لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> اخبار >> جهانگردی آنلاین در سراسر اروپا متفاوت است!
جهانگردی آنلاین در سراسر اروپا متفاوت است!

جهانگردی آنلاین در سراسر اروپا متفاوت است!

آیا می دانید با گشت و گذار و بررسی سایت های جهانگردی و رزرو هتل مردم چه واکنشی نشان می دهند و این سایت ها در مورد آنها چه مطالبی بیان می کنند؟ آیا واقعا این سایت های مسافرتی حقایق واقعی تجربه های سفر را در سایت ها نشان می دهند و آیا این تجربه ها برای شرکت های مسافرتی شاخص مهم و با ارزشی است؟ یک شرکت اینترنتی بازاریابی و یکی از بزرگ ترین شرکت‌ های ناشران و آژانس به نام کام اسکور نسبت به رفتار جهانگردی آنلاین مسافران در پنج بازار بزرگ مسافرتی در اتحادیه اروپا گزارشی تهیه کرده است.

گفتنی است که به طور کلی میزان استفاده از دسکتاپ کامپیوتر برای سفرهای آنلاین تقریبا از زمان ماه ژانویه 2017 و 2018 افزایش یافته است. جهانگردان کشور آلمان در اروپا با صرف بیشترین زمان و هزینه سفرهای آنلاین در این لیست پیشگام هستند. این کشور یک رشد و افزایش چشمگیر 24 درصدی در طول سال داشته است. بعد از کشور آلمان کشورهای فرانسه ، بریتانیا ، اسپانیا و ایتالیا به ترتیب در لیست وجود دارند. کشور فرانسه بیشترین افزایش را نسبت به تمام کشورها در همان دوره ثبت کرده است.

همچنین با توجه به رفتار جهانگردی آنلاین با استفاده از دسکتاپ کامپیوتر و گوشی های همراه ، بریتانیا در ردیف اول قرار دارد. این کشور 39 میلیون بازدید کننده خاص و مخاطب جهانگرد دارد. یک حقیقت جالب نشان می دهد که 94 درصد از جمعیت وابسته به کامپیوتر در بریتانیا از سایت های مسافرتی بازدید داشته اند و این میزان بازدید بیشترین سهم در اروپا را به خود اختصاص داده است.
در این طبقه بندی پس از انگلستان به ترتیب کشورهای آلمان ، فرانسه ، اسپانیا و ایتالیا قرار دارند. اگرچه سهم مخاطبان جهانگرد آلمانی 65 درصد از کل جمعیت دیجیتالی است. 65 درصد در بین 5 کشور برتر پایین ترین درصد بشمار می رود و به ظرفیت مناسب نرسیده است در نتیجه کشور آلمان قادر به درک و بکارگیری کامل پتانسیل موجود در این زمینه نیست.
در مورد گزینه بازدید و استفاده از سایت های جهانگردی ، این 5 کشور اروپایی به دو گروه تقسیم می شوند. اسپانیایی ها و بریتانیایی ها زمان کمی را به گشت و گذار اینترنتی در سایت های مسافرتی سپری می کنند در مقابل دفعات بیشتری به این سایت ها سر می زنند. ایتالیایی ها، آلمانی ها و فرانسوی ها اغلب کمتر به سایت های جهانگردی سر می زنند اما زمان بیشتری را صرف مرور آنها می کنند.

گفتنی است که به طور کلی میانگین زمان کامل هر فرد در هر ماه جهت استفاده از دنیای دیجیتال بیشترین میزان در انگلستان ( 67 دقیقه) و در کشور آلمان (57 دقیقه) است. علاوه بر این، اکثر افراد بازدید کننده از سایت های مسافرتی از دسکتاپ کامپیوتر استفاده می کنند. با این وجود کاربرد تلفن های همراه در حال افزایش بوده و استقبال زیادی به همراه دارند و محبوبیت عامه رو به رشد را نباید نادیده گرفت.
جهانگردی-آنلاین

با وجود شرایط مناسب و علی رغم افزایش محبوبیت و کاربرد موبایل ، تقریبا دست یابی به درصد بالایی از ترافیک مصرفی و رقابت با دسکتاپ کامپیوتر، برای برنامه های تلفن همراه امری دشوار است. طبق این گزارش 51 وب سایت سفری در ماه ژانویه 2018 بیش از یک میلیون مخاطب بازدید کننده داشته اند. از سوی دیگر ، فقط 12 برنامه ارائه دهنده خدمات سفر در تلفن همراه توانسته اند به این امتیاز برسند.
برخی از سایت های دسکتاپ که بیشترین ترافیک و بازدید را به خود اختصاص داده اند سایت های Airbnb ، TripAdvisor یا Ryanair هستند و برنامه های جهانگردی در تلفن همراه نیز همین شرکت های Uber و TripAdvisor به همراه Ryanair می باشند.
یکی از دلایل استفاده کم از تلفن های همراه این است که این وسیله اغلب برای تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد. طبق آمار داده های مصرفی ، مردم در حقیقت با استفاده از تلفن همراه اطلاعات کلی را بدست می آورند تا بتوانند با دستگاه کامپیوتر به خرید مسکن، بلیط هواپیما و غیره اقدام کنند.

شرکت اینترنتی بازاریابی و آژانس کام اسکور، 20 درصد برتر بازدید کنندگان سایت های مسافرتی که وقت بیشتری صرف بازدید از سایت داشته اند را به عنوان کاربران جهانگرد مهم و جدی معرفی می کند و با این تعریف بریتانیا بیشترین سهم از کاربران جدی در استفاده از سایت های جهانگردی را با 13 درصد به خود اختصاص می دهد. اسپانیا و فرانسه با سهم 11 درصدی و آلمان به همراه ایتالیا به ترتیب 10 و 9 درصد از این کاربران را دارند. لازم به ذکر است که اغلب این کاربران جدی و مهم بیشتر در سایت هایی که بلیط سفر می فروشند و یا رزرواسیون آنلاین هتل هستند و سایت هایی با امکانات تجارت الکترونیک حضور دارند.
امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین و مجلل ترین هتل های جدید قاره آسیا در سال 2019
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر