لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> بهترین هتل شیراز – شهر شاعرانگی‌ها
بهترین هتل شیراز - شهر شاعرانگی‌ها

بهترین هتل شیراز – شهر شاعرانگی‌ها

هنگام رزرو اقامتگاه و هتل های شیراز چه چیزی را بیشتر از همه مورد توجه می دهید؟ چه چیزی باعث می شود که خاطره ای خوش از اقامت در بهترین هتل شیراز را در ذهن خود ثبت کنید؟ پاسخ این سوال ها بیشتر به شما و هدف و برنامه شما از سفر به شیراز مرتبط است. مثلا ممکن است برنامه کاری را در شیراز ترتیب داده باشید و در کنار آن یک گشت شهری را نیز برای کارکنانتان برنامه ریزی کرده باشید. یا این که با گروه دوستان خود یک سفر به دل تاریخ را به مقصد شیراز آغاز کرده باشید و یا شاید برای ماه عسل و یا سفرهای خانوادگی شیراز را انتخاب کرده باشید.
پاسخ شما هر چه که باشد صنعت هتلداری شیراز با توسعه و گسترش تعداد هتل ها و اقامتگاه ها و ارتقا سطح کیفی آن‌ها، پاسخ مناسبی برای شما در نظر گرفته است. بنابراین اگر بخواهیم بگوییم بهترین هتل شیراز کجاست؟ پاسخ های متفاوتی به این سوال وجود خواهد داشت که هر یک مزایای خاص خود را دارا است.
در ادامه این صفحه لیست بهترین هتل های شیراز از جهات مختلفی مانند درجه هتل، قیمت، سبک معماری و خدمات هتل و …. برای آشنایی شما معرفی شده‌اند. پس از بررسی واحدهای اقامتی هر یک از این اقامتگاه ها می توانید برای رزرو بهترین هتل های شیراز، اتاق خود را از طریق وب سایت ایران هتل به سرعت رزرو کنید و سپس مشغول مطالعه مطالب مربوط به جاذبه های شیراز در وبلاگ ایران هتل شوید.

بهترين هتل شيراز كدام است؟

در این جا لیست بهترین هتل شیراز از نظر مسافران، شامل هتل های پنج ستاره و چهار ستاره برای بررسی و مقایسه شما ذکر شده اند:

هتل 5 ستاره بزرگ شیراز

اگر در یک کلام بخواهیم از بهترین هتل در شیراز یاد کنیم شاید صرفا ذکر هتل بزرگ شیراز کافی باشد. هتل بزرگ شیراز بهترین و لوکس ترین هتل شیراز است و دارای موقعیت مکانی عالی است. چرا که در نزدیکی دروازه قرآن و آرامگاه خواجوی کرمانی واقع شده است.
این هتل لوکس و مجلل شیراز پنج ستاره یکی از لوکس ترین و محبوب ترین هتل های شیراز است. این هتل مجلل 158 واحد اقامتی در کنار رستوران ایرانی، رستوران ایتالیایی، کافی شاپ و فست فود را دارا است. رستوران گردان هتل بزرگ شیراز نیز یکی از جذاب ترین بخش های این هتل برای مهمانان و شهروندان شیرازی است.
از جمله مهم‌ترین امکانات تفریحی هتل بزرگ شیراز برای مهمانان سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی است. استفاده از مجموعه ورزشی این هتل لوکس و مجلل شیراز در برخی از ساعات روز برای مهمانان رایگان اعلام شده است. سرو صبحانه نیز برای مهمانان در این هتل نیز رایگان اعلام شده است. هتل بزرگ شیراز همچنین امکانات مناسبی برای میزبانی رویدادهای مهم کاری و تجاری داخلی و خارجی را دارا است. سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن اجتماعات و اتاق جلسات این هتل در رویدادهای متنوع بهترین محل برای میزبانی هستند.
واحدهای اقامتی لوکس و مدرن این هتل چشم انداز رو به شهر شیراز را دارا هستند. دسترسی به اینترنت هم در لابی و هم در واحدهای اقامتی هتل میسر است. همچنین هتل بزرگ شیراز یک واحد فروشگاهی عرضه صنایع دستی را دارا است. پارکینگ، کافی شاپ، کافی نت و صندوق امانات تنها گوشه‌ای دیگر از امکانات این هتل لوکس و مجلل شیراز است. هتل بزرگ شیراز را بسیاری با نام هتل دروازه قرآن شیراز نیز می شناسند.
هتل بزرگ شیراز میزبانی متفاوت برای گردشگران ایرانی و خارجی است که سالانه به عشق جاذبه‌های بی رقیب و دیدنی‌های شیراز از قبیل تخت جمشید، آرامگاه حافظ و آرامگاه سعدی به این شهر خوش آب و هوا و تاریخی راهی سفر می‌شوند. واحدهای اقامتی هتل بزرگ شیراز شامل اتاق دبل و توئین، فولبرد و سوئیت چهار نفره هستند که می توانید از وب سایت ایران هتل با تخفیف رزرو کنید.
رستوران ایرانی واقع در طبقه چهارم با ظرفیت 300 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. فست فود پانارامیک واقع در طبقه سیزدهم با ظرفیت 300 نفر وعده شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه ششم با ظرفیت 100 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است.
اگرچه این هتل در ورودی شیراز جای گرفته است فاصله آن تا حافظیه و باغ ارم 5 دقیقه با خودرو و تا آرامگاه سعدی و آرامگاه شاه چراغ و باغ دلگشا تنها 10 دقیقه با خودرو است. از این هتل تا باغ جهان نما تنها 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارید. برای رفتن به مسجد و بازار وکیل که از جاذبه های تاریخی و بخشی از مجموعه زندیه هستند، باید مسافت 13 دقیقه‌ای را با خودرو طی کنید. فاصله هتل بزرگ تا مرکز خرید نگین فارس 25 دقیقه رانندگی است. برای بازدید از آرامگاه کوروش کبیر 1 ساعت و 20 دقیقه باید رانندگی کنید.
آدرس هتل بزرگ شیراز: شيراز – ورودی شمالی شیراز – جنب دروازه قرآن

هتل 5 ستاره زندیه شیراز

سوئیت دو تخته توئین هتل 5 ستاره زندیه شیراز  با تم سبز این هتل لوکس و مجلل شیراز که در مرکز شهر شیراز قرار دارد، از دسترسی بسیار مناسبی برخوردار است و به همین دلیل در لیست بهترین هتل شیراز جای گرفته است. هتل زندیه شیراز یکی از جدیدترین هتل های شیراز است که در سه طبقه بنا شده است. این هتل دارای 72 واحد اقامتی است. در واحدهای اقامتی مجهز و لوکس این هتل این شما به اینترنت نیز دسترسی خواهید داشت. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به شهر و یا حیاط سرسبز هتل است.
این هتل دارای سوئیت‌های اختصاصی برای ماه عسل نیز هست که با پرداخت هزینه اضافی پیش از ورود مهمانان دیزاین می‌شود. قطعا سفر ماه عسل یکی از مهم‌ترین سفرهای زندگی هر شخصی است و شیراز یکی از بهترین گزینه‌ها برای سپری کردن دوران زیبای ماه عسل برای هر زوجی است. قطعا اقامت در یک هتل 5 ستاره مانند هتل زندیه می‌تواند همه چیز را برای شما به یادماندنی و خاطره‌انگیز کند؛ زیرا پرسنل این هتل دوره دیده بوده و در بالاترین سطح آداب مهمان داری قرار دارند.
رستوران کلاسیک هتل زندیه واقع در طبقه همکف با ظرفیت 90 نفر وعده صبحانه را سرو می کند. رستوران سنتی نگارستان واقع در طبقه 1- با ظرفیت 60 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل زندیه شیراز: شیراز – بلوار هجرت – نرسیده به ارگ کریمخان

هتل پرسپولیس شیراز 5 ستاره

اتاق سه تخته هتل پرسپولیس شیراز این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است. قرار گرفتن در بلوار آزادی دسترسی به مکان‌های دیدنی این شهر بخصوص مقبره حافظ را بسیار آسان کرده است. هتل پرسپولیس شیراز دارای 104 واحد اقامتی مجهز و مدرن است. رستوران آپادانا تنها رستوران این هتل لوکس و مجلل شیراز است که در طبقه همکف قرار دارد . در کنار این رستوران شما کافی شاپ هتل را نیز در طبقه همکف خواهید یافت.
مجموعه ورزشی و تفریحی این هتل نیز با امکاناتی همچون سونا، استخر و جکوزی میزبان شما خواهد بود. هتل پرسپولیس شیراز با داشتن سالن های چندمنظوره میزبانی خوبی از مهمانان شما به عمل خواهد آورد. پارکینگ، کتابخانه، فروشگاه، آرایشگاه مردانه و صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره است.
آدرس هتل پرسپولیس شیراز: شيراز- بلوار آزادی – حد فاصل چهارراه حافظيه به ميدان اطلسی

هتل هما شیراز 5 ستاره

سوئیت ماه عسل هتل هما شیراز هتل هما شیراز یکی از قدیمی ترین هتل های 5 ستاره و مشهور درشیراز است که به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است. تمام واحدهای اقامتی این هتل مشرف به چشم انداز کوه و باغ های اطراف است. این هتل پنج ستاره 232 واحد اقامتی بروز و دلباز را در خود جای داده است. فضای سرسبز و مسیرهای پیاده روی اطراف هتل یکی از دلایل محبوبیت این هتل است و آن در بین مقاله بهترین هتل شیراز قرار داده است.
این هتل لوکس و مجلل دارای یک رستوران در فضای بسته و یک رستوران تابستانی در فضای باز است. شما می توانید شام خود را در فضای بیرونی و سرسبز رستوران صرف کنید. کافی شاپ، فروشگاه صنایع دستی و کتابخانه از دیگر بخش‌های این هتل است. اگر به فعالیت‌های تفریحی علاقمندید این هتل مجموعه کاملی را تدارک دیده است.
استخر، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد و ماساژ ازجمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل است. در فضای باغ هتل نیز زمین تنیس و پارک بازی مختص کودکان قرار دارد. سالن چندمنظوره هتل نیز مکان مناسبی برا میزبانی از رویدادهای متنوع است. آتلیه، اتاق عقد، آرایشگاه مردانه و کافی نت نیز گوشه ای دیگر از امکانات این هتل است.
رستوران پرنيان هتل هما که یکی از بهترین هتل شیراز است، واقع در طبقه همکف با ظرفیت 140 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. رستوران تابستاني هتل هما ویژه تابستان از ساعت 8 تا 11 شب فعال است. كافي شاپ هتل هما واقع در لابی با ظرفیت 130 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل هما شیراز: شیراز – ميدان گاز – جنب پارک آزادی

هتل چمران شیراز 5 ستاره

اتاق دو تخته دبل هتل چمران شیراز با تم آبی هتل چمران شیراز در بلوار چمران، یکی از بهترین نقاط شهر شیراز جای گرفته ‌است. این هتل در فروردین ماه 1389 افتتاح شد. هتل چمران دارای 25 طبقه مشتمل بر 16 طبقه اقامتی و 250 باب اتاق و سوئیت است که اتاق‌های واقع در طبقات بالا، دارای نمایی زیبا از شهر شیراز هستند.
هتل پنج ستاره چمران شیراز نیز جزو بهترین و لوکس‌ترین هتل شیراز است که مهمانان قبلی آن خاطرات خوش زیادی از اقامت در آن هتل داشته‌اند؛ زیرا در یکی از بهترین نقاط شهر شیراز واقع شده است. این هتل 25 طبقه دارای 250 واحد اقامتی متنوع، لوکس و مجهز است. در اطراف هتل فضای سرسبزی قرار دارد و فضایی نیز برای نشستن مهمانان در فضای باز جای گرفته است. در کنار این واحدهای اقامتی این هتل، رستوران های متنوعی را در خود جای داده است.
کافی شاپ هتل در طبقه همکف، نخستین گزینه این هتل برای پذیرایی از مهمانان است. هتل چمران شیراز یک رستوران سنتی نیز را دارا است که در طبقه منفی یک قرار دارد . اگر به تماشای شهر شیراز علاقمندید باید سری به طبقه بیست و چهارم و رستوران پانارومایی این هتل بزنید. در طبقه بیست و پنجم هتل نیز یک رستوران ایتالیایی قرار دارد.
رستوران محبوب شاندیز نیز بر روی بام هتل که جزو بهترین هتل شیراز است، واقع شده است. دومین کافی شاپ هتل نیز در طبقه بیست و سوم هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. از جمله امکانات تفریحی این هتل میتوان به سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، استخر، سونا، جکوزی و حمام مغربی اشاره کرد. در طبقه لابی هتل نیز چندین فروشگاه قرار دارد . شما می توانید از دیگر خدمات همچون بانک، آتلیه، آرایشگاه، پارکینگ و فروشگاه های صنایع دستی نیز بهره مند شوید.
رستوران سنتی هتل چمران شیراز واقع در طبقه 1- با ظرفیت 100 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می کند. رستوران پاناروما هتل واقع در طبقه بیست و چهارم با ظرفیت 150 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. رستوران ایتالیایی هتل واقع در طبقه بیست و پنجم از ساعت 17 تا 23 وعده شام را سرو می کند. رستوران شاندیز واقع در پشت هتل با ظرفیت 50 نفر دو وعده نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه بیست و سوم و لابی با ظرفیت 70 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل چمران شیراز: شيراز – بلوار شهيد چمران

هتل های 4 ستاره شیراز

هتل الیزه شیراز 4 ستاره

سوئیت دو تخته دبل هتل الیزه شیراز حالا نوبت به معرفی هتل های 4 ستاره در لیست بهترین هتل شیراز می‌رسد. هتل الیزه شیراز دارای امکاناتی نظیر: رستوران، کافی شاپ (واقع در لابی)، پاركينگ مسقف، سالن همايش و کنفرانس، استخر، سونای خشک و بخار، ماساژ، جکوزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خدمات ویژه معلولین (ویلچر)، چشم انداز رو به کوه، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه و غیره است. این هتل که در سال 1393 فعالیت خود را شروع نموده، یکی از هتل های زیبا در منطقه معالی آباد محسوب می‌شود.
شهر شیراز مرکز جاذبه‌های باستانی و فرهنگی بسیاری است از این رو همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می‌کنند. برخی از جاهای دیدنی شیراز عبارتند از: آرامگاه شاه چراغ، ارگ کریمخانی، آرامگاه حافظ، بازار وکیل و غیره. لازم به ذکر است که فاصله هتل 4 ستاره الیزه تا جاذبه‌های گفته شده به ترتیب 15 کیلومتر، 14.5 کیلومتر، 15.6 کیلومتر و 14.5 کیلومتر است.
برای رزرو گروهی اتاق‌های هتل الیزه شیراز کافی است تا در سایت عضو شده و با رزرو هتل از طریق اکانت شخصی، تخفیف‌های بیشتری را دریافت کنید. رستوران هتل واقع در طبقه همکف و نیم طبقه اول سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در لابی از ساعت 8 تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل الیزه شیراز: شیراز – معالی آباد – کوی پزشکان

هتل پارس شیراز 4 ستاره

اتاق دو تخته توئین هتل پارس شیراز این هتل محبوب یکی از لوکس ترین هتل های شهر شیراز است که در خیابان کریم خان زند قرار دارد. دسترسی ساده به جاذبه های دیدنی شهر شیراز نخستین ویژگی این هتل محبوب است. هتل پارس شیراز دارای 188 واحد اقامتی متنوع، لوکس و مجهز با چشم انداز شهر شیراز است.
در طبقه نخست این هتل تریای آبشار قرار دارد. رستوران گلسرخ، رستوران ملل و کافی شاپ پامچال نیز در طبقه نخست هتل قرار دارند. در بام هتل نیز رستوران محبوب لوتوس از جمله رستوران های مشهور این هتل قرار دارد. اجرای موسیقی زنده در رستوران هتل از دیگر ویژگی های هتل پارس شیراز است. استخر، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ و سالن بدنسازی خدمات ارائه شده در مجموعه ورزشی این هتل است. استفاده از استخر برای مهمانان هتل رایگان اعلام شده است.
رستوران گلسرخ واقع در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر دو وعده صبحانه و نهار را سرو می کند. رستوران لوتوس واقع در بام هتل با ظرفیت 150 نفر از ساعت 20 تا 23 وعده شام را سرو می کند. رستوران ملل واقع در طبقه اول با ظرفیت 100 نفر از ساعت 20 تا 23 وعده شام را سرو می کند. کافی شاپ پامچال واقع در طبقه اول با ظرفیت 70 نفر از ساعت 17 تا 23 فعال است. تریای آبشار واقع در طبقه همکف با ظرفیت 70 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل پارس شیراز: شیراز – خیابان زند

هتل پارسیان شیراز 4 ستاره

سوئیت دو تخته دبل هتل پارسیان شیراز با تم بنفش هتل پارسیان شیراز در سال 1371 افتتاح و در سال 1396 جهت ارائه خدمات و امکانات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل که در میان هتل‌های چهارستاره یکی از بهترین هتل شیراز است، با 61 باب اتاق و سوئیت آماده ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی در شهر شیراز است. از دیگر امکانات موجود در هتل پارسیان می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران و سالن همایش که محل مناسبی برای برگزاری جشن‌های عروسی است، اشاره کرد.
مهمانان محترم شیراز با اسکان در هتل 4 ستاره پارسیان شیراز می‌توانند از امکاناتی نظیر: رستوران، کافی شاپ، پارکینگ (غیرمسقف با ظرفیت 30 اتومبیل)، 1 گیگابایت اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، فروشگاه، سالن همایش، صندوق امانات و … لذت ببرند.
شهر شیراز که بسیاری آن را مهد فرهنگ و هنر کشور می‌دانند دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بازار وکیل، باغ جهان نما، حرم مطهر شاهچراغ(ع) و تخت جمشید اشاره نمود؛ فاصله هتل پارسیان شیراز با هر یک از جاذبه‌های نام برده شده به ترتیب 1.29 کیلومتر، 2.47 کیلومتر، 2.15 کیلومتر و 59.11 کیلومتر است.
آدرس هتل پارسیان شیراز: شيراز – چهارراه زند – خيابان رودكی

هتل شیرازیس شیراز 4 ستاره

اتاق دو تخته توئین هتل شیرازیش شیراز با تم قرمز هتل شیرازیس شیراز در سال 1398 برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است. این هتل در شش طبقه مثبت و 2 طبقه منفی بنا شده‌است و دارای 45 باب اتاق و 5 باب سوئیت است، که این اتاق‌ها و سوئیت‌ها در طبقات دوم تا ششم جای گرفته اند.
هتل شیرازیس در فاصله حداکثر 2 کیلومتری از جاذبه‌های گردشگری نظیر حرم شاهچراغ، خانه فروغ الملک، خانه منطقی نژاد، حمام و بازار وکیل جای گرفته ‌است و مهمانان گرامی می‌توانند از این اماکن بازدید کنند. همچنین از دیگر مزیت‌های موقعیت مکانی هتل شیرازیس دسترسی آسان به ارگ کریم خان است.
این هتل در خیابان رودکی و ابتدای خیابان مکتبی جای گرفته است. کلانشهر زیبای شیراز دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ارگ کریمخانی، موزه پارس، بازار وکیل و حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره کرد. لازم به ذکر است فاصله این هتل تا هر یک جاذبه‌های یاد شده به ترتیب 800 متر، ۱ کیلومتر و ۱۸۳ متر، ۱ کیلومتر و ۳۸۸ متر و ۲ کیلومتر و ۱۲۵ متر است.
رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 200 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 100 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است.
آدرس هتل شیرازیس شیراز: شیراز – خیابان رودکی – ابتدای خیابان مکتبی

هتل ستارگان شیراز 4 ستاره

اتاق سه تخته هتل ستارگان شیراز با تم سورمه ای
هتل ستارگان یکی از بهترین هتل شهر شیراز است. هتل ستارگان شیراز در سال 1391 افتتاح شد. این هتل شامل 14 طبقه و 42 باب اتاق و سوئیت با برخورداری از امکانات مناسب است. چشم‌انداز زیبای شهر در برخی از اتاق‌های واقع در طبقات بالای هتل ستارگان، انتخاب مناسبی جهت اقامت مهمانان محترم شیراز است. از نظر موقعیت مکانی، هتل چهار ستاره ستارگان شیراز در فاصله نزدیک به پارک آزادی جای گرفته ‌است.
برخی از جاهای دیدنی شیراز عبارتند از: باغ ارم شیراز، مسجد وکیل، ارگ کریمخانی و آرامگاه شاه چراغ. فاصله هتل چهارستاره ستارگان که یکی از بهترین هتل شیراز است، تا هر کدام از این جاذبه‌ها به ترتیب 1.1 کیلومتر، 2.7 کیلومتر، 2.6 کیلومتر و 4.5 کیلومتر است.
آدرس هتل ستارگان شیراز: شيراز – خیابان آزادی – تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم

هتل رویال شیراز 4 ستاره

اتاق دو تخته دبل هتل رویال شیراز هتل رویال شیراز سال 1392 در شهر تاریخی شیراز برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است. این هتل که در خیابان کریم خان زند بنا شده‌است، با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، ارائه کننده خدمات و امکانات اقامتی در این شهر است.
امکانات و خدمات هتل 4 ستاره رویال شیراز که یکی از بهترین هتل شیراز از نظر مهمانان محترم در شیراز است، بسیار متنوع بوده و شامل موارد متعددی نظیر: رستوران (واقع در طبقه ششم)، کافی شاپ (واقع در محیط لابی)، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو، تاکسی سرویس 24 ساعته و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است.
رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 75 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. چایخانه سنتی هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 20 نفر از ساعت 9 تا 23 فعال است. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر از ساعت 8 صبح تا 22 شب فعال است.
آدرس هتل رویال شیراز: شیراز – بلوار قرآن – بالاتر از میدان ابوالکلام – جنب رستوران هفت خوان – نبش کوچه 15

هتل پارک سعدی شیراز 4 ستاره

اتاق سه تخته هتل پارک سعدی شیراز با تم قرمز یکی از بهترین هتل شیراز از نظر مهمانان محترم شیراز، هتل پارک سعدی شیراز است. هتل پارک سعدی شیراز در 2 طبقه اقامتی و 52 باب اتاق، سوئیت و آپارتمان ایجاد شده است. ساختمان این هتل در سال 1386 به طور کامل بازسازی و مجدد افتتاح شد. جهت سرویس‌دهی مناسب‌تر و ایجاد فضای اقامتی زیباتر، واحدهای اقامتی در هتل پارک سعدی مجدد در زمستان سال 1396 بهسازی شدند. رستوران، سالن چند منظوره و برخی تجهیزات ورزشی، از دیگر امکانات این هتل به‌شمار می‌رود.
رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 70 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. کافی شاپ واقع در محوطه هتل با ظرفیت 20 نفر از ساعت 15 تا 23 فعال است.
آدرس هتل پارک سعدی شیراز: شیراز – بالاتر از چهارراه حافظیه – مقابل باغ جهان نما

هتل آریوبرزن شیراز 4 ستاره

اتاق دو تخته دبل هتل آریوبرزن شیراز هتل آریوبرزن شیراز اگرچه یک هتل چهارستاره است ولی به جرات در لیست بهترین هتل های شیراز می تواند جای بگیرد. این هتل در سال 1379 احداث شد. این هتل در 5 طبقه اقامتی به همراه 50 باب اتاق و دارای امکانات مناسب و در خور مهمانان گرامی است.
هتل آریوبرزن در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته ‌است و تمامی بخش‌های هتل با مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین امکانات تجهیز شده‌است. هتل در قلب شهر جای گرفته‌ است که این موقعیت مکانی موجب نزدیکی به تمام اماکن گردشگری، مراکز خرید و درمانی می‌شود از قبیل دسترسی به باغ ارم، حرم شاه چراغ و ارگ کریم خان.
هتل 4 ستاره آریوبرزن شیراز از امکانات متنوعی همچون: رستوران (واقع در طبقه همکف)، کافی شاپ (واقع در طبقه اول)، سالن صبحانه خوری، پاركينگ رایگان (سرپوشیده)، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در راهرو، سالن همايش و كنفرانس، اتاق ميهمانی و جلسات كاری، خانه دارت، فوتبال دستی و سالن بيليارد (واقع در طبقه 1-) برخوردار است.
برخی از جاذبه‌های دیدنی شیراز که سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان را به خود جلب می‌کند، عبارتند از: ارگ کریمخانی، مسجد وکیل، آرامگاه حافظ و باغ ارم که فاصله هر کدام از آن‌ها تا هتل آریوبرزن به ترتیب 1.2 کیلومتر، 1.3 کیلومتر، 2.4 کیلومتر و 2.9 کیلومتر است.
رستوران هتل آریو واقع در طبقه همکف دو وعده نهار و شام را سرو می کند. سالن صبحانه خوری هتل آریو واقع در طبقه اول وعده صبحانه را برای مهمانان سرو می کند. کافی شاپ هتل آریوبرزن واقع در طبقه اول به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس هتل آریوبزرن شیراز: شيراز – خيابان رودكي

بهترین هتل شیراز با قیمت مناسب

می توانید از طریق فیلتر قیمت، بازه قیمتی را برای هتل های شیراز مشخص کنید و از این طریق نتایج مطلوب تری را در جست و جوهای خود مشاهده کنید. برای مثال هتل هایی که در لیست زیر می بینید جزو بهترین هتل شیراز از نظرقیمت هستند:

هتل ساسان شیراز 2 ستاره

اتاق سه تخته هتل ساسان شیرازهتل ساسان یکی از بهترین هتل شهر شیراز برای کسانی است که می خواهند مقرون به صرفه سفر کنند و از هزینه های اضافی برای اقامت اجتناب کنند. هتل ساسان شیراز یک ساختمان سه طبقه مشتمل بر 34 باب اتاق و سوئیت است.
این هتل شاید بهترین هتل شیراز از نظر کیفیت نباشد ولی قیمت های فوق العاده مناسبی دارد و به جاذبه‌های گردشگری از قبیل: بازار وکیل، سعدیه، حافظیه و مجموعه تاریخی زندیه، و باغ‌های شاپوری، ارم، عفیف‌آباد و همچنین به مراکز خرید زیتون، ستاره، آفتاب، سپهر و ادارات دولتی از قبیل: اداره گذرنامه و استانداری شهر شیراز نزدیک است و دسترسی مناسبی را دارا می‌باشد.
آدرس هتل ساسان شیراز: شیراز – خیابان کریم خان زند – خیابان انوری

هتل نصیر الملک شیراز 2 ستاره

اتاق چهار تخته هتل نصیر الملک شیراز در میان هتل های قیمت مناسب نام هتل نصیرالملک شیراز نیز به عنوان یکی از بهترین هتل شیراز به چشم می خورد. هتل نصیر الملک شیراز در اسفند ماه سال 1395 برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است. این هتل دارای یک ساختمان دو طبقه است که 34 باب اتاق و واحد اقامتی آن در طبقات اول و دوم ساختمان جای گرفته اند.
آدرس هتل نصیر الملک شیراز: شیراز – حرم مطهر شاهچراغ – چهارراه شاهزاده قاسم

مهمانپذیر حیدری شیراز

راهرو اتاق ها مهمانپذیر حیدری شیراز مهمانپذیر حیدری شیراز از واحدهای اقامتی با سابقه در شهر شیراز است و در سال 1354 آغاز به کار کرده است. مهمانپذیر حیدری، جهت ارائه خدمات اقامتی و رفاهی مناسب به میهمانان گرامی، در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. مهمانپذیر دارای دو طبقه و مجموعا 19 باب اتاق است که این اتاق ها در طبقه دوم جای گرفته اند.
از مزایای موقعیت مکانی مهمانپذیر حیدری می توان به فاصله‌ی حداکثر 1 کیلومتری تا اماکنی نظیر بازار وکیل، خانه زینت الملوک و حمام وکیل اشاره نمود. قابل توجه میهمانان و توریست های محترم، مهمانپذیر حیدری شیراز فاقد آسانسور است، همچنین برخی از اتاق ها دارای پنجره کوچک رنگی هستند که رو به راهرو باز می شوند.
آدرس مهمان پذیر حیدری شیراز: شیراز – خیابان لطفعلی خان زند (سرای احمدی) – جنب کوچه مسجد نصیرالملک

هتل آپارتمان کاخ شیراز 2 ستاره

لابی هتل آپارتمان کاخ شیراز هتل آپارتمان کاخ شیراز یکی از بهترین هتل شیراز برای یک اقامت به صرفه است. واقع در مرکز شهر در سال 1385 در هفت طبقه مثبت و یک طبقه منفی فعالیت خود را برای میزبانی از میهمانان آغاز کرد. هتل کاخ دارای 24 واحد آپارتمانی است که این واحدها در طبقات اول تا ششم پراکنده شده اند.
دسترسی به اماکن تاریخی نظیر بازار وکیل، ارگ کریم خان و شاه چراغ از هتل آپارتمان کاخ با فاصله‌ی حداکثر 2 کیلومتر میسر می شود و مهمانان محترم مقیم هتل می توانند با پیمودن مسافت کوتاهی از این اماکن دیدن نمایند. هتل آپارتمان دو ستاره کاخ شیراز با دارا بودن پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از میهمانان محترم است. مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که ورودی هتل آپارتمان کاخ دارای 6 پله است.
آدرس هتل آپارتمان کاخ شیراز: شیراز – خیابان زند – مقابل انوری – داخل کوچه 36

هتل آناهیتا شیراز 2 ستاره

رستوران هتل آناهیتا شیراز هتل آناهیتا یکی از بهترین هتل در شیراز برای کسانی است که با بودجه محدود سفر می کنند. این هتل شامل یک طبقه و 20 باب اتاق و سوئیت است که تمامی این واحدها در طبقات همکف و اول جای گرفته اند. قابل توجه میهمانان محترم، هتل آناهیتا شیراز فاقد آسانسور است، همچنین برخی از اتاق‌ها فاقد پنجره هستند و تنها نورگیر دارند.
برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری شیراز نظیر دروازه قرآن، بازار وکیل، خانه زینت الملوک و حمام وکیل مهمانان محترم مقیم هتل می‌توانند با پیمودن فاصله‌ی حداکثر 3.5 کیلومتر به این اماکن تاریخی دسترسی یابند.
قابل توجه مهمانان گرامی، غذا بر اساس سفارش مهمانان مقیم در هتل و با هماهنگی از حداقل 24 ساعت قبل، تهیه می شود. وعده های غذایی در داخل حیاط با ظرفیت 10 نفر سرو می شود. هر سه وعده صبحانه نهار و شام در هتل سرو می شود. سالن صبحانه خوری هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 35 نفر وعده صبحانه را برای مهمانان مقیم هتل سرو می کند.
آدرس هتل دو ستاره آناهیتا شیراز: شیراز – میدان ولیعصر – ابتدای بلوار سلمان فارسی

اقامتگاه بوم گردی گلستان راز شیراز

اتاق دو تخته دبل اقامتگاه بوم گردی گلستان راز شیراز اقامتگاه بوم گردی گلستان راز شیراز خانه ای به جا مانده از دوران پهلوی است که پیشینه آن به 100 سال پیش بر می گردد. این اقامتگاه دارای 7 باب اتاق است که اتاق ها در طبقات همکف و اول پراکنده شده اند. اقامتگاه گلستان راز شیراز در خیابان لطفعلی خان واقع است و مهمانان گرامی دسترسی آسانی به نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک خواهند داشت.
آدرس اقامتگاه بوم گردی گلستان راز شیراز : شیراز – خیابان لطفعلی خان – کوچه 36 – مقابل مسجد نصیر الملک

اقامتگاه سنتی گلشن شیراز

فضای باز اقامتگاه سنتی گلشن شیراز اقامتگاه سنتی گلشن شیراز یکی از بهترین هتل شیراز برای کسانی است که فضاهای قدیمی و تاریخی را برای اقامت ترجیح می‌دهند. با قدمتی حدود 200 سال از خانه‌های قدیمی در شیراز است که در سال 1387 برای پذیرایی از دوستداران این خانه‌های تاریخی، مرمت و مورد بازسازی قرار گرفته است.
این اقامتگاه شامل یک حیاط اصلی است که 8 باب اتاق در طبقات همکف و اول در محوطه جای گرفته‌اند. اگر با افراد سالمند و یا کودک خردسال سفر می کنید دقت داشته باشید که اتاق‌ها شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته در هتل سنتی گلشن شیراز در طبقات همکف و اول جای گرفته‌اند که در بخش ورود به این اتاق‌ها تعدادی پله وجود دارد. در مورد موقعیت مکانی این هتل باید بگوییم که نیز اقامتگاه بوم‌گردی گلشن در خیابان لطفعلی خان جای گرفته و در فاصله 1.5 کیلومتری تا آرامگاه شاهچراغ جای گرفته ‌است.
آدرس اقامتگاه سنتی گلشن: شیراز – خیابان لطفعلی خان – نرسیده به مسجد نصیرالملک – کوچه 38 – پلاک 15

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان شیراز

در میان اقامتگاه های بوم گردی که در شیراز می‌توانید اقامت کنید یکی از بهترین هتل شیراز اقامتگاه بوم گردی ترنجستان است. اقامتگاه بومگردی ترنجستان شیراز خانه‌ای باستانی است که قدمت آن به بیش از 150 سال پیش و اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی باز می‌گردد.
این اقامتگاه در مرداد ماه سال 1397 پس از انجام عملیات مربوط به مرمت و بازسازی کلی قسمت‌های مختلف هتل، برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است. اقامتگاه ترنجستان شیراز در زمینی به مساحت 250 مترمربع و در طبقات همکف، اول و زیرزمین ایجاد شده و دارای جمعاً 7 واحد اقامتی است.
قرارگیری اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان در خیابان لطفعلی خان زند، موجب دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام و خانه زینت الملوک می‌شود که از جاذبه‌های توریستی شهر شیراز به شمار می‌آیند.
آدرس اقامتگاه بوم گردی ترنجستان: شیراز – خیابان لطفعلی خان زند – کوچه نارنجستان قوام

مهمانپذیر گلها شیراز

مهمانپذیر گلها شیراز اگرچه جزو بهترین هتل شیراز از نظر کیفیت و خدمات نیست، ولی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت به صرفه است. مهمانپذیر گلها شیراز از واحدهای اقامتی با سابقه و مشهور در هتلداری شهر شیراز است که در دهه 1340 با سه طبقه فعالیت خود را برای میزبانی از میهمانان آغاز کرد.
این مهمانپذیر دارای 20 باب اتاق و سوئیت است که در طبقات اول تا سوم پراکنده شده‌اند. مهمانپذیر گلها آخرین بار در سال 1396 نوسازی شد. از اماکن گردشگری شیراز می توان به ارگ کریم خان، حرم شاهچراغ و بازار وکیل اشاره نمود که دسترسی از مهمانپذیر گلها با پیمودن مسافت حداکثر 1.5 کیلومتر امکان پذیر می گردد. قابل توجه میهمانان گرامی، مهمانپذیر گلها فاقد آسانسور است.
آدرس مهمان پذیر گل‌ها شیراز: شیراز – بلوار کریم خان زند – بین خیابان خیام و انوری – جنب پاساژ فرجادیان

مهمانپذیر احمدی شیراز

مهمانپذیر احمدی شیراز از مهمانپذیرهای با سابقه در شهر شیراز است که در سال 1367 فعالیت خود را آغاز کرد. این مهمانپذیر جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. مهمانپذیر احمدی دارای 15 باب اتاق است که در طبقات اول تا سوم جای گرفته اند.
از لحاظ موقعیت مکانی، مهمانپذیر درجه یک احمدی شیراز دسترسی آسانی به حرم مطهر شاهچراغ و مسجد جامع عتیق را دارا است که مزیت اقامت در این مهمانپذیر است.
آدرس مهمان پذیر احمدی شیراز: شیراز – خیابان حضرتی

مهمانپذیر شکوفه شیراز

مهمانپذیر شکوفه شیراز از با سابقه ترین واحد های اقامتی این شهر است که سال 1340 در دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی احداث شد. مهمانپذیر شکوفه دارای مجموعا 25 باب اتاق است که در طبقات 1- تا دوم پراکنده شده اند. به دلیل موقعیت مکانی مناسب مهمانپذیر شکوفه دسترسی به ارگ کریم خان به آسانی و اماکنی نظیر پاسارگاد و مقبره کوروش، بازار وکیل و حرم شاهچراغ با فاصله ی حداکثر 4.5 کیلومتر میسر می شود. قابل توجه میهمانان محترم، مهمانپذیر شکوفه فاقد آسانسور است همچنین برخی از اتاق ها فاقد پنجره، حمام و سرویس بهداشتی هستند.
آدرس مهمان پذیر شکوفه شیراز: شیراز – دروازه اصفهان – ابتدای خیابان فردوسی – کوچه افراسیابی ( کوچه یک

مهمانپذیر توحید شیراز

مهمانپذیر توحید شیراز از مهمانپذیرهای با تجربه در شهر شیراز است که در سال 1347 فعالیت خود را آغاز کرد. آخرین بازسازی این مهمانپذیر در سال 1388 بوده است. مهمانپذیر توحید دارای 13 باب اتاق است که در طبقات اول و دوم جای گرفته‌اند. علت جای گرفتن این مهمانپذیر در لیست بهترین هتل شیراز، به دلیل قیمت مناسب آن است.
مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که واحدهای اقامتی مهمانپذیر توحید شیراز فاقد سرویس بهداشتی هستند. همچنین برخی اتاق ها فاقد حمام نیز هستند. حمام و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در راهرو مهمانپذیر جای گرفته است. ضمنا لازم به ذکر است که قسمت ورودی و طبقات این مهمانپذیر، دارای پله و فاقد آسانسور است. مهمانپذیر توحید شیراز در خیابان توحید واقع است و دسترسی آسانی به پاساژ کازرونی ها، بازار وکیل و مسجد مشیرالملک را دارا است.
آدرس مهمانپذیر توحید شیراز: شیراز – خیابان توحید – مقابل پاساژ کازرونی ها

مهمانپذیر سعید شیراز

در میان هتل های قیمت مناسب شیراز یکی از بهترین هتل های شیراز می تواند مهمانپذیر سعید شیراز باشد. مهمانپذیر سعید شیراز از سال 1358 آغاز به کار کرده است و آخرین بار نیز در سال 1361 تمامی اتاق ها جهت ارائه‌ی خدمات اقامتی مناسب مورد بازسازی قرار گرفته است. مهمانپذیر سعید در سه طبقه و مجموعا با 26 باب اتاق فعالیت خود را آغاز نمود.
مهمانان محترم مقیم هتل می‌توانند از مهمانپذیر سعید به اماکنی نظیر حرم شاهچراغ، بازار و حمام وکیل به آسانی دسترسی یابند. فاصله ی حداکثر 1.5 کیلومتر تا ارگ کریم خان و خانه زینت الملوک از دیگر مزایای موقعیت مکانی مناسب مهمانپذیر درجه یک سعید شیراز محسوب می شود.
قابل توجه میهمانان محترم، ورودی مهمانپذیر سعید به طبقه همکف دارای حدودا 15 پله است. ضمنا لازم به ذکر است که برخی از اتاق ها دارای پنجره با نمای رو به پاسیو هستند.
آدرس مهمانپذیر سعید شیراز: شیراز – خیابان لطفعلی خان زند – چهارراه پیروزی – به سمت سه راه طالقانی – سمت راست – ابتدای چهارراه

اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ شیراز

اتاق دو تخته توئین اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ شیراز اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ شیراز خانه‌ای به جا مانده از دوران پهلوی اول است که قدمت آن به 150 سال پیش باز می گردد. در اسفند ماه سال 1397، این مجموعه مرمت شد و با عنوان اقامتگاه بوم گردی فعالیت خود را برای میزبانی از میهمانان آغاز کرد. اقامتگاه عمارت هفت رنگ دارای 12 باب اتاق است که اتاق ها در طبقات همکف و اول جای گرفته اند.
از نظر موقعیت مکانی، اقامتگاه هفت رنگ شیراز در سه راه آستانه واقع است و مهمانان گرامی با طی کردن مسافت 1.5 کیلومتر، به آرامگاه شاه چراغ و مسجد نصیر الملک دسترسی خواهند داشت.مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که، به دلیل القاء حس نوستالژیک، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد یخچال، تلویزیون و سیستم سرمایشی هستند.
آدرس اقامتگاه بوم گردی عمارت هفت رنگ شیراز: شیراز – سه راه آستانه – خیابان جنب پارکینگ بین الحرمین به سمت مسجد علمدار – نبش کوچه 84

بهترین هتل شیراز برای ماه عسل

اتاق ماه عسل در هتل های دنیا یکی از امکانات ویژه ای است که برای تازه عروس و دامادها در نظر گرفته می شود تا خدمات اختصاصی تری را دریافت کنند و از اقامت خود لذت بیشتری ببرند. در صورت رزرو بهترین هتل های شیراز می توانید مطمئن شوید که واحدهای اقامتی مخصوص ماه عسل در دسترس هستند و با انتخاب اتاق مورد نظر از خدمات آن بهره خواهید برد.
با توجه به این که ماه عسل یکی از ماندگارترین خاطرات هر زوج در سراسر دنیا است، انتخاب هتل مناسب برای ماه عسل تاثیر بسیاری بر خاطرات این سفر خواهد داشت. در این قسمت از مطلب مربوط به لیست بهترین هتل های شیراز، به معرفی چند نمونه از برترین هتل‌های ارائه دهنده این اتاق در شیراز می پردازیم.
همانطور که گفیتم، اتاق ماه عسل در هتل امکانات مختلفی که ارائه می کند که در سایر اتاق‌های عادی این امکانات وجود ندارد. مهم‌ترین نکته در مورد اتاق ماه عسل که در نگاه اول و ورود به اتاق متوجه می شوید تفاوت دکوراسیون آن با اتاق‌های عادی است. در طراحی دکوراسیون این اتاق‌ها فضایی آرام‌تر و رمانتیک ایجاد شده است و همراه با دیزاین‌هایی از قبیل گل آرایی و شمع آرایی و نورپردازی‌هایی خاص یک اقامت رویایی را رقم می‌زند.
خدمات اتاق ماه عسل می تواند شامل سرو غذا در اتاق، گل آرایی بر روی تخت دبل، تزئینات میوه و کیک و شیرینی و خوراکی، ماساژ، آتلیه عکاسی و خدمات تشریفات باشد. شیراز انتخاب مناسبی برای کسانی است که مایل هستند در داخل ایران به سفر ماه عسل بروند.
هتل مجلل و پنج ستاره زندیه انتخابی لوکس و متفاوت در بین تمامی هتل‌های شهر شیراز و مخصوص خاص پسندان است. و با رزرو اتاق ماه عسل در این هتل امکاناتی درخور زوج‌های جوان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. اتاق ماه عسل هتل زندیه شیراز در واقع یک سوییت دو تخته است که همراه با میوه و گل پیش از ورود مهمانان به هتل تزیین شده و کیک و شیرینی مخصوص و نوشیدنی نیز در آن سرو می‌شود. باغ و آبنمای زیبایی که در داخل هتل ایجاد شده است برای عکاسی و ثبت عکس های دو نفره فوق العاده است.
اگر در شهر شیراز به دنبال رزرو بهترین هتل های شیراز برای ماه عسل هستید، یک گزینه بسیار لوکس و شیک در اختیار دارید که نه تنها در میان ایرانیان بلکه در میان توریست های خارجی نیز زبانزد است. هتل بزرگ شیراز یکی دیگر از پیشنهادات ایران هتل برای زوج ها است. این هتل در قسمت ورودی شهر و نزدیک دروازه قرآن ایجاد شده است و به کوه هفت تنان بسیار نزدیک است. هتل بزرگ شیراز همانطور که از تصاویر آن نیز مشخص است، امکانات بسیار منحصر به فردی را دارا است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده و پنج ستاره است.
نمای بیرونی هتل بزرگ شیراز همچون کشتی بر فراز کوه طراحی شده است.‌ در شب ها منظره‌ی چشم نواز و زیبای شیراز را می توانید از هر گوشه این هتل نظاره کنید. واحدهای اقامتی این هتل در طبقات ۷ تا ۱۲ جای گرفته اند. این هتل حدود ۱۵۸ واحد اقامتی را دارا است و در کل دارای چهارصد تخت است. برای مهمانان محترم شیرازی که فضای شیک و لاکچری مهم است هتل بزرگ شیراز از بهترین هتل های ماه عسل نه فقط در شیراز بلکه در ایران است. این هتل دارای دو لابی است‌. لابی اول در طبقه همکف و در طبقه ششم لابی دیگری برای استراحت مهمانان محترم شیراز وجود دارد.
این هتل دارای چندین رستوران است که پاسخگوی ذائقه های متنوع است. رستوران های هتل بزرگ شیراز شامل رستوران پانارامیک، رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی و رستوران دریایی هستند. همچنین سالن همایش، مجموعه ورزش‌های بزرگ بانوان و آقایان شامل استخر، سونا، صخره نوردی، حوضچه آب سرد و واحدهای اقامتی ماساژ نیز در این هتل وجود دارد.

بهترین هتل سنتی در شیراز

هتل بوتیک 5 ستاره اسکرو شیراز

اتاق دو تخته دبل هتل بوتیک 5 ستاره اسکرو شیراز بهترین و لوکس ترین هتل شیراز و مجلل ترین بوتیک هتل شیراز که در سایت تریپ ادوایزور نیز امتیازات بالایی کسب کرده است، بی شک هتل بوتیک اسکرو شیراز است. هتل بوتیک اسکرو شیراز با مساحت 504 مترمربع در سال 1400 به‌صورت واحد اقامتی آغاز به کار کرده است.
مجموعه اسکرو دارای ۸ اتاق در دو طبقه است که هر کدام از این واحدها دارای جلوه‌ای خاص در طراحی و ظاهر منحصر به فردی دارند. در ادامه اتاق‌های این بوتیک را به شما معرفی می‌کنیم تا شما متوجه شوید چرا آن را در مقاله بهترین هتل شیراز آورده‌ایم.
اتاق ترنج: لطیف‌ترین حالت ممکن رنگ سبز و سفید را با هم در هم آمیخته است و با آینه کاری مختصر و ظریف به خوبی توانسته نماینده ترنج شیراز باشد.
اتاق آبشاری: اتاق آبشاری هتل بوتیک اسکرو با آینه‌کاری‌های کمتر نسبت به اتاق آینه، زیبایی و سادگی خاص خودش را دارا است.
اتاق آجری: دیوارهای اتاق، آجری است و یک تخت رو به آفتاب، سقف سفید و نخودیِ ساده همگی برای شما، آرامش خیال را به ارمغان می‌آورند.
اتاق باغچه: سقف اتاق باغچه نیز با رنگ سبز و طلایی البته با جزییات کمتر نسبت به اتاق شیراز طراحی شده است. دیوار پشت تخت اتاق با دلبرانه‌‌ترین سبز جهان تزئین شده که با تابش نور خورشید از پنجره اتاق به داخل واحد و برخوردش با رنگ سبز همه‌چیز تکمیل می‌شود.
اتاق شیراز: زیباترین و چشم نوازترین اتاق اسکرو، اتاق شیراز است. غیر ممکن است با اولین قدم به اتاق شیراز مجذوب جزئیات سقف آن نشوید. سقف و دیوارهای اتاق شیراز توسط رنگ‌های آبی سورمه‌ای و طلایی و با الهام از نقاشی‌های دوران قاجار طراحی شده‌اند. پنجره‌ها را باز کنید و از نور دل‌انگیز شیراز و تابش آن به داخل اتاق نهایت لذت را ببرید.
اتاق آینه: اتاق آینه، در اینجا لطیف‌ترین رنگ‌های جهان یعنی صورتی و سفید در همه جای اتاق به چشم می‌خورند. اتاق آینه همانطور که از اسمش پیداست بر روی سقف و دیوارها آینه کاری را دارا است. در ضمن محال است بتوانید از نقاشی‌های ظریف بر روی سقف چشم بردارید!
اتاق حریر: تنها زمانی که وارد این اتاق می‌شوید دلیل اینکه حریر نامیده می‌شود را درک می‌کنید! تابش نور آفتاب به داخل اتاق و بازتاب همان نور داخل آینه‌ها، تلالو رنگ سبز، چه چیزی جز لطافت حریر را در ذهن شما تداعی می‌کند.
اتاق مقرنس: مقرنس از مهم‌ترین المان‌های معماری ایرانی و امضای یک معمار اصیل بر پای هر بنایی از مسجد بگیرید تا یک عمارت باشکوه بوده است. مرمت‌گر هتل اسکرو، مقرنس را بر روی چهار وجه دیوار پشت تخت خواب اتاق آن هم با استفاده از تکه‌های آینه کار کرده ‌است.
موقعیت مکانی بوتیک هتل هم از مزایای آن به ‌شمار می‌رود. هتل اسکرو جای گرفته در مرکز شهر که فاصله بسیار کمی با بازار وکیل و سایر اماکن گردشگری و تاریخی شهر زیبای شیراز فراهم ساخته ‌است. با حدود 15 یا 20 دقیقه پیاده‌روی از محل اقامتتان می‌توانید از ارگ کریم‌خان دیدن کنید یا برای خرید سوغات به بازار وکیل سر بزنید. برای رفت و آمد در شهر، از بوتیک هتل اسکرو شیراز به ایستگاه مترو وکیل الرعایا و ایستگاه اتوبوس دسترسی راحتی دارید.
رستوران هتل بوتیک اسکرو واقع در پشت بام مجموعه با ظرفیت 60 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. کافی شاپ هتل بوتیک اسکرو واقع در پشت بام مجموعه با ظرفیت 60 نفر از 8 صبح تا 11 شب فعال است. سرو انواع نوشیدنی (چای ، آبمیوه و دمنوش) در اتاق از 8 صبح تا 11 شب سرو می‌شود.
آدرس هتل بوتیک اسکرو شیراز: دروازه اصفهان – خیابان کشاورز (تیموری) کشاورز 30 – بعد از طاق اسکرو

هتل کریم خان شیراز 4 ستاره

اتاق دو تخته دبل هتل کریم خان شیراز از بهترین هتل های شیراز برای آنان که به دنبال اقامتگاه های سنتی در شیراز هستند، هتل سنتی کریمخان در شیراز است. هتل کریم خان شیراز سال 1392 در شهر تاریخی شیراز برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است.
این هتل که در خیابان کریم خان زند بنا شده ‌است، با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن، ارائه کننده خدمات و امکانات اقامتی در این شهر است. هتل چهار ستاره کریم خان شیراز با امکانات اقامتی مناسب از قبیل رستوران، کافی‌شاپ، استخر و سونا و جکوزی و سالن بدنسازی سعی در فرآهم آوردن اقامتی آرام برای مهمانان گرامی است و رضایت مهمانان باعث شده تا ما آن در لیست بهترین هتل شیراز بیاوریم.
قابل توجه مهمانان ارجمند، هتل کریمخان در بخش ورودی دارای تعدادی پله است. رمپ نیز در قسمت ورودی وجود دارد. دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری نظیر مجموعه زندیه، شاهچراغ، حافظیه، باغ ارم و مراکز خرید از امتیازات این هتل به‌شمار می‌رود.
هتل 4 ستاره کریم خان شیراز دارای امکانات متنوعی مانند: رستوران (با ظرفیت 75 نفر)، کافی شاپ (واقع در طبقه همکف)، چايخانه سنتی، فروشگاه صنايع دستی، اینترنت، پارکینگ، سالن بدنسازی (شیفت جداگانه برای خانم‌ها و آقایان)، استخر، سونای خشک و بخار، جكوزی، خدمات برای معلولين، فروشگاه و غرفه، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات تهيه بليط، آژانس مسافرتي، امکان سرو نهار در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و غیره است. این هتل که در سال 1392 فعالیت خود را آغاز نموده، دارای 63 اتاق است که در 6 طبقه جای گرفته اند.
شیراز به عنوان یکی از شهرهای گردشگری کشور دارای جاذبه‌های دیدنی زیادی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ارگ کریمخانی، بازار وکیل، باغ جهان نما و حرم مطهر شاهچراغ(ع) اشاره نمود. فاصله هتل کریم خان تا این جاهای دیدنی شیراز به ترتیب 800 متر، ۱ کیلومتر و ۱۶۱ متر، ۲ کیلومتر و 2 کیلومتر و ۳۶۷ متر است.
رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفیت 75 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می کند. چایخانه سنتی هتل واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 20 نفر از ساعت 9 تا 23 فعال است. کافی شاپ هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 60 نفر از ساعت 8 تا 22 فعال است.
آدرس هتل کریم خان شیراز: شیراز – خیابان کریم خان زند – خیابان رودکی

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز

اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز در زمینی به وسعت 720 متر جای گرفته ‌‌است. پیشینه این اقامتگاه به دوران قاجار باز می‌گردد و با قدمتی بیش از 120 سال، حس دلنشین زندگی در ادوار گذشته را به مهمانان القا می‌کند. در اسفند ماه سال 1396، این مجموعه پس از سه سال مرمت و بازسازی، به عنوان اقامتگاه سنتی برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است.
اقامتگاه پنج دری شیراز شامل یک ساختمان قدیمی و یک ساختمان جدید با نام یاس است. 11 باب اتاق اقامتگاه پنج دری در طبقات اول و دوم ساختمان قدیمی و 6 باب اتاق در طبقات همکف و اول ساختمان یاس جای گرفته‌اند. اگر با افراد سالمند و یا کودک خردسال سفر می کنید دقت داشته باشید که اقامتگاه سنتی پنج دری در مسیری جای گرفته که امکان رفت و آمد خودرو تا درب اقامتگاه وجود ندارد و میهمانان گرامی باید مسیری در حدود 70 متر را تا اقامتگاه پیاده طی کنند، همچنین در قسمت ورودی و اتاق‌ها تعدادی پله وجود دارد. لازم به ذکر است ساختمان یاس در فاصله 50 متری از ساختمان اصلی واقع شده‌ است.
آدرس اقامتگاه سنتی پنج دری شیراز: شیراز – خیابان 9 دی – مقابل پارکینگ شاه چراغ – ابتدای کوچه هفت پیچ – پلاک 46

اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز

اتاق 4 تخته اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز خانه‌ای سنتی با قدمت بیش از 120 سال است که پیشینه آن به اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی باز می‌گردد. این اقامتگاه در سال 1397 پس از انجام عملیات مربوط به مرمت و بازسازی کلی قسمت‌های مختلف هتل، در مهرماه سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرد.
خانه سنتی ماه منیر شیراز دارای 6 واحد اقامتی است که اتاق ها در طبقات همکف و بالا واقع شده‌اند. موقعیت مکانی مناسب اقامتگاه ماه منیر شیراز، موجب دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام و مسجد نصیرالملک می شود. همچنین مهمانان گرامی با طی کردن مسافت 850 متر، به بیمارستان شهید بهشتی نیز دسترسی خواهند داشت.
مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که به دلیل القاء حس نوستالژیک، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد تلویزیون هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه بوم گردی ماه منیر در قسمت ورودی طبقات دارای تعدادی پله است.
قابل توجه مهمانان گرامی مقیم در اقامتگاه ماه منیر شیراز، غذا بر اساس سفارش و با هماهنگی از حداقل 24 ساعت قبل، آماده می‌شود. وعده‌های غذایی در داخل رستوران هتل ماه منیر و با ظرفیت حداکثر 20 نفر واقع در طبقه همکف سرو می‌شود. (ساعت سرو، طبق هماهنگی با مهمانان تعیین می شود) کافه سنتی اقامتگاه ماه منیر واقع در محوطه با ظرفیت 20 نفر به صورت 24 ساعته فعال است.
آدرس اقامتگاه سنتی ماه منیر شیراز: شیراز – خیابان زند – کوچه هفتم – فرعی 7/8

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز

اقامتگاه سنتی سپهری شیراز خانه‌ای سنتی با قدمت بیش از 120 سال است که پیشینه آن به دوره قاجار باز می‌گردد. این اقامتگاه در سال 1397 برای میزبانی از مهمانان شیراز افتتاح شده است. اقامتگاه سپهری شیراز دارای 7 باب اتاق است که به صورت سنتی طراحی شده‌ است.
4 باب از اتاق‌ها در زیرزمین طبقه پایین و بقیه اتاق‌ها در طبقه بالا و هم سطح با خیابان قرار دارند. مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که اتاق‌هایی که در زیرزمین جای گرفته‌اند فاقد پنجره و دارای نورگیر هستند. اگر با افراد سالمند و یا کودک خردسال سفر می کنید دقت داشته باشید که اقامتگاه سپهری شیراز در بخش‌های مختلف اعم از ورودی حیاط و اتاق‌ها دارای تعدادی پله است.
قرارگیری اقامتگاه سنتی سپهری در محله تاریخی سنگ سیاه، امکان دسترسی آسان به حرم مطهر شاهچراغ، مدرسه خان، آرامگاه بی بی دختران و خانه فروغ الملک را امکان‌پذیر ساخته ‌است. همچنین گردشگران ضمن اقامت در اقامتگاه سنتی سپهری می‌توانند از دیگر جاذبه‌های گردشگری شیراز نظیر ارگ کریم خان، خانه زینت الملک، باغ نارنجستان قوام و خانه تاریخی منطقی نژاد با پیمودن حداکثر مسافت 2 کیلومتر بازدید کنند.
قابل توجه مهمانان گرامی مقیم در اقامتگاه سپهری شیراز، وعده صبحانه در محوطه اقامتگاه سپهری سرو می گردد. ساعت سرو صبحانه همه روزه 7:00 الی 9:30 است.
آدرس اقامتگاه سنتی سپهری شیراز: شیراز – چهارراه پیروزی – مقابل پایانه اتوبوسرانی شهید دستغیب – محله تاریخی سنگ سیاه – پایین تر از کلانتری عباسیه

اقامتگاه سنتی آلان شیراز

اقامتگاه سنتی آلان شیراز خانه‌ای باستانی است که قدمت آن به بیش از 200 سال پیش باز می‌گردد. این اقامتگاه در سال 1400 فعالیت خود را برای میزبانی از میهمانان آغاز کرد. اقامتگاه آلان شیراز دارای 10 باب اتاق است که اتاق ها در طبقه همکف و اول جای گرفته‌‌اند. نوساز بودن تجهیزات این هتل باعث شده تا ما آن را به لیست بهترین هتل شیراز اضافه کنیم.
قرارگیری اقامتگاه سنتی آلان در خیابان لطفعلی خان زند، موجب دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام، خانه نصیر الملک، مدرسه خان، حمام و بازار وکیل و خانه زینت الملوک می شود که از جاذبه های توریستی شهر شیراز به شمار می آیند.
مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که به دلیل حفظ معماری سنتی و القاء حس نوستالژیک، واحدهای اقامتی این اقامتگاه فاقد تلویزیون هستند. افراد سالمند و خانواده هایی که کودک خردسال به همراه دارند توجه نمایند که اقامتگاه آلان در قسمت ورودی واحدهای اقامتی طبقه اول دارای پله است.
مهمانانی که به مقصد شیراز سفر می کنند به دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستند، می توانند در اقامتگاه سنتی آلان طعم زندگی به سبک سنتی را تجربه کنند. سالن صبحانه خوری واقع در طبقه اول اقامتگاه سنتی آلان شیراز صبحانه را از 7:30 الی 10:00 صبح سرو می کند.
آدرس اقامتگاه سنتی آلان شیراز: شیراز – خیابان لطفعلی خان زند – محله گود عربان – پشت مسجد شیخ علی – کوچه 36

اقامتگاه سنتی گلشن شیراز

فضای باز اقامتگاه سنتی گلشن شیراز اقامتگاه سنتی گلشن شیراز با قدمتی حدود 200 سال، از خانه‌های قدیمی در شیراز است که در سال 1387 برای پذیرایی از دوستداران این خانه‌های تاریخی، مرمت و مورد بازسازی قرار گرفته است. این اقامتگاه شامل یک حیاط اصلی است که 8 باب اتاق در طبقات همکف و اول در محوطه جای گرفته‌اند.
اگر با افراد سالمند و یا کودک خردسال سفر می‌کنید دقت داشته باشید که، اتاق‌ها شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته در هتل سنتی گلشن شیراز در طبقات همکف و اول جای گرفته‌اند که در بخش ورود به این اتاق‌ها تعدادی پله وجود دارد.
در مورد موقعیت مکانی این هتل باید بگوییم که اقامتگاه بوم‌گردی گلشن در خیابان لطفعلی خان جای گرفته و در فاصله 1.5 کیلومتری تا آرامگاه شاهچراغ جای گرفته ‌است.‌ رستوران سنتی واقع در محوطه اقامتگاه با ظرفیت 25 نفر سه وعده صبحانه نهار و شام را سرو می‌کند. چايخانه سنتی واقع در رستوران با ظرفیت 25 نفر از ساعت 9 صبح تا 22 شب فعال است.
آدرس اقامتگاه سنتی گلشن شیراز: شیراز – خیابان لطفعلی خان – نرسیده به مسجد نصیرالملک – کوچه 38 – پلاک 15

اقامتگاه سنتی داروش شیراز 1 ستاره

اقامتگاه سنتی داروش شیراز از بناهای به جا مانده از دوران قاجار، که پس از مرمت و بازسازی در سال 1399 فعالیت خود را برای میزبانی از میهمانان آغاز کرد . این اقامتگاه دارای 8 باب اتاق است. در مورد موقعیت مکانی این هتل باید بگوییم که اقامتگاه سنتی داروش در خیابان 9 دی و در نزدیکی جاذبه های تاریخی و گردشگری نظیر حرم شاهچراغ، خانه تاریخی منطقی نژاد، خانه فروغ الملک و بقعه بی بی دختران جای گرفته است و بازدید از این اماکن را به آسانی امکان پذیر کرده است.
همچنین گردشگران می توانند با طی کردن حداکثر مسافت 2 کیلومتر از اقامتگاه داروش، از دیگر جاذبه‌های گردشگری همچون مدرسه خان، سرای مشیر، بازار وکیل و حمام وکیل بازدید کنند. مهمانان مقیم هتل توجه داشته باشند که واحدهای اقامتی اقامتگاه داروش شیراز در قسمت ورودی دارای پله هستند. گردشگران و مهمانان محترم مقیم هتل می‌توانند ضمن اقامت در اقامتگاه داروش، از گالری سنگ و جواهرات در داخل اقامتگاه بازدید کرده و همچنین در حمام سنتی داروش حس ناب و قدیمی حمام کردن با رسم و آئین اصیل ایرانی را تجربه کنند.
اقامتگاه سنتی داروش شیراز: شیراز – خیابان 9 دی – کوچه سرباغ – پلاک 118
جمع بندی:
خب حالا که تا اینجای مطلب همراه ما آمده اید حتما شما نیز پاسخ مناسبی برای این که بهترین هتل شیراز کجاست، خواهید داشت. اگر پیش از این به شیراز سفر کرده‌اید و تجربه ای در مورد اقامت در لیست بهترین هتل های شیراز دارید، لطفا آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید و اگر فکر می کنید جای هتلی در این لیست خالی است تنهای کافی است که نام آن و تمایزی که در آن هتل احساس کرده اید را با ما به اشتراک بگذارید تا این لیست تکمیل‌تر شود و بتواند به افراد بیشتری کمک کند.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
بهترین هتل های رامسر
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه احمدی
محدثه احمدی
6 ماه قبل

سلام ممنون از اطلاعات کاملتون، من تعریف هتل هما رو توی یه مقاله و رپورتاژ خونده بودم خیلی ازش تعریف میکردن، توی اقتصاد آفرین خیلی ها نوشته بودن بهتر هتل شیرازه، واقعا به نظرم از جذابترین هتلهای این شهره

[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر