لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> هتل ها >> بهترین هتل رشت – شهر باران‌های بی‌وقفه
بهترین هتل رشت – شهر باران‌های بی‌وقفه

بهترین هتل رشت – شهر باران‌های بی‌وقفه

 

شمال ایران از مناطقی است که عده زیادی سالانه بارها به این منطقه در طول فصول مختلف سفر می‌کنند و از آب و هوای مطلوب، دریا، سواحل منحصر به فرد و همینطور بهترین هتل رشت لذت می برند. رشت از مقاصد محبوب این منطقه در استان گیلان است. هتل ‌های رشت مانند سایر شهرهای شمالی ایران بسیار متنوع و جذاب هستند.
رشت از شهرهای بسیار زیبایی است که فیلمبرداری برخی فیلم های سینمایی در لوکیشن های مختلف این شهر انجام شده است و همه ما از دیدن این زیبایی ها لذت برده‌ایم. مانند لوکیشن فیلم “در دنیای تو ساعت چند است” که مخاطبان آن مسحور دیدن لوکیشن های این فیلم و جزئیات منحصر به فرد آن شدند. به همین جهت ما نیز در این صفحه تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل رشت، به همراه عکس بهترین هتل رشت و سایر مواردی که بتواند به شما در انتخاب رزرو بهترین هتل در رشت کمک کند را در میان بگذاریم. خب اگر آماده‌اید، شروع می کنیم!

بهترین هتل رشت کدام است؟

بهترین هتل توی رشت می‌تواند بسته به نوع اقامتگاهی که مورد نظر شماست متفاوت باشد. اما اگر بخواهیم از نظر امکانات و خدمات بهترین هتل در رشت را معرفی کنیم هتل بزرگ گیلان (کادوس) رشت احتمالا اولین هتل در میان بهترین هتل‌ های رشت در لیست هتل‌ های رشت خواهد بود.

هتل پنج ستاره بزرگ گیلان(کادوس) رشت

هتل کادوس رشت یا به عبارتی هتل بزرگ رشت، از هتل‌های مجلل در منطقه شمال ایران و بهترین هتل شهر زیبای رشت است. هتل کادوس با موقعیت جغرافیایی مناسب خود، دسترسی به بازارها و مرکز شهر را برای مهمانان مقیم آسان کرده است. همچنین هتل کادوس رشت با ارائه امکانات اقامتی مناسب و محیطی آرام، اقامتگاهی بی نظیر ایجاد کرده است.
همانطور که در تصاویر مربوط به عکس بهترین هتل شهر رشت می بینید، هتل بزرگ رشت تنها هتل 5 ستاره شهر رشت است. این هتل زیرمجموعه گروه هتل‌های آریا است. فعالیت هتل کادوس در سال 1362 آغاز شده است. این هتل چهارطبقه در سال 1391 بازسازی شده و دارای 96 واحد اقامتی است.
در طبقه همکف این هتل رستوران و کافی شاپ هتل کادوس رشت جای دارد. این هتل دارای سالن صرف صبحانه برای مهمانان مقیم است. فضای سبز بسیار آرامش‌بخش و چشم نواز اطراف هتل امکان پیاده روی را برای مهمانان فراهم می کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل کادوس می توان به استخر روباز و زمین تنیس اشاره کرد. در داخل هتل کادوس رشت سالن همایش به ظرفیت 200 نفر ایجاد شده است. از این سالن می توان برای میزبانی از همایش ها و برگزاری جلسات کاری استفاده کرد.

لیست بهترین هتل‌ های رشت

هتل بزرگ گیلان رشت

هتل بزرگ رشت به این دلیل در لیست بهترین هتل شهر رشت قرار می‌گیرد؛ زیرا در مرکز شهر رشت قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی به جاهای دیدنی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است. یکی از گزینه‌های برتر این هتل نسبت به سایر هتل ها در رشت، فاصله 30 کیلومتری آن تا ساحل دریای خزر می‌باشد.
آدرس هتل بزرگ گیلان (کادوس) رشت: استان گيلان – رشت – بلوار منظريه

هتل 4 ستاره شبستان رشت

اتاق دو تخته دبل هتل شبستان رشت در هتل شبستان رشت که از بهترین هتل ها در رشت است، اتاق های دو تخته دبل-توئین عادی، ویژه و رویال را می‌توانید رزرو کنید. این هتل 4 ستاره بهترین و مجهزترین تجهیزات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و اقامتی خاطره‌انگیز را برای آنها رقم می‌زند.
آدرس هتل شبستان رشت: رشت – میدان گلسار – ابتدای خیابان بنت الهدی

هتل آپارتمان 3 ستاره صبوری رشت

سوئیت سه تخته هتل آپارتمان صبوری رشت شما می‌توانید اتاق دو تخته دبل (30 متری)، اتاق سه تخته (35 متری)، اتاق دو تخته دبل VIP (30 متری)، اتاق دو تخته توئین VIP (30 متری)، سوئیت برای سه نفر (40 متری)، سوئیت یک خواب برای سه نفر (55 متری)، سوئیت یک خوابه ویژه برای سه نفر، سوئیت یک خواب برای چهار نفر، سوئیت یک خواب برای پنج نفر و سوئیت یک خواب ویژه برای پنج نفر (65 متری) را در هتل آپارتمان صبوری رشت، از طریق وب سایت ایران هتل با تخفیف ویژه رزرو کنید.
آدرس هتل آپارتمان صبوری: رشت – خیابان رسالت – رودبارتان – مقابل پارک شهید گلستانی

هتل 3 ستاره پامچال رشت

هتل پامچال رشت یکی از هتل های باسابقه در شهر رشت می‌باشد که سالانه از گردشگران زیادی پذیرایی می‌کند. این هتل یک بار در سال 1395 برای استفاده بهتر مسافران بازسازی شد. می‌توانید اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته را از طریق وب سایت ایران هتل با تخفیف ویژه رزرو کنید.
آدرس هتل پامچال رشت: گیلان – رشت – بلوار امام خمینی – میدان مصلی

هتل 2 ستاره اردیبهشت رشت

سوئیت دو تخته توئین هتل اردیبهشت رشت
هتل اردیبهشت رشت یک هتل دو ستاره در شهر زیبای رشت است که اولین بار در سال 1347 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل جزو باسابقه‌ترین هتل ها در شهر زیبای رشت می‌باشد که فاصله بسیار کمی تا جاهای دیدنی رشت دارد. اتاق دو تخته توئین، اتاق سه تخته و اتاق کانکت برای چهار نفر را در هتل اردیبهشت می‌توانید از طریق وب سایت ایران هتل با تخفیف ویژه رزرو کنید.
آدرس هتل اردیبهشت رشت: رشت – میدان شهرداری – جنب مخابرات

هتل 2 ستاره پردیس رشت

سوئیت دو تخته توئین هتل پردیس رشت
هتل پردیس رشت اولین بار در سال 1364 افتتاح شد و تا به این لحظه جزو هتل‌های محبوب در بین گردشگران بوده است. مهم‌ترین دلیل آن قیمت منصفانه این هتل نسبت به امکانات و خدماتی است که در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. هتل اتاق های دو تخته، سه تخته و چهارتخته را می‌توانید در وب سایت ایران هتل رزرو کنید.
آدرس هتل پردیس رشت: رشت – بلوار امام خمینی – نبش منظریه

هتل 2 ستاره غدیر رشت

هتل غدیر رشت از هتل های نسبتا نوساز محسوب می‌شود و اولین بار در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است. نوساز بودن این هتل تنها دلیل قرار گرفتن آن در لیست بهترین هتل رشت نیست! قیمت مناسب، برخورد بسیار خوب پرسنل و امکانات عالی نسبت به قیمت از دیگر گزینه‌های محبوبیت این هتل در شهر رشت می‌باشد. اتاق دو تخته دبل و اتاق سه تخته هتل غدیر را می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کنید.
آدرس هتل غدیر رشت: استان گیلان – 15 کیلومتری رشت – منطقه کوچصفهان – کمربندی امام رضا (ع) – قبل از میدان امام رضا

اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت

 نمای اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت در شب اقامتگاه بوم گردی تلارخانه بردبار رشت لذت اقامتی متفاوت را به شما ارزانی می‌دارد. کلبه ننه خونه برای دو نفر (فاقد تخت و حمام و سرویس بهداشتی)، اتاق حاج حاجی برای سه نفر (فاقد تخت)، اتاق خوبوسه برای سه نفر (فاقد تخت)، اتاق چی چی نی برای سه نفر (فاقد تخت)، اتاق کیشکرت برای سه نفر (فاقد تخت)، اتاق چی چی لاس برای سه نفر (فاقد تخت) و اتاق خوتکا برای سه نفر (فاقد تخت) را می‌توانید از طریق وب سایت ایران هتل با بهترین قیمت ها و تخفیف ویژه به سرعت و سهولت رزرو کنید.
آدرس اقامتگاه بومگردی تلارخانه بردبار رشت: گیلان – کیلومتر 20 جاده رشت به بندر انزلی – روستای خمام – کمربندی – میدان ولیعصر – روستای مرزدشت – ابتدای خیابان امام زاده

اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت

اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت در نزدیکی شهر رشت قرار دارد و یکی از اقامتگاه‌های محبوب می‌باشد. می‌توانید اتاق برای دو نفر (فاقد تخت با حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی خارج از اتاق)، اتاق برای سه نفر (فاقد تخت با حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی خارج از اتاق)، اتاق برای چهار نفر (فاقد تخت با حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی خارج از اتاق) و اتاق زیر شیروانی برای هفت نفر (فاقد تخت و حمام و سرویس بهداشتی) را از وب سایت ایران هتل رزرو کنید.
آدرس اقامتگاه بوم گردی گیلان تاج رشت: استان گیلان – 22 کیلومتری جنوب شرقی رشت – سنگر – روستای شهرستان – خیابان استاد معین

مهمانپذیر کناره رشت

اگر تا به اینجای مقاله هتل و اقامتگاه خود را انتخاب نکرده‌اید، این بار نوبت به مهمانپذیر کناره رشت می‌رسد. شما می‌توانید اتاق یک تخته (فاقد سرویس بهداشتی)، اتاق دو تخته توئین و اتاق سه تخته را از طریق وب سایت ایران هتل با تخفیف عالی رزرو کنید. این مهمانپذیر به سبک گیلکی و محلی دیزاین طراحی شده است و محیط جذاب و دل نشینی دارد.
آدرس مهمان پذیر کناره رشت: رشت – خیابان شریعتی – رو به روی بانک صادرات – کوچه فردوسی

خانه مسافر همای گیلان رشت

خانه مسافر همای گیلان رشت اولین بار فعالیت خود را در سال 1400 آغاز کرد. آپارتمان یک خوابه برای دو نفر و آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر (واحد 4) واحدهای اقامتی این هتل هستند و در اختیار مهمانان قرار دارند. قیمت مناسب، موقعیت جغرافیایی خوب و دسترسی راحت به اماکن دیدنی از دلایل قرار گرفتن این هتل در لیست بهترین هتل های رشت می‌باشد.
آدرس خانه مسافر همای گیلان رشت: رشت – بلوار چمران – 20 متری باقری – کوچه چهارم – پلاک 73

مهمانپذیر فارس رشت

مهمانپذیر فارس رشت از اقامتگاه‌های بسیار مقرون به صرفه است. برای رسیدن به این مهمانپذیر بایستی حدود 140 متر پیاده روی کنید. بنای ساختمان نسبتا قدیمی است؛ زیرا این مهمانپذیر اولین بار در سال 1340 شروع به فعالیت کرده است. امکانات تمامی اتاق‌های یکسان نیست؛ در نتیجه هنگام رزرو بایستی به این نکته توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید اتاق مورد نیاز خود را رزرو نمایید.
آدرس مهمان پذیر فارس رشت: رشت – میدان شهرداری – ابتدای خیابان امام – کوچه سعدی

مجتمع اقامتی امپراطور رشت

فضای بیرونی مجتمع اقامتی امپراطور رشت مجتمع اقامتی امپراطور رشت دارای 9 سوئیت و ویلا در یک فضای سنتی و بسیار زیبا است. در برخی از اتاق‌های آن از تخت استفاده نشده است؛ در نتیجه برای خواب بایستی از سرویس کف خواب استفاده نمایید. این اقامتگاه در نزدیکی شهر رشت می‌باشد. لطفا هنگام رزرو حتما به این موضوع دقت داشته باشید.
آدرس مجتمع اقامتی امپراطور رشت: رشت – سه راه خاور (کیلومتر 4.5 جاده رشت به فومن) – خیابان شهید میرزایی

بهترین هتل‌ های ساحلی رشت

در شهر رشت هتل ساحلی وجود ندارد و غالبا اقامتگاه های ساحلی به صورت خصوصی و با ظرفیت محدود ایجاد و اداره می شوند و بیشتر به شکل یک کسب و کار خانوادگی برای ساکنین این مناطق هستند. اما از بهترین هتل‌های ساحلی در شمال ایران می توان به هتل اسپیناس آستارا، هتل سفیدکنار انزلی، مجتمع آهوان چابکسر، هتل بهار رودسر، هتل دریاکنار دستک کیاشهر و هتل آپارتمان رویال بلوگا اشاره کرد.

رزرو بهترین هتل در رشت

شما فکر می‌کنید بهترین هتل رشت کجاست و از نظر شما باید چه امکانات و قیمتی داشته باشد؟ اگر تجربه اقامت در هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی را داشته‌اید، کدام یک را به دیگران پیشنهاد می کنید؟ اگر جای هتلی را در لیست بهترین هتل‌ های رشت خالی می بینید، آن را با ما در میان بگذارید تا این لیست تکمیل‌تر شود و به افراد بیشتری کمک کند.
برای رزرو بهترین هتل رشت کافی است وارد وب سایت ایران هتل شده و از بخش رزرو هتل، در قسمت جستجو نام هتل مورد نظر و یا شهر رشت را وارد کنید. سپس از طریق فیلتر کردن نتایج، از لحاظ قیمت، امکانات و نوع اقامتگاه، اتاق خود را از میان اتاق های مختلف انتخاب کرده و برای رزرو اقدام کنید. فراموش نکنید در صورت بروز هر گونه سوال در مورد بهترین هتل تو رشت، می‌توانید با شماره درج شده در وب سایت (05191005105) در ارتباط باشید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
آشنایی با هتل هما ۲ مشهد و امکانات آن
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر