لوگو ایران هتل آنلاین
Search
Close this search box.
خانه >> ایرانگردی >> معرفی بهترین هتل ایلام – شهر غیورمردان و دشت‌های پهناور
معرفی بهترین هتل ایلام - شهر غیورمردان و دشت‌های پهناور

معرفی بهترین هتل ایلام – شهر غیورمردان و دشت‌های پهناور

در ایران اغلب شهرها جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی دارند که توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. همین امر باعث شده در هر شهری که جاذبه گردشگری دارد، هتل‌های قابل‌ توجهی وجود داشته باشد. ایلام شهری زیبا با مناطق و منظره‌های بکر در ایران است. در این شهر زیبا جاذبه‌های گردشگری به ویژه طبیعت‌گردی‌های فراوانی وجود دارد که می شود با اقامت در بهترین هتل ایلام به آن‌ها دسترسی داشت. کردها همیشه به خونگرمی و مهمان‌نوازی معروف بودند، پس دور از ذهن نیست که هتل های ایلام با چنین مردمانی پذیرای میهمانان باشند. در ادامه به معرفی بهترین هتل های ایلام می‌پردازیم.

هتل سه ستاره زاگرس ایلام

دلتان می‌خواهد پس از سپری کردن شبی سرد، در اتاقی گرم و دلچسب از خواب برخیزید؟ پرده‌های اتاق را کنار بزنید و حین تماشای دشتی پر از برف، چای گرم خود را با باد خنک بلند شده از برف‌ها بنوشید؟ فکر می‌کنم تنها موقعیتی که می توانید چنین شرایطی را تجربه کنید، اتاق‌های رو به کوه هتل زاگرس ایلام است.
هتل سه ستاره زاگرس بهترین هتل ایلام می‌باشد، که در میدان امام حسین این شهر و در سه طبقه ساخته شده است. این هتل در میان هتل‌های شهرهای ایران، هتلی میان‌رده و به‌صرفه به شمار می‌رود.
هتل زاگرس باتوجه به نزدیک بودن به پارک جنگلی چغاسبز از آب و هوای مناسبی برخوردار است و دسترسی آسانی به پایانه مسافربری، جاذبه‌های تاریخی شهر مانند کاخ فلاحتی، قلعه والی و دریاچه تفریحی توریستی سرابله دارد. این هتل نزدیکترین هتل به فرودگاه ایلام به شمار می‌رود. این هتل سه ستاره با کارکنانی مجرب و ماهر آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل زاگرس ایلام

امکانات هتل شامل لابی، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، روزنامه، فضای سبز، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات بیدار باش، خدمات خانه‌داری، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خشکشویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی می‌شود.

هتل سه ستاره دالاهو ایلام

اتاق دو تخته توئین هتل دالاهو ایلام
هتل دالاهو ایلام یک هتل سه ستاره می‌باشد که در خیابان فردوسی ایلام قرار گرفته و در زمینه هتل‌داری بیش از ۵۰ سال است که سابقه دارد. هتل دالاهو ایلام در سال ۱۳۵۰ تأسیس شد و آخرین بار با هدف ارتقاء سطح کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. هتل دالاهو ایلام در مقایسه با امکانات رفاهی که برای مهمانان فراهم کرده و با توجه به خدماتی که به آن ها ارائه می‌دهد، هزینه اقامت مناسب و اقتصادی دارد.
هتل دالاهو ایلام به عنوان بهترین هتل در ایلام توانسته رضایت مسافرین را به خود جلب کند. اکثر مسافرانی که در هتل دالاهو ایلام اقامت داشته‌اند، از سطح خدمات و کیفیت رضایت داشتند. هتل دالاهو ایلام پارکینگ ندارد، با این حال در بیرون هتل پیدا کردن جا پارک آسان است. در این هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان می‌باشد. تمامی کادر هتل دالاهو بسیار ماهر، کاردان، زحمتکش و خوش‌رفتار هستند و برای فراهم کردن اقامتی راحت و دلچسب برای مهمانان تلاش می‌کنند.

موقعیت مکانی و امکانات هتل

موقعیت مکانی هتل دالاهو ایلام به عنوان بهترین هتل ایلام بسیار مناسب است و به بسیاری از مراکز خرید و جاهای گردشگری دسترسی آسان دارد. در همه واحدهای اقامتی هتل دالاهو ایلام امکانات رفاهی مثل مبل، تخت، تلویزیون، یخچال، کمد لباس، رخت آویز، سیستم گرمایش و سرمایش، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، تلفن، اینترنت، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، حمام، دمپایی، صبحانه وجود دارند.
نظافت، راحتی و امنیت اتاق‌ها در هتل دالاهو ایلام در وضعیت بسیار مطلوب و مناسبی قرار دارند و مسافرین می‌توانند از این بابت اطمینان خاطر داشته باشند. زمان تحویل دادن اتاق‌ها در هتل دالاهو ایلام ساعت ۱۴ و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. برای کودکان زیر ۷ سالی که از سرویس استفاده نمی‌کنند، اقامت رایگان در نظر گرفته شده و برای کودکان بالای ۷ سال هزینه نفر محاسبه می‌شود. خدماتی چون روم سرویس و صبحانه در اتاق نیز به همه واحدهای اقامتی تعلق داشته و ارائه می‌شود.

خدمات عمومی هتل

در هتل دالاهو ایلام یک رستوران تمیز و شیک وجود دارد که امروزه دیگر فعالیت آنچنانی ندارد و تنها در وعده صبحانه برای مهمانان سرویس ارائه می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای خوردن صبحانه به رستوران هتل دالاهو ایلام مراجعه کنند. در لابی هتل دالاهو ایلام برای رعایت حال مهمانان و آسایش آن‌ها امکاناتی مثل میز، تلویزیون، مبل، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، کتابخانه، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه روزی، پله اضطراری، زنگ هشدار، اینترنت وای فای، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات و… فراهم شده است.
پذیرش شبانه‌روزی هتل دالاهو ایلام در قسمت لابی قرار گرفته و بطور 24 ساعت آماده کمک و خدمت رسانی به مهمانان است. پرسنل پذیرش هتل دالاهو بسیار با حوصله و صبور می‌باشند و پاسخگوی تمامی نیازهای و سوالات مهمانان هستند. مهمانان می‌توانند در صورت داشتن نیاز به هرگونه راهنمایی و یا درخواست خدماتی مثل خدمات برای معلولین، خدمات اینترنتی، فکس، فتوکپی، پرینت، روم سرویس، صبحانه در اتاق و… به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل پذیرش هتل دالاهو ایلام مهمانان را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. تمام هدف کارکنان و مدیریت هتل دالاهو ایلام آن است که مهمانان اقامتی خوش، راحت و به یاد ماندنی داشته باشند. اقامت خوشی را در هتل دالاهو ایلام برایتان آرزومندیم.

هتل 2 ستاره خلاش ایلام

ورودی هتل خلاش ایلام
ایلام یکی از مهمان نوازترین شهرهای کشورمان ایران است که هر ساله مسافران زیادی از سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند. خوشبختانه این شهر دارای هتل‌های متنوعی است که می‌توانید قبل از سفر اقدام به رزرو آنها کرده و سفر راحتی را داشته باشید. در لیست بهترین هتل ایلام اینبار نوبت به هتل خلاش می‌رسد. هتل خلاش ایلام در سال ۱۳۸۲ و در خیابان آیت الله حیدری ساخته شد. این هتل در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. هتل خلاش یک هتل ۲ ستاره و از هتل های ارزان قیمت شهر زیبای ایلام به شمار می‌رود. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما ارزان و سفر مقرون به صرفه به ایلام را دارید، هتل خلاش بدون شک گزینه مناسبی برای شما است. این هتل ۲ طبقه، دارای ۲۲ واحد بوده و در مجموع ظرفیت پذیرش ۵۸ مهمان را داراست.

امکانات هتل خلاش ایلام

هتل خلاش ایلام دارای امکانات مطلوبی برای اقامت است. از جمله امکانات این هتل می‌توانیم به به لابی، اینترنت در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، آسانسور، کافی شاپ، پارکینگ، پذیرش شبانه‌روزی، دستگاه واکس کفش، تشریفات ویژه و کپسول آتش نشانی اشاره کنیم.

دیگر خدمات هتل خلاش ایلام

هتل خلاش دارای سالن غذاخوری با گنجایش ۳۰ نفر است که در طبقه همکف هتل واقع شده است. ساعت کاری این سالن غذاخوری ۷ الی ۹ صبح است. برای صرف ناهار و شام می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. رستوران خلاش در خارج از ساختمان و در مجاورت هتل قرار دارد. این رستوران امکان پذیرایی از ۱۳۰ مهمان را داراست. منوی رستوران شامل غذاهای متنوع ایرانی است. خوب است بدانید در نزدیکی هتل، رستوران‌های دیگری هم قرار دارند که می‌توانید آنها را هم امتحان کنید. کارکنان هتل خلاش بسیار باتجربه و خوش رو هستند و نهایت سعی خود را می‌کنند تا مهمانان سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنند. شایان ذکر است اقامت کودکان زیر ۵ سال در هتل خلاش رایگان می‌باشد. متاسفانه هتل خلاش به خاطر نداشتن خدمات برای معلولین، گزینه مناسبی برای اقامت آنان نیست.

فاصله هتل خلاش ایلام تا مکان‌های مهم و جاذبه‌های گردشگری شهر

یکی از نقاط مثبت اقامت در هتل ۲ ستاره خلاش نزدیکی آن به جاذبه‌های گردشگری شهر ایلام است. با اقامت در این هتل می‌توانید به آسانی از تمامی جاذبه‌های تاریخی دیدن کنید. عمده شهرت این هتل به خاطر نزدیکی به کاخ فلاحتی است. خوب است بدانید فاصله هتل خلاش تا پایانه مسافربری ۳ کیلومتر است و با فرودگاه ایلام فقط ۸ کیلومتر فاصله دارد. هتل خلاش ترانسفر رفت و برگشت ندارد و لازم است از تاکسی برای این منظور استفاده کنید.

هتل ستاره کبیرکوه آبدانان

هتل ستاره کبیرکوه آبدانان به عنوان بهترین هتل های ایلام از هتل های با سابقه این شهر است. این هتل شامل 8 باب اتاق می‌باشد که در طبقه اول ساختمانی یک طبقه قرار گرفته‌اند. شایان ذکر است طبقه همکف متعلق به هتل نمی‌باشد. اتاق‌های هتل ستاره کبیرکوه در سال 1394 با هدف ارائه خدمات مناسب به میهمانان عزیز نوسازی شد. از هتل ستاره کبیرکوه تا اماکن تاریخی مانند پشت قلعه آبدانان مسافت تقریبی 4.5 کیلومتر وجود دارد، همینطور فاصله ی 1.3 کیلومتر تا اماکن اداری مهم مانند دادگستری نیز از دیگر مزایای موقعیت مکانی مطلوب هتل ستاره کبیرکوه است. باید به این نکته توجه داشته باشید، هتل یک ستاره کبیرکوه آبدانان فاقد آسانسور بوده و بعضی از اتاق‌ها یخچال، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند. یخچال و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت عمومی در راهرو هتل ستاره کبیرکوه قرار دارد.
سخت پایانی:
تا اینجا سعی شد لیستی از هتل‌های شهر کردنشین ایلام داده شود. تا بتوانید بهترین هتل ایلام را باتوجه به سلیقه و بودجه‌تان انتخاب کنید و در سفرتان به این شهر زیبا اقامتی دلچسب را داشته باشید.

امتیاز دهید (چپ بیشترین)
مقایسه هتل آپارتمان هدیش و هتل آپارتمان شمس شیراز
ادامه مطلب

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

برچسب ها :

اشتراک گذاری

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
[search_hotel]
  • محبوب ترین ها
  • آخرین مقالات
  • منتخب سردبیر