ایجاد شده است.
رستوران تالار مرجان نیز با ظرفیت 100 نفر در طبقه اول هتل هرمز ایجاد شده است. رستوران روباز دریا با ظرفیت میزبانی از 1000 نفر همراه با استیج برگزاری کنسرت و آب نما از دیگر گزینه‌های این هتل لوکس و مجلل برای مهمانان است و یکی از بارزترین دلایل قرار گرفتن هتل هرمز در لیست بهترین هتل بندرعباس می‌باشد.
رستوران روباز سنتی باغ نخل نیز در محوطه‌ای شامل تخت، موسیقی زنده و غذاهای سنتی از دیگر رستوران های هتل هرمز است. کافی شاپ هتل هرمز و دمنوش خانه آرامش از دیگر گزینه های این هتل برای پذیرایی از مهمانان در میان وعده ها است.
از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل استخر، سونا، جکوزی، استخر کودکان و زمین تنیس هستند. زمین بازی، زمین اسکیت و سالن بیلیارد نیز امکانات تفریحی این هتل هستند که برای لذت و تفریح مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. در محوطه هتل کافی شاپ هتل با دکوراسیونی سنتی ایجاد شده است. فضای سبز و فضای پیاده روی داخل محوطه هتل هرمز نیز برای مهمانان بسیار لذت بخش است.
یک سالن آمفی تئاتر مدرن و مجهز با ظرفیت 350 نفر در هتل هرمز بندرعباس وجود دارد. سالن صدف نیز می تواند گزینه مناسبی برای برگزاری جلسات و همایش های کاری باشد. سالن کنفرانس هتل هرمز با انواع تجهیزات برگزاری جلسات، ظرفیت میزبانی از 35 مهمان را دارد. سالن اجتماعات خلیج فارس نیز برای میزبانی جلسات کاری و تجاری قابل رزرو است. از دیگر امکانات هتل هرمز تاکسی سرویس شبانه روزی، صندوق امانات، پارکینگ، نمازخانه، فروشگاه و آرایشگاه است.
اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل جونیور، اتاق دو تخته دبل سینیور، اتاق دو تخته توئین سینیور، اتاق سه تخته، سوئیت سه تخته (فلت)، سوئیت برای چهار نفر، سوئیت رویال ویژه مدیریت برای سه نفر و سوئیت فیستا (ماه عسل) را می توانید در وب سایت ایران هتل رزرو کنید و شامل تخفیف شوید.
رستوران سبز هتل هرمز واقع در طبقه اول با ظرفیت 200 نفر روزانه سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. رستوران فیروزه هتل هرمز واقع در طبقه اول با ظرفیت 450 نفر و رستوران مرجان هتل هرمز واقع در طبقه اول با ظرفیت 90 نفر برای مجالس قابل رزرو است. رستوران دریا هتل هرمز واقع در محوطه هتل ویژه فصل بهار و پاییز و زمستان است و در تابستان تعطیل است. کافی شاپ هتل هرمز واقع در لابی به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل پنج ستاره هرمز بندرعباس: بندر عباس – میدان انقلاب

هتل 5 ستاره هما بندرعباس

محوطه هتل هما بندرعباس هتل هما بندرعباس یکی از هتل های محبوب در میان هتل های پنج ستاره شهر بندرعباس است. این هتل 5 ستاره و مجلل در نزدیکی سواحل زیبای خلیج فارس جای گرفته است و از این جهت بهترین هتل بندرعباس می‌باشد. هتل هما بندرعباس زیرمجموعه گروه هتل های هما است. این هتل 176 واحد اقامتی متنوع دارد. چشم انداز اتاق ها و سوئیت های هتل هما رو به دریا، رو به شهر و فضای سبز اطراف هتل است.
هتل هما دارای چندین واحد پذیرایی است. در محوطه باغ هتل هما در یک فضای دل انگیز رستوران ستاره دریایی هتل قرار دارد. در کنار این رستوران در داخل باغ یک چایخانه سنتی نیز قرار دارد. در داخل ساختمان رستوران و کافی شاپ مرجان در طبقه همکف هتل قرار دارند.
جالب است بدانید هتل هما بندرعباس دارای یک استخر روباز در فضای باز است. در محوطه باغ هتل نیز فضای زیبایی برای نشستن مهمانان تعبیه شده است. این هتل دارای یک زمین تنیس برای تفریح مهمانان ایجاد کرده است. هتل هما بندرعباس همچنین دارای یک سالن کنفرانس است که با ظرفیت 300 نفر می تواند میزبان همایش های مختلف داخلی و خارجی باشد.
رستوران ستاره دريائي(ساحلی) داخل باغ با ظرفیت 500 نفر وعده شام را سرو می کند. چایخانه سنتی ساحلی از 4 عصر تا 12 شب فعال است. رستوران مرجان واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. كافي شاپ مرجان واقع در طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل هما بندرعباس: بندرعباس، بلوار پاسداران، خيابان معراج

هتل 5 ستاره خلیج فارس بندرعباس

استخر محوطه هتل 5 ستاره خلیج فارس بندرعباس هتل پنج ستاره بین المللی خلیج فارس در سال 1383 افتتاح شد. این هتل 25 کیلومتر از بندرعباس واقع در خون سرخ قلب مرکز صنعتی بندر عباس و در نزدیکی اسکله ها از جمله بندر شهید رجایی فاصله دارد. در سال 1399 این هتل بین المللی به منظور بهبود خدمات و جلب رضایت مشتریان مورد بازسازی قرار گرفت و درست به همین دلیل جزو لیست بهترین هتل بندرعباس جای گرفت.
در حال حاضر هتل خلیج فارس بندرعباس با امکانات منحصر به فرد پذیرای مهمانان گرامی داخلی و خارجی در تمام روزهای سال است. هتل بین المللی بندرعباس با مساحت 98000 متر مربع دارای یک ساختمان 6 طبقه است که در کل 155 باب اتاق و سوئیت متنوع را در خود جای داده است.
وجود رستوران و چای خانه سنتی، کافی شاپ، استخر شنا سرپوشیده در کل سال، رستوران و نوشیدنی روم سرویس، غذاهای رژیمی، سرو غذا در اتاق، بوفه صبحانه، غذاهای دریایی، رستوران فضای باز، رستوران با منوی انتخابی از مهم ترین امکاناتی است که اقامت شما در هتل خلیج فارس را بسیار لذت بخش تر می کند.
رستوران هتل بین المللی بندرعباس واقع در طبقه همکف با ظرفیت 200 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس واقع در طبقه همکف از 7 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل پنج ستاره بندرعباس: استان هرمزگان، بندر عباس کیلومتر 13 اتوبان شهید رجائی، خون سرخ

هتل های 4 ستاره بندرعباس

هتل 4 ستاره استاتیس بندرعباس

اتاق سه تخته هتل 4 ستاره استاتیس بندرعباس این هتل نوساز که می تواند در میان لیست نام بهترین هتل بندرعباس جای بگیرد، در سال 1400 افتتاح شده است. این هتل یک ساختمان 7 طبقه و 57 واحد اقامتی متنوع را در خود جای داده است. اتاق هایی که می توانید در هتل استاتیس، بهترین هتل بندر عباس از نظر نوساز بودن رزرو کنید، شامل: اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین استاندارد، اتاق سه تخته و سوئیت کانکت برای دو نفر است.
رستوران هتل استاتیس بندرعباس بصورت مسقف واقع در طبقه اول با ظرفیت 70 نفر وعده صبحانه را برای مهمانان گرامی سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر از 2 ظهر تا 12 شب برای ارائه خدمات به مهمانان در دسترس است.
آدرس هتل استاتیس بندرعباس: بندر عباس، مرکز شهر، پشت سیتی سنتر

هتل 4 ستاره آتیلار 1 بندرعباس

اتاق دو تخته توئین هتل 4 ستاره آتیلار 1 بندرعباس نام بهترین هتل بندرعباس در میان هتل های چهارستاره این شهر می تواند این بار به هتل آتیلار اختصاص یابد. اتاق‌هایی که می‌توانید در وب سایت ایران هتل برای اقامت در هتل آتیلار 1 بندرعباس رزرو کنید شامل اتاق یک تخته آتیلار کلاس، اتاق دو تخته دبل آتیلار کلاس، اتاق دو تخته توئین آتیلار کلاس، اتاق سه تخته آتیلار کلاس است که همگی با رزرو آنلاین شامل تخفیف نیز می شوند.
مهمانان می توانند برای صرف غذا و نوشیدنی از رستوران هتل استفاده کنند. رستوران لارک واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر روزانه سه وعده صبحانه، نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی با ظرفیت 25 نفر از صبح تا شب فعال است.
آدرس هتل آتیلار 1 بندرعباس: بندرعباس، خیابان امام خمینی، میدان 17 شهریور، پشت ستاره شهر، جنب اداره پست مرکزی

بهترین هتل بندرعباس از نظر مسافران

در میان هتل های بندر عباس علاوه بر هتل های چهار ستاره و پنج ستاره که معرفی کردیم، بر اساس نظر مسافران هتل ایران و هتل آپارتمان سفید نیز جزو لیست بهترین هتل بندرعباس هستند. هر دو این هتل‌ها نظرات مثبت زیادی از مهمانان قبلی هتل دریافت کرده اند و امتیازات بالایی از جهت امکانات، رفتار کارکنان، تمیزی، کیفیت و … کسب کرده‌‌اند.

هتل سه ستاره ایران بندرعباس

اتاق دو تخته دبل هتل سه ستاره ایران بندرعباس هتل ایران بندر عباس در خیابان امام خمینی شهر بندر عباس جای گرفته است. مکان قرارگیری هتل ایران بندرعباس که یک هتل سه ستاره است، در نزدیکی بندر مسافربری شهید حقانی می‌باشد. رزرو هتل ایران بندر عباس برای مسافرانی که قصد دارند به جزیره قشم هم سفر کنند انتخاب مناسبی خواهد بود.
هتل ایران یک ساختمان 7 طبقه دارد و طبقات آن دارای آسانسور هستند. از دلایل مهمی که مهمانان این هتل را به عنوان بهترین هتل بندرعباس انتخاب می کنند فاصله کوتاه آن با دریاست که تنها به اندازه چند دقیقه پیاده روی می توانید مسافت بین هتل و دریا را طی کنید.
از دیگر امکانات هتل ایران بندرعباس کافی شاپ هتل است که صبحانه هتل در کافی شاپ آن برای مهمانان مقیم سرو می‌شود. سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول وعده صبحانه را برای مهمانان مقیم هتل سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 60 نفر از ساعت 16 تا 23 فعال است.
آدرس هتل ایران بندرعباس: هرمزگان، بندرعباس بلوار امام خمینی، میدان هفده شهریور، جنب بانک ملی

هتل آپارتمان سه ستاره سفید بندرعباس

اتاق دو تخته دبل هتل آپارتمان سه ستاره سفید بندرعباس هتل سه ستاره سفید فعالیت خود را در سال 1396 در یک ساختمان 8 طبقه که 25 واحد اقامتی را در خود جای داده، شروع کرده است. این هتل که در بلوار نواب بندرعباس واقع شده، دسترسی بسیار مناسبی به فرودگاه بین المللی نیز دارد. از مهم‌ترین امکانات هتل اینترنت رایگان، پارکینگ و کافه و رستوران در هتل است.
اما وقتی که نظرات را در مورد بهترین هتل بندر عباس مرور کردیم متوجه شدیم مسافران بسیاری کیفیت خدمات را مطابق با هزینه‌هایی که پرداخته‌اند می دانند و از تمیزی، نظافت و کارکنان خوش برخورد هتل به طور مشخص یاد کرده اند. بنابراین می توان گفت هتل آپارتمان سفید بندرعباس در کنار هتل ایران جزو بهترین هتل ‌های بندرعباس در میان هتل های سه ستاره آن است.
مهمانان محترم هتل نیازی ندارند که برای صرف غذا به بیرون از هتل بروند و رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 80 نفر سه وعده صبحانه، نهار و شام را برای مهمانان مقیم هتل سرو می کند.
آدرس هتل آپارتمان سفید بندر عباس: هرمزگان، بندرعباس گلشهر، بهشت بندر، بلوار نواب، ابتدای بلوار مرجان
جمع بندی
بدیهی است که لیست مربوط به بهترین هتل بندرعباس همواره و با توسعه و تحول صنعت هتلداری در شهر بندرعباس تغییر خواهد یافت و شما می توانید ما را بهتر از هر کسی برای توسعه و تکمیل این لیست یاری کنید. کدام هتل است که فکر می کنید باید به لیست بهترین هتل بندرعباس در این لیست جای می گرفت؟ دلیل شما برای این انتخاب چیست؟

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مهمانسرا چیست؟
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر